Sidan 153 av 160 Första ... 53103143151152153154155 ... Sista
  1. #4561
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Hur träffar ni tjejer?
    Har blivit sjukt lite me de sen man slutade festa regelbundet i sommras :/
    I jobbet eller på fester!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #4562
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Hemmafest är optimalt, känner man sedan bruden lite sen innan så är man i hamn!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  3. #4563
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hemmafest är optimalt, känner man sedan bruden lite sen innan så är man i hamn!
    Har ju nästan slutat festa sen i sommras bara varit på en fest för jag inte har haft lust, varit så mycke olyckor me alkohol inblandat i släkten sen förra vintern så nu fick jag nog av de
    Men dock känns de som att polarens lillasyster är smått sugen på mig, hon är lika gammal som mig så allt så är bra men är ju de att de är bästa polarens syrra som känns jävligt fel!

  4. #4564
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Har ju nästan slutat festa sen i sommras bara varit på en fest för jag inte har haft lust, varit så mycke olyckor me alkohol inblandat i släkten sen förra vintern så nu fick jag nog av de
    Men dock känns de som att polarens lillasyster är smått sugen på mig, hon är lika gammal som mig så allt så är bra men är ju de att de är bästa polarens syrra som känns jävligt fel!
    Såvida du inte hittar någon i skolan/på jobbet blir det nog svårt, eller ja du kanske spelar fotboll/hockey? Märkte att de blev lite lättare med brudarna sen ja började lira seriöst iaf
    Prata med din polare om de. En fd kompis till mig blev ihop med min syrras kompis, nu är vi typ aldrig med varandra...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #4565
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Såvida du inte hittar någon i skolan/på jobbet blir det nog svårt, eller ja du kanske spelar fotboll/hockey? Märkte att de blev lite lättare med brudarna sen ja började lira seriöst iaf
    Prata med din polare om de. En fd kompis till mig blev ihop med min syrras kompis, nu är vi typ aldrig med varandra...
    Går vvs som ligger i samma lokal som fordon o el, finns hela 2brudar i hela lokalen Den ena är polarens syrra o den andra har redan ett förhållande, bägge går fordon haha!
    Jag varken tränar eller annat!
    Hänger dock mycke på den lilla fritidsgården i byn, känns dock fel o träffa nån som är mycke yngre en sig själv

  6. #4566
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Går vvs som ligger i samma lokal som fordon o el, finns hela 2brudar i hela lokalen Den ena är polarens syrra o den andra har redan ett förhållande, bägge går fordon haha!
    Jag varken tränar eller annat!
    Hänger dock mycke på den lilla fritidsgården i byn, känns dock fel o träffa nån som är mycke yngre en sig själv
    Okej, du får vidga dina vyer, så gjorde ja och allt har blivit bättre!!
    Allt över 15 är okej!!!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #4567
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej, du får vidga dina vyer, så gjorde ja och allt har blivit bättre!!
    Allt över 15 är okej!!!
    Haha hur menar du att vidga dina vyer då?
    Allt över 15 är okej vet jag haha

  8. #4568
    ja . hur fan skaffar man tjej-... hade som sagt ett förhållande på 2 år.. men jag minns inte hur jag fick henne.. nu har jag ingen kontakt me tjejer :SSSSSS.. går inte :S..

  9. #4569
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Haha hur menar du att vidga dina vyer då?
    Allt över 15 är okej vet jag haha
    Innan var ja bara med brudar där ja bor, sen började ja festa med folket i Göteborg och allt blev typ bättre..
    Ja rätt självklart
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  10. #4570

  11. #4571
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    Bil med stora fälgar o bra stereo ger dig *****. Simple as that
    nej, o de gör verkens hypermoppar eller sönderstylade med tnt o styleprogrejer heller.
    snacka, ät, se film, strula sen knulla e nog enklast

  12. #4572
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Update! Inte värt o riskera vänskapen me polaren för hans syster!
    Tror inte han skulle uppskatat de så håller de på kompis nivå haha, tyvär inte värt o riskera en underbar vänskap för de

  13. #4573
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Update! Inte värt o riskera vänskapen me polaren för hans syster!
    Tror inte han skulle uppskatat de så håller de på kompis nivå haha, tyvär inte värt o riskera en underbar vänskap för de
    bra skrivet, är nog bäst så.
    är du o din kompis nära så känns de relativt jävla asonödigt att riskera vännskapen

  14. #4574
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Victorp Visa inlägg
    bra skrivet, är nog bäst så.
    är du o din kompis nära så känns de relativt jävla asonödigt att riskera vännskapen
    väldigt nära, varit så de senaste två åren att vi kunnat umgåts dygnet runt o att vi kunnat komma o gå som vi vill te varandra o verkligen varit så tajta som två bröder, verkligen en polare för livet så inte värt o riskera vänskapen!

  15. #4575
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    väldigt nära, varit så de senaste två åren att vi kunnat umgåts dygnet runt o att vi kunnat komma o gå som vi vill te varandra o verkligen varit så tajta som två bröder, verkligen en polare för livet så inte värt o riskera vänskapen!
    då vet jag att du gjorde rätt val starkt endå om du frågar mig.
    feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.

