Sidan 13 av 434 Första ... 311121314152363113 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #361
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Att det gjorde..
    Men jävla muppar lägg ner.

  2. #362
    Bara jag som inte kan logga in på PSN varken på datan eller PS3't?

  3. #363

  4. #364
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Psn blev hackat för ett tag sen, men det ska funka nu, man ska byta lösen och skit. Borde komma upp en ruta.
    Joo, det vet jag. Jag har bytt lösen och allt det, men jag kan bara inte logga in.

    Edit: När jag försöker logga in på PSN på datan kommer detta upp: Det går inte att komma åt PlayStation Network just nu. Det kan bero på flera olika saker, t.ex. på schemalagt underhåll eller viktiga uppdateringar. Vi beklagar eventuella besvär det här kan medföra. Under tiden det här håller i sig kan du fortsätta att utforska PlayStation-världen på eu.playstation.com.

  5. #365

  6. #366

  7. #367
    skrota i med moppen !
    Why go to slow when you can ride 2fast?

  8. #368

  9. #369
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    hade precis fått klart NX systemet. och skulle testa lite. öppna trotteln och drog på med NX. inge problem funka perfekt. öppna trotteln så gasen skulle försvinna.

    gick in o käka. sen gick ja ut och skulle starta hojjen. en kick, sen världens fetaste avgassmäll. alltså som om man tänt en bangers och satt den 3cm från örat.

    dagens fail är min tinitus ja har fått.
    Inte bra, inte bra alls
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  10. #370

  11. #371
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Skaffa iPhone
    Nein, däremot skulle någon nyare 2kärnig android inte sitta fel
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  12. #372
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Nein, däremot skulle någon nyare 2kärnig android inte sitta fel
    Haha, mjoo. En gång iPhone, alltid iPhone Tycker allt annat är oskönt att använda...

  13. #373
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Haha, mjoo. En gång iPhone, alltid iPhone Tycker allt annat är oskönt att använda...
    Vanesak typ, jag hatar att använda iphone
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  14. #374
    bytte lösenord på mit tspotify premium och nu måste jag ladda in ca 900 låtar i min offline playlist i på 4mb nätverk i mobilen, kuuul..

  15. #375
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    Fick furian beslagten av snuten idag inte skönt, jag och polaren gör i skogen påväg till hans land när polisen kommer med blåljus bakom oss. jag tänkte kö en fuling och börja sakta ner och sen dra in i skogen, det funka nääästan bara det att jag glömde att moppefanet dör på lågavarv. så där stod man med furian med 85cc och dubbelpipigt rör, vetefan vad det e för något men det lirar fint iaf dom beslagtog skiten och lämna mig och polaren där mitt i skogen. fick gå i typ 45 min innan vi hitta vart fan vi va xD nu blir det inget Kba meet pga fittsnutarna om jag inte för tbx den på 1,5 dag
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  16. #376

  17. #377
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    där får du för att du inte ställt in den ordentligt.
    hahahahahaha

  18. #378
    Citat Ursprungligen postat av thejoke Visa inlägg
    hahahahahaha
    +1

  19. #379
    Citat Ursprungligen postat av aeroxpojken Visa inlägg
    Fick furian beslagten av snuten idag inte skönt, jag och polaren gör i skogen påväg till hans land när polisen kommer med blåljus bakom oss. jag tänkte kö en fuling och börja sakta ner och sen dra in i skogen, det funka nääästan bara det att jag glömde att moppefanet dör på lågavarv. så där stod man med furian med 85cc och dubbelpipigt rör, vetefan vad det e för något men det lirar fint iaf dom beslagtog skiten och lämna mig och polaren där mitt i skogen. fick gå i typ 45 min innan vi hitta vart fan vi va xD nu blir det inget Kba meet pga fittsnutarna om jag inte för tbx den på 1,5 dag
    man ska vara snäll mot farbror blå så är han snäll tillbaka, men är man DUM så sitter du i skiten! nää men synd... rätt taskigt av dem att lämna er så bara...
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  20. #380

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    http://www.facebook.com/event.php?eid=198998316808282
    jag vill dit!! men är i stghlm då skapligt man vill skolka!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  21. #381
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    varför e alla så elaka? nää men fan kan ju KANSKE få ihop fitt aeroxen tills på lördag.. vettefan hur jag ska lyckas men ändå hade gnista sen orkade jag inte pilla så gick hem och åt och nu ingen gnista ://
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  22. #382
    Citat Ursprungligen postat av aeroxpojken Visa inlägg
    Fick furian beslagten av snuten idag inte skönt, jag och polaren gör i skogen påväg till hans land när polisen kommer med blåljus bakom oss. jag tänkte kö en fuling och börja sakta ner och sen dra in i skogen, det funka nääästan bara det att jag glömde att moppefanet dör på lågavarv. så där stod man med furian med 85cc och dubbelpipigt rör, vetefan vad det e för något men det lirar fint iaf dom beslagtog skiten och lämna mig och polaren där mitt i skogen. fick gå i typ 45 min innan vi hitta vart fan vi va xD nu blir det inget Kba meet pga fittsnutarna om jag inte för tbx den på 1,5 dag
    Äh, du har ju 30k över sen du inte köpte polini motorn från 2stroke. Varför inte köpa en ny (fitt)moppe för 16k ist så kan du ju åka på kba meet!!!!!111etten.
    Senast redigerat av Tim den 2011-06-03 klockan 01:35.
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  23. #383
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Äh, du har ju 30k över sen du inte köpte polini motorn från 2stroke. Varför inte köpa en ny (fitt)moppe för 16k ist så kan du ju åka på kba meet!!!!!111etten.
    har ju sagt att det va lite troll
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  24. #384
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av aeroxpojken Visa inlägg
    har ju sagt att det va lite troll
    De va inte troll, du ville verka rik, tyvärr!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  25. #385

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    De va inte troll, du ville verka rik, tyvärr!
    Alltså trollade han ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  26. #386
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Alltså trollade han ?
    Nej
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  27. #387

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Nej
    öh , jo ?

    Har inga fails idag , bara win win win
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  28. #388
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av aeroxpojken Visa inlägg
    Fick furian beslagten av snuten idag inte skönt, jag och polaren gör i skogen påväg till hans land när polisen kommer med blåljus bakom oss. jag tänkte kö en fuling och börja sakta ner och sen dra in i skogen, det funka nääästan bara det att jag glömde att moppefanet dör på lågavarv. så där stod man med furian med 85cc och dubbelpipigt rör, vetefan vad det e för något men det lirar fint iaf dom beslagtog skiten och lämna mig och polaren där mitt i skogen. fick gå i typ 45 min innan vi hitta vart fan vi va xD nu blir det inget Kba meet pga fittsnutarna om jag inte för tbx den på 1,5 dag

    Polisen är inte fittor för att dom gör sitt jobb, hade du kört original, eller åtminstone kunnat köra hade du inte haft det problemet
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  29. #389
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Polisen är inte fittor för att dom gör sitt jobb, hade du kört original, eller åtminstone kunnat köra hade du inte haft det problemet
    Precis! Dom gör ett bra jobb.

    ON:

    Uploaded with ImageShack.us

  30. #390
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in