Sidan 150 av 160 Första ... 50100140148149150151152 ... Sista
  1. #4471
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Oj det måste varit tungt, va dom ärliga och sa det till dig då eller fick reda på det ändå?
    Hmm, skyller på att jag är bakis haha
    jag fick reda på det från annat håll. Den senaste var inte så svår att komma på då killen hon var med gick i samma klass som jag då.
    haha, inga problem!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  2. #4472
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jag fick reda på det från annat håll. Den senaste var inte så svår att komma på då killen hon var med gick i samma klass som jag då.
    haha, inga problem!
    Fyfan... Hoppas det går bättre med den nya bruden

  3. #4473
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Fyfan... Hoppas det går bättre med den nya bruden
    jo! så därför är det väl ganska förståeligt att jag har svårt att lita på tjejer. Men efter att vi snackade sist för ca 1,5 vecka sedan så är jag inte ett dugg svartsjuk längre, känns mycket säkrare nu. däremot börjar jag få lite ont om egentid, då hon vill träffas mest hela tiden. Men jag försökte förklara för henne att jag även behöver lite tid för mig själv, vilket hon tog ganska hårt på då hon vill umgås med mig på helgdagarna SAMT sova med mig. Liksom, vi sover tillsammans varje natt men nu vill hon att vi ska hitta på saker på dagarna också. Men jag måste få tid för mitt också, vilket jag försökte förklara!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  4. #4474
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo! så därför är det väl ganska förståeligt att jag har svårt att lita på tjejer. Men efter att vi snackade sist för ca 1,5 vecka sedan så är jag inte ett dugg svartsjuk längre, känns mycket säkrare nu. däremot börjar jag få lite ont om egentid, då hon vill träffas mest hela tiden. Men jag försökte förklara för henne att jag även behöver lite tid för mig själv, vilket hon tog ganska hårt på då hon vill umgås med mig på helgdagarna SAMT sova med mig. Liksom, vi sover tillsammans varje natt men nu vill hon att vi ska hitta på saker på dagarna också. Men jag måste få tid för mitt också, vilket jag försökte förklara!
    Ja, den är väldigt svår att förklara om man inte gjorde det från första början. Men hade man gjort så, hade man garanterat inte varit lika intressant... Hade samma problem med mitt ex, va väldigt jobbigt det där faktiskt och det var svårt att hinna med alla kompisar.

  5. #4475
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Ja, den är väldigt svår att förklara om man inte gjorde det från första början. Men hade man gjort så, hade man garanterat inte varit lika intressant... Hade samma problem med mitt ex, va väldigt jobbigt det där faktiskt och det var svårt att hinna med alla kompisar.
    ja, precis.
    Men jag tror nog att jag får vara lite hårdare, och förklara lite mer hur jag vill ha det. Hon är ständigt orolig för att jag ska lämna henne, tröttna på henne osv. Så jag sa till henne att sålänge jag får ha lite egen tid så är jag nöjd, att jag behöver tid för mig själv också.
    Vi pratade om detta igår och hon sa att det var det hon ville höra, och att hon förstod mig. Det är skönt, hoppas hon förstår när jag vill göra nånting med nån kompis lite då och då.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  6. #4476
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    ja, precis.
    Men jag tror nog att jag får vara lite hårdare, och förklara lite mer hur jag vill ha det. Hon är ständigt orolig för att jag ska lämna henne, tröttna på henne osv. Så jag sa till henne att sålänge jag får ha lite egen tid så är jag nöjd, att jag behöver tid för mig själv också.
    Vi pratade om detta igår och hon sa att det var det hon ville höra, och att hon förstod mig. Det är skönt, hoppas hon förstår när jag vill göra nånting med nån kompis lite då och då.

  7. #4477
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    haha ja, alltid är det någonting.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  8. #4478
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Nu när ja ändå bumpar hela mnf, hur går det med kärleken killar?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #4479
    Fick reda på att den där tjejen har haft pojkvän under hela tiden vi sågs Själv då?

  10. #4480
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Fick reda på att den där tjejen har haft pojkvän under hela tiden vi sågs Själv då?
    Sådär, har inte varit med någon brud sen polaren gick bort. Har inte blivit mer än något enstaka ligg på hela september.. Men ja ska träffa några sköna damer nu snart som verkar gilla mig, så de kommer nog bli bra..

    De har ja också råkat ut för, kändes jätteroligt att få reda på de i efterhand..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #4481
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Förutom att jag blev sjuk och hostade så att ingen av oss kunde sova under två veckor och båda blev griniga p.g.a. det så har jag och flickvännen kommit in i att bo tillsammans. Det känns riktigt bra att ha flyttat ihop och allting fungerar toppen. Det tar dock lite tid att vänja sig vid allting, ny skola, ny stad, ny lägenhet och allting men det känns som att allting börjar komma på plats.

    Blev lite flummigt, men i alla fall så känns allting toppen som vanligt!

  12. #4482
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Webbe är det verkligen du som är mannen i hushållet?

    Hur säger man på bästa möjliga sätt till en polare att han ska sluta toffla?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #4483
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Webbe är det verkligen du som är mannen i hushållet?

