Ämne: Dagens Fail!

  1. #9061
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    De brukar rapportera förseningar i alla fall. Du har sett de skärmarna på de stora hållplatserna där de visar förseningar och exakt när bussen ska komma efter förseningen? De visade helt snett och var helt galna, även min app visade allting 20-40 min försent/tidigt.
    jag åkte buss mellan bromma och sundbyberg en vecka, på fredagen var det duktig trafikstockning kan man säga... en frågade vilken buss i tabellen detta var, chauffören svarade bara "vi åker inte efter tiderna längre, vi åker bara så fort vi kan så får vi se när vi kommer fram..."

  2. #9062
    Betalt in försäkring o skatt på bilen samt insett att jag på 2 veckor kört upp 3 fulltankar bensin, inte billigt att äga bil...

  3. #9063

  4. #9064

  5. #9065
    Skulle kolla en tråd (om flykting anläggningen) för jag tänkte på de under dagen vad som har snackas om där, så ser jag att tråden är raderad, VA I HELVETE?! Bara för man laddar upp någon som berättar något så är det helt åt helvete å måste raderas
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  6. #9066
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Skulle kolla en tråd (om flykting anläggningen) för jag tänkte på de under dagen vad som har snackas om där, så ser jag att tråden är raderad, VA I HELVETE?! Bara för man laddar upp någon som berättar något så är det helt åt helvete å måste raderas
    jo jag frågade också en sida bak, har inte fått något svar varför den försvann

  7. #9067

  8. #9068

  9. #9069
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jo jag frågade också en sida bak, har inte fått något svar varför den försvann
    Haha, hela detta forum's politiker är socialidioter iaf
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  10. #9070
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    En viss dryg moderator som många stört sig på (woho gissa vem) har drygat sig jävligt mycket, som vanligt.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    är det michel?
    Michél är inte moderator längre om ingen har märkt det?

    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jo jag frågade också en sida bak, har inte fått något svar varför den försvann
    Jag fick svaret att de diskussionerna inte passar i detta forumet. Med det antar jag att vi ska diskutera mopeder mest och inte dra igång en massa konflikter angående invandringen. Ni vet mycket väl att ni inte får diskutera invandring på moppenet, ni har aldrig fått och kommer antagligen aldrig få göra det. Detta är inte mina åsikter, jag brukar (brukade..) själv delta i diskussionerna men det är policyn på forumet antar jag.

    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Haha, fan heller? Börjar på h slutar på olmqvist.
    Vad har denna h olmqvist nu gjort för någonting som är så jävligt?

  11. #9071

  12. #9072
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Anar en viss sarkasm i Pontus inlägg, webbe.
    just så, michél var den mest älskade moderatorn när han var aktiv, hård men rättvis. kan inte minnas att någon har klagat på honom...

  13. #9073

  14. #9074

  15. #9075
    Att jag inte somnat än... Å ska upp 05.00 =(
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  16. #9076
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    14- grader
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  17. #9077

  18. #9078
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Anar en viss sarkasm i Pontus inlägg, webbe.
    Jag är inte dum, jag förstod det. Jag ville bara meddela att han inte var moderator längre.

  19. #9079
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #9080

  21. #9081
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Fyfan..
    Precis..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #9082

  23. #9083
    Asså folk verkar ju inte ha något vett i huvudet!

  24. #9084

  25. #9085
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Precis..
    Det är verkligen dagens fail..

  26. #9086
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Äldre personer som tror dom är bäst och att jag är dum i huvudet bara för att jag är några år yngre ! blir så jävla less !

  27. #9087
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Äldre personer som tror dom är bäst och att jag är dum i huvudet bara för att jag är några år yngre ! blir så jävla less !
    Know the feeling bro :/
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  28. #9088
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Know the feeling bro :/
    Mjo,

  29. #9089
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Satt på bussen med en dam (runt 30-40, såg trevlig ut) som pratade med någon i telefon. Hon berättade för personen att hon var tvungen att åka hem från jobbet för att sonen hade ringt henne och sagt att han behövde en kram för att alla var så dumma. Sen lät det som att den stackars ungen blivit mobbad längre. Blev lite ledsen av det.

  30. #9090

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Satt på bussen med en dam (runt 30-40, såg trevlig ut) som pratade med någon i telefon. Hon berättade för personen att hon var tvungen att åka hem från jobbet för att sonen hade ringt henne och sagt att han behövde en kram för att alla var så dumma. Sen lät det som att den stackars ungen blivit mobbad längre. Blev lite ledsen av det.
    Segt att folk ska mobba andra..

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in