1. #4261
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Ja precis, lika bra att prova om du vill det ju!

    Jao jag träffade henne ute helgen innan, när jag hade flickvän. Då fick hon mitt nr och höll på att smsa. Tyckte det kunde vara en fångst om det gick åt helvete med min. Men jag venne, jag kanske är taskig men fyfan vad äcklig med en slang!! Gjorde så hon blev sur på mig för att sedan be henne sluta skriva till mig! Exet skrev imorse med, inget noga dock. Därför det känns lite tungt, så jävla jobbigt!
    jag ska nog göra det, har inget att förlora iallafall..
    okej, är hon snygg och trevlig osv så kan det ju vara nått att köra på. haha, slangen tänker man nog inte på så länge den inte sitter mitt i pannan eller liknande
    fan vad segt, alltid drygt att se ett meddelande från ett ex, iallafall om man fortfarande tycker om henne. känns som man liksom faller tillbaks, gör det svårare att gå vidare. det blir nog bättre med tiden, får vi hoppas iallafall!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  2. #4262

  3. #4263
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Do it!

    Haha i samma veva med cancern blev hon typ tjock, hon såg asbra ut innan! Har ju bara sett henne på fyllan nu, men hon har väl lite mer o ta i än vad jag brukar ta.. Snäll är hon väl med, jag vet inte riktigt haha för känner ju inte henne! Men slangen går från hennes rum till badrummet där den sedan går till badkaret. Så hon har väl slangen fram till sängen där hon dockar o tömmer sen.. Njaa det är nog inget för mig, räcker att se den så blir man nog avtänd haha..

    Yes det är ju tvärr så, blir fan galen. Asjobbigt att sitta hemma osv, det enda huvudet tänker på.. Klarar typ inte av att sitta hemma ensam en hel kväll i nuläget..
    haha, inget illa menat mot henne, men jag håller faktiskt med!
    jo precis, hade samma problem med en brud för ett tag sen, tog mig 2 år innan man fått bort henne helt ur huvudet!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  4. #4264
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Jo men nykär vet jag inte, det var 2 år sedan vi började umgås ganska exakt.. Det var typ som en vana att ses varje dag, eller kväll då. Senaste gången hon blev sur för jag inte kom var väl för ca 3 veckor sedan. Märkte att hon blev "konstig" för aah ca 1 vecka sen typ. Då berodde det tydligen på balen och studenten som gjorde det, vilket jag inte trodde. Hade rätt med det jag trodde, att det skulle ta slut.
    Jo det kanske kan stämma, men när det var bra var det bra.. Våra "gräl" varade kanske bara i 10 min, sen satt man tyst och efter 5 min igen var man som vanligt, så dåligt hade vi väl inte det..

    Nej höra av mig mer kommer jag inte göra, känner verkligen att man inte har anledning till det nu.. Känns väl som att man går och hoppas att hon ska höra av sig, vilket inte heller lär hända men ändå.. Frågan är bara hur länge man ska hålla på o må dåligt? Gjorde slut i onsdags kväll, känner mig inte ett öre gladare sen dess. Blir nästan bara värre och värre, bor tillsammans med farsan som jag knappt pratat med på flera dagar nu, man kunde ju önskat saknaden och känslorna försvinner snart..
    Tanken var på utgång idag, trots jag vet till 99% att jag kommer se henne ute då hon tar studenten. Men tänker inte sitta hemma o må dåligt när varenda polare drar ut, får väl helt enkelt hoppas på att man inte ser henne..
    Men att hon säger att det kanske räcker med en paus när vi gör slut, sedan när jag åkt hem fick jag ett sms att vi får se vad som händer sen.. Och samma sak igår "vi behöver släppa varandra ett tag och se vad som händer sen, det kanske bli något igen men nu försöker jag vara glad och det tycker jag också du ska vara" eller aah något i den stilen, varför säga så? För hon vill att jag ska gå runt och hoppas eller?
    Kan tillägga att vi snackade om det någon dag innan, kvällen innan frågade jag om vi skulle göra slut, då sa hon nej. Hon sa även när det var slut att hon inte vetat vad hon skulle göra, för hon var rädd att ångra sig. Helt säker var hon nog inte..

