Sidan 10 av 434 Första ... 891011122060110 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #271
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Har fått MVG-resultat på i stort sett allt vi har gjort i Engelska detta året - och så bommar jag totalt på nationella och får G... Det är f*n inte sant.
    har du visat att du har mvg-kvalitet i allt i kursen borde det inte göra något om du bommar nationella...

  2. #272
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Har fått MVG-resultat på i stort sett allt vi har gjort i Engelska detta året - och så bommar jag totalt på nationella och får G... Det är f*n inte sant.
    Nationella får inte sänka något alls, du ska ha MVG och tjata till dig ett.

    Varför är all text centrerad förresten?
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  3. #273
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg


    Nationella får inte sänka något alls, du ska ha MVG och tjata till dig ett.

    Varför är all text centrerad förresten?
    verkar jävligt random, verkar dessutom som att första posten på varje sida inte drabbas... har du left-taggat ditt inlägg?

  4. #274

  5. #275
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    verkar jävligt random, verkar dessutom som att första posten på varje sida inte drabbas... har du left-taggat ditt inlägg?
    Yes i did.

    EDIT: Men inte nu, wtf..
    EDIT igen: Nu blev det centrerat
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  6. #276
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    dagens fail, hmm , nu vet jag!
    fick igång moppe fanet förut och ställde in föggen och varmkörde den lite...
    tänkte dra på lite så jag skulle ta ut den på "stora-vägen" och se vad den går för, så en tjej kompis hänger med på sin baotian som går i typ 55 men visar 95 på mätarn typ.
    så jag drar ut så lägger hon sig bredvid mig när jag ligger och chill kör i kanske 50 så måste jag ju testa vad den går för så jag drar upp i 70-80 vet itne hur fan skiten går men den gör något sånt. sen i slutet av vägen stanna jag och vänta på henne, då kommer hon fram och säger att min moppe gör 145 -.-'

    epic faiiiill
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  7. #277
    dom ringde om någon undersökning på min mobil och frågade massa weird frågor. typ "om du skulle köpa ett bröd idag, vilket märke skulle du köpa?" eller "vilka banker har du sett reklam för senaste månaden?" "vilken är ditt hushålls sammanlagda årsinkomst?" "om du skulle köpa en bil idag, vilka märken kan du tänka dig?" haha

  8. #278
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Har fått MVG-resultat på i stort sett allt vi har gjort i Engelska detta året - och så bommar jag totalt på nationella och får G... Det är f*n inte sant.
    Samma här. Dock fick jag VG på nationella och kommer få VG i slutbetyg... Men denna lärare går inte att ha och göra med. Har haft MVG på i princip vart enda prov och uppgift sen 7:an, och i 8:an fick jag G
    Senast redigerat av Fyren den 2011-05-31 klockan 16:53.

  9. #279

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av Fyren Visa inlägg
    Samma här. Dock fick jag VG på nationella och kommer få VG i slutbetyg... Men denna lärare går inte att ha och göra med. Har haft MVG på i princip vart enda prov och uppgift sen 7:an, och i 8:an fick jag G
    själv fick man ju betygsvarning i biologi för att jag var ledig när vi hade ett läxförhör, jag frågacde vad dom skulle göra den veckan. då berättade hon om läxan, men sa att jag INTE behövde göra den.. sen när jag kommer tillbaka och frågade henne varför jag fick betygsvarningen skrattade hon bara .. ? men win är iaf att jag gjorde förhöret och fick vg (man kunde inte få mer än vg)

  10. #280

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    sitter med presentkort värda 3500 som går ut idag, måste köpas konsertbiljetter och sån skit för dom, men har inget jag vill köpa upp för dom, ingen vill köpa dom och har suttit i kö till kundtjänsten på ticnet i en halvtimme nu och lyssnat på kass myusik men fortf inte kommit fram, vääntetiden skulle va 8 min -.-' död åt ticnet!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  11. #281
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    sitter med presentkort värda 3500 som går ut idag, måste köpas konsertbiljetter och sån skit för dom, men har inget jag vill köpa upp för dom, ingen vill köpa dom och har suttit i kö till kundtjänsten på ticnet i en halvtimme nu och lyssnat på kass myusik men fortf inte kommit fram, vääntetiden skulle va 8 min -.-' död åt ticnet!
    Metaltown och sonisphere dirr.

