Ämne: Dagens Fail!

  1. #8581

  2. #8582

  3. #8583
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    hade det varit på det sättet hade det funnit bättre ställen än mnf, vill bara att du bevisar ditt påstående
    Bevisa mitt påstående att jag inte är en kvinna?
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  4. #8584
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Satt 3,5h skitnödig på en äcklig fitt-teater, fyfaaaaaaaaaaaan alltså
    Hahahahahaha

  5. #8585

  6. #8586
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Dagens fail.. Morsan hitta min snusdosa och hoppade på mig och kolla under läppen.... FML
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  7. #8587
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Qaktuz Visa inlägg
    Dagens fail.. Morsan hitta min snusdosa och hoppade på mig och kolla under läppen.... FML
    hittade hon något spännande där under då?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  8. #8588
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hittade hon något spännande där under då?
    Lite missfärgning kanske(A) Har ju lixom suttit här inne några timmar nu! Dock spottade jag ut snusen när jag hörde att hon kom. Hon tog dosan också. Kommer dö!
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  9. #8589
    Citat Ursprungligen postat av Qaktuz Visa inlägg
    Lite missfärgning kanske(A) Har ju lixom suttit här inne några timmar nu! Dock spottade jag ut snusen när jag hörde att hon kom. Hon tog dosan också. Kommer dö!
    MiniSimon
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  10. #8590
    Lika jobbig som SIBA-reklamen är, ännu jobbigare är det med alla som ska kladda ner Facebook med grejer likt "Om inte siba tar bort den där jävla fabian från reklamen så ska jag kidnappa honom igen !!!!!!".

    Släpp loss, han är trots allt lite skön.

  11. #8591
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Citat Ursprungligen postat av JuppeN Visa inlägg
    MiniSimon
    Låter så jävla bögigt men pärona ska ju ha föreläsning i en timme om man går över vägen mot röd gubbe.... Så tänkte att det var smart o inte säga nått! Hon tyckte bara jag va dum i huvet, tog dosan o drog!
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  12. #8592
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Lika jobbig som SIBA-reklamen är, ännu jobbigare är det med alla som ska kladda ner Facebook med grejer likt "Om inte siba tar bort den där jävla fabian från reklamen så ska jag kidnappa honom igen !!!!!!".

    Släpp loss, han är trots allt lite skön.
    nej, inte ens lite

  13. #8593

  14. #8594
    Citat Ursprungligen postat av Qaktuz Visa inlägg
    Låter så jävla bögigt men pärona ska ju ha föreläsning i en timme om man går över vägen mot röd gubbe.... Så tänkte att det var smart o inte säga nått! Hon tyckte bara jag va dum i huvet, tog dosan o drog!
    U mad bro? Gå ner å visa dina ninja skillz å säg att du ska ha tillbaka den eh
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  15. #8595
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    bästa vore om någon låste in honom i hans låda för gott
    Jag vet ju inte hur ni har det hemma hos er - men hos oss har vi flera kanaler. Man måste inte nödvändigtvis titta på reklamen om man nu ogillar den. Fick ni inte med en kontroll till teven?

  16. #8596
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    just
    Du kan få mitt person nr , så kan du ju gå till polisen o fråga om de kan ta fram allt om mig o så ser du om ja föddes som kvinna eller man ..


    Citat Ursprungligen postat av Qaktuz Visa inlägg
    Dagens fail.. Morsan hitta min snusdosa och hoppade på mig och kolla under läppen.... FML
    Då man frågar om hon är så desperat o bjur på en
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  17. #8597
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Du kan få mitt person nr , så kan du ju gå till polisen o fråga om de kan ta fram allt om mig o så ser du om ja föddes som kvinna eller man ..
    för det första skojar jag med dig, för det andra behöver man inte gå till polisen för att se på personnret om någon är kvinna eller man

  18. #8598
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jag vet ju inte hur ni har det hemma hos er - men hos oss har vi flera kanaler. Man måste inte nödvändigtvis titta på reklamen om man nu ogillar den. Fick ni inte med en kontroll till teven?
    reklamen är lika irriterande ändå, bara att han spelar pajas på tv irriterar mig oavsett om jag ser göteborgarmuppen eller inte

  19. #8599
    Är sjukt deprimerad på jobbet igår .. så vart det att jag skicka sms till min bästa å närmsta vän. Vart sånna hårda ord att nu är hon inte vän med mig längre! .. Dagens fetaste fail

  20. #8600
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    På vägen som går precis utanför mitt rum har några jävlar lagat ett avloppsrör hela natten med sina stora bullrande maskiner, mycket sömn? Nej..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  21. #8601
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Jock_e Visa inlägg
    Är sjukt deprimerad på jobbet igår .. så vart det att jag skicka sms till min bästa å närmsta vän. Vart sånna hårda ord att nu är hon inte vän med mig längre! .. Dagens fetaste fail
    Hur är du något i dåtid?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  22. #8602

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    är så in ihelvetes förkyld -.- . då är man hemma från skolan igen .. inte bra :S

  23. #8603
    den skitnödige timbuktu har skrivit in till metro och grinat om rasism och hur ledsen han blev av det, över denna bild:



    Citat Ursprungligen postat av timbuk
    ”Ett glasklart fall av ignorans och total avsaknad av insikt i hur det känns att bli utsatt för rasism. Jag känner mej kränkt av detta och väldigt ledsen.[…] Ni borde skämmas för att ni inte vet bättre.”
    undrar hur mycket det hade sagts om det hade vikingar istället för negrer på bilden

  24. #8604
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Hur är du något i dåtid?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

    Får fram ord, som jag aldrig skulle andvända.

  25. #8605
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Fail på snubben som skickade pm till mig, kan inte svara pga att han skickade det som gäst...
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  26. #8606
    Fick idag reda på att schemat vi har nu med halvdagar 4 dagar i veckan bara kommer gälla fram till sportlovet.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  27. #8607
    gick på ett "extrapass" i elektronik idag i förhoppning om att jag skulle få redovisa sista labben, när vi kommer dit visar det sig att labbassarna inte är där, istället kommer kursens examinator och de två som är ansvariga för min utbildning. det visar sig sen att vi inte ska labba utan att vi ska ge dem feedback på hur tentan var och vad som skulle kunna göras bättre till nästa år osv... smått nedslående, men det visade sig att det blev rätt givande till slut

  28. #8608
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    8:e dagen med feber. Åh visstfan håller den i sig...
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  29. #8609
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    blivit sugen på stunt moppe igen

  30. #8610
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Glasfiber.. Fan va de sticker i huden!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in