    Aha okey, härligt att det funkar nu då ju!

    Det är lugnt jag förstod haha, skriver kanske inte så mkt bättre själv..

    Alltså mja, hon verkar bara vara osäker. Sen när du säger att hon har tagit studenten så säger ju det en hel del. Hon är så busy med det och nu är hon säkert skitnervös för hon måste skaffa jobb och börjar få någon sorts kris. Sen kanske hon inte är helt hundra på det, men det är som hon säger. Vanan sitter i att man ses och då blir man sur när den vanan bryts, men låt det gå ett tag så kommer du antingen känna lättnad eller inte. Men det löser sig alltid! Har du ingen tjejkompis eller killkompis du kan prata med? Tror du behöver det för man måste få lufta sig, alltså inte bara på internet, utan irl.
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  5. #4265

  6. #4266

  7. #4267
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    2 år!? Ska det ta 2 år för mig parkerar jag bilen i ett träd seriöst. Fyfan, du kan inte ha mått bra!
    nej det var segt, men det var så att tjejen inte verkade ha släppt mig heller. flera gånger bad jag henne att lämna mig ifred pga hennes betéende så då kunde jag gå och tänka på henne i månader och när jag väl började släppa henne så kontaktade hon mig igen och jag saknade henne ju såklart, så jag förlät henne varje gång. såhär pågick det ända tills i höstas, då jag fick höra att hon legat med någon annan och att hon inte ville ha något mer seriöst med mig, pga att jag(?) hela tiden dragit ut på det, att jag inte ville träffa henne och umgås med henne fast det i själva fallet var tvärt om. Men nu har jag släppt det, och det är så otroligt skönt.
    men nu känner man sig istället ensam, särskilt när de flesta polarna flyttat till andra orter, har ingen här i närheten längre som jag kan umgås med..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  8. #4268
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Idag var det exakt ett år sedan jag träffade min flickvän utanför skolan för första gången. Första gången vi kysstes och lite mer, fortfarande lika glad, tiden har gått så satans snabbt. Känns riktigt härligt!

  9. #4269
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Idag var det exakt ett år sedan jag träffade min flickvän utanför skolan för första gången. Första gången vi kysstes och lite mer, fortfarande lika glad, tiden har gått så satans snabbt. Känns riktigt härligt!
    grattis, kul att du hittat en tjej du trivs med.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  10. #4270
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    grattis, kul att du hittat en tjej du trivs med.
    Det känns väldigt bra! Ville mest påpeka att det finns bra tjejer där ute, det gäller bara att ha tur!

  11. #4271
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det känns väldigt bra! Ville mest påpeka att det finns bra tjejer där ute, det gäller bara att ha tur!
    jo det är väl så antar jag.. får väl se om turen kommer till mig nån gång då!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #4272
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo det är väl så antar jag.. får väl se om turen kommer till mig nån gång då!
    Får jag allt hoppas på!

  13. #4273
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Hade puffkrig med en dagen innan studenten och började prata, på studentfesten träffades vi på en Lokal klubb och vi föll för varandra direkt, sov hos henne och håller fortfarande kontakten och är med varandra 3 veckor senare
    Underbar flicka!
    En SAAB utan turbo är som en Räkmacka utan räkor..

  14. #4274
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    en 2 år äldre brud raggar som fan på mig just nu vet dock inte, hon är en sådan som gillar att festa ganska hårt, typ varje helg. det känns ju lagom värdelöst, när jag själv är ganska lugn av mig för det mesta.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #4275
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Tjena grabbar! Behöver lite hjälp...
    Min brud fyller år snart och jag har inte en aning vad jag ska ge henne.. Så om någon skulle kunna ge lite tipps vore snällt!
    Ride on!

