Ämne: Dagens Fail!

  1. #7681
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Usch, det vart dyra 6 timmar det
    mjo.. och bilen är ju helt sne, fyfan asså, 25 lax åt helvete..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  2. #7682

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    mjo.. och bilen är ju helt sne, fyfan asså, 25 lax åt helvete..
    Bilen kan väl knappts blivit sne! Var de en så hård smäll ner i diket?

  3. #7683
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Bilen kan väl knappts blivit sne! Var de en så hård smäll ner i diket?


    detta är vad som händer när man krockar i 40 km/h. ökar man farten till 80 km/h blir engergin som ska absorberas av bilen 4 ggr större... nu hade ju inte perry krockat i en vägg direkt men det är fortfarande inte helt odramatiskt att köra i diket i 80-90...

  4. #7684
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Bilen kan väl knappts blivit sne! Var de en så hård smäll ner i diket?
    högerdörren går trögt och däcket tar i så jo, den är väl lite sne..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    [video=youtube;fQ-xOplVUyc]

    detta är vad som händer när man krockar i 40 km/h. ökar man farten till 80 km/h blir engergin som ska absorberas av bilen 4 ggr större... nu hade ju inte perry krockat i en vägg direkt men det är fortfarande inte helt odramatiskt att köra i diket i 80-90...
    jo.. dumt att åka fortare, det vet jag ju nu!
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Och just därför får dem endast gå i 30 blås
    haha jo
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #7685
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    drog mig i diket i 80-90 blås, skulle åka 4 mil. kl 5 lämnade jag hemmet för att tanka och hämta en polare. kl 7 tryckte jag ur spärrarna och lekte lite, låg på 3an och gasa på och några sekunder senare låg jag i diket. Fick hämta en bonde med traktor, 300 spänn skulle han ha för att dra upp oss. kl 10 så var bilen uppe, punktering. Köpte nytt däck av en bonde för 100 spänn och slängde på, mycket krångel hit och dit. sedan var det dags att åka mot borlänge igen, kände att det luktade bränt gummi, men sket i det och fortsatte åka. när vi nästan var inne i stan så började bilen gå konstigt och vi gick ut och kollade, punktering igen. Något hade blivit skevt av smällen trots att vi sladdade ner i ett dike fullt med snö, så koppen för fjädern hade skavt hål på däcket. Fick ringa en brud som vi ställde epan hos, hämtade skjuts vilket kostade oss 250kr. tog mig 6 timmar att komma till borlänge, dvs 4 mil...
    Och just därför får dem endast gå i 30 blås
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  6. #7686
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg


    detta är vad som händer när man krockar i 40 km/h. ökar man farten till 80 km/h blir engergin som ska absorberas av bilen 4 ggr större... nu hade ju inte perry krockat i en vägg direkt men det är fortfarande inte helt odramatiskt att köra i diket i 80-90...
    ganska sjukt att det är bara i 40km/h
    och då flyger dom runt som papperspåsar i bilen..
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  7. #7687
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    ganska sjukt att det är bara i 40km/h
    och då flyger dom runt som papperspåsar i bilen..
    ja, det räcker ju med att man får tvärstopp på cykeln i 10 km/h så har man ingen chans att hålla i sig utan flyger som en vante över styret. då kan man tänka sig vad som händer om man fyrdubblar farten och därmed 4^2=16-dubblar rörelseenergin och gör likadant...

  8. #7688

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ja, det räcker ju med att man får tvärstopp på cykeln i 10 km/h så har man ingen chans att hålla i sig utan flyger som en vante över styret. då kan man tänka sig vad som händer om man fyrdubblar farten och därmed 4^2=16-dubblar rörelseenergin och gör likadant...
    det blir inte trevligt det :S

  9. #7689
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    det blir inte trevligt det :S
    sannerligen inte.

    såg på tv förut, det var intervju med en gubbe som bodde nära en ökänd "leksträcka" för mc-förare (kommer inte ihåg om det var bogesund eller ngn annan stans).
    ett antal ggr per år var det folk som kraschade där och dog. han sa ungefär:
    "man har när de växlar ner, sexan, femman, fyran, trean, tvåan, och helt plötsligt blir det dödstyst. då vet man att det är dags igen...", jag vet inte om han bodde tillräckligt när för att göra sig skyldig till smitning om han struntade i att gå dit, men han gjorde iaf det för att kolla om de överlevde eller inte, och inte helt sällan hade föraren tappat armar och ben, huvudet hade snurrat flera varv osv... inte så jävla roligt för dem som ska ta reda på det...

