Ämne: Dagens Fail!

Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Det är 18 år öht, spelar ingen roll om jag har förälder eller inte med mig.. det är ingen bio vafan haha.
    50% av anledningarna att de är 18års gräns är säkert pga moshpitsen :p
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    50% av anledningarna att de är 18års gräns är säkert pga moshpitsen :p
    Tror jag verkligen inte, det är mosh på alla spelningar, alt circle pits och wall of deaths. Tror mer att det är pga att de säljer starkare alkohol eller liknande.

Reg.datum
    Mar 2011
    Tror jag verkligen inte, det är mosh på alla spelningar, alt circle pits och wall of deaths. Tror mer att det är pga att de säljer starkare alkohol eller liknande.
    så om de skulle komma till tex lkpg skulle det kanske inte vara 18årsgräns? om dom ärpå ett ställe där de inte säljer alkohol .. ?
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Det är 18 år öht, spelar ingen roll om jag har förälder eller inte med mig.. det är ingen bio vafan haha.
    jaha trodde det
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    så om de skulle komma till tex lkpg skulle det kanske inte vara 18årsgräns? om dom ärpå ett ställe där de inte säljer alkohol .. ?
    Vissa ställen har ingen åldersgräns alls, eller så är det 13+. Vanligtvis är det väl folköl som säljs på dom senaste konserterna jag varit på. Dock vet jag att det förekommit att det sålts starköl i baren. Hur som helst så är det en "klubbspelnings turné". Så det är väl tänkt att det inte ska vara för småbarn. Men ja absolut så är det nog så att om de inte säljer någon alkohol alls alt. folköl i tex lkpg så är det förmodligen inte 18+ heller.

Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    jaha trodde det

Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    När jag var på Rockstar Taste of Chaos förra året så var det 13 års gräns och då sålde dom alkohol men när dom säljer starkare alkohol kommer inte ihåg procenthalten men då måste det vara högre åldersgräns och om dom bedömmer att det ska vara en högre gräns för mosh och slagsmål osv. Men det blev så klart en Mosh pit när Disturbed spelade förut som jag hamnade i på nått sätt som 14 åring

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Peter_95 Visa inlägg
    Du kan ju inte sitta och göra reklam i en tråd såhär bara. Om du syftade på att ingen köper dina skitsaker så är det en fail för dig ja. Men i övrigt, ge fan i att sitta och "spamma". Jag raporterar till Holmqvist.

FML, kortbetlaningen i parkeringsautomaten funkade inte idag så jag köpte biljett för allt jag hade = 1kr.... Fick böter på 350kr.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    När jag var på Rockstar Taste of Chaos förra året så var det 13 års gräns och då sålde dom alkohol men när dom säljer starkare alkohol kommer inte ihåg procenthalten men då måste det vara högre åldersgräns och om dom bedömmer att det ska vara en högre gräns för mosh och slagsmål osv. Men det blev så klart en Mosh pit när Disturbed spelade förut som jag hamnade i på nått sätt som 14 åring
    Dock var ju publiken rätt lam på Disturbed måste jag säga, även bandet själva var grymt tråkiga den kvällen..

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Piercade handen med spikpistol idag.. Min söta kompis spydde. Det var kul tycker jag, Hej.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Piercade handen med spikpistol idag.. Min söta kompis spydde. Det var kul tycker jag, Hej.
    Hahahaha!

pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Att det är fredag imorgon! just det.. detta var inte Win-tråden.
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Vad är mosh pit?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    FML, kortbetlaningen i parkeringsautomaten funkade inte idag så jag köpte biljett för allt jag hade = 1kr.... Fick böter på 350kr.
    Om du hade ringt numret som stod på automaten hade du kunnat säga till. Så brukar man få skriva en lapp och lägga i bilen så ser parkeringsvakterna det.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    amen herregud..... http://www.prisjakt.nu/pryl/tv/1423_...2#xtor=AD-500-[prisjakt.nu/pryl]-[]-[Textlank]-[aftonbladet]-[]-[]
    HAHAHAH, Apple... inte för att jag tror att den där så kallade "iTVn" kommer att göra någon större succé. Kommer säkert kosta skjortan också..

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vad är mosh pit?

En mosh pit är något som förekommer på de flesta metalkonserter. En del utav publiken springer runt i en ring och springer in i varandra, inte alls för att göra illa varandra utan mer för att de är så pass taggade.
    Sen finns det ju även idioter till harcore dansare som siktar in sig på folk eller börjar veva med armarna. Men det är inte meningen att man ska göra så.

http://www.youtube.com/watch?v=NHDU3KrtodI Där har du ett exempel på en mosh pit/circle pit.

I en circle pit springer du endast runt i en stor ring, inte in i varandra alltså.
    Och i en wall of death delar sig publiken på mitten och springer rakt in i varandra.

Kan anses vara ganska dumt av de flesta, men det är rätt svårt att låta bli när man väl står framför scenen måste jag säga. Dock är jag ingen som moshar speciellt ofta.

Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    HAHAHAH, Apple... inte för att jag tror att den där så kallade "iTVn" kommer att göra någon större succé. Kommer säkert kosta skjortan också..
    Precis.

OM.. den nu kommer tillverkas xD

FAIL för hela vintern för att ingen snö ska komma till götaland. Jag som köpt snöskoter
    skulle haft a-traktor istället!

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    En mosh pit är något som förekommer på de flesta metalkonserter. En del utav publiken springer runt i en ring och springer in i varandra, inte alls för att göra illa varandra utan mer för att de är så pass taggade.
    Sen finns det ju även idioter till harcore dansare som siktar in sig på folk eller börjar veva med armarna. Men det är inte meningen att man ska göra så.

http://www.youtube.com/watch?v=NHDU3KrtodI Där har du ett exempel på en mosh pit/circle pit.

I en circle pit springer du endast runt i en stor ring, inte in i varandra alltså.
    Och i en wall of death delar sig publiken på mitten och springer rakt in i varandra.

Kan anses vara ganska dumt av de flesta, men det är rätt svårt att låta bli när man väl står framför scenen måste jag säga. Dock är jag ingen som moshar speciellt ofta.
    Haha, detta måste vara något av det töntigaste jag sett och hört.

Citat Ursprungligen postat av Hektorgrabben Visa inlägg
    FAIL för hela vintern för att ingen snö ska komma till götaland. Jag som köpt snöskoter
    Tro inte metereologerna... Det vet ju knappt vilket väder det ska vara imorgon.

Vad är mosh pit?

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    +1!

Röjande jävla apor!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Egentligen borde man inte säga något om det förrän man varit där och sett eller testat kan jag tycka. Vädligt lätt att dras med medan du står och lyssnar på ditt favoritband spela och du blir riktigt taggad. Om du nu lyssnar på metal dvs.
    Men absolut kan det anses töntigt osv, rätt kul dock!

Det ser väldigt aplikt ut dock. Inget jag skulle göra.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    Vadå ?
    Jag hänger inte med folk som lyssnar på trashmusik. Alltså inget som tilltalar mig.
    Har du något problem med det?

Vadå ?
    Jag hänger inte med folk som lyssnar på trashmusik. Alltså inget som tilltalar mig.
    Har du något problem med det?
    Drev med dig! klart det finns folk som inte lyssnar på psykosrock som jag!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in