Ämne: Dagens Fail!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Mitt jävla schema.
    Jag går industri, inriktning svets.
    Men ändå tvingas jag ha religion, naturkunskap, bild, svenska och samhäll.

Samma här!
    Man ska tydligen läsa SO i 1an nu. (fordon)
    Och schemat suger som fan

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Redan börjat få läxor
    Vad blir 2+1 då Rifat?

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Samma här!
    Man ska tydligen läsa SO i 1an nu. (fordon)
    Och schemat suger som fan
    det kallas kärnämnen och utan de kan man man inte få ett slutbetyg

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    67 mil för att bara äta på donken.
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    67 mil för att bara äta på donken.
    Hahah, vad skulleru göra egentligen då?

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det kallas kärnämnen och utan de kan man man inte få ett slutbetyg
    Är So ett kärnämne? Trodde det bara var svenska, matte, engelska?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    i grundskolan ja. men inte på gymnasiet

Citat Ursprungligen postat av http://sv.wikipedia.org/wiki/Gymnasieskolans_k%C3%A4rn%C3%A4mnen
    Kärnämnen kallas de ämnen som ingår i det stora flertalet av de svenska gymnasieprogrammen. Kärnämnena i gymnasieskolan är:
    Svenska A/Svenska som andraspråk A (100 poäng)
    Svenska B/Svenska som andraspråk B (100 poäng)
    Engelska A (100 poäng)
    Matematik A (100 poäng)
    Idrott och hälsa A (100 poäng)
    Samhällskunskap A (100 poäng)
    Religionskunskap A (50 poäng)
    Naturkunskap A (50 poäng)
    Estetisk verksamhet (50 poäng)
    Projektarbete (100 poäng) räknas inte till kärnämnen men är obligatoriskt i gymnasieskolan.

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Hahah, vad skulleru göra egentligen då?
    köpa en husbil,men när vi väl va på plats så såg den ut som skit!
    Han hade skickat 4 år gamla kort så den såg riktigt fräsh ut,nu var den rostig,läckte olja,kylarvatten motorkuddarna slut osv...

Sen har jag blivit blåst på en turbo,men det är nog han som får lida för det ett tag...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Reg.datum
    Nov 2010
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Tror de va frånochmed detta läsår som de va NO och SO också

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    köpa en husbil,men när vi väl va på plats så såg den ut som skit!
    Han hade skickat 4 år gamla kort så den såg riktigt fräsh ut,nu var den rostig,läckte olja,kylarvatten motorkuddarna slut osv...

Sen har jag blivit blåst på en turbo,men det är nog han som får lida för det ett tag...
    Ouh, tråkigt

Citat Ursprungligen postat av Jooohaan Visa inlägg
    Tror de va frånochmed detta läsår som de va NO och SO också
    läs min post är du snäll, jonteeeeeeeee skrev att han skulle ha so i 1an, är det inte rimligt att anta att jag menade att det är ett kärnämne på gymnasiet då?

Reg.datum
    Nov 2010
    läs min post är du snäll, jonteeeeeeeee skrev att han skulle ha so i 1an, är det inte rimligt att anta att jag menade att det är ett kärnämne på gymnasiet då?
    förlåt så jävligt för att jag inte hann läsa ditt inlägg medans jag skrev mitt, hoppas du inte skadades

förlåt så jävligt för att jag inte hann läsa ditt inlägg medans jag skrev mitt, hoppas du inte skadades
    det tog alltså 14 min att skriva 13 ord och en smiley? imponerande snabbt du

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Vaknade i morse av åskan. Det har hänt flera hundratals gånger innan med det här var annorlunda. Nu satt man klarvaken och hörde hur det bara lät vidare samtidigt som sängen skakade. Den måste fan ha slagit ner ute på åkern bredvid huset eller något. Så när smällen lagt sig så hör man mamma säga:
    M: Var det någon mer som hörde det där?
    L(lillebror): Jävlar vilken smäll, jag trillade nästan av sängen.
    J(jag): Jävla smäll!
    P(pappa): Vafan är det för jävla gnäll. Håll käften och sov nu!

Så att ni inte missförstår nu. Vi sover inte i samma sovrum eller så utan det är vägg i vägg och dörrarna var öppna till hallen. Jävla fail att man blir väckt på morgonen och sitter där klarvaken ett litet tag innan man kan somna om. Riktigt jävligt! Tog upp samtalet bara så att ingen ska kalla mig mes för att jag vaknar av blixten.

