Sidan 80 av 434 Första ... 3070787980818290130180 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av MaWa_aka_H^5 Visa inlägg
    Gjorde nog den största och mest pinsamaste tabben någonsin idag. Rastade A4:an bort till coop i alby, gick in och köpte några liter cola för att släcka törsten går ut och ska låsa upp bilen, men det går inte att vrida om i dörrlåset. Får värsta paniken och fortsätter att försöka tar i lite hårdare men funkar fortfarande inte och vågar inte ta i mer. Backar en bit och kliar mig lite fundersamt i huvet och tittar bort mot uteserveringen vid en pizzeria som ligger vid utgången till coop där ett gäng ungdomar sitter och pratar med varandra och pekar på mig. Ser då till min förskräckelse att det sitter ett par BBS "18 på bilen jag har försökt låsa upp "har RS4" fälgar på min, och att backspeglarna är i kolfiber, inte i aluminium som dom är på min.

Har med andra ord tagit helt fel bil och försökt ta mig in i den, medans ägaren till den bilen bara satt och kollade där borta vid pizzerian .

Min bil stog bara 2 rutor bort så sprang till den och gäääsade iväg fort som f*n högröd i anisktet haha. Helt otroligt att bilarna såg helt identiska ut förutom dom små detaljerna xD.
    Haha, lite smått borta kanske?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av MaWa_aka_H^5 Visa inlägg
    Gjorde nog den största och mest pinsamaste tabben någonsin idag. Rastade A4:an bort till coop i alby, gick in och köpte några liter cola för att släcka törsten går ut och ska låsa upp bilen, men det går inte att vrida om i dörrlåset. Får värsta paniken och fortsätter att försöka tar i lite hårdare men funkar fortfarande inte och vågar inte ta i mer. Backar en bit och kliar mig lite fundersamt i huvet och tittar bort mot uteserveringen vid en pizzeria som ligger vid utgången till coop där ett gäng ungdomar sitter och pratar med varandra och pekar på mig. Ser då till min förskräckelse att det sitter ett par BBS "18 på bilen jag har försökt låsa upp "har RS4" fälgar på min, och att backspeglarna är i kolfiber, inte i aluminium som dom är på min.

Har med andra ord tagit helt fel bil och försökt ta mig in i den, medans ägaren till den bilen bara satt och kollade där borta vid pizzerian .

Min bil stog bara 2 rutor bort så sprang till den och gäääsade iväg fort som f*n högröd i anisktet haha. Helt otroligt att bilarna såg helt identiska ut förutom dom små detaljerna xD.
    HAHA våran familj gjorde samma sak när vi var i USA!
    Vi var på Sea world där dem har en parkering på typ 3 kvadratkilometer, vi hade glömt bort vart vi ställde bilen, eller aa, vi hittade den inte iallafall!
    Så springer pappa iväg och säger att han hittat bilen, vi håller på i typ 10 minuter o fattar inte vad som är fel, pappa var påväg o ringa biluthyrningen och fråga men då märker jag att denna bil hade takräcke, de hade inte våran
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Känner mig trött och allmänt nere och vet inte varför

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Samma här.. har dock mina anledningar. blev påhoppad på stan igår för jag ser kaxig ut.
    För att du ser kaxig ut? Vad fan är det med folk ibland?

Samma här.. har dock mina anledningar. blev påhoppad på stan igår för jag ser kaxig ut.
    haha. om det var invandrare kan jag ju meddela att invandrare slår ner och rånar svenskar enbart eftersom de är svenskar. inga garantier för att det var det men...

sånt känner man igen! bara att jag undviker bråk..
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Fucking varmt ute
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Fucking varmt ute
    njut av sommaren, det lilla som är kvar av den... 2 veckor kvar tills skola och jag sitter bara inne och försöker komma på något att göra. Det är dagens fail. har ingen polare att vara med, ingen moped, gängpajj på skateboard, allt är dött. fml
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    njut av sommaren, det lilla som är kvar av den... 2 veckor kvar tills skola och jag sitter bara inne och försöker komma på något att göra. Det är dagens fail. har ingen polare att vara med, ingen moped, gängpajj på skateboard, allt är dött. fml
    jag hade varit i kopparberg i helgen om jag inte hade tackat nej ju
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Haha, fattar hur du har det. Det var precis så för mig under en vecka i början på sommaren... Dock utnyttjar jag ALDRIG dagarna, utan jag är ute på kvällarna/nätterna istället
    Självgod?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    jag hade varit i kopparberg i helgen om jag inte hade tackat nej ju
    jasså?
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Haha, fattar hur du har det. Det var precis så för mig under en vecka i början på sommaren... Dock utnyttjar jag ALDRIG dagarna, utan jag är ute på kvällarna/nätterna istället
    ja, förjävligt är det! lika här.. sover till 2-3 på dagarna, sedan chillar jag bara.. på kvällarna sitter jag uppe till typ 4 varje natt och spelar dator. alla polarna är borta, förutom dom tråkiga, eller dom som bor en bit bort. sedan bor jag en bit från byn/stan, bor vid en sjö. här ute händer det inte så mycket, och när man inte har något att åka på så är det jobbigt att ta sig nånstans

