Ämne: Dagens Fail!

alltså, jag har ju inte börjat röka riktigt på heltid, utan det är mer så att jag feströker. dok kan det bli att man tar nån cigg eller två mitt i veckan, bara för att. jag var även heeeelt emot de till en börjar när mina polare började, men sen så har jag ändå börjat själv, haha...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    alltså, jag har ju inte börjat röka riktigt på heltid, utan det är mer så att jag feströker. dok kan det bli att man tar nån cigg eller två mitt i veckan, bara för att. jag var även heeeelt emot de till en börjar när mina polare började, men sen så har jag ändå börjat själv, haha...
    Det låter oerhört korkat att ta cigaretter "bara för att". Du lär nog ångra dig när du är fast sedan, luktar skit hela tiden och behöver lägga oerhörda mängder pengar på ren skit.

Men det är min åsikt.

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Det låter oerhört korkat att ta cigaretter "bara för att". Du lär nog ångra dig när du är fast sedan, luktar skit hela tiden och behöver lägga oerhörda mängder pengar på ren skit.

Men det är min åsikt.
    Håller med dig helt. När jag började var jag 12 och ville vara tuff in för kompisarna, sen sitter man fast i skiten istället... Dock så är snus Gott så kan förstå att folk snusar
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Men det är min åsikt.
    Jo, jag håller ju med! men det är väl för att suget börjar krypa fram efter nån dag eller två, därför det blir några stycken mitt i veckan. Men jag har definitivt tänkt dra ner på det, kanske ett paket varannan vecka eller så, onödigt o lägga pengar som du säger.
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jo, jag håller ju med! men det är väl för att suget börjar krypa fram efter nån dag eller två, därför det blir några stycken mitt i veckan. Men jag har definitivt tänkt dra ner på det, kanske ett paket varannan vecka eller så, onödigt o lägga pengar som du säger.
    Om du säger att du redan har ett sug efter cigaretter bör du ju genast lägga av att röka helt.

Men du väljer ju själv...

om man har någon disciplin klarar man att hålla sig från att bli heltidsrökare trots att man känner ett sug ibland. klarar man inte det får man skylla sig själv, sen vet nog de allra flesta om vilka risker man tar i o m att börja röka så att man blir beroende om man inte håller sig i skinnet kommer knappast som en överraskning.

Om du säger att du redan har ett sug efter cigaretter bör du ju genast lägga av att röka helt.

Men du väljer ju själv...
    jo, det är lite det jag tänker...dock kan det faktiskt vara väldigt soft att ta en cigg när man har fått i sig lite alkohol och så...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    om man har någon disciplin klarar man att hålla sig från att bli heltidsrökare trots att man känner ett sug ibland. klarar man inte det får man skylla sig själv, sen vet nog de allra flesta om vilka risker man tar i o m att börja röka så att man blir beroende om man inte håller sig i skinnet kommer knappast som en överraskning.
    disciplinen är väl inte det starkaste direkt, men jag brukar väl kunna hålla mig ibland ändå. inte så att jag vill ha en cigg 24/7 liksom!
    Självgod?

Reg.datum
    Sep 2011
    fick inte upp kylarlocket så jag o en kompis tog en kofot och bände upp det , slutade med att locket gick i sönder så nu behöver man en ny kylare :S

Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    fick inte upp kylarlocket så jag o en kompis tog en kofot och bände upp det , slutade med att locket gick i sönder så nu behöver man en ny kylare :S
    skills that kills

Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av wille. Visa inlägg
    skills that kills
    no shit ...

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008

Varför behöver du en helt ny kylare för att locket till expansionskärlet pajjade?

Och hur tänkte ni när ni använde kofot föresten? Ni borde prövat hållit i locket med en polygrip och sen skruva upp det
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Varför behöver du en helt ny kylare för att locket till expansionskärlet pajjade?

Och hur tänkte ni när ni använde kofot föresten? Ni borde prövat hållit i locket med en polygrip och sen skruva upp det
    man kunde skruva en bit men kunde inte lyfta upp det , asså locket gick inte av, typ hela "struphuvudet" följde med .. svårt att förklara ..

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    man kunde skruva en bit men kunde inte lyfta upp det , asså locket gick inte av, typ hela "struphuvudet" följde med .. svårt att förklara ..
    Är huvet dumt får kroppen lida, herregud

Reg.datum
    Sep 2011
    Är huvet dumt får kroppen lida, herregud
    aha mm ..

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    https://www.flashback.org/t1711936 sjukt jävla land vi lever i, kan ju säga att jag står kvar vid vad jag skrev i nattråden igår

Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Reg.datum
    May 2010
    aha mm ..
    Du behöver bara expansionskärlet , det går att köpa löst.

EDIT: eller har inte rrx det ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Du behöver bara expansionskärlet , det går att köpa löst.
    ofta.. ska ta bild .. -

EDIT:http://i44.tinypic.com/5uh8bq.jpg
    Senast redigerat av mackan663 den 2011-11-12 klockan 16:31.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    ofta.. ska ta bild .. -

Dedär ska väll gå o svetsa istället?

ofta.. ska ta bild .. -

sorry men HASHAHHAHHAHHAH,hur fan tänkte ni?
    ont, borde gå o svetsa

Reg.datum
    Sep 2011
    Dedär ska väll gå o svetsa istället?
    vet inte,, känner inte nån som kan svetsa :S ..
    Citat Ursprungligen postat av wille. Visa inlägg
    sorry men HASHAHHAHHAHHAH,hur fan tänkte ni?
    ont, borde gå o svetsa
    vi tänkte nog inte så mycket ... det med att svetsa ,det kvittar väl? , vill ju gärna ändå kunna öppna kylaren utan problem.. det är ju fel på locket ..

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    vet inte,, känner inte nån som kan svetsa :S ..

vi tänkte nog inte så mycket ... det med att svetsa ,det kvittar väl? , vill ju gärna ändå kunna öppna kylaren utan problem.. det är ju fel på locket ..
    lämna in, bra mkt billigare än o köpa ny jkylare

Reg.datum
    Sep 2011
    lämna in, bra mkt billigare än o köpa ny jkylare
    igentligen .,.. får ta o kolla runt lite , har väl kanske nån kompis pappa som kan svetsa , vet inte :S.. iallfall ..

morsan kände en som kanske kan svetsa ska se hur mycket han tar för att svetsa dit den igen ,,,
    Senast redigerat av mackan663 den 2011-11-12 klockan 17:12.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Vaknade upp med haksont och feber och mår almänt skit, då ringer en massa polare och frågar om man vill dra ut osv Annars brukar alla vilja vara hemma och ha filmkväll men inte idag...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

http://www.youtube.com/watch?v=fz10h...layer_embedded detta är verkligen dagens fail....
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Värkligen! Inget unikt eller specielt bara massa fuckostylade baotion/keeway med neon

Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Värkligen! Inget unikt eller specielt bara massa fuckostylade baotion/keeway med neon
    fan det var tillomed pinsamt, samt så vare polaren som visade mig det :p
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    http://www.youtube.com/watch?v=fz10h...layer_embedded detta är verkligen dagens fail....
    gött att du va först ut
    Fyfan vilken musik!
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    gött att du va först ut
    Fyfan vilken musik!
    3 bokstäver... fml.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in