Reg.datum
    Nov 2010
    Fast nu var det ju 2 minuter?

Fast nu var det ju 2 minuter?
    nej, mitt svar till jonteeeeeeeee postades 22.00, och utifrån det ser man att jag pratar om gymnasiet. om man inte är förståndshandikappad förstås, jag vet ju inte om du är riktigt frisk eller inte

Reg.datum
    Nov 2010
    nej, mitt svar till jonteeeeeeeee postades 22.00, och utifrån det ser man att jag pratar om gymnasiet. om man inte är förståndshandikappad förstås, jag vet ju inte om du är riktigt frisk eller inte
    Men herregud, du skrev ju att det är kärnämne i gymnasiet 22.12?
    Aja skitsamma orkar inte få ban

Synd bara att det inte finns nåt som kallas kärnämnen längre då
    Most stickpeople are black

Men herregud, du skrev ju att det är kärnämne i gymnasiet 22.12?
    Aja skitsamma orkar inte få ban
    titta här: http://f.cl.ly/items/2h1h3t2W211X2J0...31.27%20PM.png

jontee skriver att han börjar 1an, tror du han menar 1an i grundskolan eller på gymnasiet? det borde vara tämligen enkelt för en normalbegåvad att se att det är gymnasiet som åsyftas. men som sagt, jag vet ju inte om du har alla hästar i hagen.

Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Synd bara att det inte finns nåt som kallas kärnämnen längre då
    det finns fortfarande, det har bara bytt namn

Reg.datum
    Nov 2010
    titta här: http://f.cl.ly/items/2h1h3t2W211X2J090x3K/Image 2011-08-24 at 10.31.27 PM.png

jontee skriver att han börjar 1an, tror du han menar 1an i grundskolan eller på gymnasiet? det borde vara tämligen enkelt för en normalbegåvad att se att det är gymnasiet som åsyftas. men som sagt, jag vet ju inte om du har alla hästar i hagen.
    Att du orkar lägga ned tiden bara för att vinna en jävla diskussion?
    Men jag orkar somsagt inte få en BAN så du behöver inte argumentera mer

Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Vaknade i morse av åskan. Det har hänt flera hundratals gånger innan med det här var annorlunda. Nu satt man klarvaken och hörde hur det bara lät vidare samtidigt som sängen skakade. Den måste fan ha slagit ner ute på åkern bredvid huset eller något. Så när smällen lagt sig så hör man mamma säga:
    M: Var det någon mer som hörde det där?
    L(lillebror): Jävlar vilken smäll, jag trillade nästan av sängen.
    J(jag): Jävla smäll!
    P(pappa): Vafan är det för jävla gnäll. Håll käften och sov nu!

Så att ni inte missförstår nu. Vi sover inte i samma sovrum eller så utan det är vägg i vägg och dörrarna var öppna till hallen. Jävla fail att man blir väckt på morgonen och sitter där klarvaken ett litet tag innan man kan somna om. Riktigt jävligt! Tog upp samtalet bara så att ingen ska kalla mig mes för att jag vaknar av blixten.
    Älskar åska. Så jefla mysigt är det Synd bara att det åskar typ 2 gånger om året här, och då är det typ 2 blixtar och man hör ett dovt muller, sen blir det inget mer...

Att du orkar lägga ned tiden bara för att vinna en jävla diskussion?
    Men jag orkar somsagt inte få en BAN så du behöver inte argumentera mer

vivarns avatar
    Reg.datum
    May 2009
    Tre är nog fan det slöaste företaget någonsin. Skönt att det går ut i februari iaf... (För dem som orkar läsa)

From: Johan Petersson [mailto:
    [email protected]]
    Sent: den 24 augusti 2011 17:17
    To: 3butiken Kalmar
    Subject: Frågor angående abonnemang.

