Sidan 64 av 160 Första ... 1454626364656674114 ... Sista
    vi har varit tsm i 2år så det är inte bara knulla

Reg.datum
    Apr 2007
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Skillnad på sex och kärlek i mitt tycke. Sure de finns ju sex för att man älskar varandra men då är de mer samlag, sen så finns det bara sex, liksom bara för att knulla
    Jag tror du menar "att älska" och "att knulla" Håller helt med , samma handling med 2 helt olika syften!

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Har börjat snacka med en skit söt tjej, men vet inte om jag har lust med brud...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Fortsätt bara snacka med henne, umgås, ha kul. Se bara vart det leder
    Jo, men jag är typ rädd liksom. Rädd över att det ska gå så mycket åt helvete som det gjorde med exet.
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Vet precis vad du menar, vart exakt sådär för mig förut. Men vafasen, man lever ju bara en gång så passa på och ha kul. Du behöver ju inte tänka på förhållanden och dylikt när du pratar/är med henne, haka inte upp dig på det
    Nej, det är ju visserligen sant. Ska göra så, så får vi se om det leder någon vart!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Det är snarare du som beter dig som ett oskuldsbarn, "skryter" om att du hade sex på ett mopedforum..
    Way to go dude!

Påtal om kärlek osv, kunde inte hålla med mer
    <3

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Jo, men jag är typ rädd liksom. Rädd över att det ska gå så mycket åt helvete som det gjorde med exet.
    Förstår precis vad du menar, kan lika gärna dra hela min historia jag också.

Har lärt känna en tjej nu genom ett par kompisar, den här tjejens bästa kompis är nu tillsammans med min bästa kompis.
    Iallafall så har vi pratat lite då och då på sms och facebook, och träffades även rätt mycket nu på påsklovet (jag med mina kompisar och hon med hennes).
    Jaja, nu till det hela; Hon hade ingen att gå med på sonisphere festival det här året, och frågade då om jag ville gå med henne, vilket jag såklart ville.
    Så nu är det bestämt att vi ska på festival med varandra den 9 juli.

För tillfället så betyder hon inte mycket mer än att hon är en vän för mig, men jag skulle ändå kunna tänka mig att vara tillsammans med henne.
    Jag är liksom inte intresserad utan kanske steget innan det eller vad man ska säga.

Saken är den att jag för 2 månader sen vart dumpad av en annan tjej, och jag är precis som FlexBiel rädd att behöva gå igenom det där igen. Speciellt när jag mår bra igen nu, jag vill inte vara så där nere igen liksom.. Borde jag försöka att få det att bli mer än vänner mellan oss eller bara låta det vara..?

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    <3

Förstår precis vad du menar, kan lika gärna dra hela min historia jag också.

Har lärt känna en tjej nu genom ett par kompisar, den här tjejens bästa kompis är nu tillsammans med min bästa kompis.
    Iallafall så har vi pratat lite då och då på sms och facebook, och träffades även rätt mycket nu på påsklovet (jag med mina kompisar och hon med hennes).
    Jaja, nu till det hela; Hon hade ingen att gå med på sonisphere festival det här året, och frågade då om jag ville gå med henne, vilket jag såklart ville.
    Så nu är det bestämt att vi ska på festival med varandra den 9 juli.

För tillfället så betyder hon inte mycket mer än att hon är en vän för mig, men jag skulle ändå kunna tänka mig att vara tillsammans med henne.
    Jag är liksom inte intresserad utan kanske steget innan det eller vad man ska säga.

