Ämne: Dagens Fail!

  1. #9931
    lossade reed-ventilerna och ser att det är 2-3 mm glapp. fail på förra ägaren

  2. #9932

  3. #9933
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Synd att TS verkar vara så feg.. Fast det är ju nästan alla svenskar och inte minst politikerna..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #9934
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  5. #9935
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Synd att TS verkar vara så feg.. Fast det är ju nästan alla svenskar och inte minst politikerna..
    om du hade småbarn och fru, hade du riskerat att ett gäng negrer utan moraliska gränser gav sig på dem? i hans fall kanske enda vägen är att flytta eller se till så att negrerna blir vräkta. hade han varit ungkarl hade det varit en helt annan sak, då kan man ställa till med en jävla massa jävelskap för dem utan sin egen familj på samvetet...

  6. #9936
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    om du hade småbarn och fru, hade du riskerat att ett gäng negrer utan moraliska gränser gav sig på dem? i hans fall kanske enda vägen är att flytta eller se till så att negrerna blir vräkta. hade han varit ungkarl hade det varit en helt annan sak, då kan man ställa till med en jävla massa jävelskap för dem utan sin egen familj på samvetet...
    Förstår om du tänker så, men TS kanske har några polare (eller kan få några ifrån flashback) som kan göra hus i helvete för den "beklagliga" familjen.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #9937
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Förstår om du tänker så, men TS kanske har några polare (eller kan få några ifrån flashback) som kan göra hus i helvete för den "beklagliga" familjen.
    absolut, tror tyvärr att den här fejden endast kan lösas med våld, det är det enda negrerna förstår då våldtäkt och mord är kutym i deras hemländer och har varit de senaste 20 000 åren eller så.

  8. #9938
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    absolut, tror tyvärr att den här fejden endast kan lösas med våld, det är det enda negrerna förstår då våldtäkt och mord är kutym i deras hemländer och har varit de senaste 20 000 åren eller så.
    Ta inte upp den vanliga rasfrågan i dagens fail igen, snälla.

  9. #9939

  10. #9940
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    absolut, tror tyvärr att den här fejden endast kan lösas med våld, det är det enda negrerna förstår då våldtäkt och mord är kutym i deras hemländer och har varit de senaste 20 000 åren eller så.
    +1!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #9941
    förut fick jag ett brev i mitt brevfack som någon idiot hade addresserat utan lägenhetsnummer, så brevbäraren la alltså skiten i första bästa brevfack vilket råkade vara mitt...
    så där stod jag med ett brev som jag inte hade en aning om var det skulle och undrade vad jag skulle göra. så jag skrev en lapp där det stod "ARNE BAJSE! jag har ett brev till dig som hamnade i mitt brevfack, jag antar att du vill ha det. ring mig på abc-daedfgh så löser vi det. //pontus" och satte innanför en av huvudingångarna.
    idag, dagen efter jag hade satt upp lappen har något riksmongo rivit ner den och slängt den. man kan ju hoppas att det var ägaren till brevet som tog med sig lappen även om jag tvivlar på det. det var ett anställningsvtal i brevet så det är rätt viktigt att det kommer fram.
    om han inte ringer inom några dagar får jag väl springa runt i hela förbannade jävla huset och leta reda på rätt brevfackshelvete antar jag

  12. #9942
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    förut fick jag ett brev i mitt brevfack som någon idiot hade addresserat utan lägenhetsnummer, så brevbäraren la alltså skiten i första bästa brevfack vilket råkade vara mitt...
    så där stod jag med ett brev som jag inte hade en aning om var det skulle och undrade vad jag skulle göra. så jag skrev en lapp där det stod "ARNE BAJSE! jag har ett brev till dig som hamnade i mitt brevfack, jag antar att du vill ha det. ring mig på abc-daedfgh så löser vi det. //pontus" och satte innanför en av huvudingångarna.
    idag, dagen efter jag hade satt upp lappen har något riksmongo rivit ner den och slängt den. man kan ju hoppas att det var ägaren till brevet som tog med sig lappen även om jag tvivlar på det. det var ett anställningsvtal i brevet så det är rätt viktigt att det kommer fram.
    om han inte ringer inom några dagar får jag väl springa runt i hela förbannade jävla huset och leta reda på rätt brevfackshelvete antar jag
    Vet att man inte ska läsa andras post men du kan väl öppna kuvertet och kolla om det står nått namn på pappret/papprena där om ingen hör av sig?
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  13. #9943
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Vet att man inte ska läsa andras post men du kan väl öppna kuvertet och kolla om det står nått namn på pappret/papprena där om ingen hör av sig?
    namnet står i "fönstret" på kuvertet, så jag vet ju vad personen heter och vilken adress han har, annars hade jag inte kunnat skriva någon lapp ju... problemet är att det finns över 100 lägenheter i mitt hus, och han kan bo på vilket som helst av 5 våningsplan, vilket innebär att jag måste springa på varenda våning och leta efter rätt brevfack, något jag helst undviker...

