Sidan 154 av 160 Första ... 54104144152153154155156 ... Sista
  1. #4591
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Hahah tack
    Keep us updated.

  2. #4592
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Keep us updated.
    Ska iväg till henne ikväll vid 8a tiden o kolla på en film o mysa lite (Y) Imon blir det hela eftermidagen som vi ska umgås o senare träffa polaren o hans brud
    Men känns endå lite el med en 99a :/

  3. #4593
    Oj 99a då är man bara 14, känns rätt ungt men men värt ett försök kanske. :p

  4. #4594
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Bengtsson96 Visa inlägg
    Oj 99a då är man bara 14, känns rätt ungt men men värt ett försök kanske. :p
    Precis dock är hon född januari 99 o jag december 95 så bara 3 år egentligen om man ska räkna så o hon är mognare en de flesta andra jag känner, har perfekt humor o allt men jag är mer rädd för vad omgivningen ska tycka...

  5. #4595
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Precis dock är hon född januari 99 o jag december 95 så bara 3 år egentligen om man ska räkna så o hon är mognare en de flesta andra jag känner, har perfekt humor o allt men jag är mer rädd för vad omgivningen ska tycka...
    Försök inte prata bort det här nu, det är 4år. Antingen du vill eller inte.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  6. #4596
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    Försök inte prata bort det här nu, det är 4år. Antingen du vill eller inte.
    Tycker om dig med micke! Ja precis de är 4 år
    BTW ska ut o träffa henne en runda nu

  7. #4597

  8. #4598
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    Säg inte det!
    Äta är det sämsta ju! Alla vi karlar äter ju som grisar!

    btw angående de med åldern. Spelar inte så stor roll, det är insidan som räknas. Jag var tsm med en 5 år yngre tjej men nu är jag ju ganska åldersstigen men. Gillar du henne o hon dig så ge det en chans. Sen om.polarna skulle retas, vafan gör det? Avundsjuka brukar det handla om...
    Okej jovisst nu känns de bra me henne

  9. #4599
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    Säg inte det!
    Äta är det sämsta ju! Alla vi karlar äter ju som grisar!
    man får väll äta lite försiktigt då
    små bitar in i munnen o tugga mycket..
    har man dock stora problem med detta så kanske man ska skippa maten
    feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.

  10. #4600
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Ska aldrig mer få känslor för en brud.. Allt känndes bra hon ville se mig hon tyckte om mig osv. Sen dagen innan vi skulle ses så får ja ett sms där hon säger att allt gått för fort, att hon var ledsen om hon fått mig att tro att hon ville ha något seriöst ihop med mig osv... Känns ju sjukt bra. Nej asså de enda tjejer duger till är typ att att ligga...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #4601
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Ska aldrig mer få känslor för en brud.. Allt känndes bra hon ville se mig hon tyckte om mig osv. Sen dagen innan vi skulle ses så får ja ett sms där hon säger att allt gått för fort, att hon var ledsen om hon fått mig att tro att hon ville ha något seriöst ihop med mig osv... Känns ju sjukt bra. Nej asså de enda tjejer duger till är typ att att ligga...
    beror ju helt på vart du väljer att ragga, vem du väljer att ragga på osv, t.ex festh*ror är väl aldrig någonting att satsa på. Jag har iallafall träffat en underbar brud som jag verkligen trivs med.
    Jag tänkte precis som dig innan jag träffade min tjej, men till slut hittar man en tjej man trivs med. Vi har nu varit tillsammans i drygt 4 månader och jag mår jävligt bra, förutom lite små problem lite då och då, men det hör till. Leta på
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #4602
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Ska aldrig mer få känslor för en brud.. Allt känndes bra hon ville se mig hon tyckte om mig osv. Sen dagen innan vi skulle ses så får ja ett sms där hon säger att allt gått för fort, att hon var ledsen om hon fått mig att tro att hon ville ha något seriöst ihop med mig osv... Känns ju sjukt bra. Nej asså de enda tjejer duger till är typ att att ligga...
    Du o jag tobbe du o jag
    Känslor för en brud o sen skriver hon i ett sms,vikanske hörs igen nån annan dag
    Känns som alla utom jag får brudar, de bara friendonar mig

