Sidan 69 av 434 Första ... 1959676869707179119169 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av izak3 Visa inlägg
    vad är det för finskt med den?

Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Man blir väldigt förvånad när man söker på numret, http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite...&Vkid=65544662
    irl garv!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Måste +1 denna! Är halvnorsk då min farsa kommer från Norge. Han blev rätt tagen då han hörde vad som hänt från våra kusiner på den norska sidan. Tyvärr blir nog Oslo inte den sista nordiska staden som utsätts för attentat...
    Har vänner ifrån norge, några bor i Oslo men var i Sverige vid tillfället för attentatet. Gör dock ont i själen när man ser bilder på en "nordiska bröder och systrar"
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Alla äckliga töntar på detta forum som beskyller alla utom svensk bakrund för all skit som sker.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Alla äckliga töntar på detta forum som beskyller alla utom svensk bakrund för all skit som sker.

+1.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Japp SD 2014 här med. Om man kollar på hur dagens ungdomar tycker och tänker så kommer SD bara öka varje val vilket är bra. Sen kan man när dem blivit majoritet rösta in andra partier som ND och SVD
    Tönt. Om du hänger med lite så kanske du skulle veta att efter almedalsveckan eller vad den nu heter så har SDs siffror sjunkit. Sossarna går upp och moderaterna står kvar.

Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

att rexxy bannar alla MNF medlemmar som blir medlem i den här gruppen: http://www.facebook.com/?ref=home#!/...06912852740118

snubben är ju skitstörande!! men men...
    haha

att rexxy bannar alla MNF medlemmar som blir medlem i den här gruppen: http://www.facebook.com/?ref=home#!/...06912852740118

Jag gick ur den precis innan han bannade, sjukt vilken tur jag hade.

bara för det så frågade jag om inbjudan :$ fast kanske ska skriva på msn där vi redan pratar.. öööh aah okej dah, donkey donkey donkey ihoooo ihhoooooo io io io

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tönt. Om du hänger med lite så kanske du skulle veta att efter almedalsveckan eller vad den nu heter så har SDs siffror sjunkit. Sossarna går upp och moderaterna står kvar.

Oppinionssiffror brukar inte alltid stämma, men kan nog vara så (eftersom de enbart frågar 1000-10000 pers i varje mätning). Dock tror jag att SD drar nytta av det som händer i norge nu.
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Gå med i gruppen, den som kan se den xD

http://www.facebook.com/groups/131573820262585?ap=1
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    7st avstängda p.g.a internetmobbning. Omogna babianer är var ni är...
    du själv då? du kallar ju folket "omogna babianer".

blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

Surfar lite på blocket, tar upp min coca cola zero o tar några klunkar, skruvar på korken och ställer ner den på bordet, ser att det sitter en mal och blänger mot mig, kollar bort utan att inse att det faktiskt är en mal som försöker leka Stirra-med-ögonen-utan att blinka-leken sen tänker jag ''en jävla insekt!'' och kollar tillbaka fort och tar upp cola zeron i panik och slår så fort jag kan på den! hahaha jag fick psykryck och ba AAAAAAH, lol ja är seriös! de hände faktiskt hahahahah

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Kanske kan ha varit en vedergällning efter attentatet? Bara en gissning men med tanke på att de som han sköt var på norges arbetarpartis sommarläger , dock enbart en gissning.
    Inte för att dra upp diskusionen men du har kanske en poäng? Då arbetarpartiet är det enda "islamvänliga" partiet och han (kanske?) förlorade en nära vän eller liknande under bombattentatet (som han antog kom från islamister då det faktiskt är det mest logiskt imo) så slog det helt enkelt slint för honom. Han drog upp gevären och drog iväg för att slakta lite "islamälskare" eller liknande. Han anser att det är de som släppte in dem i landet kanske? Jag har ingen personlig åsikt men jag tror inte att en ensam vit Norrman skulle försöka (och lyckas) göra så mycket förödelse som han faktiskt gjorde. Då menar jag självklart bomben. Enligt kvällstidningar, tv eller var det nu var så var bomben väldigt avancerad och det krävdes stora "bombkunskaper" för att kunna tillverka den själv.

