Ämne: Dagens Fail!

  1. #5461
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Vargen Visa inlägg
    Meh





    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  2. #5462
    kan dra till mer fler fails! Halkade i trappan imorse så har skrapsår på armen, blåmärken o asont i vänster arm/ben, kom typ 1.5 timmar för sent till skolan idag pga en missuppfattning, förstörde en grej som jag nästan var klar med i svarven som jag lagt ner tillräckligt många timmar på och polaren o ja skulle åka moppe, så ser jag att hans hjul sitter snett kolla nogrannare och ser att hjulbulten sitter 1 cm ut och på andra sidan sitter den 3 mm från att falla ur.. så vart inget körande med honom idag.. inte min dag idag.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  3. #5463
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    kan dra till mer fler fails! Halkade i trappan imorse så har skrapsår på armen, blåmärken o asont i vänster arm/ben, kom typ 1.5 timmar för sent till skolan idag pga en missuppfattning, förstörde en grej som jag nästan var klar med i svarven som jag lagt ner tillräckligt många timmar på och polaren o ja skulle åka moppe, så ser jag att hans hjul sitter snett kolla nogrannare och ser att hjulbulten sitter 1 cm ut och på andra sidan sitter den 3 mm från att falla ur.. så vart inget körande med honom idag.. inte min dag idag.
    Seg dag:/
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  4. #5464
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  5. #5465
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Trodde att jag hade sovmorgon. Klockan halv 9 när jag ska ta bussen kommer ett sms från en polare "Var fan är du? Vi börjar nu!". Kommer fram till busshållplatsen och ska ta bussen men bussen vill inte bli tagen utan kör iväg utan bekymmer. Inser att nästa buss går en timme senare och då kommer jag fram en timme försent till den andra lektionen också. Kollar iPhonens "Väder" och ser att det ska vara strålande solsken, tittar up på himlen och den är helt blå! Springer hem glad som en lärka och drar ut moppen, kör ganska lugnt och allting är kanon. Kommer halvvägs och inser att enda vägen är avspärrad. Lyckas snacka mig till att få köra förbi avspärrningen och in på en sidoväg och kommer förbi. Precis när han visar var jag ska köra så ser jag gråa moln kommer i 1030130123012 km/h och inom 10 sekunder är det ösregn. Kommer till skolan en timme försenad (hann med 15 min matte), dyngsur och väldigt förbannad. FML.

  6. #5466
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Trodde att jag hade sovmorgon. Klockan halv 9 när jag ska ta bussen kommer ett sms från en polare "Var fan är du? Vi börjar nu!". Kommer fram till busshållplatsen och ska ta bussen men bussen vill inte bli tagen utan kör iväg utan bekymmer. Inser att nästa buss går en timme senare och då kommer jag fram en timme försent till den andra lektionen också. Kollar iPhonens "Väder" och ser att det ska vara strålande solsken, tittar up på himlen och den är helt blå! Springer hem glad som en lärka och drar ut moppen, kör ganska lugnt och allting är kanon. Kommer halvvägs och inser att enda vägen är avspärrad. Lyckas snacka mig till att få köra förbi avspärrningen och in på en sidoväg och kommer förbi. Precis när han visar var jag ska köra så ser jag gråa moln kommer i 1030130123012 km/h och inom 10 sekunder är det ösregn. Kommer till skolan en timme försenad (hann med 15 min matte), dyngsur och väldigt förbannad. FML.
    Då sjukanmäler man sig Ogiltlig frånvaro är skjukt ovärt!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #5467

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Hur tänkte han där ? Han kommer ju knappast få tvätta någon annan bil än sin egen ..
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  8. #5468

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Fyfan va jag skrattade.
    Synd om bilen
    Hur fan tänkte han kan man fråga?

  9. #5469
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Då sjukanmäler man sig Ogiltlig frånvaro är skjukt ovärt!
    Snackade självklart med polaren som förklarade läget! Den lektionen är egentligen ganska fail. Vi ska inte ens ha en lektion men läraren tyckte att vi behövde med tid så han la till 1,5 h extra matte per vecka.

  10. #5470
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Snackade självklart med polaren som förklarade läget! Den lektionen är egentligen ganska fail. Vi ska inte ens ha en lektion men läraren tyckte att vi behövde med tid så han la till 1,5 h extra matte per vecka.
    Vi har extra matte som de som inte klarar Matte B måste gå på men jag ligger fn på ett VG där så jag behöver inte gå på den lektionen.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #5471
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Jag är inte särskilt rasistisk utav mig, men när några invandrar i 16-17års åldern står i skolkorridoren och klagar över dom gratis bärbara datorerna som alla elever här får, och går runt och skrattar åt hur fattigt Sverige är.