  12. #282

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Metaltown och sonisphere dirr.
    men böghelvetesäckel-ticnet har ju inte biljetter till ngt av dom -.-' FAN!

    EDIT: sonisphere fanns visst (Y)
    Senast redigerat av kattens den 2011-05-31 klockan 17:11.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  13. #283
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    men böghelvetesäckel-ticnet har ju inte biljetter till ngt av dom -.-' FAN!

    EDIT: sonisphere fanns visst (Y)
    Då drar du dit! Slipknot och In Flames.<3

    EDIT: Och om du inte hinner spendera alla pengarna för att du inte hittar något intressant, så tar jag gärna emot biljett till någon konsert!

  14. #284

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Då drar du dit! Slipknot och In Flames.<3

    EDIT: Och om du inte hinner spendera alla pengarna för att du inte hittar något intressant, så tar jag gärna emot biljett till någon konsert!
    kan fixa biljett till sonisphere billigt åt dig 30%rabatt
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  15. #285
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    kan fixa biljett till sonisphere billigt åt dig 30%rabatt
    Vore fett som fan, dock har jag redan en biljett..

  16. #286

  17. #287
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jehovas vittnen är dagens fail.
    En i min skola är med i jehovas ^^ Lite speciell kille..

  18. #288

  19. #289
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    Kill 'em all! mer störande personer finns inte.
    min svensklärare i nian var jehovas, haha... hon dolde det väl men det kom ut till slut, t ex fick vi inte sjunga på folks födelsedagar för henne :o

  20. #290
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Parkeringsbolag är det äckligaste som finns.

    På skolpakeringen har vi billigare taxa om trycker in en knapp innan vi stoppar i pengarna, för 12 kr får man stå dagen ut och för 24 kr får man stå där till midnatt dagen efter, oavsett när man parkerar. Skulle parkera bilen över natten för ca 2 veckor sen, knappen för rabatt funkade inte så jag ringde Mobil Park två gånger utan svar. Hade lite bråttom så jag betalade 24 kr och lämnade en handskriven lapp i framrutan om problemet och klockan 7 på morgonen dagen efter hade jag fått böter. Överklagade förstås och fick svar idag.

    Om biljettautomaten vid parkeringstillfället inte fungerar åligger det den som parkerar att anmäla detta till parkeringsbolaget omgående.

    Det har inte tagits emot någon felanmälan trots att telefonnummer finns anvisat på biljettautomaten.

    I Ert fordon saknades giltig biljett vid kontrolltillfället. Sådan parkering står i strid med parkeringsvillkoren på platsen.

    Vi vidhåller vår fordran och emotser betalning inom 10 dagar, ange Ert ärendenummer/OCR-nummer som referens.

    Idioter hela bunten.
    Don´t make excuses, make horsepower!

  21. #291

  22. #292
    Vädret. Imorse var det mulet. sen vid 11 tiden INTE ett ENDA moln. 1 timme senare, mulet som fan och nu... Regn som fan

  23. #293
    Haha, skön fail Matte! Bakbromsen är ju typ de viktigaste när man stuntar? xD

  24. #294
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Vädret. Imorse var det mulet. sen vid 11 tiden INTE ett ENDA moln. 1 timme senare, mulet som fan och nu... Regn som fan
    What! Vart bor du någonstans? Här är det fortfarande skinande sol och blå himmel.

  25. #295
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    What! Vart bor du någonstans? Här är det fortfarande skinande sol och blå himmel.
    +1, svettades när jag gick ut med hunden i långärmad t-shirt

  26. #296
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    What! Vart bor du någonstans? Här är det fortfarande skinande sol och blå himmel.
    Bor i Luleå, men studerar i kalix så bor där just nu.

  27. #297

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Måste ha varit något jävla fel på vår termometer , dock jävligt kvavt så man knappt kunde andas ute

    Visade 29*C i skuggan för ungefär två timmar sen
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  28. #298
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    +1, svettades när jag gick ut med hunden i långärmad t-shirt
    Ja det är helt sjukt varmt, 27 grader just nu.

    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Bor i Luleå, men studerar i kalix så bor där just nu.
    Ja okej, här i stockholm är det 27 grader.

  29. #299
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Ja det är helt sjukt varmt, 27 grader just nu.



    Ja okej, här i stockholm är det 27 grader.
    Haha jadu, sjukt hur det kan växla. igår var det 30+ i sol / halvsol :/

  30. #300

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in