Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Aha, så illa
    Jo men då tycker jag att du skall ge allt för att hämnas Fast ändå onödigt att starta bråk, Men någonting litet kan man ju alltid hitta på
    Äh, jag förlorar nog inget på det iaf! Jaa, egentligen pallar jag inte tjafsa med dom, men aa... Skulle nästan vilja få dom att hamna i samma sits som han som blev fotad. Vore kul o se om de skulle garva lika mkt då!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    haha jao, det var den videon jag fick inspiration av!

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Tackar gud och mina föräldrar att jag bor i en rik kommun :') Fanns ett litet område där invandrare bodde men dem gjorde om dessa hus från hyresrätter till bostadsrätter så ingen hade råd att bo kvar
    En svensk tiger!

Fattar inte varför man skulle sluta köpa märkeskläder, jackor eller dylik bara för att man bor i malmö.
    Kan inte riktigt förstå hur folk kan vara så rädda för invandrarna, dom både luktar och är lika farliga som en påse hundskit (dom som rånar.)
    Sen kan dom ju inte påstå att bara invandrarna rånar och slår ihjäl folk, bara för att man är invandrare så får man se stora rubriker i tidningen bla bla bla vad den har gjort osv, inte samma sak om det är en svensk som begått brott.
    jaja skitsamma...

Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Tackar gud och mina föräldrar att jag bor i en rik kommun :') Fanns ett litet område där invandrare bodde men dem gjorde om dessa hus från hyresrätter till bostadsrätter så ingen hade råd att bo kvar
    ja +1, bodde i lägenhet 91-97 men det var en bostadsrätt så det fanns inga blattar där, sen har jag bott i hus på landet tills i höst, nu bor jag centralt i studentlägenhet = inga blattar... mina föräldrar bor i ett samhälle med ~2000 invånare, bor max 5 blattar där typ, extremt ovanligt

Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    Fattar inte varför man skulle sluta köpa märkeskläder, jackor eller dylik bara för att man bor i malmö.
    Kan inte riktigt förstå hur folk kan vara så rädda för invandrarna, dom både luktar och är lika farliga som en påse hundskit (dom som rånar.)
    när man har 5 blattar runt sig som hotar en med kniv är det inte så enkelt att plocka fram ninja-skillsen... problemet är att dom spelar fult och går i gäng mot ensamma svenskar, inte en chans att man kan försvara sig då.

när man har 5 blattar runt sig som hotar en med kniv är det inte så enkelt att plocka fram ninja-skillsen... problemet är att dom spelar fult och går i gäng mot ensamma svenskar, inte en chans att man kan försvara sig då.
    det är rätt sällan ungjävlarna har vapen på sig för att döda, dom vill mer skrämma folk, märker dom då att man inte blir skrämd av dom så vad ska dom göra? knivhugga en för en jävla jacka till exempel? njaae

Citat Ursprungligen postat av Danneee Visa inlägg
    det är rätt sällan ungjävlarna har vapen på sig för att döda, dom vill mer skrämma folk, märker dom då att man inte blir skrämd av dom så vad ska dom göra? knivhugga en för en jävla jacka till exempel? njaae
    möjligt att de flesta som hotar med kniv drar sig för att hugga men värt att ta risken? nja, däremot skulle jag kunna tänka mig att beväpna mig med ex.vis batong och ge tillbaka med råge om de inte var många fler, 1-2 småblattar tar man nog ner om man vågar ta i.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Dömde den sk Luciacupen (cup i futsal,inomhusfotboll). Allt flyter på till 4:de sista matchen då en tjej kapar en annan tjej bakifrån så att hon som hade bollen landar på huvudet, där till kommer det mest äckliga ljud jag hört och tjejen tappar medvetandet. Sen kom abulans osv , hoppas fan hon klarade sig utan framtida meen.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

möjligt att de flesta som hotar med kniv drar sig för att hugga men värt att ta risken? nja, däremot skulle jag kunna tänka mig att beväpna mig med ex.vis batong och ge tillbaka med råge om de inte var många fler, 1-2 småblattar tar man nog ner om man vågar ta i.
    Batong? du ger dom till polisen utten huvve duvet

Tåget var inställt så fick ta busen

Reg.datum
    Nov 2010
    Lurade i morsan igår att jag va ledig idag för det är lucia. Hon gick på det.
    Sen vid 10 idag kommer hon o väcker mig o frågar om jag inte ska gå till skolan, när jag är vaken kommer hon på att jag är "ledig".
    Lägger mig igen för o somna om, tro på fan att hon kommer in igen och säger att jag ska hjälpa till o lasta ved...

Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Lurade i morsan igår att jag va ledig idag för det är lucia. Hon gick på det.
    Sen vid 10 idag kommer hon o väcker mig o frågar om jag inte ska gå till skolan, när jag är vaken kommer hon på att jag är "ledig".
    Lägger mig igen för o somna om, tro på fan att hon kommer in igen och säger att jag ska hjälpa till o lasta ved...
    haha
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Åbyyy breee
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Veckans fail går till alla moderatorer som banna folk hux flux. Onödigt ot. Hoppas ni skojar.

En annan redig fail är att ni aldrig håller tiderna. Klockan 17.00 var det ja. Nu är den 16 minuter över.... FAIIIIILLL
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Reg.datum
    Mar 2011
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Veckans fail går till alla moderatorer som banna folk hux flux. Onödigt ot. Hoppas ni skojar.

En annan redig fail är att ni aldrig håller tiderna. Klockan 17.00 var det ja. Nu är den 16 minuter över.... FAIIIIILLL
    Varför blev du bannad?
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Varför blev du bannad?
    Onödigt ot :pPpPpP

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Tyvärr är det sant faktiskt. Oxie likadant, Oxie kommer till och med hit (svedala) för råna folk slåss och hålla på. Tack och lov att det inte bor många invandrare här..

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Det undrar jag också..
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Varför blev du bannad?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Jag var i Borlänge idag och märker att två snygga blondiner står och kollar på mig och jag kollar tillbaks, de kommer
    Fram till mig och frågar om dom får sitta bredvid mig på en bänk och log lite sådär mot mig, då sa jag : absolut! Då kommer en annan jävla könsorgans-kärring och säger : nae det passar inte så bra för dom där två sitter där *pekar mot en vuxen och ett barn som springer och leker ca 10 meter bort...
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Jag var i Borlänge idag och märker att två snygga blondiner står och kollar på mig och jag kollar tillbaks, de kommer
    Fram till mig och frågar om dom får sitta bredvid mig på en bänk och log lite sådär mot mig, då sa jag : absolut! Då kommer en annan jävla könsorgans-kärring och säger : nae det passar inte så bra för dom där två sitter där *pekar mot en vuxen och ett barn som springer och leker ca 10 meter bort...
    Cockblocked !
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Dom borde ge oss svenskar en taser med extra krut i.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Cockblocked !
    ja, jag blev såååå jävla förbannad...
    dom bara kollade på mig, sa okej och gick
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

ja, jag blev såååå jävla förbannad...
    dom bara kollade på mig, sa okej och gick
    skulle gett kärringen en snyting! (JA LENNART EN SMÄLL PÅ NÄSAN)
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

pärona ska köpa husbil
    skulle haft a-traktor istället!

Citat Ursprungligen postat av Hektorgrabben Visa inlägg
    pärona ska köpa husbil
    Trailertraaaaaash!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in