Sidan 85 av 160 Första ... 3575838485868795135 ... Sista
  1. #2521

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jag har 3 mil, men kollektivtrafiken är kass (alla gillar väll västtrafik) och orkar inte be farsan att köra mig heller. Får vänta till nästa år när jag förhoppningsvis tagit körkort
    Ta moppen

  2. #2522
    Det hade du gillat va

    Jag har 3 mil, men kollektivtrafiken är kass (alla gillar väll västtrafik) och orkar inte be farsan att köra mig heller. Får vänta till nästa år när jag förhoppningsvis tagit körkort
    Hade lätt sprungit dom där 3 milen ifall det var så nära emellan oss. Träffade henne senast idag, alltså hennes leende och ögon o allting... kan inte sluta tänka påt..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  3. #2523
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Det hade du gillat va


    Hade lätt sprungit dom där 3 milen ifall det var så nära emellan oss. Träffade henne senast idag, alltså hennes leende och ögon o allting... kan inte sluta tänka påt..
    Jo den transport sträckan är ju löjligt kort om man tänker på vem man ska träffa. Men jag har ingen idé vad vi ska göra när vi träffas? Filmkväll hade väll funkat men tror det att blivit svårt vid första "träffen"(har varit med varandra förr som kompisar).
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #2524

  5. #2525
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Äsch tänk inte på det, det flyter på av sig självt.
    Gör det säkert Men till den "negtiva" sidan sett så går vi i samma klass
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #2526

  7. #2527
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Gått o blivit lite småkär i en brud, men det är ju bara ett litet problem på sisådär 20mil ivägen..
    Samma här. Dock är det trettio mil. Var uppe och hälsa på en gammal kompis i Malmö som jag inte sett på drygt fyra år. Sa klick direkt (i alla fall som jag uppfatta det). Kär är väl till att ta i. Men jag tänker i princip hela tiden på henne. Smsar gör vi också en del. Skall nog åka upp snart igen! :-)

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  8. #2528

  9. #2529

  10. #2530
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    vart fan bor du om du åkte upp 30 mil till malmö?
    hahahahaha ! De tänkte jag med då måste han änna bo utomlands !

    Ont,

    I morgon skall jag och tjejen åka till ett ställe som heter Husknuten där dom säljer hus och kolla jag vet inte varför men hon ville så gärna att vi skulle åka och kolla ! Men vi har lagt bud på en lägenhet i Centrala Göteborg också

    Såg här om dagen i hennes block hon hade skrivit ner va för möbler hon skulle ha och färg i sovrum och massa tänkte bara "herrejefflar.."

  11. #2531
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    Ont,

    I morgon skall jag och tjejen åka till ett ställe som heter Husknuten där dom säljer hus och kolla jag vet inte varför men hon ville så gärna att vi skulle åka och kolla ! Men vi har lagt bud på en lägenhet i Centrala Göteborg också

    Såg här om dagen i hennes block hon hade skrivit ner va för möbler hon skulle ha och färg i sovrum och massa tänkte bara "herrejefflar.."
    Fan va nice negro Hur länge har ni varit ihop?

    Köp min syrras lägenhet istället ?
    http://www.hemnet.se/bostad/bostadsr...ta-51a-2169955


    Ont:

    Sen jag o bruden har varit tsm så drog vi iväg till ett ställe och sovit i tält i 10 dagar Och det har funkat helt underbart

  12. #2532
    hahaha ja du tillräckligt länge för att jag har tappat räkningen ! nej men 2 år 9 månader eller något liknande

    tror vi har den lägenheter på "titta igen" blocket där vi skrivit ner lite olika lägenheter som vi skall kolla upp noggrannare men de är ju 13 lägenheter till i den boken så vi får se !

  13. #2533
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Jag bor i Göteborg!

    Oops, menar såklart NER till Malmö ;-)
    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Senast redigerat av ralley den 2011-08-08 klockan 21:15.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  14. #2534

  15. #2535
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    då åker du neråt..
    Skrev det i inlägget ovan :-P

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  16. #2536
    Kan tillägga att de jobbiga blir nog inte själva fytten utan när de skall målas om och hänga tapet och en massa.. Jobbar ju som målare så de blir ju antagligen jag som får göra de sedan kan jag kakla,snickra också så blir nog jag som får fixa renovera om..

