Ämne: Dagens Fail!

  1. #3301
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    har suttit en hel äcklig jävla dag och försökt komma på varför min jailbreak inte funkar.. har ju följt guiden till punkt och pricka. Sen läser jag guiden igen och ser att jag har en för ny version av itunes(där felet sitter), den versionen (10.2.1) som jag ska ha finns ingenstans! sedan hittade jag en torrent på tpb, äntligen! installerar och ska starta itunes, då går det inte för att versionen är för gammal!!!!!!!! det fanns en enda jävla äcklig guide på hur man jailbreakar min iphone(min version), och det var den. har suttit hela jävla dagen med det här skiten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  2. #3302

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jävla idioter till människor, fan vad jag hatar vissa alltså!

    Ringde en kille som verkade seriös på Sendan, vi planerade och så skulle dem komma o köpa den vid 18.00 idag.
    När dem kommer har dem inget släp! Jaha tänker jag, jävla fittdäcksparkare.
    Mycket riktigt, han vill provköra, vi tar fram alla extradelar och snackar pris osv.
    Sen säger dem: Aaa vi ska tänka på saken, vi hör av oss!
    BÖGAR SÄGER JAG!!


    Och dagen skulle inte bli bättre!
    Igår planerade vi med dem som köpte min Neos att vi ska hjälpa dem o mecka för dem har lyckats skära 2 cylindrar (hur fan lyckas man?)
    Aja dem skulle komma vid kl 19.00 så jag och pappa löper ut i garaget och städar och damsuger osv osv.
    Vid 19.15 är dem inte där än. Jaha, tänker vi, dem kanske trodde 20.00 (DEM SOM SA 19.00 DAGEN INNAN)
    20.10 så är dem fortfarande inte där! Då ringer vi men ingen svarar, ROLIGT JÄVLAR PAJASER!!

    Är så jävla förbannad just nu.. IDIOTER!
    Men på blocket finns de bara oseriösa jävla .
    Om man nu ska köpa/sälja moped/delar!

  3. #3303
    HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    Svalöv, Skåne
    Inlägg
    1 451
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Men på blocket finns de bara oseriösa jävla .
    Om man nu ska köpa/sälja moped/delar!
    Det är väl lite att ta i, men väldigt många oseriösa är där ja.
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Abk kommer gå lös med sin kebab

  4. #3304

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av HEDIN Visa inlägg
    Det är väl lite att ta i, men väldigt många oseriösa är där ja.
    Jo några seriösa finns de ju!
    Fast inte så många direkt

  5. #3305
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Om ni moderatorer tar bort så många inlägg får ni gärna skriva vad och varför som i övriga trådar!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #3306

  7. #3307
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Rasism.
    Självklart förstår jag det men i övriga trådar brukar ni väll skriva med röd fet text ,vad ni gjort, varför och vilka åtgärder som vidtagits mot de som bröt mot reglen/reglerna?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #3308

  9. #3309
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jävla idioter till människor, fan vad jag hatar vissa alltså!

    Ringde en kille som verkade seriös på Sendan, vi planerade och så skulle dem komma o köpa den vid 18.00 idag.
    När dem kommer har dem inget släp! Jaha tänker jag, jävla fittdäcksparkare.
    Mycket riktigt, han vill provköra, vi tar fram alla extradelar och snackar pris osv.
    Sen säger dem: Aaa vi ska tänka på saken, vi hör av oss!
    BÖGAR SÄGER JAG!!

    Och dagen skulle inte bli bättre!
    Igår planerade vi med dem som köpte min Neos att vi ska hjälpa dem o mecka för dem har lyckats skära 2 cylindrar (hur fan lyckas man?)
    Aja dem skulle komma vid kl 19.00 så jag och pappa löper ut i garaget och städar och damsuger osv osv.
    Vid 19.15 är dem inte där än. Jaha, tänker vi, dem kanske trodde 20.00 (DEM SOM SA 19.00 DAGEN INNAN)
    20.10 så är dem fortfarande inte där! Då ringer vi men ingen svarar, ROLIGT JÄVLAR PAJASER!!

    Är så jävla förbannad just nu.. IDIOTER!
    Men du fattar väl att man inte kan planera att köpa nåt om man inte ens har sett den irl. Han kanske inte ville ha din senda helt enkelt, för helvete, så är marknaden.

    Edit: Kan förstå att du blir sur på han med neosen, då han inte kom.

  10. #3310
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Men du fattar väl att man inte kan planera att köpa nåt om man inte ens har sett den irl. Han kanske inte ville ha din senda helt enkelt, för helvete, så är marknaden.

    Edit: Kan förstå att du blir sur på han med neosen, då han inte kom.
    Han ringde mig nu tidigare ikväll så han ska hämta Sendan imorrn kväll
    Hoppas att han gör det nu
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  11. #3311
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Men du fattar väl att man inte kan planera att köpa nåt om man inte ens har sett den irl. Han kanske inte ville ha din senda helt enkelt, för helvete, så är marknaden.

