Ämne: Dagens Fail!

  1. #7621
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    jo vadådå
    kolla ovanför ditt inlägg

  2. #7622
    Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    kolla ovanför ditt inlägg
    HAHA, fail läste inte bara rullade ner o posta sen gick ut..

  3. #7623
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    sami har fått rage anfall -
    inte jag
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  4. #7624
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    inte jag
    givetvis inte, ska jag inte posta det andra också ? Sen kan jag förklara det roliga också ?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  5. #7625
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    givetvis inte, ska jag inte posta det andra också ? Sen kan jag förklara det roliga också ?
    dum hezt haha sen sa jag hennes adress till henne i chatten hahahahahah hon svara hahah jävla stalker
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  6. #7626
    Citat Ursprungligen postat av roxx_man95 Visa inlägg
    dum hezt haha sen sa jag hennes adress till henne i chatten hahahahahah hon svara hahah jävla stalker
    staaaaaaaalker! :d

  7. #7627
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    staaaaaaaalker! :d
    sami är superstalker Han borde spärras in..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  8. #7628
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    staaaaaaaalker! :d
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    sami är superstalker Han borde spärras in..
    http://www.youtube.com/watch?v=rL9ihXiFAko
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  9. #7629

  10. #7630
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Yo
    Stalkerboii
    thihi :*

    dagens fail: fan redan trött
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  11. #7631
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Yo
    Stalkerboii
    du skriver åt mig, gött!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  12. #7632
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Psykologiprov imon har väll inte direkt pluggat mycket, men va fan det löser sig!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #7633
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Psykologiprov imon har väll inte direkt pluggat mycket, men va fan det löser sig!
    Psykologi A va? Det mesta är lätt där. Fick VG+/MVG- efter 1 timmes plugg och då har jag bara spelat på lektionerna tyvärr. Eller vad har ni prov på?

  14. #7634
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Psykologi A va? Det mesta är lätt där. Fick VG+/MVG- efter 1 timmes plugg och då har jag bara spelat på lektionerna tyvärr. Eller vad har ni prov på?
    Japp det är därför jag tror att det löser sig. Har snittat VG+ och mer eller mindre spelat onlinespel på lektionerna. Har prov på Kognitivpsykologi i Psykologi A, går du också samhäll?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #7635
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Japp det är därför jag tror att det löser sig. Har snittat VG+ och mer eller mindre spelat onlinespel på lektionerna. Har prov på Kognitivpsykologi i Psykologi A, går du också samhäll?
    Jo precis samma här! Dock spelade jag småtråkiga iPhone-spel eller var allmänt off ungefär. Jag har haft ett större prov på kognitiv och någonting annat redan, det gick helt ok! Jag går Samhälle med ekonomisk inriktning just nu.

  16. #7636

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    matte C slutprov för en timme sen. illaillauschuschilla!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  17. #7637
    Sovit typ 2 timmar inatt och resten av tiden gick åt att springa fram och tillbaks till toan och spy. Aaja, då var ju den här helgen förstörd iaf.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  18. #7638
    det satte sig en ***** bredvid mig på bussen hem och fyfan vad han luktade. skäms dom inte när dom luktar så illa?

  19. #7639
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    matte C slutprov för en timme sen. illaillauschuschilla!
    Gick det illa? Jag har matte C prov på måndag, dock inte slutprov.

    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    det satte sig en ***** bredvid mig på bussen hem och fyfan vad han luktade. skäms dom inte när dom luktar så illa?
    Dom märker inte det, det är en normal lukt i deras hemland.

  20. #7640
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Började räkna vad jag lagt ner på bilen änså länge i ljud

  21. #7641
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Började räkna vad jag lagt ner på bilen änså länge i ljud
    och...?

  22. #7642
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    och...?
    15000, vilket iofs inte är mycket igentligen men för mig som går i 8an äre ganska mycket xD

    EDIT : Igentligen äre typ 16800 men ett 1000 av dom där är byggmatrial satt jag räknade bort de
    Sen har jag iofs inte räknat bort rabatter osv har inte orkat hålla på med de än , men de där är en slarvig ihopräkning xD
    Senast redigerat av Happson den 2011-12-16 klockan 16:15.

  23. #7643
    jag har ig i matte B
    skulle haft a-traktor istället!

  24. #7644
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Hektorgrabben Visa inlägg
    jag har ig i matte B
    Duktigt. Du måste verkligen känna dig stolt över dig själv.

  25. #7645
    Regn, blixtar och åska ute atm. VART FAN ÄR SNÖN?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  26. #7646
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Regn, blixtar och åska ute atm. VART FAN ÄR SNÖN?
    Ofta? Regnar inte ens här. Regnade pyttelite för någon timme sen

  27. #7647
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jo precis samma här! Dock spelade jag småtråkiga iPhone-spel eller var allmänt off ungefär. Jag har haft ett större prov på kognitiv och någonting annat redan, det gick helt ok! Jag går Samhälle med ekonomisk inriktning just nu.
    Okej, riktigt gött att den kursen är slut efter Jullovet iaf! Går precis samma linje som dig, tror dock inte jag vill bli något inom ekonomi då det verkar sjukt tråkigt (redovisning, bokföring osv).
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Duktigt. Du måste verkligen känna dig stolt över dig själv.
    Matte B är riktigt lätt, min fail är att jag inte fick "tenta av" Matte B under höstterminen i 1an. Så nu får jag räkna Matte A med resten av klassen(varav ungefär hälften kommer få G eller högre). Hade mycket hellre räknat både Matte A och B i 1an.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #7648
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej, riktigt gött att den kursen är slut efter Jullovet iaf! Går precis samma linje som dig, tror dock inte jag vill bli något inom ekonomi då det verkar sjukt tråkigt (redovisning, bokföring osv).

    Matte B är riktigt lätt, min fail är att jag inte fick "tenta av" Matte B under höstterminen i 1an. Så nu får jag räkna Matte A med resten av klassen(varav ungefär hälften kommer få G eller högre). Hade mycket hellre räknat både Matte A och B i 1an.
    Är kursen slut efter den här terminen? Det visste inte jag, jag tror att jag kan ha nästa termin också tyvärr. Jag vet inte vad jag vill bli, jag tror dock hellre att jag vill bli ekonom än samhällsvetare dock. Därför jag valde ekonomi.

    Jag har Matte C nu. Jag fick MVG i Matte A och VG i Matte B och jag öppnade knappt boken då. Jag ångrar att jag inte fick MVG i Matte B då jag faktiskt hade kunnat få det. Just nu sitter jag och räknar derivata och Matte C.

  29. #7649
    Regnar ute, all snö vi har/hade är borta nu :/

  30. #7650
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Är kursen slut efter den här terminen? Det visste inte jag, jag tror att jag kan ha nästa termin också tyvärr. Jag vet inte vad jag vill bli, jag tror dock hellre att jag vill bli ekonom än samhällsvetare dock. Därför jag valde ekonomi.

    Jag har Matte C nu. Jag fick MVG i Matte A och VG i Matte B och jag öppnade knappt boken då. Jag ångrar att jag inte fick MVG i Matte B då jag faktiskt hade kunnat få det. Just nu sitter jag och räknar derivata och Matte C.
    Vår psykologikurs är på 50p! Ville först bli ekonom/jurist såg sedan hur många arbetslösa ekonomer det finns och hur höga intagningspoäng det var/är på Juristprogramet. Ska nog gå en Ky-utbildning och sedan starta eget så man får nån nytta av alla företagsekonomi/redovisning man har i skolan nu.

    Dagens fail är att jag är ensam hemma och var för feg för att bjuda hem tjejen jag gillar.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in