  12. #5472
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    igår sa läraren att vi skulle sluta runt 13.00 idag sa han att vi hade mycket att göra men vi har inget att göra och har itne haft något på minst 2 veckor... så drog med 2 bussen hem och nu ringde han mig men svara inte,får se hur glad han är imorn på mötet...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  13. #5473
    Swooss avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    katrineholm
    Inlägg
    152
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag är inte särskilt rasistisk utav mig, men när några invandrar i 16-17års åldern står i skolkorridoren och klagar över dom gratis bärbara datorerna som alla elever här får, och går runt och skrattar åt hur fattigt Sverige är.
    haha, hur mycket rikare är deras land? xD

  14. #5474
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jag är inte särskilt rasistisk utav mig, men när några invandrar i 16-17års åldern står i skolkorridoren och klagar över dom gratis bärbara datorerna som alla elever här får, och går runt och skrattar åt hur fattigt Sverige är.
    Sådanna blattar är patetiska, (givetvis hade det varit samma sak om personerna varit svenska). Kanske dags för alla "nysvenskar" att visa lite taksamhet för att man får komma till detta fina land?! Fast säger man det blir man stämplad som rasist...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #5475
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Haha. Vilken lirare.
    På spårvagnen hem har en kille tatuerat in ACAB på huvudet.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  16. #5476
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Haha. Vilken lirare.
    På spårvagnen hem har en kille tatuerat in ACAB på huvudet.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Haha han lär nog aldrig ångra sig...

  17. #5477

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    I matsalen:

    Niklas: *skalar bort skalet från tomaten med sin arbetskniv*
    Markus: Vad gör du ?
    Niklas: Skalar bort skalet ser du väl ?
    Markus: Aha , ska du äta den där ?
    Niklas: Näe ja ska bara sitta o kolla på den fattar du väl (På riktig jävla bonnaskånska)
    Johan: Det där skulle jag aldrig göra med min kniv , den har jag dragit bort bajs och allt möjligt med när vi har fixat avlopp
    Niklas: Det har ju jag med *Kollar som om Johan är dum i huvudet*

    Haha

    Niklas är förövrigt skåning medans Markus och Johan pratar riktig norrländska
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  18. #5478
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Fyfan va jag skrattade.
    Synd om bilen
    Hur fan tänkte han kan man fråga?
    asså man kan göra så, och sen så sätter du på högsta värme i bilen i 2 timmar så är den snustorr!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  19. #5479
    Kan inte skriva på en uppsats som ska in på fredag då jag inte har något Officepaket på datan och har torskat skivan o de... NAJS!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  20. #5480
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Kan inte skriva på en uppsats som ska in på fredag då jag inte har något Officepaket på datan och har torskat skivan o de... NAJS!
    Skriv den på ett inlägg här på mnf, sen kopierar du över texten via mejl osv till word om du nu har det på skolan och skriver ut det där.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  21. #5481
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Skriv den på ett inlägg här på mnf, sen kopierar du över texten via mejl osv till word om du nu har det på skolan och skriver ut det där.
    Grejen e att jag redan har skrivit endel av den i word i skolan, men jag kunde inte öppna det här hemma Drog dock hem open office nu, så de funkar nog.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  22. #5482

  23. #5483
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  24. #5484
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Verkade som några trodde på att knappen fanns på riktigt...

    http://www.twostrokerider.se/forum/v...ic.php?t=31662
    Ahahahhahahahahahah!

    OnT: Lagom fail att man inte är säker på om man är tillsammans eller inte med den nya bruden...
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  25. #5485
    Är ute o stuntar, senm bara dör moppen, startar o gasar till och den dör, eftersom jag inte har pallat koppla in min tankmätare så stod den på 0, men så öppnar jag tanken och kollar, HELT TOMT! Så man fick ju äran att knuffa moppen över 1 km för att komma till närmaste mack.. tur man hade cash då!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  26. #5486
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    hmm fick sms idag av att mina grejer finns på bussgods sen när jag ska betala skiten finns inget efterkrav när det står i smset att jag ska betala efterkrav :s
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  27. #5487

  28. #5488
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Du ska betala efterkravet på internet.
    jaa men jag skulle betala det på internet men då finns inte paketet?
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  29. #5489
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Verkade som några trodde på att knappen fanns på riktigt...

    http://www.twostrokerider.se/forum/v...ic.php?t=31662
    Nivån på Tsr är lika hög som i politiktråden @epatraktor.org.
    DIn avatar på Tsr är väll det bästa med forumet!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  30. #5490
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Verkade som några trodde på att knappen fanns på riktigt...

    http://www.twostrokerider.se/forum/v...ic.php?t=31662
    Fysatan så skoj läsning Hahaha

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in