Sidan 50 av 160 Första ... 40484950515260100150 ... Sista
  1. #1471
    Citat Ursprungligen postat av The_svensson Visa inlägg
    Bli gay ! Det är det absolut lättaste
    Ibland blir man fan sugen -.- HAHA!

  2. #1472
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ibland blir man fan sugen -.- HAHA!
    HAHAH fyyyy på er x(
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  3. #1473
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    HAHAH fyyyy på er x(
    haha nej men seriöst, ibland blir man så sjukt jävla less på tjejer, typ hur dom beter sig "går inte leva med dom, kan inte leva utan dom" tror jag det var.

  4. #1474
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    haha nej men seriöst, ibland blir man så sjukt jävla less på tjejer, typ hur dom beter sig "går inte leva med dom, kan inte leva utan dom" tror jag det var.
    håller med!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #1475
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    haha nej men seriöst, ibland blir man så sjukt jävla less på tjejer, typ hur dom beter sig "går inte leva med dom, kan inte leva utan dom" tror jag det var.
    Mhhjo det är sant men vafan ska man göra.. Man är "med" dem ett tag, blir värsta helvetet, tar en pause och ger kärlek till moppen ist och sen hittar ngn ny... och sen samma sak om och om igen tills man hittar den rätta... så har d gått för mig på d senaste.. dock inte hittat den rätta lol Nu e d pause tajm och moppeliv som gäller!
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  6. #1476
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Mhhjo det är sant men vafan ska man göra.. Man är "med" dem ett tag, blir värsta helvetet, tar en pause och ger kärlek till moppen ist och sen hittar ngn ny... och sen samma sak om och om igen tills man hittar den rätta... så har d gått för mig på d senaste.. dock inte hittat den rätta lol Nu e d pause tajm och moppeliv som gäller!
    Samma här, moppen är min stora kärlek just nu Tjejer är tyvärr väldigt kalla ibland.
    Most stickpeople are black

  7. #1477
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Mhhjo det är sant men vafan ska man göra.. Man är "med" dem ett tag, blir värsta helvetet, tar en pause och ger kärlek till moppen ist och sen hittar ngn ny... och sen samma sak om och om igen tills man hittar den rätta... så har d gått för mig på d senaste.. dock inte hittat den rätta lol Nu e d pause tajm och moppeliv som gäller!
    kan inte mer än hålla med.

    Dock snackar jag med en nu som är lite mognare än mitt ex

  8. #1478
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    kan inte mer än hålla med.

    Dock snackar jag med en nu som är lite mognare än mitt ex
    Haha well... me to

    till slut hamnar man i skiten ändå! X(
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  9. #1479
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Haha well... me to

    till slut hamnar man i skiten ändå! X(
    Japp alltid :S!

  10. #1480

  11. #1481

  12. #1482

  13. #1483
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    B-rud till helgen för mig!
    Ta det inte lungt nu!

    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    sorry dubbel.

    men ja sålänge du har mopparna skit i brudar! du är i den åldern när man kör moppe, super och knullar runt. så lev på livet som fan!
    Mhhjo och så har de vart ett tag, eller a innan mitt ex (Ellen, som du kanske sett bild på här i tråden) så var det så jag levde, men man tröttnar fan fort på det och saknar att va i ett riktigt förhållande.
    Men äh.. tjejer i min ålder är ju seriöst hur omogna och dumma som hellst.. visst det kanske finns vissa, men fan väldigt ovanligt.. Så ah, moppen, öl, och ***** är väll livet man får leva i denna åldern.
    Senast redigerat av acezz den 2011-03-25 klockan 00:41.
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  14. #1484

