Ämne: Dagens Fail!

Reg.datum
    May 2011
    Börja skolan idag. O det har typ börjat 100 nya p12or och alla är ca 125cm långa o fjortisar

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Börja skolan idag. O det har typ börjat 100 nya p12or och alla är ca 125cm långa o fjortisar
    Alltså känner du dig hemma där?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Om du nu är såå mycket större, och inte alls "p12".. så har du väl hört "Är man stor ska man va snäll" ? För jag skulle verkligen kunna tänka mig en Rifat, som tror han är stor och häftig bland de nya.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

MOBILJÄVEL, HÅLLER JU INTE FÖR NÅT!

Den sprack på baksidan, fet spricka i glaset.. Jävla asfalt

Reg.datum
    May 2010
    Alla i min klass fick busskort till lärlingsplatsen utom jag och jag ska snacka med några lärare imorgon klockan 9 ... Företaget har gått skit sen i julas
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Alla i min klass fick busskort till lärlingsplatsen utom jag och jag ska snacka med några lärare imorgon klockan 9 ... Företaget har gått skit sen i julas
    Glid på roxen <3

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Alltså känner du dig hemma där?
    tack för signatur,

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Skolan är väl dagens fail skulle ja tro , schemat speciellt...
    Känns inte som att det kommer bli allt för mysigt att gå den här terminen men men , de är väl bara att se det positivt och plugga på så jag kommer in på rätt linje sen!
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Om du nu är såå mycket större, och inte alls "p12".. så har du väl hört "Är man stor ska man va snäll" ? För jag skulle verkligen kunna tänka mig en Rifat, som tror han är stor och häftig bland de nya.
    du måste sluta äta lakkopippu
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Skolan är väl dagens fail skulle ja tro , schemat speciellt...
    Känns inte som att det kommer bli allt för mysigt att gå den här terminen men men , de är väl bara att se det positivt och plugga på så jag kommer in på rätt linje sen!
    Ohja, dagens fail för mig är också schemat dock så får vi ju ett 3 timmars hål, en gång i veckan under vårterminen, WIN haha

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahaha

jag måste andas...............

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahaha

Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    MOBILJÄVEL, HÅLLER JU INTE FÖR NÅT!

Den sprack på baksidan, fet spricka i glaset.. Jävla asfalt
    iPhone?

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Ohja, dagens fail för mig är också schemat dock så får vi ju ett 3 timmars hål, en gång i veckan under vårterminen, WIN haha
    Åhfan , lät ju mer soft än mitt.
    Enda sovmorgonen är måndag till 10 i 9 sedan är det bara att jobba, inte en håltimme på hela veckan , går hur långt som helst och skolan har fuckat ihop hela klassen med 3olika eller nått sånt i matten och musik o en jävla massa så vi får gå ihop med en annan klass.
    Varför inte vara en grupp i våran klass och en i andra klassen , haha

Började du och dina bröder i samma klass idag alltså?
    En sann moderat.

dagens fail är alla som whinar på skolan... skriv nått positivt i dagens win förfan!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Åhfan , lät ju mer soft än mitt.
    Enda sovmorgonen är måndag till 10 i 9 sedan är det bara att jobba, inte en håltimme på hela veckan , går hur långt som helst och skolan har fuckat ihop hela klassen med 3olika eller nått sånt i matten och musik o en jävla massa så vi får gå ihop med en annan klass.
    Varför inte vara en grupp i våran klass och en i andra klassen , haha

Började du och dina bröder i samma klass idag alltså?
    Ingen sovmorgon alls, ~50min lunch.. inte braaaaa

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Ingen sovmorgon alls, ~50min lunch.. inte braaaaa
    jag har 40minuters lunch alla dagar förutom tisdag , då får vi 50 ''-.-
    En sann moderat.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    jag har 40minuters lunch alla dagar förutom tisdag , då får vi 50 ''-.-
    hahah, najs

nog med ot nu

Reg.datum
    May 2010
    Fail som fan!
    Min kopplingvajer på mrx"n var för kort så kopplingen låg inne hela tiden. Så stack till en butik och köpte en universal vajer.
    Kommer hem och klipper den några cm längre en den gamla. men den var endå för kort.
    fan i helvete då!
    Att jag inte tog och mätte hur lång den skulle vara

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Fail som fan!
    Min kopplingvajer på mrx"n var för kort så kopplingen låg inne hela tiden. Så stack till en butik och köpte en universal vajer.
    Kommer hem och klipper den några cm längre en den gamla. men den var endå för kort.
    fan i helvete då!
    Att jag inte tog och mätte hur lång den skulle vara
    Hahaha

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Nervös?
    Onödigt att va det ju Fast va en skitseg dag idag :/
    Most stickpeople are black

Reg.datum
    May 2010
    Kom på en till fail

När vi satt i aulan så satt jag och 3 andra killar i klassen på raden nedanför tjejerna i klassen och självklart så ser två tjejer min bakgrundsbild på luren (halvnaket) och börjar skratta o säger "seebastiaaaaaaan , vad var de där dåå ? "

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Kom på en till fail

När vi satt i aulan så satt jag och 3 andra killar i klassen på raden nedanför tjejerna i klassen och självklart så ser två tjejer min bakgrundsbild på luren (halvnaket) och börjar skratta o säger "seebastiaaaaaaan , vad var de där dåå ? "

Stackars sebbe Vad svarade du då?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Stackars sebbe Vad svarade du då?
    Det är mor min.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    "Din mamma."

Fan Holmqvist.
    Sebbe är mer inriktad på incest

Vadå det är väll inget fel att ha mor sin som bakgrund?

Gahhhhhhh, blir helt galen. Mina söta moppar är 30mil bort

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Skolan och klassen var fail!
    Alla verkade mer eller mindre känna varandra!
    Eller de va typ 2 pers som kände varandra, sen 4 andra som kände varandra. Var typ ingen som inte kände någon, förutom jag!
    Forever alone....

Sen när jag kom hem kollade morsan om man kunde byta till en annan skola där jag känner lite folk.
    FULLT med lång reservlista, fuck my life. Hoppas man lär känna lite folk iallafall

Ännu en fail, bara 1 tjej i klassen
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Reg.datum
    May 2011
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Skolan och klassen var fail!
    Alla verkade mer eller mindre känna varandra!
    Eller de va typ 2 pers som kände varandra, sen 4 andra som kände varandra. Var typ ingen som inte kände någon, förutom jag!
    Forever alone....

Sen när jag kom hem kollade morsan om man kunde byta till en annan skola där jag känner lite folk.
    FULLT med lång reservlista, fuck my life. Hoppas man lär känna lite folk iallafall

Ännu en fail, bara 1 tjej i klassen

Bara snacka med dom lite så kanske ni blir vänner

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in