Ämne: Dagens Fail!

  1. #4861
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    den där killen på furian är så fruktansvärt ful att jag vill slå in ansiktet på honom, när han ser sådär stolt ut i slutet.... ååh fan vad jag stör mig på han haha
    haha +1
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  2. #4862
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Engdaaahl@MNF eller vad han heter har snackat skitlänge om att han ska komma o kolla på ciaoen, när vi bestämt tid osv. så säger han att han inte kan fixa släp och kommer inte till Stockholm på länge.
    Vilken jävla pajas
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #4863
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Jahapp, där rök ungefär 1k. Råkade paja några gängor på veven som jag förgäves försökt fixa i några timmar nu..

    Sent from my Motorola DynaTAC using Tapatalk

    EDIT: Ska försöka fixa nya gängor, funkar inte det så är detta fortfarande en fail..
    Senast redigerat av will3 den 2011-09-25 klockan 19:23.


  4. #4864

  5. #4865
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Nån som hade väldigt svårt för svenska ringde på moppen nyss. Han:Eyy vil chuupa chmoppen av dey! va kostar dene??" jag: högsta budet är på 1000kr. Han: vaa!?!?! jag buder 11000 va! jag: jo tjena. Han: nåt oförståeligt jag inte kunde tyda. och så la jag på....
    tänkt om han var seriös?

  6. #4866

  7. #4867

  8. #4868
    Citat Ursprungligen postat av Born2Ride Visa inlägg

    Hahaha, tänkte länka till den förut

    Fin sign btw
    Most stickpeople are black

  9. #4869

  10. #4870
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Stulen

  11. #4871
    1500 kr i fortkörningsbot.. 74,3Km/h på 70km/h väg. Fick 500 billigare för jag sa att hasighetsmätaren var sönder så körde lika snabbt som han framför mig (arbetskamrat) och att jag var på väg till verkstaden

    De var stor Rassia på Kungsbackaleden med mc-polis bakom buskarna i accelrationsfältet, poliser som stod på broar och sköt laser samt civil som stod vid kanterna.. (satt i mina tankar)

  12. #4872
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Då kan han få spendera dom pengarna på ett par svenska lektioner istället.
    haaha


    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    1500 kr i fortkörningsbot.. 74,3Km/h på 70km/h väg. Fick 500 billigare för jag sa att hasighetsmätaren var sönder så körde lika snabbt som han framför mig (arbetskamrat) och att jag var på väg till verkstaden

    De var stor Rassia på Kungsbackaleden med mc-polis bakom buskarna i accelrationsfältet, poliser som stod på broar och sköt laser samt civil som stod vid kanterna.. (satt i mina tankar)

    Segt med böter
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  13. #4873
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    en kompis te mej sa att om man tog bort reg plåten eller ställer av den så blir den 30moped eller nått sådant? fast tror inte de va sant men
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  14. #4874
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Nneeggrroo Visa inlägg
    1500 kr i fortkörningsbot.. 74,3Km/h på 70km/h väg. Fick 500 billigare för jag sa att hasighetsmätaren var sönder så körde lika snabbt som han framför mig (arbetskamrat) och att jag var på väg till verkstaden

    De var stor Rassia på Kungsbackaleden med mc-polis bakom buskarna i accelrationsfältet, poliser som stod på broar och sköt laser samt civil som stod vid kanterna.. (satt i mina tankar)
    Det var inte nådigt. Galet för 4.3 km/h

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  15. #4875
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    en kompis te mej sa att om man tog bort reg plåten eller ställer av den så blir den 30moped eller nått sådant? fast tror inte de va sant men
    Hahaha nej
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  16. #4876
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av derbi_killen Visa inlägg
    Hahaha nej
    haha
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  17. #4877
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Stulen
    Tror det jag med. Frågade om papper men då sa han att det inte fanns några

  18. #4878
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Kom precis på att jag måste skriva ett jävla islam/muslimbrev på två A4 sidor till på Måndag...


  19. #4879
    Citat Ursprungligen postat av hudik95 Visa inlägg
    Tror det jag med. Frågade om papper men då sa han att det inte fanns några
    Inte många 30- moppar som har papper ..

    Men det kan inte vara en 30 moppe detdär ´

  20. #4880
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Inte många 30- moppar som har papper ..

    Men det kan inte vara en 30 moppe detdär ´
    Man ska ha papper på dom ändå.. annars kan den ju vara stulen eller något sånt


  21. #4881
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Man ska ha papper på dom ändå.. annars kan den ju vara stulen eller något sånt
    Kolla upp det hos polisen så är det väll bra sen ..´ /om man nu inte är säker ,,,,,

  22. #4882
    vet att det inte är rätt och fråga här men ändå när ni snackar om att köpa stulen moppe.
    Om man köper tex den och det sen visar sig att den är stulen får man behålla moppen eller får man pengar eller hur blir det ?

  23. #4883
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    vet att det inte är rätt och fråga här men ändå när ni snackar om att köpa stulen moppe.
    Om man köper tex den och det sen visar sig att den är stulen får man behålla moppen eller får man pengar eller hur blir det ?
    Så vitt jag vet får man varken behålla moppen eller får några pengar tillbaka alls!

    Ont: börjar fan bli förkyld nu...tur att det är måndag dock! Då hinner man nog bli frisk till helgen!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  24. #4884
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    vet att det inte är rätt och fråga här men ändå när ni snackar om att köpa stulen moppe.
    Om man köper tex den och det sen visar sig att den är stulen får man behålla moppen eller får man pengar eller hur blir det ?
    Klart man inte få behålla den.
    Du får lämna den till snuten och du får inte ett skit
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  25. #4885
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Så vitt jag vet får man varken behålla moppen eller får några pengar tillbaka alls!

