Ämne: Dagens Fail!

  1. #9091
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Segt att folk ska mobba andra..
    Att ungen måste ringa mamma för att få en kram, den stackars kvinnan grät och allt. Dock bara så pass lite så att det knappt syntes. Riktigt jävla trist..

  2. #9092

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Att ungen måste ringa mamma för att få en kram, den stackars kvinnan grät och allt. Dock bara så pass lite så att det knappt syntes. Riktigt jävla trist..
    En kram kan göra mycket . Tur så har man en mamma

  3. #9093
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    En kram kan göra mycket . Tur så har man en mamma
    Ja, killen gick i skolan också för övrigt så han var inte dagisbarn eller så. Hon sa "nu blir det att byta till Petersven, det här är nog". Riktigt tragiskt.

  4. #9094

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ja, killen gick i skolan också för övrigt så han var inte dagisbarn eller så. Hon sa "nu blir det att byta till Petersven, det här är nog". Riktigt tragiskt.
    mm , Hoppas det ordnar sig , man vill ju inte att något ska gå överstyr eller nåt :S, Var var detta nånstans?. Finns det Petersven i helsingborg ochså?. eller iallfall närheten förutom Åstorp?.

  5. #9095
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    mm , Hoppas det ordnar sig , man vill ju inte att något ska gå överstyr eller nåt :S, Var var detta nånstans?. Finns det Petersven i helsingborg ochså?. eller iallfall närheten förutom Åstorp?.
    Nej, hon såg ut som en riktig trevlig dam så jag hoppas verkligen att det löser sig. Jag kände verkligen medlidande.
    Det finns minst en i Helsingborg och en i Höganäs så det måste finnas lite över allt. Jag tror att de är väldigt vanliga.

  6. #9096

  7. #9097
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Att jag är vaken nu och drack en redbull nyss och det är bara skit på tv så man kan inte ligga å kolla på de tills man somnar...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  8. #9098
    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    Att jag är vaken nu och drack en redbull nyss och det är bara skit på tv så man kan inte ligga å kolla på de tills man somnar...
    nyss var det en dokumentär på 1an om irländandare som organiserade knytnävsslagsmål, kan ha varit det märkligaste jag sett på tv på ett tag, dock tyvärr slut nu

  9. #9099

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Nej, hon såg ut som en riktig trevlig dam så jag hoppas verkligen att det löser sig. Jag kände verkligen medlidande.
    Det finns minst en i Helsingborg och en i Höganäs så det måste finnas lite över allt. Jag tror att de är väldigt vanliga.
    Okej, Hoppas ochså att det löser sig.!

  10. #9100

  11. #9101

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    FÖRBANNADE JÄVLA HELVETESSKIT! gick riskettan för en månad sen, nu skulle jag boka skrivning och körning idag, men då står det att jag inte genomfört teoretisk riskutbildning. varvid jag ringer till körskolan och frågar varför dom inte har registrerat mig. och får svaret att dom bara hade låtit mig va med trots att kursen va full och därför skrivit in mig på en senare kurs. och kommer inte kunna registreras förens den har gått, den går den 11/2, jag behöver boka tid nu om jag ska kunna köra upp och skriva på sportlovet. blir så jävla sur! dom kunde ju ha sagt det klart och tydligt när man bokade iaf. så nu lär man ju inte få körkort förens slutet på mars lr nått. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD JAG BLIR!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  12. #9102

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Va precis ute och fuckokörde i skogen så kom fram till en rätt så lång stig så drog på lite extra, sen efter 100m ser jag en joggare så jag saktade ner farten, när jag va cirka 10m ifrån han ser jag hur arg och sur han är och att han springer rakt emot mig och puttar mig med en jäävla kraft så jag ramla direkt! Och ser att han kommer tillbaka till mig och som tur så orkade jag hålla in kopplingen och ettan va i, så drog på som inihelvete och kollar bak så ser jag honom springa efter och skrika massa skit!
    Som tur så hände inget men jävlar vilken adrenalin rush man fick
    Folk blir sura fast man visar respekt. skit segt!

  13. #9103
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Va precis ute och fuckokörde i skogen så kom fram till en rätt så lång stig så drog på lite extra, sen efter 100m ser jag en joggare så jag saktade ner farten, när jag va cirka 10m ifrån han ser jag hur arg och sur han är och att han springer rakt emot mig och puttar mig med en jäävla kraft så jag ramla direkt! Och ser att han kommer tillbaka till mig och som tur så orkade jag hålla in kopplingen och ettan va i, så drog på som inihelvete och kollar bak så ser jag honom springa efter och skrika massa skit!
    Som tur så hände inget men jävlar vilken adrenalin rush man fick
    vänta putta han till dig när du körde och åker ifrån jag hade ju skallat honom med hjälmen och frågat vad i helvete han håller på med?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  14. #9104
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Va precis ute och fuckokörde i skogen så kom fram till en rätt så lång stig så drog på lite extra, sen efter 100m ser jag en joggare så jag saktade ner farten, när jag va cirka 10m ifrån han ser jag hur arg och sur han är och att han springer rakt emot mig och puttar mig med en jäävla kraft så jag ramla direkt! Och ser att han kommer tillbaka till mig och som tur så orkade jag hålla in kopplingen och ettan va i, så drog på som inihelvete och kollar bak så ser jag honom springa efter och skrika massa skit!
    Som tur så hände inget men jävlar vilken adrenalin rush man fick
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    vänta putta han till dig när du körde och åker ifrån jag hade ju skallat honom med hjälmen och frågat vad i helvete han håller på med?
    ni är medvetna om att det är olagligt och dessutom jävligt dumt och irriterande för andra att köra i skogen? gubben gjorde helt rätt