  17. #2537

  18. #2538
    Hmm... Börjat smsa ganska flitigt med "tjejen" igen. Verkar som att hon vill veta vart jag har mig? Känns som att hon kanske är villig att satsa på mig istället för de andra killen? Aja, det återstå att se. Ha det bra tills vidare...

     
    edit: tihiii
    "Inställningen är halva grejen"

  19. #2539
    Totalt jävla perfekt... Träffade henne som man är på g med idag. Snackade en stund sen sa hon: Ha det bra. Sen åkte hon. Jag flyttar till nyköping den 18de så nu var förmodligen en av dom sista gångerna jag träffar henne. Jävla skit.

    Edit: Kan ju oxå säga att jag såg fram emot att träffa henne idag då vi inte har träffats på ca 6 veckor.
    Senast redigerat av Manfred den 2011-08-11 klockan 16:59.
    Most stickpeople are black

  20. #2540
    blablabla...

    Efter en utekväll så ringde jag tjejen som jag gillar väldig mycket, snackade lite och så. Men anledningen till att jag ringde henne var för att under hela kvällen som jag var ute så tänkte jag på henne, även när jag umgicks med andra tjejer och hade kul. Så ni förstår nog hur speciell hon är för mig då kanske, förhoppningsvis.
    Så jag frågade ifall hon känner likadant för mig, som jag för henne. "Ja eller nej?" Hon sa då "jag vet inte".

    Jag blev besviken och ledsen, ja, bara negativa känslor cirkulerade i mig då. Sa till henne att jag då säger upp allt kontakt med henne, bryter allt verkligen. Facebook, mobil, ja allt. Hon undrade då om jag verkligen ville det. Om jag hade bestämt mig för det. Jag sa då att jag hade bestämt mig för det. Då hänge hon upp luren på mig...

    Så blir till att (försöka) glömma henne. Kommer bli svårt, men måste göra det för att bli lycklig ju? Aja, tänkte bara säga det. Skönt och skriva ut lite bara...
    "Inställningen är halva grejen"

  21. #2541
    Izza1996s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Väster om haninge!
    Inlägg
    122

    Love is great at first, then it just fucks you

    Hej Jag känner att jag måste berätta det här för jag behöver hjälp om jag nåsonsin kan gå vidare, idag 15 agusti kl 03:11 så har jag skrivit i nu 4 timmar med min stora kärlek som jag va otrogen mot, jag träffade henne i början av 7 då jag började högstadiet och har alltid varit dunder kär i henne sen dess. Hon blev intresserad av mig typ i 8 och vi börjades träffa ganska ofta med en annan tjej som va kär i mig (jag gillar dock nt henne alls) vi börjades träffas umgås sova över tills vi började va helt ensama tsm, det var helt underbart har aldrig mått och då svär jag på mitt liv att jag aldrig mått så himla bra bara när jag såg på henne så blev jag varmare och jag kände hur hela världen saktade ner, men så skulle hon åka till Norge i 2 veckor, så vi bestämde oss för att träffas en sista gång och det slutade ju helt under bart.. Hon åkte iaf till Norge mesans jag var kvar hemma jag vet nt varför men en dag ringer hons vän och frågar om jag vill komma och röka vatten pippa, cigg och bara umgås Jag sticker över och det blir sent (vi e typ ute i skogen) så då frågar tjejerna om dom får sova hos mig, mm det slutR med att jag har 4 brudar på mig rum.. Ja vi strulade jag vet nt vrf det va skit dumt.Anny way så kmr min tjej hem igen från Norge och får reda på allt.. Hon blir dryg och arg på mig och jag mår typ piss, så en tjej vän frÅgar om jag vill komma över och se på film ja svarar ja för att min tjej bara e sur och dryg, när jag kommer över så typ råkar det bli så att vi håller på anny way mådde skit dåligt hela tiden,Orkar nt skriva mer men vill bara säga det till alla andra som e kär i någon Gör aldrig som jag, va aldrig otrogen elr något fan umgås nt ens med andra tjejer när man har nån på G, jag mår så sjukt illa nu så jag vill nt leva.
    Cheak out my projekt