Hej, jag har ett abonnemang hos er (iPhone 3g 8gb, 299/mån) Har köpt till gratissms och begränsat kostnaderna till 250kr (+100kr/mån för sms) så totalt blir det max 350kr/mån. Nu har jag tydligen nått min kostnadsgräns så jag kan inte göra något med mobilen. När jag kollar på "mitt tre" så står det att jag har pengar kvar på potten, hur kan det komma sig? Sen så tycker jag det känns lustigt om jag betalar för gratissms, men nu kan jag inte skicka sms pga. nådd kostnadsgräns (enligt smset men inte hemsidan). Det borde väl verkligen inte spela någon roll? Jag har ju trots allt redan betalat för smsen. Sen så stängdes även mitt internet av (alltså frisurf). Detta är med konstigt, det borde väl funka trots uppnådd kosntadsgräns? Annars kan man ju inte kalla det för frisurf.

Så, hur ska jag göra? Måste jag vänta med att kunna skicka sms och surfa tills nästa månad trots att jag betalat för det?

From: [email protected]
    To: [email protected]
    Date: Wed, 24 Aug 2011 17:31:52 +0200
    Subject: RE: Frågor angående abonnemang.

Hejsan Johan!

Jag skulle gärna kolla lite noggrannare på detta så om jag kan få ditt mobilnummer så ska jag kolla vidare på detta ärende. Dock är det precis som du säger, när spärren går i så försvinner både de fria sms:en och den fria surfen. Det har med systemet att göra och går inte att korrigera så mitt förslag är att du tar bort saldospärren och försöker ha lite mer koll på kostnaderna via 3planet appen mobilen. Så visst är det fri surf och fria sms egentligen men inte med en kostnadsspärr i dagsläget, tyvärr.

Men återkom med namn och nummer så kan jag kolla så att allt stämmer denna månaden. Och precis som du säger, vill du kunna skicka sms och surfa får du vänta tills nästa månad eller ta bort saldospärren helt via kundtjänst.

Hoppas detta var svar på din fråga!
    Med vänlig hälsning

Emelie

3-butiken Kalmar

From: Johan Petersson [mailto:[email protected]]
    Sent: den 24 augusti 2011 17:42

Mitt nummer är 076 .......

24 aug 2011 kl. 18:13 skrev 3butiken Kalmar <[email protected]>:

Hej igen,

Jag tycker detta ser ytterst märkligt ut och vad jag kan komma fram till (dock kan jag ha fel) så borde inte spärren ha gått i ännu. Dock kan det vara något fel i systemet så kontakta kundtjänst för det är enbart dem som kan förändra dessa saldospärrar. Ringer du från din mobil så ringer du kortnummer 300 annars är det nummer 0771- 735 300.

Hoppas allt löser sig!

Med vänlig hälsning

Emelie

Sent: den 25 augusti 2011 00:20
    Subject: Re: Frågor angående abonnemang.

Hej igen. Ringde kundtjänst innan. Dem sa att dem skulle ta bort/ändra kostnadsgränsen, så dem bad mig stänga av mobilen i ca 30 min. När jag startade den så fick jag 2 sms, ett först där det stod att alla tjänster var upplåsta igen, och några sekunder senare så kom ett där det stod att jag nått min kostnadsgräns igen. Jag hann inte ens använda telefonen så detta verkar minst sagt skumt och känner mig rätt lurad.

Hej Johan!

Jag vet att vi har haft en del problem gällande dessa saldospärrar nu senaste tiden. Alltså va jag kan se så håller spärren på att släppas men ibland kan det fastna lite i systemen och ta lite längre tid. Dock kan inte jag hjälpa dig mer än så här då detta abonnemang tydligen inte står på dig utan på någon annan?! Och då är det personen i fråga som äger numret som får ringa in till kundtjänst om inte allt funkar som det ska ikväll!

Med vänlig hälsning

Emelie

3-butiken Kalmar

Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Tre är nog fan det slöaste företaget någonsin. Skönt att det går ut i februari iaf... (För dem som orkar läsa)

Sent: den 24 augusti 2011 17:17
    Subject: Frågor angående abonnemang.

Hej, jag har ett abonnemang hos er (iPhone 3g 8gb, 299/mån) Har köpt till gratissms och begränsat kostnaderna till 250kr (+100kr/mån för sms) så totalt blir det max 350kr/mån. Nu har jag tydligen nått min kostnadsgräns så jag kan inte göra något med mobilen. När jag kollar på "mitt tre" så står det att jag har pengar kvar på potten, hur kan det komma sig? Sen så tycker jag det känns lustigt om jag betalar för gratissms, men nu kan jag inte skicka sms pga. nådd kostnadsgräns (enligt smset men inte hemsidan). Det borde väl verkligen inte spela någon roll? Jag har ju trots allt redan betalat för smsen. Sen så stängdes även mitt internet av (alltså frisurf). Detta är med konstigt, det borde väl funka trots uppnådd kosntadsgräns? Annars kan man ju inte kalla det för frisurf.

