Ämne: styrhöjare, värt?
Trådad visning
-
2011-05-22, 11:09 #1
styrhöjare, värt?
hej ska köpa denna styrhöjaren från biltema. undrar om den är värt det blir styret mycket högre än vad det är orginal?
http://biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Tillbehor/Styrhojare/


Svara med citat