  15. #1485
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    B-rud till helgen för mig!
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    jo såg bild innan, har väl inte varit direkt aktiv i denna tråden.. bara nu dessa dagarna typ. jo precis, antar att du är 15-16, då funkar inget förhållande särskilt bra. samt att du kommer ångra dig om några år att du gjorde de valet med förhållande i den åldern (hade jag gjort iallafall)
    aah precis, du har rätt inställning iallafall! börja stunta med så ska du se att du mår bra.
    Fyllde 17 iår.. Det du säger är rätt, och jag har redan ångrat mig^^
    Jag mår jävligt bra nu och är glad över att jag är i den positionen jag är i nu, singel och lever moppelivet.. har seriöst inga behöv för en tjej just nu.. även om jag smått håller på med en nu men jag har redan tackat nej till ett förhållande, för vet sj hur det slutar ändå.. Har tänkt på att börja stunta, Stegra kan man ju men vafan, alla moppefuckos kan ju d, men fårse, blir nog att köpa en ny stunthojj snart och dra ut o våldta lite parkeringar
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  16. #1486

  17. #1487
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    jo.. så gjorde jag iallafall under min tid. en annan polare gjorde exakt raka motsatsen, han blev tsm med en brud när han var 15, tills hvar var 17. gissa om han ångrar sig nu. jo det slutar åt helvete alltid.. Aaah börja stunta med dig, om du tycker det är kul kommer ta över hela livet typ.. hjälper även om man mår dåligt, köra bakhjul genom stan påväg till skolan, det var tider.
    Själv sitter man här nu, går ur skolan om några månader och ska förhoppningsvis få mig ett jobb.. fattig som en lus och hade definitivt varit redo för ett seriöst förhållande just nu, eller en supermotard..
    Gjorde ett undantag med Ellen, hon verkade och såg ut som en riktigt underbar tjej, tänkte ähh, ger det en chans, men fyfan va fel d blev efter 1 månad.. samma skit som alltid.. Sista gången jag gjorde ett undantag asså
    Jo jag vet, va inne i allt detta med att stunta o så, ville lära mig stegra, vart fan ute varje dag och träna på bakhjulet Men vågar inte stunta seriöst med Roxen nu, för fin och lite för trimmad för att stunta med Men det blir nog en Crossmoppe snart eller en supermotard Fan va gött, hoppas allt går bra när du slutat skolan! Seriöst förhållande OCH en supermotard! Va dock försiktig med vem du går efter, och aa.. Du e gammal nog sj för att fatta nu efter allt tonåringar gått/går igenom^^
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  18. #1488
    En tjej var med om en olycka och blev blind.Hennes pojkvän älskade henne fortfarande som hon var och brydde sig inte om att hon var blind. Tjejen berättade alltid för killen om hur dåligt hennes liv var och att hon ville ta livet av sig. Men han berättade alltid för henne att hon var det vackraste han hade sett. Två dagar senare sa killen "Jag har kommit på ett sätt". Dom hittade en ögonklinik. Hon gjorde en operation och den gick bra. När hon kom ut så såg hon att hennes pojkvän också var blind. Hon lämnade honom och en dag senare så fick hon ett brev där det stod "Jag kommer alltid att älska dig, ta hand om mina ögon baby." ♥
    "Inställningen är halva grejen"

  19. #1489
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    En tjej var med om en olycka och blev blind.Hennes pojkvän älskade henne fortfarande som hon var och brydde sig inte om att hon var blind. Tjejen berättade alltid för killen om hur dåligt hennes liv var och att hon ville ta livet av sig. Men han berättade alltid för henne att hon var det vackraste han hade sett. Två dagar senare sa killen "Jag har kommit på ett sätt". Dom hittade en ögonklinik. Hon gjorde en operation och den gick bra. När hon kom ut så såg hon att hennes pojkvän också var blind. Hon lämnade honom och en dag senare så fick hon ett brev där det stod "Jag kommer alltid att älska dig, ta hand om mina ögon baby." ♥
    men för helvete, sluta posta dåliga klichéer.


    Ont, far till umeå på påsklovet för att träffa några polare och en ganska fin flicka ;D
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  20. #1490

  21. #1491
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Kanske sleepar over en tjej här inatt, har inte träffat henne IRL än men har snackat över mobil/sms mm.. verkar grymt trevlig!
    Men frågan är då, hur långt vågar man gå första gången tro?
    Hur långt du VÅGAR gå är väl helt upp till dig själv och ditt självförtroende.