  16. #4576
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Victorp Visa inlägg
    då vet jag att du gjorde rätt val starkt endå om du frågar mig.
    Jovisst hade de varit en vän man inte stog så nära hade jag skitit i vilket

  17. #4577
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Sorry för dubbelpost nu men!
    Hur stor ålderskillnad tycker ni är okej?
    Träffade en brud igår på fritidsgården som jag satt o snackade med tills 3 igår utanför gården o sen träffades vi en stund ikväll fram tills hennes morsa kom ut o sa hon skulle komma in!
    Känns bra o trevlig men vet inte om jag vågar gå längre med henne då hon är 99a o jag är 95a, känns som man ska friendzona henne bara

    Yes hon bjöd precis in mig till filmkväll hos henne imorgonkväll

  18. #4578
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Sorry för dubbelpost nu men!
    Hur stor ålderskillnad tycker ni är okej?
    Träffade en brud igår på fritidsgården som jag satt o snackade med tills 3 igår utanför gården o sen träffades vi en stund ikväll fram tills hennes morsa kom ut o sa hon skulle komma in!
    Känns bra o trevlig men vet inte om jag vågar gå längre med henne då hon är 99a o jag är 95a, känns som man ska friendzona henne bara

    Yes hon bjöd precis in mig till filmkväll hos henne imorgonkväll
    Peddo, du borde dö<3
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  19. #4579
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    Peddo, du borde dö<3
    Töst babe Vet att du hade tagit henne om du bodde närmare (Y)

  20. #4580

  21. #4581
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Sorry för dubbelpost nu men!
    Hur stor ålderskillnad tycker ni är okej?
    Träffade en brud igår på fritidsgården som jag satt o snackade med tills 3 igår utanför gården o sen träffades vi en stund ikväll fram tills hennes morsa kom ut o sa hon skulle komma in!
    Känns bra o trevlig men vet inte om jag vågar gå längre med henne då hon är 99a o jag är 95a, känns som man ska friendzona henne bara

    Yes hon bjöd precis in mig till filmkväll hos henne imorgonkväll
    kan du inte reglerna barney drar upp i how i met your mother?
    dela din ålder på hälftern o plussa på 7, alltså 18/2=9+7=15 alltså, enligt ¨reglen¨ är hon för ung :p
    eller 99 är väll 14?
    feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.

  22. #4582
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Victorp Visa inlägg
    kan du inte reglerna barney drar upp i how i met your mother?
    dela din ålder på hälftern o plussa på 7, alltså 18/2=9+7=15 alltså, enligt ¨reglen¨ är hon för ung :p
    eller 99 är väll 14?
    Hahaha har hört den innan Dock fyller jag år i december o hon i januari så är bara 3 år egentligen

  23. #4583
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Hahaha har hört den innan Dock fyller jag år i december o hon i januari så är bara 3 år egentligen
    det kan man ju låsas om man vill
    feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.

  24. #4584
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Victorp Visa inlägg
    det kan man ju låsas om man vill
    4 år om man ska gå efter årtalet Ne men du fattar vad jag menar, hon känns betydligt mer mogen är många brudar i min ålder när man sitter o diskuterar... De i min ålder vill ju inte ha med oss vvsare o göra

  25. #4585
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    4 år om man ska gå efter årtalet Ne men du fattar vad jag menar, hon känns betydligt mer mogen är många brudar i min ålder när man sitter o diskuterar... De i min ålder vill ju inte ha med oss vvsare o göra
    går själv fordon, så är fullt medveten om hur svårt det helt plötsligt blir o skaffa brudar
    feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.

  26. #4586
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Victorp Visa inlägg
    går själv fordon, så är fullt medveten om hur svårt det helt plötsligt blir o skaffa brudar
    Haha menar väl de! Fattar dock inte varför Bättre oss händiga män än så fjollor som knappt vet va som är fram o bak på en skruv (Y)

  27. #4587
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Haha menar väl de! Fattar dock inte varför Bättre oss händiga män än så fjollor som knappt vet va som är fram o bak på en skruv (Y)
    jag o en kompis satt dock o diskuterade fram ett kul projekt idag när vi lirade gta..
    skaffa varsin brud under veckan för att sedan bjuda dom till en fin middag på donken på kommande helg... haha
    feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.

  28. #4588
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Victorp Visa inlägg
    jag o en kompis satt dock o diskuterade fram ett kul projekt idag när vi lirade gta..
    skaffa varsin brud under veckan för att sedan bjuda dom till en fin middag på donken på kommande helg... haha
    Hahahaha fan filmkväll me 99a imonkväll Utan att hennes morsa är hemma, va därför jag fick komma

  29. #4589
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Hahahaha fan filmkväll me 99a imonkväll Utan att hennes morsa är hemma, va därför jag fick komma
    lycka till!
    knulla lungt eller vad man nu säger
    feministens ideologi bottnar i att män är svin och att kvinnor ska vara lika bra.

  30. #4590
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Victorp Visa inlägg
    lycka till!
    knulla lungt eller vad man nu säger
    Hahah tack

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in