  13. #4603
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    beror ju helt på vart du väljer att ragga, vem du väljer att ragga på osv, t.ex festh*ror är väl aldrig någonting att satsa på. Jag har iallafall träffat en underbar brud som jag verkligen trivs med.
    Jag tänkte precis som dig innan jag träffade min tjej, men till slut hittar man en tjej man trivs med. Vi har nu varit tillsammans i drygt 4 månader och jag mår jävligt bra, förutom lite små problem lite då och då, men det hör till. Leta på
    Ja var bara frustrerad när ja skrev det där, givetvis är det inte så med alla brudar.

    Jo det är inte så att jag tror på ett ensamt liv. Blir bara så jävla förvånad, hade legat med henne, strulat med henne vid flera tillfällen osv. Sen säger hon att allt har gått för fort mellan oss, att de bara va 3 veckor sen hon blev dumpad av sitt ex osv.. Pratade med henne idag och frågade vad hon menade. Då sa hon att hon ville lära känna mig mer innan de blev något seriöst mellan oss. Så antagligen får ja vara lite mer än kompis med henne ett tag och sen satsa när ja får läge.. Sen mår hon inte jättebra heller, så de är komplicerat.. Kan förstå henne till viss del men ja vet inte hur ja ska göra..

    Hade inte din brud ganska starka känslor för dig med? Känns som om tjejer har ett Monopol på oss killar fast du har rätt, man får låta de ta lite tid, även om de är sjukt jobbigt..
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Du o jag tobbe du o jag
    Känslor för en brud o sen skriver hon i ett sms,vikanske hörs igen nån annan dag
    Känns som alla utom jag får brudar, de bara friendonar mig
    Ja gubben, de känns som om brudarna leker med en haha
    Var du för "på" den bruden?
    Jo asså de känns så, man tror verkligen att bruden gillar en, sen vill de bara va vän med en. Kul när man i vissa fall hade kunnat lägga ner den tiden på någon annan brud..

    Nej ska skita i att få känslor för brudar nu. Ska festa, ligga och ha kul istället. Känns mer värt att bry sig om sig själv istället för brudar nu iaf!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #4604
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Ja var bara frustrerad när ja skrev det där, givetvis är det inte så med alla brudar.

    Jo det är inte så att jag tror på ett ensamt liv. Blir bara så jävla förvånad, hade legat med henne, strulat med henne vid flera tillfällen osv. Sen säger hon att allt har gått för fort mellan oss, att de bara va 3 veckor sen hon blev dumpad av sitt ex osv.. Pratade med henne idag och frågade vad hon menade. Då sa hon att hon ville lära känna mig mer innan de blev något seriöst mellan oss. Så antagligen får ja vara lite mer än kompis med henne ett tag och sen satsa när ja får läge.. Sen mår hon inte jättebra heller, så de är komplicerat.. Kan förstå henne till viss del men ja vet inte hur ja ska göra..

    Hade inte din brud ganska starka känslor för dig med? Känns som om tjejer har ett Monopol på oss killar fast du har rätt, man får låta de ta lite tid, även om de är sjukt jobbigt..

    Ja gubben, de känns som om brudarna leker med en haha
    Var du för "på" den bruden?
    Jo asså de känns så, man tror verkligen att bruden gillar en, sen vill de bara va vän med en. Kul när man i vissa fall hade kunnat lägga ner den tiden på någon annan brud..

