Sidan 42 av 434 Första ... 3240414243445292142 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Brände mig här och där under dagen, och fick en fin bonnebränna. Jahapp...

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    han verkar ju inte ha alla hästar i hagen s a s, rätt åt idioten
    Jag +1ar på den där!

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Brände mig här och där under dagen, och fick en fin bonnebränna. Jahapp...
    bonnränna skare va, jag är arab på armarna och vit på kroppen
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Sitter vid receptionen nu pa hotellet, varfor ska alla italienare och tyskar skrika so javla mycket ? hur svort ar det att prata normalt ?

Ride on!

Reg.datum
    May 2010
    Lyckades sparka lilltån och "ringtån" i byrån när jag sprang , kul att jag inte kan röra på lilltån neråt och rör jag upp så gör det sjukt ont och hela dessutom är hela tån svullen
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Sitter vid receptionen nu pa hotellet, varfor ska alla italienare och tyskar skrika so javla mycket ? hur svort ar det att prata normalt ?

Inte nog med att de skriker utan 90 % av fallen skriker de gärna på tyska eller italienska och skriker för att de inte får som de vill och att receptionisten "bara" pratar engelska. Sen även ryssar gör detta har jag märkt, de är s.k. nyrika och tror sig därför äga världen, var med om det i vintras med alla ryssarna jag träffade då.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Slipa + måla bänkar tillsammans med det här vädret = uttorkning på hög nivå.. seriöst man svimmar nästan
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Inte nog med att de skriker utan 90 % av fallen skriker de gärna på tyska eller italienska och skriker för att de inte får som de vill och att receptionisten "bara" pratar engelska. Sen även ryssar gör detta har jag märkt, de är s.k. nyrika och tror sig därför äga världen, var med om det i vintras med alla ryssarna jag träffade då.
    Just det du berättar om ryssar är sant, helt respektlösa är de. När min syrra var i Australien och skulle åka och kolla på koraller frågade guiden om det fanns någon ryss med. Ingen svarade. Bra sa han, då kan vi åka till de riktiga. Han berättade att ryssarna är helt knäppa, de rycker upp koraller osv så att guiden inte vågar åka till de fina ställena, för då förstör de bara.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ryssarna tror de äger stället när de är t.ex. i Finland under somrarna vilket de flesta lätt tröttnar på, med all rätt. Finns inga värre turister, springer runt i sina tajta tröjor/adidas-overaller och tror de bestämmer.

Usch..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Just det du berättar om ryssar är sant, helt respektlösa är de. När min syrra var i Australien och skulle åka och kolla på koraller frågade guiden om det fanns någon ryss med. Ingen svarade. Bra sa han, då kan vi åka till de riktiga. Han berättade att ryssarna är helt knäppa, de rycker upp koraller osv så att guiden inte vågar åka till de fina ställena, för då förstör de bara.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Fyfan, jag visste inte att det var så jävligt? Jag var i Egypten efter nyår (kom hem någon vecka innan det blev kaooz) och var på en "atv guide tour" som det kallades. Där fick men en "scarf" som man skulle knyta som alla araber och så gör, vi vet vad jag menar? Där fanns en massa olika sorter så alla gick lugnt och valde förutom två ryssar. De bara stod där och glodde lite och när alla andra valt och satt sig ner så kom de på att de skulle ha en också. Då fanns det bara en sorts kvar som var 3/5 svart, 1/5 grön och 1/5 rosa. Detta gick absolut inte för sig och de ville inte se ut som "fooking faggs" så det slutade med att vi blev 1 timme försenade för att de stackars guiderna var tvungna att hämta nya, många personer erbjöd de jävla ryssarna att ta deras egna helsvarta eller så men det gick ju inte. De var ju "föör fakk sajk unpackt". Även på hotellet (ett tyskt/svensk/engelsk hotell) så fanns där två ryska par som blev nådigt förbannade och skulle stämma alla för att de inte pratade ryska då de inte kunde någon engelska.

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Ryssarna tror de äger stället när de är t.ex. i Finland under somrarna vilket de flesta lätt tröttnar på, med all rätt. Finns inga värre turister, springer runt i sina tajta tröjor/adidas-overaller och tror de bestämmer.

Usch..
    Usch!

Reg.datum
    Sep 2010
    allt det där låter som 08or på landet
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Reg.datum
    Sep 2010
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    VAAAAAAA!? vi kan iaf prata språket
    självklart inte alla, men alldeles för m¨ånga!
    jadå! blandning av typ rinkebyska, liiiiiiiiiidiiiiiiingöska, och ngt annat konstigt, det är språket i sthlm, men inte här de' ska va wätt o wedig vestervejska! och ja, fördomar är det bästa jag vet

men dagens fail är iaf att det tog 3 timmar att få av ett jävla tröskbord så vi kunde frakta bort den -.-'

ja ryssar är ju... speciella. bodde med bl a två ryssar i en lägenhet i höstas och var på en fest där de och några ryssar till var med och ja, vad säger man... inte rädda för att ta plats om man säger så

PS3's sega jävla totalt värdelösa nätverk.

Mitt xbox är 20ggr snabbare på ladda ner.

Reg.datum
    May 2010
    Otur i oturens otur
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Otur i oturens otur
    Vad?

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Stått ute hela dagen med T-skirt och shorts, känner att det blir en fin bonnabränna!
    Najs med t-kjol (A)

Åkte till andra sidan stan för att köpa motip värmebeständig klarlack , klart som fan att den är slut !

Fick åka till Nordsjö idé & design istället o köpa

nåt i huset small, proppen gick, satte i en ny och så small det på samma ställe och proppen gick igen... nu finns det bara en 10a-propp kvar och jag vet inte vad det är som söndrar proppen så jag vågar inte sätta i en ny igen ...

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Äckliga fittor till köpare, jävla bögar!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in