Jag är neutral och inte en islamhatare, SD-älskare (även om jag måhända skulle kunna tänka mig att rösta SD 2014 men det håller vi utanför diskusionen) eller liknande utan jag skriver bara min teori nu när faktiskt Tobbe kom med idén om att det var en hämndaktion. Långsökt "teori" men samtidigt, som jag skrev, det är en väldigt avancerad sak att lyckas bygga, plantera och göra all den förödelsen själv. Sen när man lyckats med det så begår man i princip självmord genom att åka ut till en ö och börja skjuta politiskt aktiva personer. Det är väll klart som f*n att man åker dit då? Enda som sammanlänkar normannen med bomberna är några vittnen som säger att mannen ifråga var i Oslo. Det är inga direkta bevis då sannolikheten för att det är han då är ca "en på miljonen" om vi räknar bort allt annat förutom antalet personer som faktiskt har varit i Oslo.

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Tufft.
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

Lennarts avatar
    Reg.datum
    Dec 2006
    Jag är inte rasist,
    Ja är pianist, Ja trycker ner både vita och svarta

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Skittufft.
    FD rkan

Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

Dock helt vanliga mrx xD
    Citat Ursprungligen postat av Engdaaahl Visa inlägg
    Maxxar moppen i ca 110, sen tar du fram sandpappert ur fickan och böjjer ner dig vid hjulet och trycker sandpappret emot =)

Kul att det var en norsk arisk man som utförde attentatet på ön som dödade minst 80 pers. Han är även misstänkt för bomben i oslo.
    Vad säger ni små rasister nu då? Sd 2014!!!11ett
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Kul att det var en norsk arisk man som utförde attentatet på ön som dödade minst 80 pers. Han är även misstänkt för bomben i oslo.
    Vad säger ni små rasister nu då? Sd 2014!!!11ett
    Som skrivet på flashback:
    "En Nordisk man har utfört det enda terrordådet utfört av en vit man 2010. Under tiden har islamister utfört ca 100-200 dåd." Nog för att de inte direkt utfört dessa i norden men de har fortfarande utförts mot mänskligheten. Man är inte rasist för att man har insett sanningen att islam och icke-europeér tyvärr inte intergreras på rätt sätt i det svenska samhället. Men visst, alla vita är onda nu för att det har skett ett terrordåd (egentligen utan anledning?) av en psykiskt sjuk man.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Som skrivet på flashback:
    "En Nordisk man har utfört det enda terrordådet utfört av en vit man 2010. Under tiden har islamister utfört ca 100-200 dåd." Nog för att de inte direkt utfört dessa i norden men de har fortfarande utförts mot mänskligheten. Man är inte rasist för att man har insett sanningen att islam och icke-europeér tyvärr inte intergreras på rätt sätt i det svenska samhället. Men visst, alla vita är onda nu för att det har skett ett terrordåd (egentligen utan anledning?) av en psykiskt sjuk man.
    Precis! Och alla muslimer kommer nu betraktas som fredlilga invider som bara efterfråga jämlikhet och religonsfrihet...

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    e
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Precis! Och alla muslimer kommer nu betraktas som fredlilga invider som bara efterfråga jämlikhet och religonsfrihet...
    Var inte denna mannen "högerextremist" också? Hur tänkte han där? Nu kommer muslimerna få mycket cred för att de (för en gångs skull) inte bombade någonting. Eller är jag helt ute och cyklar?

Vaknade, var taggad för en lika fin dag som igår, tänkte köra till någon fin badstrand eller liknande.
    Drar upp persienner, kollar ut, GRÅTT.
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!

Att det antagligen ska regna ikv.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in