  14. #9944
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    namnet står i "fönstret" på kuvertet, så jag vet ju vad personen heter och vilken adress han har, annars hade jag inte kunnat skriva någon lapp ju... problemet är att det finns över 100 lägenheter i mitt hus, och han kan bo på vilket som helst av 5 våningsplan, vilket innebär att jag måste springa på varenda våning och leta efter rätt brevfack, något jag helst undviker...
    Jaha då förstår jag. Trodde du hade sättit upp en lapp där du typ hade skrivit vad det gällde eller liknande.
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  15. #9945
    herre min jesus... kom på att jag kunde göra en sökning på personen på birthday.se för att se exakt vilken lägenhet han bor i, då visar det sig att han har flyttat till en helt annan adress ... jag får väl ringa posten och fråga vad man ska göra eller något antar jag

  16. #9946
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    herre min jesus... kom på att jag kunde göra en sökning på personen på birthday.se för att se exakt vilken lägenhet han bor i, då visar det sig att han har flyttat till en helt annan adress ... jag får väl ringa posten och fråga vad man ska göra eller något antar jag
    Hahahah fyfan vad jobbigt. Jävla stolpskott till brevbärare
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  17. #9947
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Hahahah fyfan vad jobbigt. Jävla stolpskott till brevbärare
    snarare företaget som inte tar reda på hans riktiga adress och inte ens addresserar lägenhetsnummer på brevet!! och han som inte har sagt till företaget att han har bytt address nyligen...

  18. #9948
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    haha gg, ena ramlagret gick sönder, låter inte bra när man snurrar på det.. aja, man lär sig av sina misstag! Tur att farsan har såna lager på sitt jobb
    Nu sitter lagret som sten, går fan inte att få upp.. . hur?


  19. #9949
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    haha gg, ena ramlagret gick sönder, låter inte bra när man snurrar på det.. aja, man lär sig av sina misstag! Tur att farsan har såna lager på sitt jobb
    Nu sitter lagret som sten, går fan inte att få upp.. . hur?
    såga sönder skiten helt och hållet om det ändå är trasigt?

  20. #9950
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    såga sönder skiten helt och hållet om det ändå är trasigt?
    Vill ju inte ta sönder veven! :o


  21. #9951

  22. #9952
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    du kan väl såga i lagret utan att veven går sönder?
    Jo, men det känns inte allt för säkert haha


  23. #9953
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Jo, men det känns inte allt för säkert haha
    sätt i vinkelslipen och hoppas på det bästa
    skulle haft a-traktor istället!

  24. #9954
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Hektorgrabben Visa inlägg
    sätt i vinkelslipen och hoppas på det bästa
    Hoppar nog över det


  25. #9955

  26. #9956

  27. #9957
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    vad hade du tänkt dig då? säga snälla saker och hoppas på att det ger med sig av sig självt?
    Det fungerar ju med invandringspolitiken.
    Jag var bara tvungen Webbe!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #9958
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    ba värma lagret. du tog i för mkt när du försökte arbeta med de. lager kräver att man trycker på båda ringarna samtidigt annars så gör man bucklor i lagerbanan och de blir obrukbart.
    Jahapp, tror dock att jag både värmt lite för mycket samt att som du sa, tog i för mycket haha.. lagret har fått sig lite konstig färg på ett ställe >_< Men aja, ska ta och värma och försöka få lös det imorgon!


  29. #9959
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det fungerar ju med invandringspolitiken.
    Jag var bara tvungen Webbe!
    nu var det bara rasfrågan det var tal om, eftersom invandrare inte är en ras bör det alltså vara lugnt att prata invandringspolitik

  30. #9960
    "Det var inte då, det är inte sen det är nu vi ska vakna till! Kony 2012 ryckte i mänskligheten, låt inte världen vi lever i få fortsätta såhär, det är inte en person som trycker ner ett samhälle, det är flera! Tillsammans så kan vi få ett stopp på det här, barnsoldater, kvinnomisshandel, krig, rån, länder som går i krasch etc! Jag tänker börja bry mig mer nu, gör mig och världen en tjänst genom att bry dig du med!"

    jävla hippie som förlitar sig på enbart en källa

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in