Sidan 91 av 434 Första ... 41818990919293101141191 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #2701
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Och? Vi kan väl inte inte hjälpa att du är så korkad och går upp tidigare..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Öööhm. Är jag korkad om jag går upp i tid så att jag hinner till jobbet eller du tycker att det är smartare att komma 2 timmar försent?
    Jag antar att du menar varför jag är "korkad" nog att ta ett så tidigt jobb? Isåfall är svaret simpelt.
    1. Det var det mest välbetalda.
    2. Pappa jobbar där.
    3. Jag slutar tidigare så att jag kommer hem och hinner göra någonting av dagen.

    Men jag antar att du inte ville veta det heller va? Han klagade på (eller tyckte att det var fail) att han var tvungen att gå upp tidigt. Då ville jag klaga lite på att jag också gick upp tidigt (tidigare). Sen skämtade jag om att de var dagens fail att han klagade för jag vet att det inte är kul att gå upp tidigt oavsett tid på ett sommarlov. Jag förstår inte varför du ska lägga dig i?

  2. #2702
    06:00 Vaknar, gör mig redo för att åka till jobbet.
    06:15 Börjar spöregna = inget jobb
    06: 20 Går och sover igen
    12:00 Vaknar igen, spöregnar
    13:29 Regnar ännu

    ...
    Girl: can you tell me something? Boy: sure.. what? Girl: what's your favourite? thing, all categories? Boy: hmm.. it starts with "s" and ends? with "ex". Girl: Sex is the only thing you think about... Boy: n0000b! it's SKRILLEX!


  3. #2703

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Regnet.

  4. #2704
    här ere fullt solsken, cyklade nyss i t-shirt till konsum, göttan

  5. #2705

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    det är en bot
    Tur det
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  6. #2706
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Roligt att man råkar åka i vattnet med ena skon, och så har man inte med några extra.. (är mitt i ingenstans med jobbet)

    Sent from my Motorola DynaTAC using Tapatalk


  7. #2707
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    En försökte pruta ner CPIn från 15.5k ner till 13k

  8. #2708
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En försökte pruta ner CPIn från 15.5k ner till 13k
    Gjorde han de på plats så tycker jag du borde ha sålt den då de är hyffsat svårt att sälja EU nu, gjorde han de på mail/telefon be han dra åt helvete eller så säger du att prutning sker på plats !



    ONT : När jag skulle logga in på mnf så försöker jag logga in men de funkar inte, sitter och kliar mig i huvet sen kommer jag på att jag inte har skrivit rätt lösen

  9. #2709
    Människor är emot mig fast än jag inte gjort något...

  10. #2710

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En försökte pruta ner CPIn från 15.5k ner till 13k
    Du skulle ta emot det priset då det är svårt att sälja moppar nu. Särskilt om det inte är en så populär moppe som dom flesta använder.

  11. #2711
    Tatueringen börjar blekna, vill att den ska se ut som när jag var ny tatuerad

    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Du skulle ta emot det priset då det är svårt att sälja moppar nu. Särskilt om det inte är en så populär moppe som dom flesta använder.
    Pffff, han kanske inte är av så stort behov av pengar så han kan väll lika gärna vänta på den rätte som har pengarna?
    För övrigt kan du ladda upp en bild på din duett zigenar pojk.
    Senast redigerat av Danneee den 2011-08-09 klockan 16:24.

  12. #2712
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Born2Ride Visa inlägg
    Tatueringen börjar blekna, vill att den ska se ut som när jag var ny tatuerad



    Pffff, han kanske inte är av så stort behov av pengar så han kan väll lika gärna vänta på den rätte som har pengarna?
    För övrigt kan du ladda upp en bild på din duett zigenar pojk.
    Zigenarpojk? Seriöst.
    Kul att trycka ner andra över internet? Gå ut och motionera istället för att sitta framför datorn och äta chips..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  13. #2713

  14. #2714
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Zigenarpojk? Seriöst.
    Kul att trycka ner andra över internet? Gå ut och motionera istället för att sitta framför datorn och äta chips..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Nog för att jag kan hålla med dig lite men du är så jävla irriterande när du håller på att alltid skriva negativt. Har du någonsin skrivit en positiv kommentar någonsin?

  15. #2715
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Nog för att jag kan hålla med dig lite men du är så jävla irriterande när du håller på att alltid skriva negativt. Har du någonsin skrivit en positiv kommentar någonsin?
    Det är på bara att söka efter mina post så kan du bedöma själv.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  16. #2716
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Det är på bara att söka efter mina post så kan du bedöma själv.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    De senaste 25-30 jag läst har alla trackat ner på någon (förutom "Vad stör du dig på- tråden" eller vafan den heter. Där trackar du bara ner på skrikande småbarn i allmänhet).

    Aja, min fail/win är att jag fick tag på Pontus pappa. Win är att jag fick tag på honom. Fail är att han inte vill ge mig pengarna utan skickar röret, så nu sitter jag med två hyperrör till aprilian isåfall (om han skickar d.v.s.).

  17. #2717
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Zigenarpojk? Seriöst.
    Kul att trycka ner andra över internet? Gå ut och motionera istället för att sitta framför datorn och äta chips..

