1. #4711
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Asså Lennart vafan hahahaha!!!!
    Webbe och Gudrun kommer köra dig hååårt nu!!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #4712
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    tycker inte heller jag har gjort något värt att anmärka, att titta på en annan tjejs instagram är väl ingenting att lipa över enligt mig, men vad vet jag..
    Haha, det är svårt. Jag frågade typ bara henne om hon var min nu, och om hon var redo att lägga ut det "offentligt", vilket hon ville.


    Fan, du verkar kunna det här med kärlek lennart..
    Dubbel men du postade ju samtidigt som mig..

    Känner de.. Jo ja tänkte de får va kallt med den här bruden så ja inte sabbar allt, var nära och göra de innan. Men sen när ja känner att "kärleken" är större mellan oss så gör ja nog de!
    Senast redigerat av Tobbe94 den 2013-11-23 klockan 13:21.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  3. #4713

  4. #4714
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Nja asså nu önskar ja till och med att tråden var seriös. Dock var de inte Lennart som sabbade allt, utan de gjorde "bli full och knulla snacket". Som om de skulle va kärlek hahaha..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #4715
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Nja asså nu önskar ja till och med att tråden var seriös. Dock var de inte Lennart som sabbade allt, utan de gjorde "bli full och knulla snacket". Som om de skulle va kärlek hahaha..
    Lets do it seriös igen då
    Jag ska tatuera en större penis på min penis för att den ska se större ut en vad den är!

  6. #4716
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Lets do it seriös igen då
    Vi borde det. Sen får gärna fröken Webbe rensa all skit med!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #4717
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Vi borde det. Sen får gärna fröken Webbe rensa all skit med!
    Ja de kanske är bra, o inte skrämma iväg nyanlända medlemmar

    Fan vad tycker ni kärleksgurus om att bli tillsamans me sin polares ex?
    Hon verkar dökär i mig, men alla polarna utom 2st säger jag ska skita i henne :/
    Jag ska tatuera en större penis på min penis för att den ska se större ut en vad den är!

  8. #4718
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Ja de kanske är bra, o inte skrämma iväg nyanlända medlemmar

    Fan vad tycker ni kärleksgurus om att bli tillsamans me sin polares ex?
    Hon verkar dökär i mig, men alla polarna utom 2st säger jag ska skita i henne :/
    tjaaa, det beror ju på. Hur längesen var det dom gjorde slut? Prata med din polare så att det är helt lugnt för honom, de andra kan inte stå för vad han tycker om det. genom att prata med honom så visar du att du är en lojal polare som bryr sig.
    å andra sidan så kan det vara en dålig idé. Jag förlorade en bra polare genom det sättet, fast då var det han som frågade om det var lugnt att han snackade med mitt ex, som jag dumpade 1 månad innan. Jag sa att det var lugnt, och efter det umgicks jag aldrig med honom mer.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  9. #4719
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    tjaaa, det beror ju på. Hur längesen var det dom gjorde slut? Prata med din polare så att det är helt lugnt för honom, de andra kan inte stå för vad han tycker om det. genom att prata med honom så visar du att du är en lojal polare som bryr sig.
    å andra sidan så kan det vara en dålig idé. Jag förlorade en bra polare genom det sättet, fast då var det han som frågade om det var lugnt att han snackade med mitt ex, som jag dumpade 1 månad innan. Jag sa att det var lugnt, och efter det umgicks jag aldrig med honom mer.
    Han tycker de är en skitdålig ide, hon är tydligen dum i huvudet för hon dumpade honom, (han var otrogen och betede sig som en idiot mot henne) så va helt hans eget fel.
    De var ca 3 veckor sen de tog slut mellan dom
    Fan beslutsångest alltså
    Jag ska tatuera en större penis på min penis för att den ska se större ut en vad den är!