  10. #7690

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    sannerligen inte.

    såg på tv förut, det var intervju med en gubbe som bodde nära en ökänd "leksträcka" för mc-förare (kommer inte ihåg om det var bogesund eller ngn annan stans).
    ett antal ggr per år var det folk som kraschade där och dog. han sa ungefär:
    "man har när de växlar ner, sexan, femman, fyran, trean, tvåan, och helt plötsligt blir det dödstyst. då vet man att det är dags igen...", jag vet inte om han bodde tillräckligt när för att göra sig skyldig till smitning om han struntade i att gå dit, men han gjorde iaf det för att kolla om de överlevde eller inte, och inte helt sällan hade föraren tappat armar och ben, huvudet hade snurrat flera varv osv... inte så jävla roligt för dem som ska ta reda på det...
    Var väl även den sträcka folk som bodde där som lagt ut grus på vägen så dom skulle flyga av vägen i kuvorna!
    Läste det någons stans!

  11. #7691
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    drog mig i diket i 80-90 blås, skulle åka 4 mil. kl 5 lämnade jag hemmet för att tanka och hämta en polare. kl 7 tryckte jag ur spärrarna och lekte lite, låg på 3an och gasa på och några sekunder senare låg jag i diket. Fick hämta en bonde med traktor, 300 spänn skulle han ha för att dra upp oss. kl 10 så var bilen uppe, punktering. Köpte nytt däck av en bonde för 100 spänn och slängde på, mycket krångel hit och dit. sedan var det dags att åka mot borlänge igen, kände att det luktade bränt gummi, men sket i det och fortsatte åka. när vi nästan var inne i stan så började bilen gå konstigt och vi gick ut och kollade, punktering igen. Något hade blivit skevt av smällen trots att vi sladdade ner i ett dike fullt med snö, så koppen för fjädern hade skavt hål på däcket. Fick ringa en brud som vi ställde epan hos, hämtade skjuts vilket kostade oss 250kr. tog mig 6 timmar att komma till borlänge, dvs 4 mil...
    Stackare, själv har man 45min med bil till borlänge hemifrån
    Most stickpeople are black

  12. #7692
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Stackare, själv har man 45min med bil till borlänge hemifrån
    jo det är fan hemskt, dock har jag ju endast mig själv att skylla. ja jag har något liknande jag också..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  13. #7693
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo det är fan hemskt, dock har jag ju endast mig själv att skylla. ja jag har något liknande jag också..
    Fy fan, o det tog sex timmar?
    Most stickpeople are black

  14. #7694
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Fy fan, o det tog sex timmar?
    japp...
    det var mer saker som hände också men jag orkar inte berätta detaljer..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #7695
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    japp...
    Jobbigt värre
    Most stickpeople are black

  16. #7696
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Jobbigt värre
    jo :/
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  17. #7697
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    E20 var en förjävlig väg ikväll.. Jag kör i 70 pga väglaget och när det blir dubbelfil så dyker en lastbil upp bakom och kör om i full fart, helt sjukt läskigt när man inte ens hade kontroll över sin egna bil där. Sen 1 km fram hade en saab fått sladd och krockat.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  18. #7698

  19. #7699

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Gick o la mig i soffan klockan 10 igår kväll o lyssnade på musik , självklart somnar jag
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  20. #7700
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Gick o la mig i soffan klockan 10 igår kväll o lyssnade på musik , självklart somnar jag
    det är ju win, fail är att göra som jag gjorde igår, komma hem från krogen kl.3, somna, vakna vid 6, somna igen vid 10 och vakna kl 6 på kvällen...

  21. #7701

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det är ju win, fail är att göra som jag gjorde igår, komma hem från krogen kl.3, somna, vakna vid 6, somna igen vid 10 och vakna kl 6 på kvällen...
    Hahaha
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  22. #7702

  23. #7703
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    åhh! ja måste ut ock skotta, ja orkar inte
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  24. #7704

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Var väl även den sträcka folk som bodde där som lagt ut grus på vägen så dom skulle flyga av vägen i kuvorna!
    Läste det någons stans!
    vem i helvete lägger ut grus i kurvorna?!!, Har själv kört ut i diket pågrund av lösgrus mitt i gatan fick sladd på framdäcket, tur var så pajade inget och jag fick ett fint skrapsår på låret.

  25. #7705
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Sitter och skriver en uppsats, sedan blir det jobb vid fem....
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  26. #7706
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Vaknade för en halvtimma sen -.-


  27. #7707
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Vaknade för en halvtimma sen -.-
    Samma här med en misslyckad utgång igårkväll!. 20 år och går in på ett ställe som är 23 års gräns, vilket leder till att alla är typ 25+ där inne

  28. #7708
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Inte ett piss att göra, hate sundays...
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  29. #7709

  30. #7710
    Vafan är grejen? Mådde piss i torsdags/fredags, men skitbra igår. Nu mår jag plötsligt lika dåligt igen...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in