Ämne: Dagens Fail!

  1. #4441
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    usch själv vart me dom de på bussen/tåget o sthlm. liksom de fi9nns igne skriven lag på att man ska lyfta på arslet för kärringar och gubbar i "trotsåldern" dock brukar ja göra de om de går på nån som ser ut att behöva sitta. handikappad elelr nån på kryckor osv.

    men många gånger bara går de fram nån o kräver min plats. ålder är skitsamma det varierar mkt. från 20 till 80+. och när man säger att dom kan gå o ta sig nånstans eller i fortsättningen be snällt så blire ett jävla liv på dem.
    Alltså, jag gav som jag skrev i något inlägg längre upp att jag mer än gärna ger bort min plats till t.ex. dagisbarn och så när de inte tar det för givet. Jag är faktiskt en väldigt väluppfostrad liten pojk som anser att jag kan stå upp sålänge en stackars unge slipper att trilla i bussen eller en stackars tant måste slå halvt ihjäl sig eller krama sönder en stolpe när jag lika gärna kan stå upp. Alltså, jag ger inte bort det till en kärring som bara gnäller över det eller så. Men skulle hon kommit fram leende till mig och frågat mig snällt och vänligt och inte sett så satans sur ut så skulle jag mer än gärna flyttat mig även om jag anser att hon kan stå upp.

    Det är frustrerande nått så in i helvete. Dock bor jag bara i Helsingborg så det händer inte allt för ofta. Folk ute på landet där jag bor är ytterst vänliga, alltså alla hälsar och jag är väldigt trevlig och flyttar mig nästan direkt när jag ser en äldre/handikappad människa som kan behöva platsen mer än mig.

  2. #4442
    Vafan, efter en skatesession i korridoren återvände jag till min lägenhet. Gick runt lite och lyssnade på musik och åt en macka. Plöstligt slog mig tanken att jag aldrig stått upp och pissat här sen jag flyttade in. Jag släppte mackan direkt och gick med bestämda steg mot toaletten för att göra radikala ändringar för detta faktum. Väl inne på toan gräver jag ner handen i kittet för att urskilja ***en bland en hel del pungsäck, greppar slangen och låter vätskan flöda fritt. Till min förvåning verkar där vara problem med vätskeutmynningen och strålen riktas åt höger (moderat) och studsar på porslinkanten och vidare ut på elementet och dörrposten. Ett par snabba korrigeringar och strålen riktas mot centrum av träffytan, dock var skadan redan skedd och Mr.Muscle fick tvätta upp röran. Hell yeah

  3. #4443

  4. #4444
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Haha jag skulle sälja mitt ABUS lås. Då är det en som mailar "Hur mkt väger den?" Då tänker man ju, wtf Sen så ger man svar på hur mkt den väger, sen så hör man inge mer från den personen -.- Men nu är det iaf sålt! Fick 500, rätt så bra!
    Jag hade mycket väl kunnat fråga vad det vägde. Vad är det för fel med det? Om jag nu ska köpa ett begagnat lås hade jag nog frågat det då jag inte orkar ha ett 2-tonslås som jag har haft innan.

  5. #4445
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag hade mycket väl kunnat fråga vad det vägde. Vad är det för fel med det? Om jag nu ska köpa ett begagnat lås hade jag nog frågat det då jag inte orkar ha ett 2-tonslås som jag har haft innan.
    Big Up !

  6. #4446

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Vaknade nu!
    Skulle fan börjat 8,30

  7. #4447

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  8. #4448
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Haha
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  9. #4449
    afrikansk standard
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  10. #4450
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  11. #4451

  12. #4452
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Åkte iväg förut för att handla mat för det var helt tomt i kylskåpet.

    kom hem med detta
    Namn:  2130rqe.jpg
Visningar: 624
Storlek:  96,8 KB

    glömde köpa smör bröd och allt annat. vet inte hur jag tänkte när jag tog ost men inge bröd eller smör, inte första gången det hänt att jag bara kommer med skit heller
    Man har ju sina prioriteringar!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  13. #4453
    hor fitt dead island, 3 timmars gameplay har försvunnit

  14. #4454
    asså är jag den enda som har en avisering som man har kollat på, men knappen är fortfarande sådär blå?! det har varit så i typ 3 dagar nu och det är jobbigt! hur får man bort det?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  15. #4455

  16. #4456

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    ¨
    HAHAHAH, ngn som har tröttnat på sin moppe tror jag

    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Åkte iväg förut för att handla mat för det var helt tomt i kylskåpet.

    kom hem med detta
    Namn:  2130rqe.jpg
Visningar: 624
Storlek:  96,8 KB

    glömde köpa smör bröd och allt annat. vet inte hur jag tänkte när jag tog ost men inge bröd eller smör, inte första gången det hänt att jag bara kommer med skit heller
    den där är ju snarare regel än undantag O.o


    EDIT: är mamma och pappa som inte låter mig dra på konsert i helgen... skulle kommit hem i helgen (förvisso första gången på en månad) men sen så dök det upp ett tillfälle att dra på lars winnerbäck. skulle döda för att få se han.
    Senast redigerat av kattens den 2011-09-14 klockan 17:03.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  17. #4457
    Win för mig, fail för klasskompisen.