  10. #4720
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Han tycker de är en skitdålig ide, hon är tydligen dum i huvudet för hon dumpade honom, (han var otrogen och betede sig som en idiot mot henne) så va helt hans eget fel.
    De var ca 3 veckor sen de tog slut mellan dom
    Fan beslutsångest alltså
    Oj, 3 veckor sedan.. Kanske skulle väntat tills det hinner lägga sig riktigt men jag vet inte. Försöker han få dig att avstå från henne så har han troligtvis känslor kvar för henne och i såna fall så kan du nog räkna med att detta kan förstöra eran vänskap.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  11. #4721
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Oj, 3 veckor sedan.. Kanske skulle väntat tills det hinner lägga sig riktigt men jag vet inte. Försöker han få dig att avstå från henne så har han troligtvis känslor kvar för henne och i såna fall så kan du nog räkna med att detta kan förstöra eran vänskap.
    Nej men han försöker inte få mig o avstå, han säger bara varenda gång jag snackar med honom om att han aldrig vill ha kontakt me hon igen o sånt!
    Men han var endå otrogen mot henne med en annan polares storasyrra på en fest där hans nuvarande ex var med, han satt mellan dom i soffan o då frågade hon om han ville knulla o så bara gick dom och lämnade nuvarande exet i soffan själv! Dagen efter dumpade hon honom o de har jag full förståelse för
    Jag ska tatuera en större penis på min penis för att den ska se större ut en vad den är!

  12. #4722
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Är mer än kompis med bruden nu i alla fall, vilket känns bra.

    Hur går det för er?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #4723
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Fan, du verkar kunna det här med kärlek lennart..
    Klart han kan! Mannen som får ligga mer än någon annan.

  14. #4724
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    *MASSA TEXT*
    Jag har varit i din sits, hon litade inte på mig(troligtvis på grund av ett antal trasiga relationer sedan tidiare och jobbig uppväxt) så allt som verkade misstänksamt gjorde hon en stor grej av.
    Jag löste inte problemet utan vi gjorde slut efter ett och ett halvt år. Jag vet inte hur, men du måste bara få henne att inse att hon kan lita på dig. Lennart har en poäng, det kan ha med att du är för snäll och hon börjar ta dig för givet. Säger INTE att du ska ändra ditt beteende, det kommer inte lösa något, men det kan påverka vad hon förväntar sig av dig.

    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Undrar en sak, hur börjar man ett förhållande typ? Har bara haft kk innan, inget seriöst typ. Är de att förhållandet kommer upp på facebook som gör de?
    Hahaha! Precis så tänkte jag när jag skaffade flickvän också! Hade aldrig haft något seriöst och helt plötsligt frågade hon om vi skulle ändra relationsstatus på facebook, så jag antar att det är då

    Nä men gör aktiviteter ihop, träffa familjen, umgås med kompisar(viktigt att ni lär er va med varandras kompisar, tycker jag iaf), då kommer ni märka om ni kan ha ett förhållande.



    Första gången jag får bidra med något i denna tråden, känns bra

  15. #4725
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Jag har varit i din sits, hon litade inte på mig(troligtvis på grund av ett antal trasiga relationer sedan tidiare och jobbig uppväxt) så allt som verkade misstänksamt gjorde hon en stor grej av.
    Jag löste inte problemet utan vi gjorde slut efter ett och ett halvt år. Jag vet inte hur, men du måste bara få henne att inse att hon kan lita på dig. Lennart har en poäng, det kan ha med att du är för snäll och hon börjar ta dig för givet. Säger INTE att du ska ändra ditt beteende, det kommer inte lösa något, men det kan påverka vad hon förväntar sig av dig.



    Hahaha! Precis så tänkte jag när jag skaffade flickvän också! Hade aldrig haft något seriöst och helt plötsligt frågade hon om vi skulle ändra relationsstatus på facebook, så jag antar att det är då

    Nä men gör aktiviteter ihop, träffa familjen, umgås med kompisar(viktigt att ni lär er va med varandras kompisar, tycker jag iaf), då kommer ni märka om ni kan ha ett förhållande.



    Första gången jag får bidra med något i denna tråden, känns bra
    Sjukt om det är så haha

    Jo precis, ska försöka fixa det. Kan va med hennes kompisar, dock så har ja börjat ogilla dem för att de ska alltid vara med när ja träffar henne. Hatar det verkligen!

    Märkte dock att allt blev bättre mellan oss när ja inte var så på som innan, samt att ja släppte tofflandet med.