    Nej ska skita i att få känslor för brudar nu. Ska festa, ligga och ha kul istället. Känns mer värt att bry sig om sig själv istället för brudar nu iaf!
    Nej alltså jag var endå lite anti mot att gå o bli tillsamans me en 99a om inte hon visar känslor först du vet, o så skrev hon typ att vi skulle träffas o ta en cigg, kolla på filmer o dyl o sen då så klart man börjar gilla henne mer o mer o sen bara fick jag ett sms, där de stog mer eller mindre att hon inte ville träffa mig mer att de aldrig kommer funka mellan hon som är 99a o jag som är 95a

  15. #4605
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Nej alltså jag var endå lite anti mot att gå o bli tillsamans me en 99a om inte hon visar känslor först du vet, o så skrev hon typ att vi skulle träffas o ta en cigg, kolla på filmer o dyl o sen då så klart man börjar gilla henne mer o mer o sen bara fick jag ett sms, där de stog mer eller mindre att hon inte ville träffa mig mer att de aldrig kommer funka mellan hon som är 99a o jag som är 95a
    Okej, riktig dålig stil av henne att bara dissa dig sådär dock.
    Fattar seriöst ingenting av de bruden ja höll på med säger. Hon skrev nu att hon verkligen vill träffa mig men "om ett tag när allt lugnat ner sig". Kommer aldrig förstå mig på brudar asså??
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2013-11-05 klockan 23:10.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  16. #4606
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Kommer aldrig förstå mig på brudar asså??
    därför knullar man o drar! skål!
    nej men de är svårt många gånger o kan bero på många olika anledningar, andra killar, mens, dåligt självförtroende osv..
    feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.

  17. #4607
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej, riktig dålig stil av henne att bara dissa dig sådär dock.
    Fattar seriöst ingenting av de bruden ja höll på med säger. Hon skrev nu att hon verkligen vill träffa mig men "om ett tag när allt lugnat ner sig". Kommer aldrig förstå mig på brudar asså??
    De tycker jag med, begriper endå inte mig på nån brud Dock är frågan hur alla polarna o lyckas hitta brudar? :/

  18. #4608
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    De tycker jag med, begriper endå inte mig på nån brud Dock är frågan hur alla polarna o lyckas hitta brudar? :/
    tur allt därtill.
    feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.

  19. #4609
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Victorp Visa inlägg
    därför knullar man o drar! skål!
    nej men de är svårt många gånger o kan bero på många olika anledningar, andra killar, mens, dåligt självförtroende osv..
    Typ så ja. De är ju nästan sant och de är ju sjukt..
    Precis. Men ja tänkte som så här. Vill hon ha mig så får hon visa de, ja kan satsa på andra brudar under tiden!
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    De tycker jag med, begriper endå inte mig på nån brud Dock är frågan hur alla polarna o lyckas hitta brudar? :/
    Det gör ja aldrig och har aldrig gjort heller.. Alltså de handlar om tur, att bruden skall gilla dig annars går det inte. Så ja du får la försöka träffa nya brudar och har du tur så kanske någon av dem gillar dig. Hur hemskt de än låter och hur fruktansvärt de än låter..
    Citat Ursprungligen postat av Victorp Visa inlägg
    tur allt därtill.
    Ja sjukt men så är de.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #4610
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Typ så ja. De är ju nästan sant och de är ju sjukt..
    Precis. Men ja tänkte som så här. Vill hon ha mig så får hon visa de, ja kan satsa på andra brudar under tiden!

    Det gör ja aldrig och har aldrig gjort heller.. Alltså de handlar om tur, att bruden skall gilla dig annars går det inte. Så ja du får la försöka träffa nya brudar och har du tur så kanske någon av dem gillar dig. Hur hemskt de än låter och hur fruktansvärt de än låter..

    Ja sjukt men så är de.
    Endå nästan värt o skaffa en fleshligth o en tub me glidmedel o låsa in sig i källaren i några veckor nu
    Nej men man ska inte leta intensivt efter en brud utan låta de komma som de kommer
    Senast redigerat av Hultberg95 den 2013-11-06 klockan 16:35.

  21. #4611
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Endå nästan värt o skaffa en fleshligth o en tub me glidmedel o låsa in sig i källaren i några veckor nu
    Nej men man ska inte leta intensivt efter en brud utan låta de komma som de kommer
    Sånt är sjukt seriöst, har du inte läst den tråden på flashback??
    Ja försök träffa brudar, men var inte för på osv, du lär märka om bruden gillar dig.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #4612
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Sånt är sjukt seriöst, har du inte läst den tråden på flashback??
    Ja försök träffa brudar, men var inte för på osv, du lär märka om bruden gillar dig.
    Klart jag läst de på flashback, fan tror dom en singel
    SKa göra de nu, dock inte sugen på en brud på ett tag nu..

