Ämne: Dagens Fail!

  1. #6211

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Nynäshamn
    Inlägg
    355
    att det är sämst väder, men åker in till bromma och hoppas att det blir att flyga ändå!

  2. #6212

  3. #6213

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    http://www.e24.se/business/ovrig-ind...-%5B%5D-%5B%5D

    suprise, snart kommer dom flytta allt till kina..
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  4. #6214
    Lovet är redan slut. Men men, om sex veckor entrar vi jullovet.

  5. #6215

  6. #6216
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Hur fan kan man lägga 19 lax på en icke fungerande 142a ,
    Tröttnar på livet!!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  7. #6217
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Hur fan kan man lägga 19 lax på en icke fungerande 142a ,
    Tröttnar på livet!!
    Vad är det nu dååå?


  8. #6218

  9. #6219
    jävla fittmoppar.
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  10. #6220
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Vad fungerar inte?
    Är det en sån mooootooor du har?

    Dagens fail måste nog vara att lovet är slut och praktiken fortsätter nu fram till jullovet.
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  11. #6221
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Vad är det nu dååå?
    allt, så jävla trött på allt.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Vad fungerar inte?
    generatorn (som givetvis var bytt enligt han som ägde den så det var inte därför den inte ville starta på batteriet först)
    blinkers, sladdarna avklippta och inte en blekaste vart det ska sitta. han hade slangat skiten på bensin så fick bensinstopp, den är allmänt äcklig i interiören, motorutrymmet och skuffen. det ska dock fixas.
    inga fjädrar fram, ligger på genomslagsgummit. låg som ett jävla strykjärn, röret tar i varenda litet gupp.
    äckligt mycket spackel, bara dåligt halvlyse funkar.
    köpte en generator av en kompis för 150 spänn, plockar av min gamla och just då inser jag att den nya från en b230 inte passar som han sa att den skulle!!!!!!!!!!!
    dom har svetsat fast stolar. dörrar kärvar och går tungt.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #6222
    Nej, det är ju en B230K..
    allt, så jävla trött på allt.

    generatorn (som givetvis var bytt enligt han som ägde den så det var inte därför den inte ville starta på batteriet först)
    blinkers, sladdarna avklippta och inte en blekaste vart det ska sitta. han hade slangat skiten på bensin så fick bensinstopp, den är allmänt äcklig i interiören, motorutrymmet och skuffen. det ska dock fixas.
    inga fjädrar fram, ligger på genomslagsgummit. låg som ett jävla strykjärn, röret tar i varenda litet gupp.
    äckligt mycket spackel, bara dåligt halvlyse funkar.
    köpte en generator av en kompis för 150 spänn, plockar av min gamla och just då inser jag att den nya från en b230 inte passar som han sa att den skulle!!!!!!!!!!!
    dom har svetsat fast stolar. dörrar kärvar och går tungt.
    Fyfan, men de får man väl räkna med om man inte ger 40-50k för epa/atraktor, sorgligt nog.
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  13. #6223

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nej, det är ju en B230K..

    Fyfan, men de får man väl räkna med om man inte ger 40-50k för epa/atraktor, sorgligt nog.
    Så sant så! Kollade på en a traktor som låg ute för 35k! Den var fan sönderkörd och han skulle endå ha så mycket
    Sjukt vad dom ska ha för a traktorer...

  14. #6224
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nej, det är ju en B230K..

    Fyfan, men de får man väl räkna med om man inte ger 40-50k för epa/atraktor, sorgligt nog.
    jo, helt galet är det. helt jävla sinnessjukt.
    aja. har satt ett nytt batteri på laddning nu över natten, imorgon när jag kommer från skolan ska jag stoppa i och se om det funkar riktigt, annars är det bara att leta generator.
    Ska göra en ställning i skuffen och lägga durk så man får det fräscht.
    Sedan lägga durk över hela hatthyllan, durk som mattor, byta inredning på golvet, försöka få tag på v70 skinnstolar, sedan blir det att plocka ur motorn, lacka motorutrymmet, fixa till spacklet på karossen lite och lacka den i samma veva som pappa lackar caddyn. hoppas det blir bra
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #6225
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo, helt galet är det. helt jävla sinnessjukt.
    aja. har satt ett nytt batteri på laddning nu över natten, imorgon när jag kommer från skolan ska jag stoppa i och se om det funkar riktigt, annars är det bara att leta generator.
    Ska göra en ställning i skuffen och lägga durk så man får det fräscht.
    Sedan lägga durk över hela hatthyllan, durk som mattor, byta inredning på golvet, försöka få tag på v70 skinnstolar, sedan blir det att plocka ur motorn, lacka motorutrymmet, fixa till spacklet på karossen lite och lacka den i samma veva som pappa lackar caddyn. hoppas det blir bra
    det där är priset du får betala för att svika dracen
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  16. #6226

  17. #6227

  18. #6228
    Fick syn på ikaroslistan. Det är 16 st på den, varav 3 är svenskar. Ganska sjukt imo då svenskar står för iaf 80 %(?) av sveriges befolkning.