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jag gjorde också en underbar tabbe förra veckan. Det hela började med att jag kom hem från jobbet vid 5-6 tiden, trött som ett svin så jag somnade med kläderna på på sängen direkt. När klockan slog 8 vaknade jag av något ljud som jag inte kommer ihåg dessvärre. Jag tittar på klockan och ser att den står på 8. Jag hoppar upp ur sängen i bara kalsongerna, springer ut i vardagsrummet och skriker:
    - PAPPA VAKNA, VI ÄR SENA TILL JOBBET!
    I vardagsrummet sitter då mamma med gäster som bestod av en kvinna från byn med sin dotter (mitt ex på 16 år) och son. Där står jag i kalsonger och morgonruft och tittar förvirrat omkring mig. Då säger mamma:
    - Oscar, klockan är 8 på kvällen, inte morgonen..

Jag vaknar morgonen därpå och undrar om jag drömt det eller inte.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Jag gjorde också en underbar tabbe förra veckan. Det hela började med att jag kom hem från jobbet vid 5-6 tiden, trött som ett svin så jag somnade med kläderna på på sängen direkt. När klockan slog 8 vaknade jag av något ljud som jag inte kommer ihåg dessvärre. Jag tittar på klockan och ser att den står på 8. Jag hoppar upp ur sängen i bara kalsongerna, springer ut i vardagsrummet och skriker:
    I vardagsrummet sitter då mamma med gäster som bestod av en kvinna från byn med sin dotter (mitt ex på 16 år) och son. Där står jag i kalsonger och morgonruft och tittar förvirrat omkring mig. Då säger mamma:

hahahaha !
    irl garv

Har en "Stalker" efter mig -.-...

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ifall det är en snygg brud är det okej
    En dag kom det in en snut, det var en rutten en.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    hahahaha !
    irl garv
    Mamma påminnde mig på kvällen när jag kom hem sen.

Kille/tjej?

Reg.datum
    May 2011

Haha fråga din morsa bara

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009

Kille/tjej?
    fyfan, jag skulle skämmas lagom mycket

Kille/tjej?
    Tjej men ingen snygg..

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008

Sherlock state:

Your story has its black holes.

Moppen låter som ett jävla as, så är fan pinsamt att dra ut och köra det är inget + där inte

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    fyfan, jag skulle skämmas lagom mycket
    Tjejen i fråga hade jag inte träffat på ett tag. Undrar vad hon tänker också.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Tjej men ingen snygg..
    Så ful att hon inte ens går att sätta på?

Edit: Dubbel, permanna mig.

Reg.datum
    Mar 2011
    Samma här, 2 stycken faktiskt. En som gillar mig, ser sådär ut .. Den andra ser väll okej ut, stora fina bröst och nice rumpa
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

Så ful att hon inte ens går att sätta på?

Edit: Dubbel, permanna mig.
    mmmmhmm

Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    Samma här, 2 stycken faktiskt. En som gillar mig, ser sådär ut .. Den andra ser väll okej ut, stora fina bröst och nice rumpa
    Låter då bättre än den jag har efter mig

Reg.datum
    Mar 2011
    mmmmhmm Låter då bättre än den jag har efter mig
    Haha, hon är extremt larvig bara hon typ köper pokemon saker till sig själv minst en gång i veckan
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Tjejen i fråga hade jag inte träffat på ett tag. Undrar vad hon tänker också.
    hahaha ja, det lär väl varit det värsta

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    fan dendär har ja också gjort. asjobbigt! spec på vintern. när de jämt är mörkt ute. man vaknar med ett ryck och kutar in i duschen
    Sen inser man hur dum man var efteråt.

hahaha ja, det lär väl varit det värsta
    Egentligen inte, bara känslan av hur dum jag måste ha sett ut.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in