Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ofta du får åka till sjukhus för att du svimmade? haha
    Tydligen så ville de det.

ofta du får åka till sjukhus för att du svimmade? haha
    Men dom vill oftast kolla så det inte är något som hänt med honom. Typ som en rutinkoll.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Haha, Jonah gråter ut i film och vill ha en massa uppmärksamhet. Idag är han älskad av alla. Vilken ***.
    http://www.youtube.com/watch?v=zt5gvl5s2q4
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Hoppas inte snön lägger sig eller att det kommer mer än såhär, ska jobba ute torsdag och fredag.

Jag har 2 st..

1. Hamna i diket då jag hade brottom till banken idag och bilen fick inte så bra grepp vid en bromsning (skall byta till vinterdäck på onsdag)

2. Kom 5 min för sent till banken där jag skulle boka ett möte om ett lån plus fixa lite annat.

Kolla superbilligt.se, kolla lite fiddy trim, o tro fan på att "snabbgas" kommer upp som ett exempel i listan
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Har sjukt ont i halsen! Hela adamsäpplet är sjukt svullen.. ska man stanna hemma imorgon? Några tips om sakern man kan dricka, äta så det blir bättre..
    nyponsoppa och glass <3 var för sig, eller tillsammans, vad man sj tkr! och se till att sov mkt, och stanna hemma, bättre att va hemma en dag mer så kanske du kan förhindra ett fullständigt utbrott
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/liv...or-lite-pengar hur fan kan man påstå att någon som får gratis lägenhet och har 10 000 kvar att leva på efter att alla räkningar är betalda är fattig? så jävla sjukt, om jag hade 10 000 kr att äta och göra vad jag vill för varje månad vore jag jävligt glad ska jag säga...

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    http://www.dn.se/nyheter/sverige/liv...or-lite-pengar hur fan kan man påstå att någon som får gratis lägenhet och har 10 000 kvar att leva på efter att alla räkningar är betalda är fattig? så jävla sjukt, om jag hade 10 000 kr att äta och göra vad jag vill för varje månad vore jag jävligt glad ska jag säga...
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Förvånad? Det är bara en i raden. Öppna upp ögonen så kommer du hitta många fler snyfthistorier liknande denna om afrikaner OSV som har det så "dåligt" ställt.

Det enda dom kan är att föröka sig så mycket det går för att kunna kräma ur maximalt med bidrag så dom slipper att jobba (inte för att dom vet vad jobb är, men ändå). Otacksamma jävla as, som stinker skit dessutom.

Sånt här pack dina skattepengar går till.

Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Förvånad? Det är bara en i raden. Öppna upp ögonen så kommer du hitta många fler snyfthistorier liknande denna om afrikaner OSV som har det så "dåligt" ställt.

Det enda dom kan är att föröka sig så mycket det går för att kunna kräma ur maximalt med bidrag så dom slipper att jobba (inte för att dom vet vad jobb är, men ändå). Otacksamma jävla as, som stinker skit dessutom.

Sånt här pack dina skattepengar går till.
    jo tack jag vet, jag har postat såna här artiklar dagligen det senaste året eller så, det är ingen nyhet, jag vill bara sprida ordet. jag hatar det av hela mitt hjärta och med tanke på din avatar undrar jag om du vill ha det såhär eller inte.

Reg.datum
    May 2010
    När lärde du dig att läsa tro? Står ju "efter att HYRAN" är betald...

Och nej, jag gillar det inte heller.

Sent from my Nexus S using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    När lärde du dig att läsa tro? Står ju "efter att HYRAN" är betald...

Och nej, jag gillar det inte heller.

När lärde du dig läsa? Det står ju att SOCIALEN betalar hyran.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    När lärde du dig läsa? Det står ju att SOCIALEN betalar hyran.
    Ja och? Dom har ju fortfarande mer räkningar än hyran

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Sitter hemma och har ont i halsen och har migrän
    Funkade glassen?
    Killar med smak kör Volvo med flak!

Reg.datum
    Sep 2010
    Nej
    nyponsoppan då?
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

med tanke på din avatar undrar jag om du vill ha det såhär eller inte.
    Tänkte faktist inte på det. Tack för påminnelsen!

tänkte dra ut o köra lite i skogen med moppen, nästan där så dör moppen, startar, går kanske 3 sekunder sen dör den igen, öppnar o skakar på tanken, SOPPA TORSK....., iofs får jag skylla mig själv som inte pallat koppla tillbaka tankmätaren
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    tänkte dra ut o köra lite i skogen med moppen, nästan där så dör moppen, startar, går kanske 3 sekunder sen dör den igen, öppnar o skakar på tanken, SOPPA TORSK....., iofs får jag skylla mig själv som inte pallat koppla tillbaka tankmätaren
    haha
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

Alltid lika kul att diskutera android vs iphone med en person som inte verkar kunna fatta att folk kan ha olika åsikter om vad som är bäst...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Dagens fail skulle jag vilja tillägna alla 10-11åringar som har ett förhållande och skriver "-Jag älkskar dig<33333" i sin status hela tiden.
    .................................................. .................................................. ..............................(Inte mitt stavfel)

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Strömavbrott....

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Broshan faila på uppkörningen till körkortet
    Broshan yaooo

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in