    Ont: börjar fan bli förkyld nu...tur att det är måndag dock! Då hinner man nog bli frisk till helgen!
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Klart man inte få behålla den.
    Du får lämna den till snuten och du får inte ett skit
    Okej fan va kasst ändå

  26. #4886
    Swooss avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    katrineholm
    Inlägg
    152
    man ska fråga om ram nummer och cheka med polisen och om den inte va stulen kan man troligen köpa den. XD

  27. #4887
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    vet att det inte är rätt och fråga här men ändå när ni snackar om att köpa stulen moppe.
    Om man köper tex den och det sen visar sig att den är stulen får man behålla moppen eller får man pengar eller hur blir det ?
    Ingen aning faktiskt ..

    Jag hade en idii som försökte lura på mig en aerox , tänkte byta , men så kom jga på att ¨jag har ju inte frågat om ramnummer ..

    så ringde och gjorde det -

    då sa han - Du tror väll inte att den är stulen va ? Det är den inte för den har varit tävlings moppe förut , 70cc och italkit tändning .
    moppen är värd 15 tusen och bara trimmet kostade mig 20 tusen , så jag lurar dig inte , du går plus på det här -

    MAN FÅR VARA RIKTIGT DUM OM MAN TROR ATT NÅGON SKA GÅ PÅ DET ` VET JU VAD SKITEN KOSTAR NYTT .


    Sen när jag sa att jag inte längre ville byta blev ju idioten arg Blir så trött på sånt där folk

    Trodde först att killen var en liten unge eller något då han skrev som om han aldrig gått på en svenska lektion och han använde sig seriöst utav ¨3¨ ord när han snackade ¨Ah,Jo,Mmh¨

    Sen en sak till som gjorde att jag inte bytte var att han där på slutet berättade att den var i delar , eller .. toppen var av och han tyckte att det går ju så snabbt o sätta dit så det kunde väll jag göra när vi bytt ¨Han kunde to.m vara så snäll o leta reda på muttrarna¨

    Skrev det att ¨Men då är det väll bara att du slänger på toppen så kan du visa film på när den går sen¨

    Då lät det bara ¨Jo , men vill inte du fixa det .. ? Jag måste hålla på och modda massa då¨

    Sen sa jag det att jag hade ingen lust att byta då , men så sa han att ¨Ja men då fixar jag väll det då -.- ¨

    Så skulle han fixa det , så jag tjatade lite på honom för att reta honom lite och fråga hur det gick oså bar aså att han kanske blev tvungen att erkänna att den inte fungerade .

    Men så sa han varje gång att ¨Jag letar efter toppen¨

    sen efter det ¨Jag får leta reda på den dagen efter¨

    Sen skrev jag det då att jag byter inte , men då blev ju trollet argt och dampa , riktigt äcklig människa .

  28. #4888
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Ingen aning faktiskt ..

    Jag hade en idii som försökte lura på mig en aerox , tänkte byta , men så kom jga på att ¨jag har ju inte frågat om ramnummer ..

    så ringde och gjorde det -

    då sa han - Du tror väll inte att den är stulen va ? Det är den inte för den har varit tävlings moppe förut , 70cc och italkit tändning .
    moppen är värd 15 tusen och bara trimmet kostade mig 20 tusen , så jag lurar dig inte , du går plus på det här -

    MAN FÅR VARA RIKTIGT DUM OM MAN TROR ATT NÅGON SKA GÅ PÅ DET ` VET JU VAD SKITEN KOSTAR NYTT .


    Sen när jag sa att jag inte längre ville byta blev ju idioten arg Blir så trött på sånt där folk

    Trodde först att killen var en liten unge eller något då han skrev som om han aldrig gått på en svenska lektion och han använde sig seriöst utav ¨3¨ ord när han snackade ¨Ah,Jo,Mmh¨

    Sen en sak till som gjorde att jag inte bytte var att han där på slutet berättade att den var i delar , eller .. toppen var av och han tyckte att det går ju så snabbt o sätta dit så det kunde väll jag göra när vi bytt ¨Han kunde to.m vara så snäll o leta reda på muttrarna¨

    Skrev det att ¨Men då är det väll bara att du slänger på toppen så kan du visa film på när den går sen¨

    Då lät det bara ¨Jo , men vill inte du fixa det .. ? Jag måste hålla på och modda massa då¨

    Sen sa jag det att jag hade ingen lust att byta då , men så sa han att ¨Ja men då fixar jag väll det då -.- ¨

    Så skulle han fixa det , så jag tjatade lite på honom för att reta honom lite och fråga hur det gick oså bar aså att han kanske blev tvungen att erkänna att den inte fungerade .

    Men så sa han varje gång att ¨Jag letar efter toppen¨

    sen efter det ¨Jag får leta reda på den dagen efter¨

    Sen skrev jag det då att jag byter inte , men då blev ju trollet argt och dampa , riktigt äcklig människa .
    haha vilket fucko xD

  29. #4889
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    haha vilket fucko xD
    ah jag blir riiktigt irriterad på den sortens människor -.-

  30. #4890
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Inte många 30- moppar som har papper ..

    Men det kan inte vara en 30 moppe detdär ´
    Försäkringsbevis räcker

    ONT: vart skitfint väder hela dan o när man ska gå ut en sväng börjar de såklart regna -.-

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in