  15. #9105

  16. #9106

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ni är medvetna om att det är olagligt och dessutom jävligt dumt och irriterande för andra att köra i skogen? gubben gjorde helt rätt
    Men om man visar respekt så behöver dom ju inte direkt putta omkull en..

  17. #9107
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Men om man visar respekt så behöver dom ju inte direkt putta omkull en..
    att åka moppe i skogen är inte att visa respekt... även om man saktar ner när man möter folk så förstör man när man "fuckokör"...

  18. #9108
    Jag är ju på fuckots sida. Joggbögen ska sköta sitt eget!

  19. #9109
    Man har ingen jävla fucking rätt till att putta omkull någon som är på t.ex en moped, det kan ju förfan klassas som mordförsök, Vållande till annans kroppsskada o.s.v
    Skulle ju lätt ha kunnat brutit nacken bl.a

    Jag hade aldrig kört därifrån, hade nog fan gjort all i min kraft till att hålla kvar jäkeln å fått dit polis.

    Edit
    Okej, när jag tänker efter så hade jag nog iaf slagit in tänderna å brutit näsbenet på honom.. iaf försökt

  20. #9110

  21. #9111

  22. #9112
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Man har ingen jävla fucking rätt till att putta omkull någon som är på t.ex en moped, det kan ju förfan klassas som mordförsök, Vållande till annans kroppsskada o.s.v
    Skulle ju lätt ha kunnat brutit nacken bl.a

    Jag hade aldrig kört därifrån, hade nog fan gjort all i min kraft till att hålla kvar jäkeln å fått dit polis.

    Edit
    Okej, när jag tänker efter så hade jag nog iaf slagit in tänderna å brutit näsbenet på honom.. iaf försökt
    slagit in tänderna och brutit näsbenet, för att han försökte stoppa dig från att köra olagligt i skogen? hahaha du har ju inte alla indianer i kanoten du har inte tänkt på att det är olagligt att slå in tänderna och bryta näsbenet på folk?

  23. #9113
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    slagit in tänderna och brutit näsbenet, för att han försökte stoppa dig från att köra olagligt i skogen? hahaha du har ju inte alla indianer i kanoten du har inte tänkt på att det är olagligt att slå in tänderna och bryta näsbenet på folk?
    Lika olagligt att putta på någon så han/hon faller. +-0 Dem blir alltså kvitt varandra haha
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  24. #9114
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Lika olagligt att putta på någon så han/hon faller. +-0 Dem blir alltså kvitt varandra haha
    ja precis, så han försvarar alltså att killen (olagligen) försökte stoppa honom från att göra något olagligt, med att han själv gör något olagligt (igen) tillbaka? snygg dubbelmoral

  25. #9115
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ja precis, så han försvarar alltså att killen (olagligen) försökte stoppa honom från att göra något olagligt, med att han själv gör något olagligt (igen) tillbaka? snygg dubbelmoral
    Beror på hur olaglig Rami var, finns skogsstigar där 30 mopeder får köras Dock så skrev ju han att han fuckokörde..och garanterat trimmat. Så förstår att joggaren blev sur på han.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  26. #9116
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    slagit in tänderna och brutit näsbenet, för att han försökte stoppa dig från att köra olagligt i skogen? hahaha du har ju inte alla indianer i kanoten du har inte tänkt på att det är olagligt att slå in tänderna och bryta näsbenet på folk?
    Haha, men det var ett LITET sannolikt exempel från mitt tycke (a)
    Det är inte alls olagligt att köra i skogen ?
    Beror väl på HUR du kör och VAD du kör för fordon

    Hästarna är inte alltid i stallet men jag vet hur sunt förnuft fungerar, OCH att man inte får slå hit å dit =)
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Lika olagligt att putta på någon så han/hon faller. +-0 Dem blir alltså kvitt varandra haha
    Exakt!
    Payback is a bitch, ain't it!

    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    BILD

  27. #9117
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Beror på hur olaglig Rami var, finns skogsstigar där 30 mopeder får köras Dock så skrev ju han att han fuckokörde..och garanterat trimmat. Så förstår att joggaren blev sur på han.
    Dock är det en jävla skillnad på att putta någon av ett rullande fordon och åka moped i skogen.

  28. #9118

  29. #9119
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    pic

  30. #9120
    Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Ort
    Åkersberga
    Inlägg
    5 324
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in