Ämne: Dagens Fail!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Nämn en 13-17 åring som inte är ute och dricker och ev slås på helgerna... Därför jämförde jag med mina polare. Skiter inte i vad dem säger menar bara att dom ska inte tro att dom kan tvinga mig till nått... ber min mamma mig om hjälp, så hjälper jag henne såklart osv.
    Jag? Jag sitter just nu hemma och har det väldigt trevligt ändå. Jag förstår inte poängen med att supa och slåss varje helg.

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jag gjorde inte det och jag känner bra många som är likadana...
    Precis.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag? Jag sitter just nu hemma och har det väldigt trevligt ändå. Jag förstår inte poängen med att supa och slåss varje helg.

Precis.
    Och jag..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Och jag..
    Men du är liten så du räknas inte.

Skämt åsido, men ja. Ser ni, alla måste inte supa och slåss som babianer för att ha kul. Dock kan alkohol vara avslappnande i vissa fall men det betyder inte att man måste ut och supa varje helg för det.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Men du är liten så du räknas inte.

Skämt åsido, men ja. Ser ni, alla måste inte supa och slåss som babianer för att ha kul. Dock kan alkohol vara avslappnande i vissa fall men det betyder inte att man måste ut och supa varje helg för det.
    han sa ju mellan 13 och 17

nog me ot nu
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    jag gjorde inte det och jag känner bra många som är likadana...

Du förstod vad jag menade. Här i Alingsås så finns de typ inte en jävel som inte är ute och super på helgerna i allafall. Sen i villket fall är jag inte uppkäftig eller liknande mot min mamma eller nån annan så länge dom inte försöker tvinga mig till att göra nått, hade nån sagt "nu gör du så här annars händer det och det", tex så hade jag bara blivit sné.
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    han sa ju mellan 13 och 17

nog me ot nu
    I no am nice?

Du förstod vad jag menade. Här i Alingsås så finns de typ inte en jävel som inte är ute och super på helgerna i allafall. Sen i villket fall är jag inte uppkäftig eller liknande mot min mamma eller nån annan så länge dom inte försöker tvinga mig till att göra nått, hade nån sagt "nu gör du så här annars händer det och det", tex så hade jag bara blivit sné.
    Det är dina föräldrar, dom har ansvaret och dom ska göra vad dom tycker är bäst för dig. Jag hoppas att du förstår att dom inte gör det bara för att känna sig mäktiga eller för att dom kan. Med tanke på att alla slåss och super i din lilla håla så skulle jag säga att dom gör det för att du inte ska råka i trubbel.

//Webbe

Det är dina föräldrar, dom har ansvaret och dom ska göra vad dom tycker är bäst för dig. Jag hoppas att du förstår att dom inte gör det bara för att känna sig mäktiga eller för att dom kan. Med tanke på att alla slåss och super i din lilla håla så skulle jag säga att dom gör det för att du inte ska råka i trubbel.

//Webbe
    bra sagt, Ont nästan inga vågade dansa så man fick själv skämma ut sig och dansa själv så folk började Edit: vi hade ett skol disco för att tjäna pengar till en klassresa.
    Senast redigerat av Stalker-Sebbe den 2011-12-09 klockan 22:21.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    bra sagt, Ont nästan inga vågade dansa så man fick själv skämma ut sig och dansa själv så folk började Edit: vi hade ett skol disco för att tjäna pengar till en klassresa.
    Var bara tvungen att rätta dig lite.

Mitt fail är att jag är hemma med ont i halsen medans alla polare är på innebandynatta.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Var bara tvungen att rätta dig lite.
    vad menar du?

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    vad menar du?
    bra sagt, Ont nästan inga vågade dansa så man fick själv skämma ut sig och dansa själv så folk började Edit: vi hade ett skol disco för att käna pengar till en klassresa.
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

oj jag var lite snabb haha

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    I no am nice?

//Webbe

De vet jag att dom gör, har inte sagt något annat. Och jag håller inte på med olagliga saker eller saker jag inte får göra förutom att jag kör trimmad moped. Säger bara att ingen ska tro att dom kan tvinga mig att göra nått som jag inte vill. Och som sagt, om min mamma säger att hon inte vill att jag ska göra en sak så gör jag de inte, men om hon säger "om du göra detta så händer detta" typ så skulle jag inte ha lyssnat
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Amanda vann Idol, jag som hoppades på Robin

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    De vet jag att dom gör, har inte sagt något annat. Och jag håller inte på med olagliga saker eller saker jag inte får göra förutom att jag kör trimmad moped. Säger bara att ingen ska tro att dom kan tvinga mig att göra nått som jag inte vill. Och som sagt, om min mamma säger att hon inte vill att jag ska göra en sak så gör jag de inte, men om hon säger "om du göra detta så händer detta" typ så skulle jag inte ha lyssnat
    Men varför ska du då käfta emot dom? Du vet ju att dom gör vad som är bäst för dig. Att köra en trimmad moped är väldigt onödigt, sen att du dricker och slåss skulle jag väll anse vara väldigt olagligt då jag antar att du är under 18 (drickandet)? Så jo, dom gör ju faktiskt vad de flesta normalt funtade föräldrar skulle ha gjort. Jag önskar bara att du kunde vara en normalt funtad person så att du kanske en dag inser att du borde lyssna på dina föräldrar.