    Hur säger man på bästa möjliga sätt till en polare att han ska sluta toffla?
    Väldigt svårt, av erfarenhet går det inte göra så mycket åt det. Om du inte hittar en brist hos tjejen som gör att din polare inte vill vara med henne längre Har själv haft en period när jag tofflade lite, gick över ganska fort dock men man fattade ju inte vad folk menade när dom sa att man tofflade haha
    Om din polare inte är helt hjärndöd eller superkär märker han när du slutar att höra av dig.

    För övrigt, less på brudar.
    Senast redigerat av Yoohan den 2013-09-26 klockan 22:33.

  14. #4484
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Webbe är det verkligen du som är mannen i hushållet?

    Hur säger man på bästa möjliga sätt till en polare att han ska sluta toffla?
    Tveksamt, men vafan, vem bryr sig?

    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Väldigt svårt, av erfarenhet går det inte göra så mycket åt det. Om du inte hittar en brist hos tjejen som gör att din polare inte vill vara med henne längre Har själv haft en period när jag tofflade lite, gick över ganska fort dock men man fattade ju inte vad folk menade när dom sa att man tofflade haha
    Om din polare inte är helt hjärndöd eller superkär märker han när du slutar att höra av dig.

    För övrigt, less på brudar.
    Jaså?

  15. #4485
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jaså?
    Det är helt enkelt inte värt besväret, jag finner mer njutning på crossen än med någon otrogen egoistisk brud

  16. #4486
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Det är helt enkelt inte värt besväret, jag finner mer njutning på crossen än med någon otrogen egoistisk brud
    Förhoppningsvis har jag hittat en bra brud, man vet aldrig, men det känns så.

    Dock, jag förstår lite din poäng, om man bara hittat brudar som är skit så orkar man inte mer.

  17. #4487
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Väldigt svårt, av erfarenhet går det inte göra så mycket åt det. Om du inte hittar en brist hos tjejen som gör att din polare inte vill vara med henne längre Har själv haft en period när jag tofflade lite, gick över ganska fort dock men man fattade ju inte vad folk menade när dom sa att man tofflade haha
    Om din polare inte är helt hjärndöd eller superkär märker han när du slutar att höra av dig.

    För övrigt, less på brudar.
    Märkte nu att han börjat smsa mer och mer och frågar om vi kan göra saker igen, tydligen har han tappat typ alla sina kompisar pga sitt djävulska tofflande..
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Tveksamt, men vafan, vem bryr sig?



    Jaså?
    Jag bryr mig. Om en polare säger dagen innan, att vi ska kolla fotboll kl 15:00 nästkommande dag. Sen får du det här smset 15 minuter innan matchstart: "Kan tyvärr inte ses, måste vara med xxxxx idag, men de är väl lugnt??". Liksom jag värdesätter min tid jag med!

    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Det är helt enkelt inte värt besväret, jag finner mer njutning på crossen än med någon otrogen egoistisk brud
    på den! Fast man vet inte, en vacker dag kanske tom jag träffar en brud som är tillräckligt skön att vara med, ja orkar dock inte stressa
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Förhoppningsvis har jag hittat en bra brud, man vet aldrig, men det känns så.

    Dock, jag förstår lite din poäng, om man bara hittat brudar som är skit så orkar man inte mer.
    Det sista du sa Webbe, de var så djupt!!!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  18. #4488
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Märkte nu att han börjat smsa mer och mer och frågar om vi kan göra saker igen, tydligen har han tappat typ alla sina kompisar pga sitt djävulska tofflande..

    Jag bryr mig. Om en polare säger dagen innan, att vi ska kolla fotboll kl 15:00 nästkommande dag. Sen får du det här smset 15 minuter innan matchstart: "Kan tyvärr inte ses, måste vara med xxxxx idag, men de är väl lugnt??". Liksom jag värdesätter min tid jag med!


    på den! Fast man vet inte, en vacker dag kanske tom jag träffar en brud som är tillräckligt skön att vara med, ja orkar dock inte stressa

    Det sista du sa Webbe, de var så djupt!!!
    Men oavsett om jag är mannen i huset eller inte så är det fotboll. I värsta fall skulle tjejen följa med och kolla fotboll. Hon har ju liksom inte årskort på HIF för ingenting.

    Sluta hålla på, tänk på att jag fortfarande är moderator (vettefan hur dock.. )

  19. #4489
    Faan asså det va ett tag sen man kolla in här.Hur har ni det med brudarna gubbar? Själv blev man ju bundis med en riktig pingla från småland i somras och det funkar väldigt fint! Hoppas ni har det bra på brud fronten!

  20. #4490
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Men oavsett om jag är mannen i huset eller inte så är det fotboll. I värsta fall skulle tjejen följa med och kolla fotboll. Hon har ju liksom inte årskort på HIF för ingenting.