    Edit: Kan förstå att du blir sur på han med neosen, då han inte kom.
    Precis, dock så har jag alltid köpt mina mopeder vid första gången jag träffade säljaren. Men låt dem tänka och ringa upp dem om du vill
    Btw Kollade forumets regler; reklamannonsen i den avdelningen var ifrån kvinnojouren. Någon som känner sig träffad?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  12. #3312
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Precis, dock så har jag alltid köpt mina mopeder vid första gången jag träffade säljaren. Men låt dem tänka och ringa upp dem om du vill
    Btw Kollade forumets regler; reklamannonsen i den avdelningen var ifrån kvinnojouren. Någon som känner sig träffad?
    Jag köper också alltid moppen vid första tillfället!
    Som jag skrev så hade han ringt och ville hämta den imorgon, hoppas han gör det nu också!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  13. #3313
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jag köper också alltid moppen vid första tillfället!
    Som jag skrev så hade han ringt och ville hämta den imorgon, hoppas han gör det nu också!
    Gött de!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #3314

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Precis, dock så har jag alltid köpt mina mopeder vid första gången jag träffade säljaren. Men låt dem tänka och ringa upp dem om du vill
    Btw Kollade forumets regler; reklamannonsen i den avdelningen var ifrån kvinnojouren. Någon som känner sig träffad? :huhu:
    Rifat
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  15. #3315
    trofast @ spotify

  16. #3316
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Ska tydligen regna idag igen, hela jävla dagen..

    Sent from my Motorola DynaTAC using Tapatalk


  17. #3317
    fick nyss reda på att ja ska börga första skoldagen me lektioner :S har inte ens fått nått schema (stavning?) så kommer kanske sluta vid 3-4 tiden på måndag

  18. #3318
    Det ska regna hela dagen.

  19. #3319
    Beställde svänghjulsavdragare för 89kr, frakten gick på 100kr(med postförskott).. Den passade inte, så beställde en ny nu.. Och en högtryckspump för 400 för dämpen

    Dagens win blev väl dock ;

    http://desmond.imageshack.us/Himg819...jpg&res=medium

    Tror det var en original i

  20. #3320
    Skulle fixa dricka tills ikväll men snubben som brukar köpa ut vill ha ett flak öl i "dricks", alltså ca 230 spänn. Det var bara jag och en polare som skulle ha och vi skulle bara köpa för sammanlagt 300, så vem fan vill ge över 100 spänn i "dricks" bara för att han ska köpa ut?! Girig jävel alltså.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  21. #3321
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  22. #3322

  23. #3323
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    fy fan asså!

  24. #3324
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    På måndag ska vi kolla på fotografiska museet med nya klassen, medans andra klasser ska tex bowla.. Enda som är bra är att det ligger nära så man inte behöver stressa till körlektionen sen
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  25. #3325
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Haha vilken tattare!
    Joo, verkligen...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  26. #3326

  27. #3327
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Poliskontroll utanför högstadiet idag..

    Stod där och väntade på bussen och så hör jag helt plötsligt en moped som varvar på ganska bra.
    Kollar vänster och ser en kille på en derbi eller något sånt komma flygandes utan hjälm, och bara några meter efter är polisen..

    Failen är väl att han kör som en idiot utan hjälm, för hur stor chans lär det var att han kommer undan när dom sett ansiktet på han tex?
    ganska stor ändå för han kan ju åka hem och ställa den, tror inte dom kommer ihåg hans ansikte om 2 dar

    EDIT: OnT : fick mail av en kille som ville köpa moppen, han va utomlands stod såhär:

    Hej!

    Läser att du helst önskar kontakt per telefon men då jag inte befinner
    mig i sverige så väler jag detta sätt.
    Tre frågor:
    1.Har du fler bilder på mopeden?
    2.Och har du en uppfattning hur mycket den drar vid normal körning med
    denna trimmning?
    3.ÄR det mycket fixande med den eller kan en vanlig köpare ges sig på
    detta?

    Ett stort tack på förhand.

    vilken idiot
    Senast redigerat av Rullstolsbarn den 2011-08-19 klockan 15:52.
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  28. #3328
    Citat Ursprungligen postat av Marcus Visa inlägg
    fick nyss reda på att ja ska börga första skoldagen me lektioner :S har inte ens fått nått schema (stavning?) så kommer kanske sluta vid 3-4 tiden på måndag
    Nämen lilla gubben, ska du börja 6:an eller? 3 tiden är fan tidigt att sluta.
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  29. #3329
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Orka gå till halv 4 första dan på måndag, lite överdrivet med tanke på att de är första dan!
    Aja blir säkert skönt i nya skolan bara de inte är så mycket invandrare där :S
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  30. #3330

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in