    Typ första gången ja inte snackar sex i den här tråden. Har väl blivit mogen äntligen...det tog bara typ 20 år..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  16. #4726
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Klart han kan! Mannen som får ligga mer än någon annan.
    haha, sen kan man ju fråga sig vad han ligger med.
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Jag har varit i din sits, hon litade inte på mig(troligtvis på grund av ett antal trasiga relationer sedan tidiare och jobbig uppväxt) så allt som verkade misstänksamt gjorde hon en stor grej av.
    Jag löste inte problemet utan vi gjorde slut efter ett och ett halvt år. Jag vet inte hur, men du måste bara få henne att inse att hon kan lita på dig. Lennart har en poäng, det kan ha med att du är för snäll och hon börjar ta dig för givet. Säger INTE att du ska ändra ditt beteende, det kommer inte lösa något, men det kan påverka vad hon förväntar sig av dig.



    Hahaha! Precis så tänkte jag när jag skaffade flickvän också! Hade aldrig haft något seriöst och helt plötsligt frågade hon om vi skulle ändra relationsstatus på facebook, så jag antar att det är då

    Nä men gör aktiviteter ihop, träffa familjen, umgås med kompisar(viktigt att ni lär er va med varandras kompisar, tycker jag iaf), då kommer ni märka om ni kan ha ett förhållande.



    Första gången jag får bidra med något i denna tråden, känns bra
    Min tjej är fruktansvärt osäker, dock har det blivit bättre. Hon är så rädd att jag ska lämna henne, men jag vågar inte ens förklara för henne att hon måste lita på mig för att jag inte ska tröttna ur, för då brister hon ut i gråt direkt, och blir bara mer rädd att jag ska lämna henne. Jag önskar att jag kunde förklara för henne att hon måste släppa taget lite för att jag ska må bra, hinna göra det jag vill få gjort och att jag vill hinna längta efter henne. Det är så svårt iomed att hon inte har några direkta intressen och därför försöker hon på något sätt kompensera intressena med mig istället. Givetvis vill jag att hon ska lita på mig, osäkerheten är jobbig för oss båda. Jag känner mig nästan elak för att jag ibland till och med blir irriterad när hon är osäker. Jag blir irriterad när hon inte litar på mig, och inte tror mig när jag säger att hon är den enda för mig. Jag vill ju att det här ska fungera och jag älskar henne. Ja, jag är alldeles för snäll. Jag hämtar, eller kommer hem till henne varje dag, trots att jag har 2 bilar som kostar massor att äga och trots att jag inte har jobb.

    Jag ägnar all fritid jag har åt henne, jag sover med henne varje natt. Jag följer med henne på saker jag egentligen inte har tid med. Jag gör allt för henne. Skulle jag säga att jag vill sova ensam en natt så skulle hon brista ut i gråt direkt, för då tror hon att jag tröttnat.

    Vad fan gör man? Vissa dagar är det värre än andra. Nu har det dock varit bra ett tag, helt problemfritt.

    Ursäkta för riktigt rörigt inlägg, nyss kommit hem från gymmet. Ville bara skriva av mig lite!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  17. #4727
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha, sen kan man ju fråga sig vad han ligger med.


    Min tjej är fruktansvärt osäker, dock har det blivit bättre. Hon är så rädd att jag ska lämna henne, men jag vågar inte ens förklara för henne att hon måste lita på mig för att jag inte ska tröttna ur, för då brister hon ut i gråt direkt, och blir bara mer rädd att jag ska lämna henne. Jag önskar att jag kunde förklara för henne att hon måste släppa taget lite för att jag ska må bra, hinna göra det jag vill få gjort och att jag vill hinna längta efter henne. Det är så svårt iomed att hon inte har några direkta intressen och därför försöker hon på något sätt kompensera intressena med mig istället. Givetvis vill jag att hon ska lita på mig, osäkerheten är jobbig för oss båda. Jag känner mig nästan elak för att jag ibland till och med blir irriterad när hon är osäker. Jag blir irriterad när hon inte litar på mig, och inte tror mig när jag säger att hon är den enda för mig. Jag vill ju att det här ska fungera och jag älskar henne. Ja, jag är alldeles för snäll. Jag hämtar, eller kommer hem till henne varje dag, trots att jag har 2 bilar som kostar massor att äga och trots att jag inte har jobb.

    Jag ägnar all fritid jag har åt henne, jag sover med henne varje natt. Jag följer med henne på saker jag egentligen inte har tid med. Jag gör allt för henne. Skulle jag säga att jag vill sova ensam en natt så skulle hon brista ut i gråt direkt, för då tror hon att jag tröttnat.