  23. #4613
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Nej alltså jag var endå lite anti mot att gå o bli tillsamans me en 99a om inte hon visar känslor först du vet, o så skrev hon typ att vi skulle träffas o ta en cigg, kolla på filmer o dyl o sen då så klart man börjar gilla henne mer o mer o sen bara fick jag ett sms, där de stog mer eller mindre att hon inte ville träffa mig mer att de aldrig kommer funka mellan hon som är 99a o jag som är 95a
    99a låter lite väl i underkant för en 95a enligt mig, eller hon kanske är mogen för sin ålder? fan 14 år gammal.. Men nu är ju inte jag rätt person att bedöma hennes betéende trots hennes låga ålder, men mognadsgraden brukar ju inte vara allt för hög hos en 14-åring!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  24. #4614
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Klart jag läst de på flashback, fan tror dom en singel
    SKa göra de nu, dock inte sugen på en brud på ett tag nu..
    Nä man får bry sig om en själv istället!
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    99a låter lite väl i underkant för en 95a enligt mig, eller hon kanske är mogen för sin ålder? fan 14 år gammal.. Men nu är ju inte jag rätt person att bedöma hennes betéende trots hennes låga ålder, men mognadsgraden brukar ju inte vara allt för hög hos en 14-åring!
    Haha ja var med en 98a för ett tag sen, kändes la sådär med 4 år i åldersskillnad men hon var mogen osv så de gick bra. Sen är det ju en sjukt stor skillnad på en 14åring och en 15åring med...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #4615
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Nä man får bry sig om en själv istället!

    Haha ja var med en 98a för ett tag sen, kändes la sådär med 4 år i åldersskillnad men hon var mogen osv så de gick bra. Sen är det ju en sjukt stor skillnad på en 14åring och en 15åring med...
    98or är dock mycke mer mogna en en 99a rent kroppsmässigt Känner ett par 98or som har värsta drömkroppen, fan bättre en många 95or haha

  26. #4616
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    98or är dock mycke mer mogna en en 99a rent kroppsmässigt Känner ett par 98or som har värsta drömkroppen, fan bättre en många 95or haha
    De hade inte hon ja va med hahaha. Men ja du kan ha rätt lammkött ju!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #4617
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    De hade inte hon ja va med hahaha. Men ja du kan ha rätt lammkött ju!
    Fan de är bondflickorna som har najsiga kroppar, inte de där stadsborna O tänker aldrig haffa en stadsbrud! Rediga flickor ska inte gnälla på lite snus eller att man kör en finfin 940 =)

  28. #4618
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Fan de är bondflickorna som har najsiga kroppar, inte de där stadsborna O tänker aldrig haffa en stadsbrud! Rediga flickor ska inte gnälla på lite snus eller att man kör en finfin 940 =)
    Alltså var bruden kommer ifrån spelar väl ingen roll? Ja har varit med brudar från Göteborg och brudar som bor utanför och ingen har gnällt över min 945a haha Även om alla uppskattade min polares X1a mycket mer...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  29. #4619
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Alltså var bruden kommer ifrån spelar väl ingen roll? Ja har varit med brudar från Göteborg och brudar som bor utanför och ingen har gnällt över min 945a haha Även om alla uppskattade min polares X1a mycket mer...
    Haha nejdå upplevs dock som de som bor på landsbygden uppskatar saker som stadsborna tar för givet! Typ som egen bil när man precis fått körkort, de få gångerna man har råd o köra bilen, att man inte tycker om att supa o gå på krogen o dylika saker!

  30. #4620
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Du o jag tobbe du o jag
    Känslor för en brud o sen skriver hon i ett sms,vikanske hörs igen nån annan dag
    Känns som alla utom jag får brudar, de bara friendonar mig
    De e vi 3... hela sommaren slösa jag på den bruden '-_-...ännu värre e väl att jag börjar få känslor för en kompis som har pojkvän redan (värsta känslan ever)
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in