Ämne: Dagens Fail!

  1. #8491
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    att du ställer en ledande fråga om jag gillar att trycka ned folk tar jag på samma sätt som att kalla mig översittare, men skit i det nu, du säger ju att du inte menade ngt illa.

    jesus har helt klart funnits, det finns det ju bevis för. pk (politiskt korrekt) innebär i det här sammanhanget att man till sista blodsdroppen hävdar alla människors likhet, lärare och liknande folk brukar vara genom-pk, vilket jag förstår eftersom de lär bli av med jobbet direkt om de skulle antyda att negrer inte är lika som oss vita osv.
    Okej. Förstår.

    Tack så mycket. Då har jag lärt mig något nytt idag.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  2. #8492

  3. #8493
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Snöar väldigt mycket ute samt skola på onsdag.
    Snö är inget negativt om man åker bakhjulsdrift Sen +1 på de andra

  4. #8494

  5. #8495
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Kanske de är, hade väl varit en annan sak om man hade körkort också!
    Aha trodde du hade körkort,

  6. #8496

  7. #8497
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Då hade jag inte suttit här..
    Hehe nej de är iofs sant

  8. #8498
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Åkte hiss med 8 klass kamrater och helt plötsligt stannade hissen så vi fick sitta där i cirka 80min, sen gick en kille som leker COOL! runt och sparka på dörren så då sparkade han sönder rutan på hissen så hela skiten gick sönder så jävla onödigt och dumt, glaser är armerat så det kostar en del! Och rektorn blev sjukt sur på alla för ingen vill snitcha ut han. Så då sa han till oss att alla kommer få betala en summa på 500kr och kanske blir avstängda bara för lille tönten som sparka sönder glaset. Han sa även om ni berättar vem det va så slipper alla och killen får skiten. Så vad fan ska jag göra? Vill verkligen inte bli avstängd för någon idiot men känns ändå fel att snitcha ner han.... Tips? Kanske ett anonymt mail?
    Fundera på om du känner att killen är värd att "få böta" 500 kr för samt ev bli avstäng för.

    Ont: Skola imon
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #8499

  10. #8500

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Börjar dagen bra. Ligger kvar för känge i sängen, när jag sedan ska åka till skolan så är det punka på cykeln. Undra vad som händer senare idag

  11. #8501
    Tröttheten kickar in alltså. Ögonen är tunga som satan och jag ligger och gäspar. Jaja, ska nog klara mig tills ikväll, hoppas jag...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  12. #8502
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Hemma från skolan sjuk idag men missar bara 2 lektioner
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  13. #8503
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Vända dygnet gick ju inte så jävla bra, vaknade nu och de är skola imorrn och upp kl halv 7...
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  14. #8504
    Blir förvånad om jag håller mig vaken tills klockan 6 idag alltså. Problemet är att jag ALDRIG kommer upp till skolan kl 7 om jag däckar då...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  15. #8505
    Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    533
    Varit sjuk i en vecka nu...
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

  16. #8506
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Fundera på om du känner att killen är värd att "få böta" 500 kr för samt ev bli avstäng för.

    Ont: Skola imon
    "shitcha ner han" var ett nytt uttryck, menar du då att du ska (kutta honom)" Våld är för pundare som inte kan lösa skiten genom att prata sig ur situationen... blir så JÄVLA TRÖTT PÅ ALLA JÄVLA IDIOTER.. Måste folk alltid komma till skada ? Man läser ju typ varje dag om att någon blir ihjälslagen.

    Så gå till rektorn och säg som de är, var ju inte du som slog sönder glaset.

  17. #8507
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    "shitcha ner han" var ett nytt uttryck, menar du då att du ska (kutta honom)" Våld är för pundare som inte kan lösa skiten genom att prata sig ur situationen... blir så JÄVLA TRÖTT PÅ ALLA JÄVLA IDIOTER.. Måste folk alltid komma till skada ? Man läser ju typ varje dag om att någon blir ihjälslagen.

    Så gå till rektorn och säg som de är, var ju inte du som slog sönder glaset.

    Han menar "skvallra" /"challa"/ "gola" på honom


    Edit: Fail är att min kedja gick av förut när jag var ute å spann, nu när snön äntligen har lagt sig:/
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  18. #8508
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    "shitcha ner han" var ett nytt uttryck, menar du då att du ska (kutta honom)" Våld är för pundare som inte kan lösa skiten genom att prata sig ur situationen... blir så JÄVLA TRÖTT PÅ ALLA JÄVLA IDIOTER.. Måste folk alltid komma till skada ? Man läser ju typ varje dag om att någon blir ihjälslagen.

    Så gå till rektorn och säg som de är, var ju inte du som slog sönder glaset.
    Vet inte hur pass seriös du var med det inlägget, men han menade nog "snitcha", alltså "tjalla" på grabben som gjorde det.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  19. #8509
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Vet inte hur pass seriös du var med det inlägget, men han menade nog "snitcha", alltså "tjalla" på grabben som gjorde det.
    aha trodde han menade att han skulle snitta till honom

  20. #8510
    Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    aha trodde han menade att han skulle snitta till honom
    Haha nja, de låter ju bara skevt alltså...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  21. #8511

  22. #8512

  23. #8513
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Fick höra av en polare idag att på nyårsaftonen var han på en fest i etuna och en snubbe hade dykt upp och betett sig pissigt, så han blev utskickad efter ett tag. Några minuter senare dyker mer eller mindre 6 av hans "kusiner" upp och totalförstör lägenheten, slår alla som stod i vägen inklusive brudar, och springer därifrån efter ett par minuter. Helt jävla sjukt..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  24. #8514
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Fick höra av en polare idag att på nyårsaftonen var han på en fest i etuna och en snubbe hade dykt upp och betett sig pissigt, så han blev utskickad efter ett tag. Några minuter senare dyker mer eller mindre 6 av hans "kusiner" upp och totalförstör lägenheten, slår alla som stod i vägen inklusive brudar, och springer därifrån efter ett par minuter. Helt jävla sjukt..
    Det där hörde jag också nån av mina kusiner hade vart där eller nån av hans kompisar och så är det i Eskilstuna riktig skitstad äre fan
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  25. #8515
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Grymt trött, somnade vid 16.40 nånting, sen vaknade jag av att lillbrorsan puttade på mig och sa att det var mat...
    Käkade, duschade, sen satte jag mig här.. Sååå, jag säger la gonatt nu då!
    Back to the future 2 får det bli i sängen asså
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  26. #8516
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Skruvade bort fälgen på Vivan och såg att det hade ramlat av en bit på fälgen som var ungefär 7 cm bred och 1 cm hög/djup snacka om skönt att jag hade en fälg liggandes med fräscha däck
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  27. #8517
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    va å köpte klart sista ljudet idag oxå hade jag räknat ut. Okej basar 3000 och steget 4000 De blir 7000. Haha jo tjena när man väl står där : Hmm sån behöver jag, och en sånn . Men den där borde vara bra att ha. Hela kalaset slutade på 9000 xD . Tur att man har spons säger jag bara

  28. #8518
    Varit vaken närmre 36h nu och ska upp klockan 7 imorgon bitti. Måste därför slagga nu...trist!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  29. #8519

  30. #8520
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Nytt schema i skolan denna termin.

    Innan jullovet slutade vi 12.00 på onsdagar, nu slutar vi 15.10 -.-
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in