Så, hur ska jag göra? Måste jag vänta med att kunna skicka sms och surfa tills nästa månad trots att jag betalat för det?

From: [email protected]
    To: [email protected]
    Date: Wed, 24 Aug 2011 17:31:52 +0200

Hejsan Johan!

Jag skulle gärna kolla lite noggrannare på detta så om jag kan få ditt mobilnummer så ska jag kolla vidare på detta ärende. Dock är det precis som du säger, när spärren går i så försvinner både de fria sms:en och den fria surfen. Det har med systemet att göra och går inte att korrigera så mitt förslag är att du tar bort saldospärren och försöker ha lite mer koll på kostnaderna via 3planet appen mobilen. Så visst är det fri surf och fria sms egentligen men inte med en kostnadsspärr i dagsläget, tyvärr.

Men återkom med namn och nummer så kan jag kolla så att allt stämmer denna månaden. Och precis som du säger, vill du kunna skicka sms och surfa får du vänta tills nästa månad eller ta bort saldospärren helt via kundtjänst.

Hoppas detta var svar på din fråga!
    Med vänlig hälsning

Emelie

3-butiken Kalmar

Sent: den 24 augusti 2011 17:42

Mitt nummer är 076 .......

24 aug 2011 kl. 18:13 skrev 3butiken Kalmar <[email protected]>:

Hej igen,

Jag tycker detta ser ytterst märkligt ut och vad jag kan komma fram till (dock kan jag ha fel) så borde inte spärren ha gått i ännu. Dock kan det vara något fel i systemet så kontakta kundtjänst för det är enbart dem som kan förändra dessa saldospärrar. Ringer du från din mobil så ringer du kortnummer 300 annars är det nummer 0771- 735 300.

Hoppas allt löser sig!

Med vänlig hälsning

Emelie

Sent: den 25 augusti 2011 00:20
    Subject: Re: Frågor angående abonnemang.

Hej igen. Ringde kundtjänst innan. Dem sa att dem skulle ta bort/ändra kostnadsgränsen, så dem bad mig stänga av mobilen i ca 30 min. När jag startade den så fick jag 2 sms, ett först där det stod att alla tjänster var upplåsta igen, och några sekunder senare så kom ett där det stod att jag nått min kostnadsgräns igen. Jag hann inte ens använda telefonen så detta verkar minst sagt skumt och känner mig rätt lurad.

Hej Johan!

Jag vet att vi har haft en del problem gällande dessa saldospärrar nu senaste tiden. Alltså va jag kan se så håller spärren på att släppas men ibland kan det fastna lite i systemen och ta lite längre tid. Dock kan inte jag hjälpa dig mer än så här då detta abonnemang tydligen inte står på dig utan på någon annan?! Och då är det personen i fråga som äger numret som får ringa in till kundtjänst om inte allt funkar som det ska ikväll!

Med vänlig hälsning

Emelie

3-butiken Kalmar
    Men 3 är kasst, min kompis tecknade ett abbonemang för 199/månaden(gammal sony Ericsson) fast 3 KRÄVDE 299/månaden? för att tillägga är han ingen som smsar och han ringer inte mycket, internet kunde han inte nå från mobilen heller ..
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Reg.datum
    May 2010
    Fick reda på att vi går till 16:05 på fredagar och 16:00 idag egentligen men jag fick sluta klockan 1 och självklart är de pissväder .. jag som tänkte meka utomhus

Sen alla jävla "fritzl"-fall som upptäcks nu.
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

kommer aldrig ha något annat än telia, allt annat känns som kalle anka-operatörer för mig. är dock medveten om att halebop går i telias nät osv osv men ändå...

Reg.datum
    May 2010
    kommer aldrig ha något annat än telia, allt annat känns som kalle anka-operatörer för mig. är dock medveten om att halebop går i telias nät osv osv men ändå...
    Jag har haft halebop i ca 4 år och de har alltid funkat klockrent för mig

Det enda negativa enligt mig är att surf kostar satan utan abonnemang och jag är för lat för att få päronen att teckna ett
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in