Ämne: Dagens Fail!

  1. #6931

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    Vaa vaddå skönast, detta är ett typiskt exempel på en skåning, deras tal gör det bara ännu värre, dom snackar ju som om dom suger *** eller nått.
    Alla tycker väl olika! Dessutom finns det väldigt olika sortes skånska!!!!!

  2. #6932
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Haha, pengarna går fort när man är ute. Allt är ju så dyrt. En shot 76 :-, en vodka redbull 108 :-.
    Svindyrt
    Låter som en dyr historia.

  3. #6933

  4. #6934
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    Lungsäcksinflammation, kan ta upp till ett halvår att försvinna och man får inte va med på idrotten eller gymma. FML!
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  5. #6935
    Febern som jag dragit på mig är jobbig!
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  6. #6936

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    när läraren slänger upp direktutskrift från wikipedia, 2 år gammal, högst upp står det "Denna artikel lever inte upp till wikipedias artikelstandard och kan behöva skrivas om helt." och läraren påstår att det är en säker källa! weeehooo!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  7. #6937
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    när läraren slänger upp direktutskrift från wikipedia, 2 år gammal, högst upp står det "Denna artikel lever inte upp till wikipedias artikelstandard och kan behöva skrivas om helt." och läraren påstår att det är en säker källa! weeehooo!
    haha

  8. #6938
    Ah, vet var de ligger, livsfarligt! :o

    Sur för att du inte kan göra likadant med din saab?


    Hahaha va bara tvungen
    Nopp, har ju inte körkort så. Nästa år ska jag dock om ekonomin finns köpa mig nån bakhjulsdriven bil till vintern
    "When we put a turbine in an airplane, we turned it into a jet. When we put one in a car, we turned it into a Saab."

  9. #6939
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    Vaa vaddå skönast, detta är ett typiskt exempel på en skåning, deras tal gör det bara ännu värre, dom snackar ju som om dom suger *** eller nått.
    Okej, det där är bara pinsamt. Inte bara p.g.a. den överdrivna bonde-dialekten utan just hur dom beter sig. Det där är bara pinsamt för en skåning som mig.

  10. #6940
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    mötte 2 st på vägen mellan alunda och gimo (om du nu vet var det ligger) och sen 2 st inne i gimo. livsfarligt!
    En röd 745a ? med hova baklysen, ganska dålig i lacken

  11. #6941
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    inget paket än! väntat snart en månad, först tog det två veckor att skicka iväg de, sen näre väl kom iväg så tar det lika lång tid, jävla DHL
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  12. #6942

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    haha
    brukar även få direktutskrifter från flashbacks juridikforum galen tant! kan tillägga att läraren är 60 plus.
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    En röd 745a ? med hova baklysen, ganska dålig i lacken
    haha, kollade inte så noga örbyhus, det ligger inte långt härifrån va? :p
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  13. #6943
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    inget paket än! väntat snart en månad, först tog det två veckor att skicka iväg de, sen näre väl kom iväg så tar det lika lång tid, jävla DHL
    "Speed of yellow" xD Jamen visst, det stämmer ju! ^^

  14. #6944
    För snäll för att umgås med henne, nu har jag nog hört den sista bortförklaringen hoppas jag...

  15. #6945
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Min garageport rasade ner förut
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  16. #6946

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Min garageport rasade ner förut
    suprise! hur fan lyckas man?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  17. #6947
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    suprise! hur fan lyckas man?
    haha, en dela av "banan" som dom små hjulen på sidan av själva porten rullar på gick av på nått sätt så hela skiten rasade
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  18. #6948
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    "Speed of yellow" xD Jamen visst, det stämmer ju! ^^
    otroligt sega :s
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  19. #6949

  20. #6950
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Sitter på matte lektionen och har jobbigaste läraren ever!! Hon stör sig värkligen på allt -.-
    kan förstå att hon blir irriterad om folk sitter och surfar på moppenet på lektionen...

  21. #6951

  22. #6952
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Har 10min rast så passar på då
    duktig ponke

    dagens fail är helt klart att 40% av alla utlandsfödda inte blir behöriga till gymnasiet. vad fan är det, hur ska de kunna få jobb och bli sveriges framtid hade landsförrädar-reinfeldt tänkt?

  23. #6953
    suttit hemma hela dagen sen igår och längtat på att kanske få träffa bruden jag gillar idag men hennes träning börjar 5 och hon hinner till tidigast till Haninge halv 5
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  24. #6954
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    duktig ponke

    dagens fail är helt klart att 40% av alla utlandsfödda inte blir behöriga till gymnasiet. vad fan är det, hur ska de kunna få jobb och bli sveriges framtid hade landsförrädar-reinfeldt tänkt?
    Varför skulle de behöva utbildning? De blir ju inkvoterade ändå.

  25. #6955
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    duktig ponke

    dagens fail är helt klart att 40% av alla utlandsfödda inte blir behöriga till gymnasiet. vad fan är det, hur ska de kunna få jobb och bli sveriges framtid hade landsförrädar-reinfeldt tänkt?
    enligt mig är det ju ganska skönt för mig att negrerna inte går i skolan, de få som går i min skola, eller iallafall i den delen av skolan som jag går på är bara jobbiga och skrikiga, beter sig som apor helt enkelt. Vad fan ska dom göra här egentligen? förstår inte..
    ONT. Idag på bussen kom det en *****kvinna med såna här gardiner över sig, jag ville självfallet inte sitta bredvid henne och slängde då upp min 150kg väska på sätet, och då ställer hon sig och stirrar på mig och sen säger hon "akta!" med en bestämd röst, jag svarade snällt att det var fullt. Då skulle hon stå och gnälla i typ 2 minuter, till slut blev busschauffören trött på henne och sa " nu går du och sätter dig på en annan plats, annars åker du ut!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  26. #6956
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Varför skulle de behöva utbildning? De blir ju inkvoterade ändå.
    tror knappast analfabeter med iq<70 ens klarar av att utföra ett arbete, på sin höjd klarar de att löka på arbetsförnedringen...







    jo, jag såg din ironi

  27. #6957
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    enligt mig är det ju ganska skönt för mig att negrerna inte går i skolan, de få som går i min skola, eller iallafall i den delen av skolan som jag går på är bara jobbiga och skrikiga, beter sig som apor helt enkelt. Vad fan ska dom göra här egentligen? Förstår inte..
    Ont. Idag på bussen kom det en *****kvinna med såna här gardiner över sig, jag ville självfallet inte sitta bredvid henne och slängde då upp min 150kg väska på sätet, och då ställer hon sig och stirrar på mig och sen säger hon "akta!" med en bestämd röst, jag svarade snällt att det var fullt. Då skulle hon stå och gnälla i typ 2 minuter, till slut blev busschauffören trött på henne och sa " nu går du och sätter dig på en annan plats, annars åker du ut!
    hahah gardiner ? niqrab?

  28. #6958
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    hahah gardiner ? niqrab?
    Det är gardiner. Det kallas bara niqab bara för att låta mer exotiskt.

  29. #6959
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    hahah gardiner ? niqrab?
    vet väl fan inte vad dom heter, sådana där slöjor och skit
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  30. #6960

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Kom hem från skolan nu! Kul
    Var öppethus på skolan

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in