Saken är den att jag för 2 månader sen vart dumpad av en annan tjej, och jag är precis som FlexBiel rädd att behöva gå igenom det där igen. Speciellt när jag mår bra igen nu, jag vill inte vara så där nere igen liksom.. Borde jag försöka att få det att bli mer än vänner mellan oss eller bara låta det vara..?
    Jag skulle gort att om hon försöker ta steget så skulle inte jag stanna och säga nej liksom. Gör som jag ska göra, var med varandra och så ser ni hur det blir bara.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Jag skulle gort att om hon försöker ta steget så skulle inte jag stanna och säga nej liksom. Gör som jag ska göra, var med varandra och så ser ni hur det blir bara.
    Ja precis, men jag är sån som gärna tar det första steget annars känns det som om det aldrig kommer hända något alls.
    Jo jag får väl börja prata med henne lite mer, umgås mer och sen se ifall jag känner något mer eller så.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ja precis, men jag är sån som gärna tar det första steget annars känns det som om det aldrig kommer hända något alls.
    Jo jag får väl börja prata med henne lite mer, umgås mer och sen se ifall jag känner något mer eller så.
    Det jag ska göra i alla fall. Se vart det leder.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Det jag ska göra i alla fall. Se vart det leder.
    Yes, jag antar att jag får köra på det jag med.

Det tycker ja låter bra!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Det tycker ja låter bra!
    Hihi

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Hur gör man ett bra första intryck på en tjej samt vad skall man prata och inte prata om för att skapa en bra relation?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hur gör man ett bra första intryck på en tjej samt vad skall man prata och inte prata om för att skapa en bra relation?
    Om du aldrig har träffat henne förut eller vadå?

Lyssna på Chief, han vet hur man fäller dom.

0:59>
    http://www.youtube.com/watch?v=C4fKSYAFq54

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Antar att du nyligen börjat prata med henne eller?
    Iallafall så kan du ju hålla dig lite till basic frågor i början, så som vad gör du, hur mår du etc.
    Men även prata lite om henne, och om hon undrar detsamma så kan du ju berätta lite om dig själv.
    På det sättet lär hon ju känna dig bättre samt att du kan visa att du kan öppna dig för henne och inte vara för dig själv och inte säga något alls liksom.

Så, öppna dig, men inte för mycket.
    Prata om varandra, lär känna varandra bättre.
    Och sen kan ni ju bara prata allmänt om saker som kommer upp.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Antar att du nyligen börjat prata med henne eller?
    Iallafall så kan du ju hålla dig lite till basic frågor i början, så som vad gör du, hur mår du etc.
    Men även prata lite om henne, och om hon undrar detsamma så kan du ju berätta lite om dig själv.
    På det sättet lär hon ju känna dig bättre samt att du kan visa att du kan öppna dig för henne och inte vara för dig själv och inte säga något alls liksom.

Så, öppna dig, men inte för mycket.
    Prata om varandra, lär känna varandra bättre.
    Och sen kan ni ju bara prata allmänt om saker som kommer upp.
    Tack Precis lärt känna henne ,dock har vi samma intressen så det kan ju bli nåt bra förhoppningsvis.
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Tack Precis lärt känna henne ,dock har vi samma intressen så det kan ju bli nåt bra förhoppningsvis.
    Lycka till!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Lycka till!
    Tack

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Quickz och FlexBiel, det är bara o ta det som det kommer. Kör på som alltid, se vart det tar er
    Försök att inte vara så nervösa över det så ska ni se att det säkert blir bra.
    Ait, tack mannen!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Tjo, hur tar man med bästa sätt kontakt med en brud man känt för några år sedan men som man förlorat kontakten med? Det är en annan sak att ta kontakt med en man precis lärt känna eftersom detta känns annorlunda.
    Har fått upp ögonen för en viss tjej som gick i samma klass som mig för många år sedan i mellanstadiet. Vill inte vara för på helt plötsligt för att jag vill inte hamna i kompisträsket, samt verkar risken att fucka upp det betydligt större då.. Just nu går vi på samma skola i gymnasiet, dock ser jag inte henne så ofta men det händer ibland att vi har rast samtidigt osv..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    Facebook funkar alltid. sen om du väl ser henne i skolan så börja prata med henne!
    Verkar nästan bättre att skriva nåt innan man börjar prata, nu när jag tänker efter. Tror det blir betydligt lättare med snacket då
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Då har man varit med den där tjejen

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Då har man varit med den där tjejen
    och det gick...?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Bruden stod i duschen så jag fixade frukost till henne Även små saker uppskattas

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in