Sidan 85 av 434 Första ... 3575838485868795135185 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Fail på dig att du vill dit med hans morsa
    Ståplats så tdwp skulle kunna stå vart fan han ville, men nu var jag där istället :/

Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Vem vet, hon kanske är het..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Vad har jag nu missat?
    Du vet killarna från "Fest hos Mange"? Rifat började kommentera en utav killarnas länk han la upp på facebook, och där började jag argumentera med honom. Men han tog bort kommentarerna..

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Ståplats så tdwp skulle kunna stå vart fan han ville, men nu var jag där istället :/

Dubbel, men vafan!

Tycker du låter lite bortskämd Filip.. så tråkigt kan det väl inte varit?

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Dubbel, men vafan!

Tycker du låter lite bortskämd Filip.. så tråkigt kan det väl inte varit?
    Nja de är jag inte!
    Tråkigt o tråkigt, var ju dock min första konsert så de var väll en upplevelse men jag tyckte inte om musiken

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Nja de är jag inte!
    Tråkigt o tråkigt, var ju dock min första konsert så de var väll en upplevelse men jag tyckte inte om musiken
    Låter så!
    Ja okej, jag förstår dig men vafan konserter är alltid kul ju. Men jag förstår dig angående genre.

Låter så!
    Ja okej, jag förstår dig men vafan konserter är alltid kul ju. Men jag förstår dig angående genre.
    jaa... jag lyssnar lixom på anal cunt och suicide silence och torsofuck och all möjlig jävla musik men man tänker inte på att andra tycker det är skitmusik!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    jaa... jag lyssnar lixom på anal cunt och suicide silence och torsofuck och all möjlig jävla musik men man tänker inte på att andra tycker det är skitmusik!
    Nuuuuu vet jag inte riktigt vart du fick det ifrån, men jag håller med dig..

vet ej om det är win elr fail men XD http://www.blocket.se/stockholm/Osts....htm?ca=21&w=3 haha plus att min razer deathadder laggar ska försöka fixa det idag sen när jag har sovit . Den dubbelklickar av sig självt jag börjar få damp
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    "Nämen tjena gullet vad görs? inget själv? Jo själv ska jag köpa en 500 tvåtaktare och stegra utanför polishuset coolt va! Vill du ha min msn? "

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    På tal om "Fest hos mange" så var en av dem på emmabodafestivalen, han smala med röd tröja och keps. Sjukt ful!
    Hans länk vi kommenterade också.

Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

den var väl fin

Syster puttade i far i havet, i byxorna hade han mobil för över 5k och plånbok -facepalm-
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Syster puttade i far i havet, i byxorna hade han mobil för över 5k och plånbok -facepalm-
    haha. påminner om min pappa, han har tappat bilnycklar till 2 bilar i havet, varav en gång var vi på öland med småbarn (jag och min lillebror) och nybyggd stereo i bildörrarna, så de gick inte att bryta upp. slutade med att min pappa fick gå 2 mil t o r och handla blöjor och mat och farfar fick posta ned reservnyckeln från sthlm.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

hmm, så värdet på en moppe är vad man köpte den för + vad man trimmat/reparerat den för? då skulle man med andra ord kunna en 3 år gammal bmw för typ nypris med argumentet "jag har lagt ut över 100 000 på service, däck, trimdelar osv!!!!!" haha

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Han tror ju att han kommer få 25k för den

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Reg.datum
    May 2011

Haha det där är ju bara överdrivet

förbannade jävla telefonförsäljare... ringer det en turk och ska sälja försäkringar för id-kortsstölder och skit och jag säger hela tiden "nä, det är inte jag som tar de besluten, du får ringa senare isf", "ja men azzåh, vi schickar bara hem en folder till er så kan ni ta det beslutet tillsammans, ja? ni förbinder er inte att köpa någonting, ja?" osv osv, till slut fick jag iaf honom att vänta med att ringa tills någon av mina föräldrar är hemma...