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Inte för att jag vet hur bra dom 2 känner varandra men jag tror inte han menade de utan skämtade bara

  18. #2718
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Inte för att jag vet hur bra dom 2 känner varandra men jag tror inte han menade de utan skämtade bara
    Jag tror inte att det var något skämt, av vad jag sett får Rifat höra liknande saker dagligen. Men ja, Rifat är rätt jobbig det håller jag med om.
    Dock var det onödigt att kalla honom för zigenarpojk.

  19. #2719
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Det är på bara att söka efter mina post så kan du bedöma själv.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Jag tänkte skriva hur korkad jag tycker du är, men sen insåg jag att det bara är det du vill.. Du kan inte ha något liv va?
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  20. #2720
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Jag tänkte skriva hur korkad jag tycker du är, men sen insåg jag att det bara är det du vill.. Du kan inte ha något liv va?
    Har ett fruktansvärt bra liv. Har du själv något? Eller är datorn din vän? Tönt.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  21. #2721
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Horfitt********jävelåthelvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  22. #2722
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    Horfitt********jävelåthelvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
    Indeed...

  23. #2723

  24. #2724
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    Skulle lacka avgasröret. Farsan hade varit iväg och köpt värmetålig lack. Började skaka och sen lacka på lite, då insåg jag att det va silvrig färg...
    Sprang du då fram till farsan å sprayade han i ansiktet?

  25. #2725
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Indeed...
    åååååååååååh vad förbannad jag blir :@
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  26. #2726
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    åååååååååååh vad förbannad jag blir :@
    Vadårååå?

    Sent from my Motorola DynaTAC using Tapatalk


  27. #2727
    Inte ''dagens'' men jag och 2 polare hittade en snodd moppe när vi var ute och gick ca kl 7 och tänkte rulla hem den till mig för att felsöka, leta ramnummer m.m osv(det var en speedfight 2,eu moppe.
    Vi tänkte ju inte på att något skulle hända och vi har ju lite ''ghetto'' kläder på oss vilket e ganska vanligt här i Söderort, men iaf.

    Vi fick igång den men den värmenöp hela tiden när man körde så vi rullade den lite medan den var igång(funkade på tomgång) och när vi är på en bro så kommer polisen smygande bakom oss och skrek STANNA!! LÄGG ER NER, HÄNDERNA PÅ RYGGEN!!! och jag och min kompis som gick lite längre bak stod bara stilla och blängde på polisen som sprang mot oss och drog batong(De hade tydligen blivit informerade av några boende i området att vi var beväpnade..... mina polare hade busshammare på sig.... standard)

    Nåja.. min polare som ledde moppen en bit framför oss fick iaf panik när han såg polisen och körde, på väg ner för bron så värmenöp han igen och fick en ''highside'' dvs låste sig bakhjulet och mopeden flög och polaren slungades fram och lyckligtvis landade på fötterna och fortsatte springa med polisbilen med full patte efter sig, han lyckades dock springa in i skogen fast blev tagen lite längre fram(hihi)

    Försökte förklara oss att vi hittat den ca 100meter bort på en fotbollsplan men varför ska dom lita på 3st ghetto klädda svenskar som ''leder'' en moped och har busshammare på sig? Iaf, lite längre fram i ''kapitlet''

    Kom fram till polisstationen, jag och min polare blev ju självklart ''kroppsvisiterade'' och då menar jag ytterst.. grundligt.
    Jag fick sitta i en stinkande cell i 10timmar utan mat, fick dricka mig full på vatten.
    Min andra polarna hade redan varit där 3ggr innan denna månad så han var lite av en stamkund och behövde ej visiteras tydligen.. men jaja!
    Togs drog och dna-test.

    samt en timmes mellanrum mellan alla våra förhör, polarna blev släppt mellan 1-3 tiden på kvällen, och jag nån gång efter 4 på kvällen.

    Tydligen kommer detta vidarebefordras till åklagare och den personen kommer då antingen ge oss böter eller låta oss gå, eventuellt rättegång(dock tror jag ej det, staten är inte rik och detta är en rätt så liten grej, dock har en av mina kompisar blivit arresterad ganska många gånger på sistone så det kan hända att det blir rättegång och jag och min andra polare får vittna.

    Ja ja, har glömt lite detaljer nu men nyss hemma från gymmet så.. ska sätta mig o äta lite tonfisk m sojaböner.. oj oj mums


    note: GE FAN I SNODDA MOPPAR! hahahah... och kan lugnt hålla med många som skrivit på youtube, bl.a polare som blivit omhändertagen av polisen att DOM ANVÄNDER ÖVERVÅLD.
    Jag har alltid sett upp till polisen, att det är bra att dem finns men detta är verkligen inte okej.. och att man ska strippa framför x-antal poliser samt väktare var inte heller okej, sen att dom trodde jag tagit anabola var inte heller så kul .. 95a och är ganska stor(finns bild som jag lagt upp på Träningstråden)

    PEACE!

  28. #2728
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Upploppen från London sprider sig hit, helvete!

    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    95a och är ganska stor(finns bild som jag lagt upp på Träningstråden)

    PEACE!
    Aha, okej. Ska kolla så fort jag kan
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  29. #2729
    fan va bra, kbry ..

  30. #2730

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Inte ett enda mail på 2 dagar eller nåt på ciaoen ..
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in