Ämne: Dagens Fail!

  1. #3121
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    fick ett spännande sms
    han kommer inte komma men tp och ms13 och h.a kanske kommer men om du är rik
    så kanske mina kompisar från black cobra kommer
    (ifrån en tjej på 12,5 år och hennes kille)
    HAHA

    1 av mååånga sms
    Vad babbla du om?

  2. #3122
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    fick ett spännande sms
    han kommer inte komma men tp och ms13 och h.a kanske kommer men om du är rik
    så kanske mina kompisar från black cobra kommer
    (ifrån en tjej på 12,5 år och hennes kille)
    HAHA

    1 av mååånga sms
    Säger som robert, vafan snackar du om? Du skriver så luddigt, fattar ingenting
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #3123
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Säger som robert, vafan snackar du om? Du skriver så luddigt, fattar ingenting
    men har skrivit med dom 2 hela kvällen och orkar inte skriva allt vi skrivit, så tog ett sms som va lite roligt ^^
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  4. #3124

  5. #3125
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg


    Klassiker!
    Vad hände?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  6. #3126
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg

    Klassiker!
    Vad kass han är!
    Hahaha

  7. #3127
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg

    Klassiker!
    Allt lungt eller? Vad sa dom?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  8. #3128
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Allt lungt eller? Vad sa dom?
    Tagen för trim tror jag!

  9. #3129

  10. #3130
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jadå för min del är allt lugnt! Var min polare som blev stoppad, stackarn han kör bara med effetkrör och 50sport och kör jämt skit lagligt... dom gav han bara 1500 för skylten (inflyttad) men såg/hörde att den var trimmad.
    Jamen dåså
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  11. #3131
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jadå för min del är allt lugnt! Var min polare som blev stoppad, stackarn han kör bara med effetkrör och 50sport och kör jämt skit lagligt... dom gav han bara 1500 för skylten (inflyttad) men såg/hörde att den var trimmad.
    Varför stanna han från första början?
    FD rkan

  12. #3132

  13. #3133
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Varför stanna han från första början?
    Helt ärligt, bara fuckon kör ifrån polisen
    Har bara stannat när polisen kört efter mig och satt på blåljus, oftast är det bara rutinkontroller.. Stannar du så har dom inget och misstänka -- försöker du dra så kommer dom vara på dig även nästa gång du är ute och kör

    Tänk till lite

  14. #3134

  15. #3135
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Man brukar stanna tyvärr är inte alla så jävla stenhårda gangsters som du som kör ifrån polisen med en moped bara för man inte vill ha böter för att man har gjort något olagligt. Dessutom hade han skylt och han ingenstans att köra (dom blocka hela trottoaren).
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Helt ärligt, bara fuckon kör ifrån polisen
    Har bara stannat när polisen kört efter mig och satt på blåljus, oftast är det bara rutinkontroller.. Stannar du så har dom inget och misstänka -- försöker du dra så kommer dom vara på dig även nästa gång du är ute och kör

    Tänk till lite
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Precis, har man kort och inte har druckit då klarar man sig i säkert 7/10 fall, bara onödigt att köra ifrån dom sen när du ska till skolan eller något ser dom dig påvägen sen när du går av är du helt körd
    Iof så kör han inte speciellt trimmat men när man börjar närma sig midrace trimmning så är det för mycket man förlorar om man torskar. Det här är ju såklart min åsikt med, men man ska såklart inte dra förrän man märker att dem hänger efter. Kanske utryckte mig fel utifall det lät som om jag försökte imponera eller liknande, för det var inte så jag mena.
    FD rkan

  16. #3136
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Precis, har man kort och inte har druckit då klarar man sig i säkert 7/10 fall, bara onödigt att köra ifrån dom sen när du ska till skolan eller något ser dom dig påvägen sen när du går av är du helt körd
    Men hur ska polisen BEVISA att han var den som körde ifrån? bara för den står vid skolan och han är ägare betyder inte det att han körde
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  17. #3137
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Men hur ska polisen BEVISA att han var den som körde ifrån? bara för den står vid skolan och han är ägare betyder inte det att han körde
    Ja om vi då säger att den är trimmad så kan dom kontra med och provköra den, för om man körde ifrån så har man någonting och oroa sig över.. Som trim kanske?
    Då kommer dom provköra den, dom kanske inte kan fälla dig för inflyttad regplåt eller vad dom nu jagar dig för men dom kommer fälla dig för olovlig körning, vad är bäst?

  18. #3138

  19. #3139
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Ja om vi då säger att den är trimmad så kan dom kontra med och provköra den, för om man körde ifrån så har man någonting och oroa sig över.. Som trim kanske?
    Då kommer dom provköra den, dom kanske inte kan fälla dig för inflyttad regplåt eller vad dom nu jagar dig för men dom kommer fälla dig för olovlig körning, vad är bäst?
    Men man har ju rullat dit moppen eller hur?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  20. #3140
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Men man har ju rullat dit moppen eller hur?
    Ja lite motion behöver man

  21. #3141

  22. #3142
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Håller med dig till 100 procent! Dumt att stanna! Mer chans att torska
    Men Rami.. Du har ju EU-Moppe men inget kort

  23. #3143

  24. #3144
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Du får lika mycket böter för en 70cc midrace setup som urpluggat, bara att dom antagligen inte ens bryr sig om ett urpluggat rör. Eller?
    Men en midrace setup kostar mycket att köpa in allt trim!
    Så inte så roligt att bli av med cylle,fögge,avgasrör,insug, membran osv!

  25. #3145

  26. #3146

  27. #3147
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nja behöver inte kosta så mycket.
    Mitt har inte kostat mig mer än 4-5k.
    Men endå mycket för att en polis ska ta de ifrån dig!
    4-5k är endå rätt mycket pengar!

  28. #3148

  29. #3149
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Jo det är det.

    Ont: Hade sönder mitt avgassystem
    .
    Hur då?

  30. #3150

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in