    Vad fan gör man? Vissa dagar är det värre än andra. Nu har det dock varit bra ett tag, helt problemfritt.

    Ursäkta för riktigt rörigt inlägg, nyss kommit hem från gymmet. Ville bara skriva av mig lite!
    Känner igen det du beskriver, osäkerhet och att hon inte har några intressen. Ni måste lösa det annars kommer du tröttna, som jag gjorde Du måste göra det du vill annars kommer det ta på ditt humör.

    Lös det asap säger jag bara, vet som sagt inte hur men ni har ett stort problem...
    GLHF

  18. #4728
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Hur går det för er? "Dejtar" lite brudar nu, men då ja jobbar rätt ofta så känner ja inte riktigt behovet av ett förhållande nu.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #4729
    Kan man klara sig utan tjej så är det bra. Det blir både mera tid och pengar över till garaget...

    Jag skulle inte ha nån tjej heller men blev lite uppraggad av en tjej på nätet för 4.5 år sen. Nu är vi gifta och har två barn, haha...
    Kung på Piaggio Ape 50
    behöver du hjälp med reparation eller service av din Ape? Skicka PM!
    Piaggio Ape, Honda MB-5, Aprilia SR 50 Ditec

  20. #4730
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Mitt kärleksliv går bara ++++
    Jag ska tatuera en större penis på min penis för att den ska se större ut en vad den är!

  21. #4731

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Har hittat en brud jag dejtar nu. 3 år äldre än mig, och har två barn sen tidigare. Men jag tycker om henne sjukt mycket och kan inte tänka mig nån annan än henne just nu!

  22. #4732
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av mekaniskt Visa inlägg
    Kan man klara sig utan tjej så är det bra. Det blir både mera tid och pengar över till garaget...

    Jag skulle inte ha nån tjej heller men blev lite uppraggad av en tjej på nätet för 4.5 år sen. Nu är vi gifta och har två barn, haha...
    Om en tjej gillar en så är de ju bara att köra, om man kan tänka sig henne dvs, sjukt vad mycket man får ligga då ju! O.o
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Mitt kärleksliv går bara ++++
    Bra för du är översexuell!
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Har hittat en brud jag dejtar nu. 3 år äldre än mig, och har två barn sen tidigare. Men jag tycker om henne sjukt mycket och kan inte tänka mig nån annan än henne just nu!
    Vad roligt!

    Träffar en del tjejer på jobbet som ja pratar med, men orkar inte bli "kär" i någon då de känns för jobbigt att bli krossad. Men gillar nån mig och de ser okej ut så
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  23. #4733
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg

    Bra för du är översexuell!



    Vadå översexuell? nu är de seriöst jue! fan officiellt nu! tillomed sagt upp kontakten med cockblockern
    Jag ska tatuera en större penis på min penis för att den ska se större ut en vad den är!

  24. #4734
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Hur går de killar? Blir inget mer än ligg för mig, men haha tror de kommer..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  25. #4735
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Hur går de killar? Blir inget mer än ligg för mig, men haha tror de kommer..
    De går bra nu
    Jag ska tatuera en större penis på min penis för att den ska se större ut en vad den är!

  26. #4736
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    De går bra nu
    För dig ja

    Kul att nån skriver i den här tråden i alla fall.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  27. #4737
    Vart singel sen i somras, inte ens varit i närheten... Haha men jag är glad ändå

    All hjärtans dag idag också, någon som slösat pengar?

  28. #4738
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Vart singel sen i somras, inte ens varit i närheten... Haha men jag är glad ändå

    All hjärtans dag idag också, någon som slösat pengar?
    Slösat 68kr på ett fint silverhalsband med ett hjärta till tjejen ikväll (: ska ner o köpa en chokoladask på vägen också :p
    Jag ska tatuera en större penis på min penis för att den ska se större ut en vad den är!

  29. #4739
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Vart singel sen i somras, inte ens varit i närheten... Haha men jag är glad ändå

    All hjärtans dag idag också, någon som slösat pengar?
    Ja har också börjat se de positiva haha, som kille kan man ju ligga runt!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  30. #4740
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Slösat 68kr på ett fint silverhalsband med ett hjärta till tjejen ikväll (: ska ner o köpa en chokoladask på vägen också :p
    toffel.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in