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    förbannade jävla telefonförsäljare... ringer det en turk och ska sälja försäkringar för id-kortsstölder och skit och jag säger hela tiden "nä, det är inte jag som tar de besluten, du får ringa senare isf", "ja men azzåh, vi schickar bara hem en folder till er så kan ni ta det beslutet tillsammans, ja? ni förbinder er inte att köpa någonting, ja?" osv osv, till slut fick jag iaf honom att vänta med att ringa tills någon av mina föräldrar är hemma...
    Lägg bara på

hur kan du låta dfetta bli ett problem ?

Bara luta dig bakåt, lägg på luren o känn glädjen av att du tystade ner han

Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Lägg bara på
    Citat Ursprungligen postat av Robiin937 Visa inlägg
    hur kan du låta dfetta bli ett problem ?

Bara luta dig bakåt, lägg på luren o känn glädjen av att du tystade ner han
    är för snäll för det annars skulle jag vilja vara hård nog att göra såhär:

Har haft samma problem själv (egen företagare och då kan telefonförsäljarna göra hur dom vill).

För mig handlade det om sk "tysta samtal", dvs att telefonförsäljningsföretagets dator ringer upp en jävla massa nummer och sedan, om man svarar, kopplar till en telefonist. Finns inga telefonister lediga så läggs luren på i örat och man får ett nytt samtal lite senare.

Har haft problem tidigare och det har löst sig men för ett tag sedan så blef jag så jävla förbannad på ett företag som inte respekterade min önskan att inte bli kontaktad en gång i veckan om något uselt erbjudande så jag spårade helt enkelt upp företaget (som ringde tysta samtal till mig hela jävla tiden), tog reda på VDns hemnummer, mobilnummer, nummer till stugan samt frugans nummer och ringde sedan upp, väntade på svar och la sedan på (jag körde in ett par duktigt långa, tysta samtal på hans mobilsvar också...).

Jag gjorde detta ett antal gånger på hans mobil och till slut ringde han upp för att kolla vad det i helvete det var frågan om. Han frågade vad jag ville och jag sa att det vet väl inte jag -jag sa att visst var det jag som hade ringt men jag hade inget att säga så därför hade jag inte sagt något eller helt enkelt lagt på då han svarat.

Han lät lite konfunderad men vi la i alla fall på med adrenalinet rusande likt en högviltsjägare med korn på en äkta "silverback" så ringde jag omedelbart upp igen -och la på . Nu ringde han ringde tillbaks och var riktigt, riktigt irriterad . Jag frågade vad problemet var och han förklarade att "han inte ville ha fler jävla samtal från mig".

Jagförklarade för honom att jag ville inte ha några samtal från honom eller hans telefonslavar heller och varje gång hans företag ringde till mig så skulle jag ringa honom på mobilen, hem och till stugan, oavbrutet tills någon svarade, för de numren hade han ju på företaget så de kunde han ju inte nixa.

Visserligen kände jag mig studndtals som en fullblods-rättshaverist men jag var så jäkla förbannad och det var sån himla "release" att veta att jag hade retat alfahannen i företaget som stört mig så mycket till absoluta bristningsgränsen (han var riktigt djäkla upprörd när jag återigen ringde upp och la på bara för att få honom att förstå allvaret då hans jävla företag återigen ringde upp mig. Tillslut lyckades han inse att han var besegrad).

Har inte fått några tysta samtal från det företaget mer...

H

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Inga polare pallar dra ut o göra något, tråkkväll?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    är för snäll för det annars skulle jag vilja vara hård nog att göra såhär:
    haha, flashback va?
    ont: Farsan snodde mitt jävla raklödder när han åkte utomlands!!!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    haha, flashback va?
    ont: Farsan snodde mitt jävla raklödder när han åkte utomlands!!!
    nepp faktiskt.se

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    nepp faktiskt.se
    haha,lät precis som om det kom från flashback :p
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Hehe precis efter jag skrev mitt tidigare inlägg så ringer en polare o säger att vi ska iväg o lira fotboll me några andra polare, haha XD

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Skulle skicka in ägarbytes pappret till bilen, men då var den första brevlådan trasig (ingen botten så breven ramla ut) och den andra hade posten tagit bort. Så måste in till stan bara för å posta ett jävla brev :/
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ojoj, nån snubbe försökte vinka in mig när jag körde med Neosen..

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in