    En kille i min klass skulle spela tuff/kunnig och skämma ut en ****** inför resten av klassen så han frågade vart tändstiften sitter i volvo 440 och ******n hade inte en aning, så några börjar typ garva sen visar han vart de satt och säger:
    "Här sitter tändstiftet, i blocket din idiot!"

    Och då klämmer jag in att det inte sitter i blocket utan i toppen Men han påstod att de va samma sak sen gick han därifrån...

  18. #4458
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Märkte att hojen inte vill gå på fullgas i effektkurvan. får tömma tanken och kolla soppafiltret, lär vara gammal soppa eller skit där
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  19. #4459
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Märkte att hojen inte vill gå på fullgas i effektkurvan. får tömma tanken och kolla soppafiltret, lär vara gammal soppa eller skit där
    Du och jag är inte vänner längre

  20. #4460
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Du och jag är inte vänner längre
    Har temporär pengabrist, skyldig päronen över 10000 Din hade dock varit bra mkt trevligare att köra upp med, inte så fin svängradie på sporthoj märkte jag
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  21. #4461
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    ¨
    HAHAHAH, ngn som har tröttnat på sin moppe tror jag



    den där är ju snarare regel än undantag O.o


    EDIT: är mamma och pappa som inte låter mig dra på konsert i helgen... skulle kommit hem i helgen (förvisso första gången på en månad) men sen så dök det upp ett tillfälle att dra på lars winnerbäck. skulle döda för att få se han.
    jag har varit på winnerbäcks konsert 4 gånger, han är kung!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  22. #4462
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Mnf är så jävla dött..

  23. #4463

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Mnf är så jävla dött..
    Naj pöjk

  24. #4464
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Naj pöjk
    du gör det livligt <3
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  25. #4465
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Naj pöjk
    Pöjk? Vafan kallaru mig?

  26. #4466

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    du gör det livligt <3

    Va gullig du är <3 <3 <3 <3 <3

  27. #4467
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Va gullig du är <3 <3 <3 <3 <3
    nej.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  28. #4468
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Har temporär pengabrist, skyldig päronen över 10000 Din hade dock varit bra mkt trevligare att köra upp med, inte så fin svängradie på sporthoj märkte jag
    Jaha okej, men det är ingen fara Mjo den är helt underbar på uppkörningen, bara slänga hit och dit

  29. #4469
    Täppte till moppen igår, så nu rullar den original.

    Körde till skolan imorse, gjorde 40 MAX. Förgasaren är dock helt oinställd, går som en påse nötter alltså.
    Så kom försent till plugget, och självklart ska vädret skifta ifrån ganska ok höstväder till storm och skurregn... Var dyngvåt hela skoldagen, från topp till tå. Soft? Nej. Never, ever again alltså.
    "Inställningen är halva grejen"

  30. #4470
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Skrev igår om den satans kärringen som satt och glodde på mig hela tiden som hade svårt att gå. Så idag gick jag på bussen som var nästan full, sätter mig längst framme på ensits-sätet eftersom det i övrigt bara fanns en plats på tvåsits-platser kvar och den svenska normen säger att man ska sätta sig på tomma (heltomma) säten. Så på nästa hållplats går den jävla kärringen på, jag tänkte självklart visa att jag inte var någon bortskämt unge så jag reste mig och gick bak någon meter. Då går kärringen förbi mig och bak till en helt vanlig plats där det sitter en ungdom utanför en äldre dam (2-sits), kärringen står och tittar i någon minut tills hon harklar sig. Killen tittar upp och frågar tanten "Vill du ha platsen eller?". Hon svarar "Klart som fan jag vill, ha lite vett och res dig upp..". Jag sätter mig igen på min plats som f.ö. är den platsen där folk med gångsvårigheter så sitta och är lite småsur. Sen blev det självklart ett jävla liv när den trevliga gamla damen som satt innanför skulle ut från sin plats för att hoppa av. Då kläcker kärringen ur sig "Men för helvete, är du dum i huvudet? Ser du inte att jag har problem med att gå eller?".

    Fyfan vad sur jag blir!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in