  22. #2542
    Izza1996s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Väster om haninge!
    Inlägg
    122
    Anderson gjorde exakt samma sak hon sa att hon bara ville ha mig som vän och att hon gillar någon annan, men hon ville absolut va vänner... Jag henne hur jag ska göra älskar henne så sjukt mkt
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    blablabla...Efter en utekväll så ringde jag tjejen som jag gillar väldig mycket, snackade lite och så. Men anledningen till att jag ringde henne var för att under hela kvällen som jag var ute så tänkte jag på henne, även när jag umgicks med andra tjejer och hade kul. Så ni förstår nog hur speciell hon är för mig då kanske, förhoppningsvis.Så jag frågade ifall hon känner likadant för mig, som jag för henne. "Ja eller nej?" Hon sa då "jag vet inte".Jag blev besviken och ledsen, ja, bara negativa känslor cirkulerade i mig då. Sa till henne att jag då säger upp allt kontakt med henne, bryter allt verkligen. Facebook, mobil, ja allt. Hon undrade då om jag verkligen ville det. Om jag hade bestämt mig för det. Jag sa då att jag hade bestämt mig för det. Då hänge hon upp luren på mig...Så blir till att (försöka) glömma henne. Kommer bli svårt, men måste göra det för att bli lycklig ju? Aja, tänkte bara säga det. Skönt och skriva ut lite bara...
    Cheak out my projekt

  23. #2543
    EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Strax norr om Ängelholm
    Inlägg
    1 987
    Citat Ursprungligen postat av Izza1996 Visa inlägg
    Hej Jag känner att jag måste berätta det här för jag behöver hjälp om jag nåsonsin kan gå vidare, idag 15 agusti kl 03:11 så har jag skrivit i nu 4 timmar med min stora kärlek som jag va otrogen mot, jag träffade henne i början av 7 då jag började högstadiet och har alltid varit dunder kär i henne sen dess. Hon blev intresserad av mig typ i 8 och vi börjades träffa ganska ofta med en annan tjej som va kär i mig (jag gillar dock nt henne alls) vi börjades träffas umgås sova över tills vi började va helt ensama tsm, det var helt underbart har aldrig mått och då svär jag på mitt liv att jag aldrig mått så himla bra bara när jag såg på henne så blev jag varmare och jag kände hur hela världen saktade ner, men så skulle hon åka till Norge i 2 veckor, så vi bestämde oss för att träffas en sista gång och det slutade ju helt under bart.. Hon åkte iaf till Norge mesans jag var kvar hemma jag vet nt varför men en dag ringer hons vän och frågar om jag vill komma och röka vatten pippa, cigg och bara umgås Jag sticker över och det blir sent (vi e typ ute i skogen) så då frågar tjejerna om dom får sova hos mig, mm det slutR med att jag har 4 brudar på mig rum.. Ja vi strulade jag vet nt vrf det va skit dumt.Anny way så kmr min tjej hem igen från Norge och får reda på allt.. Hon blir dryg och arg på mig och jag mår typ piss, så en tjej vän frÅgar om jag vill komma över och se på film ja svarar ja för att min tjej bara e sur och dryg, när jag kommer över så typ råkar det bli så att vi håller på anny way mådde skit dåligt hela tiden,Orkar nt skriva mer men vill bara säga det till alla andra som e kär i någon Gör aldrig som jag, va aldrig otrogen elr något fan umgås nt ens med andra tjejer när man har nån på G, jag mår så sjukt illa nu så jag vill nt leva.
    lugna ner dig några hekto nu grabben! finns ju fler kvinnor, palla binda sig fören man är typ 25, man går miste om asmkt. du kommer vara med om så mkt värre saker! det du gjort är väl ingenting!
    som ragge sa till ronny: brudar är skit. ut o trimma moppen och dra till grannkommun och se om du hittar någon kåt liten fjortis!
    du har fan inte tid att vara ledsen över sånt!
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