  19. #6229
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Fick syn på ikaroslistan. Det är 16 st på den, varav 3 är svenskar. Ganska sjukt imo då svenskar står för iaf 80 %(?) av sveriges befolkning.
    no shit sherlock. (utomeuropeisk) invandring är dåligt för sverige.

  20. #6230
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    no shit sherlock. (utomeuropeisk) invandring är dåligt för sverige.
    jo, man får hoppas SD gör nåt åt saken efter nästa val.

  21. #6231
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    jo, man får hoppas SD gör nåt åt saken efter nästa val.
    SD är som sagt ett parti som struntar i etnicitet (och dessutom har sionistjudar i toppen) så länge invandrarna är snälla. SvP däremot vill deportera _varenda_ icke-vit som bor i sverige, och möjligen behålla ett fåtal som tvångssteriliseras.

  22. #6232
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    SD är som sagt ett parti som struntar i etnicitet (och dessutom har sionistjudar i toppen) så länge invandrarna är snälla. SvP däremot vill deportera _varenda_ icke-vit som bor i sverige, och möjligen behålla ett fåtal som tvångssteriliseras.
    Jag håller med SD, så länge dom håller sig i skinnet och faktiskt bidrar med någonting för samhället får dom gärna stanna här. Men när dom beter sig som rakade apor ska dom tamefan skickas till den håla dom kommer ifrån.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

  23. #6233
    Börjar tro att jag faktiskt har riktiga sömnproblem...har legat och försökt sova i en timme nu. Samma grej varenda natt, fyfan
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  24. #6234
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Börjar tro att jag faktiskt har riktiga sömnproblem...har legat och försökt sova i en timme nu. Samma grej varenda natt, fyfan
    sluta dygna varje helg o ät inte grjer me mycke socker i innan du ska sova,då kan det bli bättre

  25. #6235
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg

    generatorn (som givetvis var bytt enligt han som ägde den så det var inte därför den inte ville starta på batteriet först)
    blinkers, sladdarna avklippta och inte en blekaste vart det ska sitta. han hade slangat skiten på bensin så fick bensinstopp, den är allmänt äcklig i interiören, motorutrymmet och skuffen. det ska dock fixas.
    inga fjädrar fram, ligger på genomslagsgummit. låg som ett jävla strykjärn, röret tar i varenda litet gupp.
    äckligt mycket spackel, bara dåligt halvlyse funkar.
    köpte en generator av en kompis för 150 spänn, plockar av min gamla och just då inser jag att den nya från en b230 inte passar som han sa att den skulle!!!!!!!!!!!
    dom har svetsat fast stolar. dörrar kärvar och går tungt.
    Fan va drygt Är ett jävla skit med epa traktorer! Men hoppas du får ordning på det Du kan nog få mycket bättre betalt om du gör iordning den sen

  26. #6236

  27. #6237
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    SD är som sagt ett parti som struntar i etnicitet (och dessutom har sionistjudar i toppen) så länge invandrarna är snälla. SvP däremot vill deportera _varenda_ icke-vit som bor i sverige, och möjligen behålla ett fåtal som tvångssteriliseras.
    Blir SD en stabilt parti i Riksdagen så kommer ND bli det nya SD och om det håller i sig så kan Svp röstas in.

    Mitt fail är att jag snart ska döma fotboll och det är ca 2-3 grader ute.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #6238
    Citat Ursprungligen postat av wille. Visa inlägg
    sluta dygna varje helg o ät inte grjer me mycke socker i innan du ska sova,då kan det bli bättre
    inte dygnat sen början på sommarlovet och jag brukar inte äta något alls inom ca 2h innan jag ska sova...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  29. #6239
    visste inte ..

  30. #6240
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Skulle ta en öl efter skolan med några klasskamrater. Och nu sitter man hemma och är packad på en tisdag ...
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in