    Sluta hålla på, tänk på att jag fortfarande är moderator (vettefan hur dock.. )
    Insåg nu att ja tolkade ditt inlägg fel, börjar helt klart bli för gammal för att hänga här..
    Citat Ursprungligen postat av derbigurra Visa inlägg
    Faan asså det va ett tag sen man kolla in här.Hur har ni det med brudarna gubbar? Själv blev man ju bundis med en riktig pingla från småland i somras och det funkar väldigt fint! Hoppas ni har det bra på brud fronten!
    De går helt okej, vill nog vara singel ett litet tag till, så man får ligga runt lite innan ja skaffar tjej. Så de finns fina brudar även i vildmarken?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  21. #4491
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av derbigurra Visa inlägg
    Faan asså det va ett tag sen man kolla in här.Hur har ni det med brudarna gubbar? Själv blev man ju bundis med en riktig pingla från småland i somras och det funkar väldigt fint! Hoppas ni har det bra på brud fronten!
    Toppen med mig, men det vet väl alla redan.

    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Insåg nu att ja tolkade ditt inlägg fel, börjar helt klart bli för gammal för att hänga här..

    De går helt okej, vill nog vara singel ett litet tag till, så man får ligga runt lite innan ja skaffar tjej. Så de finns fina brudar även i vildmarken?
    Vadå för gammal? Tänk på att vi snart är veteraner på moppenet. Rexxy är det redan och vi klassas väl om något år som det.

    Jag bor faktiskt i Småland (Kalmar) och du ska veta hur mycket gamla biaches här bor här! Du ska alltid hetsa mot mig, nästa gång Rexxy inte tittar som kommer bannen.

  22. #4492
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Insåg nu att ja tolkade ditt inlägg fel, börjar helt klart bli för gammal för att hänga här..

    De går helt okej, vill nog vara singel ett litet tag till, så man får ligga runt lite innan ja skaffar tjej. Så de finns fina brudar även i vildmarken?
    Hehehe klart! Där alla fina gömmer sig

  23. #4493
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Toppen med mig, men det vet väl alla redan.



    Vadå för gammal? Tänk på att vi snart är veteraner på moppenet. Rexxy är det redan och vi klassas väl om något år som det.

    Jag bor faktiskt i Småland (Kalmar) och du ska veta hur mycket gamla biaches här bor här! Du ska alltid hetsa mot mig, nästa gång Rexxy inte tittar som kommer bannen.
    Jo, eller om man ska hårdra det, det är ju typ bara oss veteraner kvar..
    Asså?? Du kränker mig dagligen för min hudfärg så ja tycker att du och Rexxy ska passa er!!

    Ska ni skrämma mig så får ni ta in de tyngre moderatorerna som Michél!!

    Citat Ursprungligen postat av derbigurra Visa inlägg
    Hehehe klart! Där alla fina gömmer sig
    Hmm kanske värt att "leta" brudar utanför Göteborg då..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  24. #4494
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jo, eller om man ska hårdra det, det är ju typ bara oss veteraner kvar..
    Asså?? Du kränker mig dagligen för min hudfärg så ja tycker att du och Rexxy ska passa er!!

    Ska ni skrämma mig så får ni ta in de tyngre moderatorerna som Michél!!


    Hmm kanske värt att "leta" brudar utanför Göteborg då..
    Jag och Rexxy bestämmer nu så passa dig!

    Tjejen vinner över mig på fifa, vafan ska jag göra nu då?

  25. #4495
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag och Rexxy bestämmer nu så passa dig!

    Tjejen vinner över mig på fifa, vafan ska jag göra nu då?
    Så de krävs inte mycket för att styra på de här forumet nu?

    Ska kolla CL idag med en brud haha
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  26. #4496
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Så de krävs inte mycket för att styra på de här forumet nu?

    Ska kolla CL idag med en brud haha
    Inte direkt, känns som om här är 10 inlägg per dag och vi står för 9,99 av dem.

    Soft!

  27. #4497
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Inte direkt, känns som om här är 10 inlägg per dag och vi står för 9,99 av dem.

    Soft!
    Jo och liksom vi är inte ens 14/15 år utan närmare 20..

    Både ja och nej. Blir väl mysigt Men bara hon inte börjar fråga massa saker!!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #4498
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    sitter i soffan och kollar runt lite på datorn medans frugan och katten ligger och myser i sängen, detta är ju för underbart!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #4499
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    sitter i soffan och kollar runt lite på datorn medans frugan och katten ligger och myser i sängen, detta är ju för underbart!
    härligt kvalitets tid på lagom nivå

  30. #4500
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jo och liksom vi är inte ens 14/15 år utan närmare 20..

    Både ja och nej. Blir väl mysigt Men bara hon inte börjar fråga massa saker!!
    Äsch, vi är veteraner.

    Min fruga har lärt sig det mesta, t.om. Offside. Hon kan dock fråga småsaker om spelare men det gillar jag, jag gillar att vara lite "show-off" om mina fotbollskunskaper.

    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    sitter i soffan och kollar runt lite på datorn medans frugan och katten ligger och myser i sängen, detta är ju för underbart!
    Förutom att jag inte har någon soffa så är jag i ungefär samma läge. Sitter på en köksstol och spelar fifa 14.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in