  24. #2544
    Citat Ursprungligen postat av Izza1996 Visa inlägg
    Hej Jag känner att jag måste berätta det här för jag behöver hjälp om jag nåsonsin kan gå vidare, idag 15 agusti kl 03:11 så har jag skrivit i nu 4 timmar med min stora kärlek som jag va otrogen mot, jag träffade henne i början av 7 då jag började högstadiet och har alltid varit dunder kär i henne sen dess. Hon blev intresserad av mig typ i 8 och vi börjades träffa ganska ofta med en annan tjej som va kär i mig (jag gillar dock nt henne alls) vi börjades träffas umgås sova över tills vi började va helt ensama tsm, det var helt underbart har aldrig mått och då svär jag på mitt liv att jag aldrig mått så himla bra bara när jag såg på henne så blev jag varmare och jag kände hur hela världen saktade ner, men så skulle hon åka till Norge i 2 veckor, så vi bestämde oss för att träffas en sista gång och det slutade ju helt under bart.. Hon åkte iaf till Norge mesans jag var kvar hemma jag vet nt varför men en dag ringer hons vän och frågar om jag vill komma och röka vatten pippa, cigg och bara umgås Jag sticker över och det blir sent (vi e typ ute i skogen) så då frågar tjejerna om dom får sova hos mig, mm det slutR med att jag har 4 brudar på mig rum.. Ja vi strulade jag vet nt vrf det va skit dumt.Anny way så kmr min tjej hem igen från Norge och får reda på allt.. Hon blir dryg och arg på mig och jag mår typ piss, så en tjej vän frÅgar om jag vill komma över och se på film ja svarar ja för att min tjej bara e sur och dryg, när jag kommer över så typ råkar det bli så att vi håller på anny way mådde skit dåligt hela tiden,Orkar nt skriva mer men vill bara säga det till alla andra som e kär i någon Gör aldrig som jag, va aldrig otrogen elr något fan umgås nt ens med andra tjejer när man har nån på G, jag mår så sjukt illa nu så jag vill nt leva.
    anny wäj, varför gjorde du samma sak 2 gånger då? retard...
    Och som Ekan sa, tror inte precis du hade gift dig med tjejen ändå

  25. #2545
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    lugna ner dig några hekto nu grabben! finns ju fler kvinnor, palla binda sig fören man är typ 25, man går miste om asmkt. du kommer vara med om så mkt värre saker! det du gjort är väl ingenting!
    som ragge sa till ronny: brudar är skit. ut o trimma moppen och dra till grannkommun och se om du hittar någon kåt liten fjortis!
    du har fan inte tid att vara ledsen över sånt!
    hahah, äsch skit i henne det finns fler... man ska vara ungkarl hela livet så ärre.

  26. #2546
    Citat Ursprungligen postat av miniaktiv Visa inlägg
    anny wäj, varför gjorde du samma sak 2 gånger då? retard...
    Och som Ekan sa, tror inte precis du hade gift dig med tjejen ändå
    håller med...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  27. #2547
    Izza1996s avatar
    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    Väster om haninge!
    Inlägg
    122
    .
    men det kändes förjävligt hoppas det nt händer igen
    Cheak out my projekt

  28. #2548
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    vart fan bor du om du åkte upp 30 mil till malmö?
    hahaha word


    Citat Ursprungligen postat av Izza1996 Visa inlägg
    .
    men det kändes förjävligt hoppas det nt händer igen
    96:an med brudarna, du verkar ha lagom lätt att fixa bitches, dumpa bruden och sätt alla fjortisarna du vet

  29. #2549
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Insåg precis att jag och bruden har 5månader om 3dagar. Kanske borde ge henne något för jag tror ingen av oss har kommit ihåg de Ge henne lite dåligt samvete

  30. #2550

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Insåg precis att jag och bruden har 5månader om 3dagar. Kanske borde ge henne något för jag tror ingen av oss har kommit ihåg de Ge henne lite dåligt samvete
    Eran katt var väll din present till Henne ?
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in