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Men varför ska du då käfta emot dom? Du vet ju att dom gör vad som är bäst för dig. Att köra en trimmad moped är väldigt onödigt, sen att du dricker och slåss skulle jag väll anse vara väldigt olagligt då jag antar att du är under 18 (drickandet)? Så jo, dom gör ju faktiskt vad de flesta normalt funtade föräldrar skulle ha gjort. Jag önskar bara att du kunde vara en normalt funtad person så att du kanske en dag inser att du borde lyssna på dina föräldrar.

Och vem F*N har sagt att jag slåss och dricker? Läs igen. Dricker gör jag bara ett par gånger per år och inte fan slås jag heller !

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Och vem F*N har sagt att jag slåss och dricker? Läs igen. Dricker gör jag bara ett par gånger per år och inte fan slås jag heller !
    Det jag menade var att du sa att dina polare gjorde detta. Antagligen vet dina föräldrar om detta och därför är dom oroliga och vill stoppa dig för att göra detta? De vill som sagt ditt bästa. Även om du inte dricker, slåss o.s.v. så gör dina polare det och därför är dom oroliga. Dåligt umgänge brukar aldrig bli bra i slutändan. Grupptryck är ett ganska kraftigt tryck bara så att du vet.

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Det jag menade var att du sa att dina polare gjorde detta. Antagligen vet dina föräldrar om detta och därför är dom oroliga och vill stoppa dig för att göra detta? De vill som sagt ditt bästa. Även om du inte dricker, slåss o.s.v. så gör dina polare det och därför är dom oroliga. Dåligt umgänge brukar aldrig bli bra i slutändan. Grupptryck är ett ganska kraftigt tryck bara så att du vet.

Men de var inte så du sade. Jag är inte någon 14årig tjej som faller för grupptryck. Och nej mina föräldrar vet inte hur min kompisar är då dom inte har med de att göra. Och hon tvingar mig inte att göra något jag inte vill heller för att hon vet att jag blir sné då. Det betyder ändå inte att jag håller på med saker jag inte får!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Men de var inte så du sade. Jag är inte någon 14årig tjej som faller för grupptryck. Och nej mina föräldrar vet inte hur min kompisar är då dom inte har med de att göra. Och hon tvingar mig inte att göra något jag inte vill heller för att hon vet att jag blir sné då. Det betyder ändå inte att jag håller på med saker jag inte får!
    Det var underförstått, om du nu vet vad det betyder? Jag var kanske lite för otydlig och det ursäktar jag mig för. Du behöver inte vara en 14årig tjej för att falla för grupptryck, du och jag kan precis lika lätt som alla andra falla för grupptryck. Hur kan du vara så säker på att hon inte vet något? Du anar inte hur mycket det kan snackas mellan föräldrar o.s.v. Det enda jag säger är att du inte ska käfta emot dina föräldrar som gör sakerna de gör för att de vill skydda dig eller för att det är det bästa för dig. Jag kan erkänna att även jag käftar emot mina föräldrar ibland men innerst inne vet jag att de gör som de gör för min skull.

Nog med OT nu innan Viktor kommer och trollar bort våra kommentarer och slänger dit en fin liten skylt med "avstängd" under våra namn? Vill du något mer så ta det över pm.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Låter ju bättre än vårat, fyllde inte ens i närvaro på arbetsplatsen. Alla skulle få 25kr per dag i matersättning, ingen fick ett skit då dem sa till om kvitton efter praktikveckan, men vad är 125kr att bråka om liksom.
    Hahahaha

25kr per dag får man ju knappt en pommes för
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

""nazisterna" tar chansen att skämma ut sverige inför hela världen" det är snarare nationalisterna (aka "nazisterna") som är vår stolthet, resten av världen skrattar ju när vi blir våldtagna och misshandlade av negrer och araber...

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    ""nazisterna" tar chansen att skämma ut sverige inför hela världen" det är snarare nationalisterna (aka "nazisterna") som är vår stolthet, resten av världen skrattar ju när vi blir våldtagna och misshandlade av negrer och araber...
    Precis! Sen skämmer vänsterfolket ju absolut inte heller ut sig när de kastar flaskor, skirker "nassesvin" osv...

Dagens fail är väl att man vakna nu. Men skönt var det att sova ut riktigt efter en lång vecka!!

Vårt lilla gäng på typ 8 grabbar som alltid har umgåtts på helgerna och så, har totalt "splittrats". Ändå jäkligt skönt då man tröttnat totalt på hälften

Extra fail sen igår: Märkte precis att massa smågrejer hade gått sånder hos mig igår. Kanske inte blev så chill som man tänkte sig ändå...
    Senast redigerat av pluppen den 2011-12-10 klockan 20:34.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Har sjukt tråkigt -.- redan vart ute och kört med Aeroxen och kommer inte på någon bra film o tanka
    Dra ihop ett gäng polare och hitta på nåt då?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Har sjukt tråkigt -.- redan vart ute och kört med Aeroxen och kommer inte på någon bra film o tanka
    tanka lock, stock and two smoking barrels, såg den häromdan för typ 10e gången, fortfarande lika grym finns en snabb 720p-torrent på viken

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in