Ämne: Dagens Fail!

Inte sett en snöflinga än -.- bor nästan längst ner i svergie....

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    holmqvist vet inte vad wolves in the throne room är haha
    Säg vad?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av pontus Visa inlägg
    just det
    Haha

köpte en oboard kamera i höstas, början av september ungefär... har inte använt den ännu...
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Fail eller win men vår elevkår lottar ut en iPad, en iPod och en kamera till "elevkårens medlemmar", d.v.s. de som köpt rabattkort för 10 kr under året. Det är självklart win och jätteskoj, dock är jag säker på att jag inte vinner och på att någon som jag känner och umgås med vinner en och att h*n kommer att gå runt och skryta med den resten av det här j*vla skolåret.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Fail eller win men vår elevkår lottar ut en iPad, en iPod och en kamera till "elevkårens medlemmar", d.v.s. de som köpt rabattkort för 10 kr under året. Det är självklart win och jätteskoj, dock är jag säker på att jag inte vinner och på att någon som jag känner och umgås med vinner en och att h*n kommer att gå runt och skryta med den resten av det här j*vla skolåret.
    Du kan ju inte bli avundsjuk innan utlottningen ens är avgjord ju.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Fick hem ett par beställda skor idag som var på tok för små...
    Då får jag se på ditt ansikts uttryck imorgon ifall det syns att dom är för små

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Du kan ju inte bli avundsjuk innan utlottningen ens är avgjord ju.
    Jag kommer ju bli, vad tror du? Men du vet känslan över att "du kan vinna någonting som du verkligen önskar dig!" och sen vinner din bästa kompis den och går runt och skryter om den hela tiden.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Jag kommer ju bli, vad tror du? Men du vet känslan över att "du kan vinna någonting som du verkligen önskar dig!" och sen vinner din bästa kompis den och går runt och skryter om den hela tiden.
    Haha söt du är.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    fan vad jag hatar friskolor som drivs i vinstsyfte, ett helvete är det. visst ska man ju gå runt på det, men när cheferna plockar ut miljonlöner är det åt helvete fel. sverigedemokraterna vill stoppa det vilket jag tycker är bra!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Haha söt du är.
    So you're saying that is's not true?

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    So you're saying that is's not true?
    Jo visst, men att du redan är avundsjuk innan utlottningen har hänt är lite roligt.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jo visst, men att du redan är avundsjuk innan utlottningen har hänt är lite roligt.
    Nej det är jag inte dock. Jag vet bara att jag kommer att vara det efter den och att jag kommer att sitta och sura som fan då. Därför skriver jag det nu innan jag kommer in på moppenet och spammar ner dagens fail med CAPSLOCK och 27 utropstecken.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    fan vad jag hatar friskolor som drivs i vinstsyfte, ett helvete är det. visst ska man ju gå runt på det, men när cheferna plockar ut miljonlöner är det åt helvete fel. sverigedemokraterna vill stoppa det vilket jag tycker är bra!
    +1! Det som jag inte fattar är att killen är sosse samtidigt det partiet är helt emot friskolor.
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Var på vårdcentralen för en timme sen eller nått, så kommer det in en vrålade arab jävel som börja sparka och slå sin fru, då springer en gubbe fram och frågar vafan han håller på med, då säger han DET ÄR MIN FRU! som om det ger han mer rätt att slå sin fru?
    Aja han blev gripen så det är väl både win/fail

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    Var på vårdcentralen för en timme sen eller nått, så kommer det in en vrålade arab jävel som börja sparka och slå sin fru, då springer en gubbe fram och frågar vafan han håller på med, då säger han DET ÄR MIN FRU! som om det ger han mer rätt att slå sin fru?
    Aja han blev gripen så det är väl både win/fail
    Gulligt.

Men ja, varför är jag inte förvånad över att det är en arab? Svenskar är i alla fall mycket mer diskreta med sin hustrumisshandel. Jag kan slå vad om en tjuga att snubben kommer att komma ut med typ 5000 kr i böter eller så.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    +1! Det som jag inte fattar är att killen är sosse samtidigt det partiet är helt emot friskolor.
    ja, sossarna, jag säger då det... stahlin köper toblerone för statens pengar, ljugholt fuskar till sig en jävla massa bostadsbidrag trots att riksdagsledamöter har 50k i lön, och nu den här muppen. herregud

Reg.datum
    May 2010
    Gulligt.

Men ja, varför är jag inte förvånad över att det är en arab? Svenskar är i alla fall mycket mer diskreta med sin hustrumisshandel. Jag kan slå vad om en tjuga att snubben kommer att komma ut med typ 5000 kr i böter eller så.
    Dämpa rasismen bror
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    ja, sossarna, jag säger då det... stahlin köper toblerone för statens pengar, ljugholt fuskar till sig en jävla massa bostadsbidrag trots att riksdagsledamöter har 50k i lön, och nu den här muppen. herregud
    Blir inte förvånad om Sossarna får 15-20 % i nästa val, SD kan nog lätt få över 10 % och om några år kanske tom Svp/ND kan röstas in!

blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Dämpa rasismen bror
    Jag vet att du bara försöker att hjälpa mig ifrån ev. ban eller så men jag vet vad jag skriver. Om jag blir bannad för att skriva sanningen på ett forum är det nog snevridet. Jag skrev dessutom att även svenskar begår samma brott, vi är bara "fega" nog att göra det när ingen ser.

rasism är sanning
    Sanning är rasism i detta underbara vänstervridna samhälle vi lever i.

Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Vet inte hur ni startade det här den här gången

Men ni kanske kan diskutera detta här istället grabbar?

http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ar+tr%C3%A5den
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Dämpa rasismen bror
    PK. Ta och softa lite istället. Han gjorde ju bara ett konstaterande. Att det sen var en kulturberikare var ju inte jätteskräll direkt.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Vet inte hur ni startade det här den här gången

Men ni kanske kan diskutera detta här istället grabbar?

http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ar+tr%C3%A5den
    Nu undrar jag varför vi ska diskutera det där istället? Blir det en ren rasisttråd kommer den väll antagligen att stängas ner också?

Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    PK. Ta och softa lite istället. Han gjorde ju bara ett konstaterande. Att det sen var en kulturberikare var ju inte jätteskräll direkt.
    Det var ju inte direkt någon skräll. Jag är inte rasistisk av mig egentligen, jag skriver bara vad jag ser i samhället och hur samhället faktiskt är.

Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    rasism är sanning
    Du och jag är verkligen på samma nivå angående invandringen har jag märkt

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Var dock lite ironi i mitt inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in