Ämne: Dagens Fail!

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    skitbil ?!?!? v6a 300 hk efter lite meckande! Seq låda! Och inte glömma att den är bakhjulsdriven!
    Den är fransk och liten. Folk har gått ifrån dig innan du ens hunnit säga hej.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Den är fransk och liten. Folk har gått ifrån dig innan du ens hunnit säga hej.

Btw typ slut på Cola hemma, illa!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Fortfarande inte fått mina pengar från bussgods, ibland är dom riktigt jobbiga!..
    Jag fick mina efter 1-2 dagar. Så slöa är dom nog inte, säker på att killen hämtat ut?

Ännu mera förkyld
    Most stickpeople are black

Galet failad kväll igår. Hade absolut ingenting planerat, så jag skulle dra på lokalfest typ en timme hemifrån med några polare. Klockan var ca 11 när vi kom på den idén, vi kom då dit runt 12. Tro på fan att alla som var där behövde dra för att sista bussen gick några minuter senare.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Galet failad kväll igår. Hade absolut ingenting planerat, så jag skulle dra på lokalfest typ en timme hemifrån med några polare. Klockan var ca 11 när vi kom på den idén, vi kom då dit runt 12. Tro på fan att alla som var där behövde dra för att sista bussen gick några minuter senare.
    Lät som att du hade en trevlig kväll igår då

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Born2Ride Visa inlägg
    ;PppPPppPpPp

Citat Ursprungligen postat av Born2Ride Visa inlägg
    Njaa, det kan man nog inte säga..
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Körde fiddy för första gången i mitt liv, med alldeles för mjuk fjädring, kunde ju gått bättre må jag säga!
    Fiddy kan vara riktigt kul provade polarens Pitpro Wp comp, med daytona motor 160cc, takigawa topp och 28mm mikuni förgasare. Gick riktigt gött med tanke på att den är så liten.

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Då är det iprincip tvärtom i "mina kretsar". 97% är verkligen i överkant!
    Absolut.

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Hur gamla är ni egentligen?
    17.
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Vet ju inte hur gammal du hör, men är faktiskt vanligt när man är under 17...
    Sure, visst är det väl vanligt, men det har ALDRIG varit så för mig innan! Mina föräldrar har alltid varit väldigt förstående och låtit mig vara ganska "fri>" så att säga. Därför det är så surt när de ska behöva bli raka motsatsen nu!
    Självgod?

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    åka bakhjul utan bakbroms och smälla på kopplingen när de börjar gå ner i varv va fail...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

Tror fan att jag har brutit/fått en spricka i ett revben... Gör ont när jag andas in och när jag trycker rätt löst på det. Hörde nåt om att det brukar ta lite drygt 48h innan den riktiga smärtan slår in, är det faktiskt sant eller hur är det? Det har nu gått nästan ett dygn sen jag fick en smäll på det.
    Självgod?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Har genomlidit min värsta fylla någonsin natten till idag så nu blir det sannerligen ingen alkohol på några veckor .
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Har genomlidit min värsta fylla någonsin natten till idag så nu blir det sannerligen ingen alkohol på några veckor .
    Vad hände då?
    Självgod?

http://www.aftonbladet.se/vader/article13642970.ab

FFFFFFFMMMMMMMMMLLLLLLLLLLL som tur är har jag hämtat regnjackan från båten

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    http://www.aftonbladet.se/vader/article13642970.ab

FFFFFFFMMMMMMMMMLLLLLLLLLLL som tur är har jag hämtat regnjackan från båten
    Nej snällaaa, "hela sverige kommer känna av regnet blablabla"... det har regnat här i ungefär 1 månad nu

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vad hände då?
    Spydde lite på en kompis systers kompis, sedan ramlade jag på gatan och spydde en massa samtidigt som jag låg i det. Det var tvungna att ta av mig alla kläder och en massa sådant. Men som grädde på moset kom jag bakfull till Mammas femtioårsfest.
    Senast redigerat av ralley den 2011-09-18 klockan 23:03.

Min mobil ringer i morse och väcker mig efter att jag har sovit i några få timmar. Jobbet som ringer och frågar vart jag är. Hemma svarar jag med en frågande röst. Du började jobba för en kvart sen.

Snacka om att man har vart ur balans hela dagen. Hade ingen aning om att jag skulle jobba idag, Hade sett fram emot att vara ledig denna helgen.
    Så det var bara att hoppa på cykeln och cykla till jobbet. En skjorta och en tunn jacka fick mig att ringa efter skjuts hem. Ville inte cykla hem i spöregn.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Spydde lite på en kompis systers kompis, sedan ramlade jag på gatan och spydde en massa samtidigt som jag låg i det. Det var tvungna att ta av mig alla kläder och en massa sådant. Men som grädde på moset kom jag bakfull till Mammas femtio årsfest.
    Jaadu, det lät ju skitbra! Hur kommer det sig att det gick så mkt åt helvete då?
    Självgod?

Reg.datum
    May 2010
    Jaadu, det lät ju skitbra! Hur kommer det sig att det gick så mkt åt helvete då?
    Han drack nog för mycket alkohol

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Han drack nog för mycket alkohol

hehehehe.

Menar ju såklart hur det kommer sig att han fick i sig så pass mycket att det gick som det gick!
    Självgod?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    För mycket sprit och vin. Att halsa vin är inte bra

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Spydde lite på en kompis systers kompis, sedan ramlade jag på gatan och spydde en massa samtidigt som jag låg i det. Det var tvungna att ta av mig alla kläder och en massa sådant. Men som grädde på moset kom jag bakfull till Mammas femtio årsfest.
    hände allt det här efter 4 cider?

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    hände allt det här efter 4 cider?
    Hahahahaha!

För mycket sprit och vin. Att halsa vin är inte bra

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Haha, nää du. Att blanda olika alkohol är då fan inte bra någonstans!
    Självgod?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in