Sidan 8 av 434 Första ... 6789101858108 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Var ute och cyklade fredags kväll runt 19:00 tiden, drar ner till rampen och skulle göra världens simplaste grejj.... jo vad händer då ? man vurpar och tar i med händerna och får cyklen i kinden sätter mig på en bänk och har ont som satan i tummarna, jag sa till mina kompisar att jag drar hem, drar hem till pappa och sköljer händerna med varmt vatten och det kändes lite bättre, sen tar jag moppen till mamma, när jag nästan är framme så kan jag knappt gasa för handleden är mos..., kommer hem till mamma och säger att jag vurpat och vi måste upp till akuten och röntka, hon blir inte direkt glad då hon har stressat hela dagen för min morbror gifte sig igår, men hon ringde och vi åkte upp, gick ganska fort där, drog in vid 20:30 och var hemma vid 23:10. Men det slutade med att jag har gips på högra armen för dom misstänker att båtbenet är av , ska ha gipset i 10 dagar sen ska jag röntka om och om det är brutet/spricka så blir det gips i 8veckor eller operation , så typsikt...
    Ska på klassresa imorgon till danmark vi ska till badhotellet och jag kan inte bada... köpte även en stunt viva i torsdags, har inte åkt ett skit på den
    Tycker verkligen synd om dig, speciellt när sommarlovet snart är här!
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Äh, innan jul blev jag nekad att köpa tuggummi för 12 kr. Slå det.
    kortköp är ju på 20kr + oftast xD
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    what, kan inte komma ihåg att jag varit med om det, handlar iofs inte så ofta för under 20 kr men ändå

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hittade lite mysiga bilder på datan, knäet är när jag ramla på cykeln förut för typ 2 år sen, och fingret är förra året då jag klämde de.. Då hade de gått en månad när jag tog de där kortet, ni kan då tänka er hur de såg ut då jag gjorde de
    Jävla vekling du är..

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Jo, jag klämde mig på en mc pall, 13stygn :naughty:

Nja, är väl de sista jag är, sjukhuset är mitt tredje hem efter att ha spenderat 7 av sommarlovets 9veckor på ett sjukhus.
    Skojade ju bara, surskalle. Vad gjorde du på sjukan i 7 veckor?

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ok, latcha! Nej men fick en sjukdom sommaren 2009.
    Ja okej, nu tycker jag att du ska rycka upp dig.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Har en granne här som är runt 30-35 bast åh åh riktigt het med två barn, MILF alltså!
    Dock tabbade man sig som fan nyss:

Var nyss ute med polaren, så gick vi in här på gården och hon tjejen åkte förbi oss med bilen ganska sakta, hon hälsar alltid när man möter henne men denna gång orkade jag inte kolla upp men sen stannar hon typ snett bakom oss åh vinkar, wtf tänkte jag åh vinkar tillbaka och går vidare lite smått fundersam.
    Då börjar polaren asflabba åh pekar mot ett fönster, där står hennes sambo eller vad det nu är åh garvar. Var ju liksom till honom hon vinkade.... Kommer aldrig våga se henne i ögonen nu
    Haha precis som på film, fyfan vad klockrent!

Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Har en granne här som är runt 30-35 bast åh åh riktigt het med två barn, MILF alltså!
    Dock tabbade man sig som fan nyss:

Var nyss ute med polaren, så gick vi in här på gården och hon tjejen åkte förbi oss med bilen ganska sakta, hon hälsar alltid när man möter henne men denna gång orkade jag inte kolla upp men sen stannar hon typ snett bakom oss åh vinkar, wtf tänkte jag åh vinkar tillbaka och går vidare lite smått fundersam.
    Då börjar polaren asflabba åh pekar mot ett fönster, där står hennes sambo eller vad det nu är åh garvar. Var ju liksom till honom hon vinkade.... Kommer aldrig våga se henne i ögonen nu
    Äh, bara le och ha glimten i ögat. Händer även den bästa

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Min farsas reaktion på att jag ville kolla på en golf 2 med han.
    Jag- Farsan jag hitta en golf 2 för 3 k idag ,kan vi åka å kolla på den nån dag?
    Farsan- Aldrig att du köper en 30 år gammal skrothög, blir den sedd på vår uppfart så sjunker värdet på huset!

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Ser inget "fail" med att din far vågar vara ärlig, det sänker helt klart värdet på huset! Definitivt, inget snack om saken
    Tycker bara att de var roligt sagt av han dock fail att jag ej fick köpa den då den var i fint skick.

Gårdagens och dagens fail är nog min kompis och jag

fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tycker verkligen synd om dig, speciellt när sommarlovet snart är här!
    Helvete asså, så typiskt att detta skulle hända
    Ska ju även till Grekland den 26juni, blir inget bad där häller :'(
    Ride on!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Här är det 10 kr minst överallt.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Gårdagens och dagens fail är nog min kompis och jag
    Haha, vadåra?

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Haha, vadåra?
    tog 1 timme att sätta upp ett tält, vet inte hur många gånger vi misslyckades. Inte nog med det så hade vi båda världens jävla cp skrattattacker i 2 dagar^^
    Kunde börja skratta helt utan anledning. Seriöst, skrattade så jag inte kunde andas igår;D..
    andra failen är att han han är så efterbliven som hade en yoghurtflaska i väskan och sen använde väskan som kudde.. Allt i väskan var vitt efter det;D Detta är bara några få delar av vad som hänt

EDIT: har ännu skrattattacker

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    En polare fråga mig igår om jag hade ett Metrakit MK rör -.-
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

tog 1 timme att sätta upp ett tält, vet inte hur många gånger vi misslyckades. Inte nog med det så hade vi båda världens jävla cp skrattattacker i 2 dagar^^
    Kunde börja skratta helt utan anledning. Seriöst, skrattade så jag inte kunde andas igår;D..
    andra failen är att han han är så efterbliven som hade en yoghurtflaska i väskan och sen använde väskan som kudde.. Allt i väskan var vitt efter det;D Detta är bara några få delar av vad som hänt

EDIT: har ännu skrattattacker
    Haha, nice! Skrattattacker är redigt kul att få alltså Fan vilken smart snubbe ändå..

Haha, nice! Skrattattacker är redigt kul att få alltså Fan vilken smart snubbe ändå..
    Haha ja det är ju det;D Ja du ska bara veta^^.. Klantigare kille finns fan inte, Nästan allt han gör misslyckas han med

Haha ja det är ju det;D Ja du ska bara veta^^.. Klantigare kille finns fan inte, Nästan allt han gör misslyckas han med
    Känner själv en snubbe som är nästan likadan alltså, haha. Gud va roliga grejer han gör ibland asså

Känner själv en snubbe som är nästan likadan alltså, haha. Gud va roliga grejer han gör ibland asså
    Haha, Trevligt!;D Förstår verkligen inte hur man lyckas med allt sån där, innan jag kände kompisen så tyckte jag att jag var klantig. Men vad jag ska kalla det han är... det vette fan xD

Haha, Trevligt!;D Förstår verkligen inte hur man lyckas med allt sån där, innan jag kände kompisen så tyckte jag att jag var klantig. Men vad jag ska kalla det han är... det vette fan xD
    Nää, fattar det fan, haha. Men då kanske du/ni alltid har något att garva åt ändå?

Nää, fattar det fan, haha. Men då kanske du/ni alltid har något att garva åt ändå?
    jo, hehe jodå finns alltid något^^

jo, hehe jodå finns alltid något^^
    Så de ska va!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in