    Däremot hur långt du bör gå beror helt på vad du är ute efter:
    Endast ett ONS, juffsa redan ikväll innan ni går och lägger er.
    Kanske något mer, juffsa inte alls.

  22. #1492
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Körde ca. 30 km idag, för att träffa ett par vänner och den sötaste flickan som finns på denna jord!
    Senast redigerat av davzz den 2011-03-27 klockan 21:05.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  23. #1493

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    jo 1 månad är inte vidare länge.. jo jag hoppas på att kunna bli anställd direkt, ska nog inte vara några större problem egentligen. förutom att jag var på fel ställe under praktiken och har inget ställe för tillfället, men får ligga i som fan..
    Jo jag vet inte, jag är inte ute efter ett förhållande egentligen, inte att vara kär i någon tjej heller. Hade likaväl kunnat fortsätta som 15 åringen och nuppa så mycket man kan. Var bara med denna tjejen allt kändes bra, så kommer förmodligen inte leta upp någon annan.. var det gäller henne går de väl dåligt, pratar fortfarande. Men hon säger emot mig hela tiden, att jag har många kriminella polare osv, vilket jag inte har. Det är stor skillnad på att känna folk och att vara polare med dom, vilket hon inte förstår.

    Kanske sleepar over en tjej här inatt, har inte träffat henne IRL än men har snackat över mobil/sms mm.. verkar grymt trevlig!
    Men frågan är då, hur långt vågar man gå första gången tro?
    ääh kör bara all in.. Nej men ska du satsa seriöst så kanske du inte ska vara allt för på. Vilket blir ganska svårt när man sover ensamma.

  24. #1494
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    men för helvete, sluta posta dåliga klichéer.
    Sluta använda ord du inte förstår innebörden av.

  25. #1495

  26. #1496
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Fyllde 17 iår.. Det du säger är rätt, och jag har redan ångrat mig^^
    Jag mår jävligt bra nu och är glad över att jag är i den positionen jag är i nu, singel och lever moppelivet.. har seriöst inga behöv för en tjej just nu.. även om jag smått håller på med en nu men jag har redan tackat nej till ett förhållande, för vet sj hur det slutar ändå.. Har tänkt på att börja stunta, Stegra kan man ju men vafan, alla moppefuckos kan ju d, men fårse, blir nog att köpa en ny stunthojj snart och dra ut o våldta lite parkeringar
    du kan inte ha haft något speciellt bra förhållande om du tycker "moppelivet" är bättre, framförallt när du fyllt 17 och kört ett par år redan men förstår hur du menar

  27. #1497
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Underbart hur vissa ord ifrån vissa speciella personer kan värma så mycket som dem faktist gör!
    Jodu!

    Ont: Att försöka komma över någon man fortfarande pratar med är rätt drygt.. för tillfället blir jag bara arg på vad hon än gör.
    Och det blir inte heller bättre med tanke på hur hon beter sig.

  28. #1498

  29. #1499
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Det lär ju vara jävligt svårt du! Hur beter hon sig då? Varför fortsätter du prata med henne då?
    Jo alltså vi var vänner innan det då vart vi, därför bestämde vi att vi skulle fortsätta vara vänner.
    Numera är det som om hon pratar med mig som om jag var någon jävel som man kan kasta lite hit och dit, någon som inte betyder ett skit.

    När jag säger det här till henne så svarar hon med att: "Du är bara i en sån period nu när du vill komma över mig, att du blir sur på mig för inget och att du letar ut små fel.
    Det ligger något det hon säger också. Men när jag frågar henne om hon vill ses i helgen svarar hon att hon inte kan. MEN det går att vara med hennes killkompis sen 5 år tillbaka som numera är kär i henne. Dum som jag är frågar jag om hon vill ses nu i veckan istället, men då får jag bara svar på annat. Det är som om hon vill vara vän med mig på sms och inget annat, alltså inte ses, ingenting sånt.
    Och då tycker jag att då kan det fan lika gärna vara.

  30. #1500

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in