  16. #4276
    Börjar lessna lite på att det alltid är jag som ska behöva höra av mig te brudar alltså, haha.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  17. #4277
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Tjena grabbar! Behöver lite hjälp...
    Min brud fyller år snart och jag har inte en aning vad jag ska ge henne.. Så om någon skulle kunna ge lite tipps vore snällt!
    Tjejer brukar gilla smycken, så kanske ett silverhalsband t.ex? Senaste presenten till min flickvän va ett silverhalsband med nått hjärta som hänge. Kan säga att hon typ smälte, värt varenda krona haha
    Hade lagt märke till att hon kollade på det som fan typ en vecka tidigare, så va ju rätt lätt att köpa rätt present direkt

  18. #4278
    Swooss avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    katrineholm
    Inlägg
    152
    Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    Tjejer brukar gilla smycken, så kanske ett silverhalsband t.ex? Senaste presenten till min flickvän va ett silverhalsband med nått hjärta som hänge. Kan säga att hon typ smälte, värt varenda krona haha
    Hade lagt märke till att hon kollade på det som fan typ en vecka tidigare, så va ju rätt lätt att köpa rätt present direkt
    köp fan inte fajk silver.. polaren gorde det och hans tjej fick ta av sig det 24/7 tack vare det kliade och gav gröna märken...

  19. #4279
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Tjena grabbar! Behöver lite hjälp...
    Min brud fyller år snart och jag har inte en aning vad jag ska ge henne.. Så om någon skulle kunna ge lite tipps vore snällt!
    köp ett paket pokemonkort till henne

  20. #4280
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av Swoos Visa inlägg
    köp fan inte fajk silver.. polaren gorde det och hans tjej fick ta av sig det 24/7 tack vare det kliade och gav gröna märken...
    Självklart va det äkta, skulle inte köpa fejk, känns lite B + att min brud är allergisk mot det ändå så
    Silver är ändå inte jättedyrt, så finns ju ingen anledning att köpa fejk, halsband och sånt brukar ju vara tunna till tjejer, vanligt silverhalsband går ju på runt en tusing, vilket inte är så farligt tycker jag

  21. #4281

  22. #4282
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Berors ju på. Jag tycker inte heller det är mycket pengar. Men är man 15 bast, lever endast på studiebidraget på 1000 spänn eller vad det var blir det kanske mkt pengar..
    Jo iof, Fast jag jobbade inte heller då jag köpte den, först senare samma månad jag började. Då jag också tog studenten i juni
    Fö semseter 6v nu. Länge man han jobba haha

  23. #4283

  24. #4284
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Okey Haha härligt! Men obetalt då eller? Jag har jobbat i ett år och sitter med mina 3v semester.. xd 1 kvar!
    Yes, obetald. Jobbar ju bara halvtid, Började på jobbet den 11/6 och fick semester 29/6 där emellan va jag sjuk typ en vecka totalt också. Så han inte jobba mycket alls.

  25. #4285
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av roxx95 Visa inlägg
    köp ett paket pokemonkort till henne
    Jääävlar, skrattade nästan!
    Ansikte mammas f.....
    Ride on!

  26. #4286
    got in loved yesterday, har inte känt mig som en människa på hela dagen. Jag vet att jag aldrig kan få henne även om jag fick skulle jag aldrig kunna lita på henne. Har försökt köra lite sabaton terapi. Går ut till min bil och gör nåt, försöker få bort tankarna på henne.
    skulle haft a-traktor istället!

  27. #4287
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Jääävlar, skrattade nästan!
    Ansikte mammas f.....
    Cry me a river!

  28. #4288
    alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Stockholm Tumba
    Inlägg
    625
    Frugan utomlands en månad nu då.. It's time for old me!!
    Nä men lite trist i.o.m. att vi bara han träffas en kväll-morgon, då jag kom hem från ca en månad utlandsemester dagen innan.

  29. #4289
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    "Vet inte om jag vill träffas mer" på Fb-chatten...

    http://www.youtube.com/watch?v=CdKVX45wYeQ
    En SAAB utan turbo är som en Räkmacka utan räkor..

  30. #4290
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Har försökt med att "Få till det" med en tjej ett tag nu och misstolka inte detta som något sexistiskt eller dylikt.
    Har träffats ett antal gånger då inget jätte seriöst i och med att det alltid varit andra runt om.
    Men själva problemet är att det alltid verkar vara jag som måste höra av mig först (på sms t.ex) sen kan hon även
    glömma bort att svara på sms mitt i en konversation(?).
    Någon som har nån idé vad man ska ta sig till?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in