Ämne: Dagens Fail!

  1. #4501
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Fyfan, HAR DEM INGE BÄTTRE FÖR SIG ?
    Det finns faktiskt trafikpoliser

    Dessutom är det deras jobb, och blir det för mycket klagomål osv så måste ju något göras åt det
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  2. #4502
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Det finns faktiskt trafikpoliser

    Dessutom är det deras jobb, och blir det för mycket klagomål osv så måste ju något göras åt det
    har vart många klagomål på moppar här plus att i fredags var det en svart kille som snodde en moppe av en kompis kompis. Han sa "ge mig moppen annars dödar jag dig" hah lol och en fiddy som blivit stulen den senaste veckan. mycket körande med fyrhjulingar och trimmade moppar.

  3. #4503
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Attentionwhore kallas det. Det räcker inte med att skriva av sig utan man måste verkligen få folk intresserade. Hans inlägg längre ner "Jag uppmanade inte folk att fortsätta undra i mitt första meddelande..." är bara ett svagt försvar.
    Är verkligen ingen attentionwhore, utan jag "skriver av mig" på mitt sätt så att säga. Hädanefter ska jag försöka skriva mina meddelanden så att jag får in allt, utan vidare diskution.

    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Klart som fan du gjorde eftersom du skrev som du gjorde
    Vi är olika individer som uppfattar och tolkar meningar olika, sen om du blir uppretad av hur jag skriver, ignorera det.
    Nu andas du manuellt!

    Don't drive faster than your guardian angle can fly!

  4. #4504
    hel kaoz dag, först skulle vi av tåget, då var dörren paj, så vi springer till nästa och börjar klicka men det öppnas inte... så kommer en sur jävla kärring till konduktör och säger att vi får hoppa av vid nästa station... så när vi hoppar av där ser vi ett tåg som går till hallsberg, vi skulle vara i laxå, laxå är mellan där vi var och hallsberg, men vi tänkte äsch kör på det, så springer som idioter och hitter hoppa på tåget precis innan dörrarna stängs, sen åker vi tillbaka till hallsberg, dock trodde min polare att det inte skulle stanna i hallsberg så han var skit stressig... Då måste vi komma till skolan, då ringer polarn sin farsa som kommer och hämtar oss och skjutsar oss dit, helt sjukt, vi var bara 1 timme försenade, sen det roliga var att det stod en traktor utanför, så tänker vi inte mer på det förän läraren berättade att en annan kille i klassen missa bussen och fick åka traktorn (äkta traktor, ingen epa)... sen var vi förbi en sväng till örebro för att hämnta ett avgas krök som ktm_danielsson @ mnf skulle ha urpluggat, och han släpar oss över halva örebro och säger hela tiden.. det är "bara" runt hörnet... ganska turbolent dag må jag säga..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  5. #4505
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Sitter och stör mig som fan på micen på mitt nya headset då den satt väldigt dumt till att slösurfa och ha huvudet bakåtlutat. Nu precis insåg jag att, jag kan flytta upp micen istället (ni vet, inte vid munnen utan sätta den rakt upp typ längst med headsetet) då jag inte har pratat skype på ca 2 timmar.

  6. #4506
    Haha, min morsa flippar sönder över att jag var på fest hos en polare där han vi var hos hade sönder en grannes kamera, vilket de blev galet sura över, även fast de fick en ny av honom... Tydligen är jag inblandad i det bara för att jag var där, även fast jag satt inne medans det hände ute.
    Senast redigerat av pluppen den 2011-09-15 klockan 22:41.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  7. #4507
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Vart på teater mellan 18.30 tills nyss ungefär -.- och får bara 1 lektions kompensation
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  8. #4508
    Somna klockan typ halv 5 o vakna ca 8, snacka om att man är klarvaken atm alltså...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  9. #4509

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    H3H3H3H3
    Inlägg
    60
    2 fail på 1 minut, lyckat?
    För satt jag o lödde, då råkade jag gå emot lödstiftet på lödkolven.
    Jag såg inte att det va kvar lite lödtenn på stiftet då, pga att jag brände mig så ryckte jag till.
    Då skvätter det resterande lödtennet från siftet och träffar mig på foten.
    Så nu har jag ont på både handen och foten.

  10. #4510

  11. #4511
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Fuck TS! Köpte ett helt nytt Gianelli 2t och fick inte med någon adapter så nu mailade jag dom och sa det så sa dom oj vi glömde det, förlåt vi skickar det på måndag och det kommer kosta 230kr! FML man ska fan få med
    Ofta du behöver betala för de?
    När de gjort fel för mig så har jag stått på mig och antingen fått det skickat gratis eller någon slags kompensation

  12. #4512

  13. #4513
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Vår lärare kan verkligen inte lära ut. Hon läser rakt av ur boken, vet inte hur word fungerar och vi får i princip lära henne. Vi har Information & Layout f.ö. så att ni vet vad jag pratar om. Det är helt sjukt.

  14. #4514
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Vår lärare kan verkligen inte lära ut. Hon läser rakt av ur boken, vet inte hur word fungerar och vi får i princip lära henne. Vi har Information & Layout f.ö. så att ni vet vad jag pratar om. Det är helt sjukt.
    Vår lärare i Datorkommunikation, Lokala Nätverk och Linux kan inte heller det han "lär ut", fan ta friskolor

  15. #4515

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Polisen jagde mig idag. Så körde upp mot skolan (där jag går) Sedan in på cykelväg.
    Tror mina klasskompisar undrarde varför jag körde som en idiot där
    Det som var fail

  16. #4516

  17. #4517
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Sparkade mig själv på fingret och stukade det rejält..
    Haha hur fan lyckas man?

  18. #4518
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Vår lärare i Datorkommunikation, Lokala Nätverk och Linux kan inte heller det han "lär ut", fan ta friskolor
    Det värsta är att vi inte ens är en friskola. T.ex. idag fick vi visa vår lärare hur man "tabbar" på Word eftersom hon inte kunde hitta det.

  19. #4519
    Den som ska från motala till örebro, säg till, en polare tog fel tåg...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  20. #4520

  21. #4521

  22. #4522
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Hemskaste bussfärden jag någonsin vart med om! -.-
    På vägen hem från skolan så skulle jag ta bussen som jag alltid tar, dock var den HELT SMOCKFULL just nu.
    Bakom mig sitter typ 4-5 asiater som snackar sitt chingchongspråk högt som fan så hela bussen hör dem, framför mig är de 2 barnvagnar varav i 1 som en unge skriker som han höll på o dö, och kärringen till morsa skiter fullständigt i det.
    Inte nog med det så kom en gubbe och jag gav upp min plats som den gentleman man är. Ända platsen som finns kvar är bredvid den skrikande ungjäveln, och där får jag stå i c:a 20 minuter. Ungen slutade skrika stationen innan jag skulle gå av. Kunde ungen inte sluta skrika lite innan eller?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  23. #4523

  24. #4524
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Hemskaste bussfärden jag någonsin vart med om! -.-
    På vägen hem från skolan så skulle jag ta bussen som jag alltid tar, dock var den HELT SMOCKFULL just nu.
    Bakom mig sitter typ 4-5 asiater som snackar sitt chingchongspråk högt som fan så hela bussen hör dem, framför mig är de 2 barnvagnar varav i 1 som en unge skriker som han höll på o dö, och kärringen till morsa skiter fullständigt i det.
    Inte nog med det så kom en gubbe och jag gav upp min plats som den gentleman man är. Ända platsen som finns kvar är bredvid den skrikande ungjäveln, och där får jag stå i c:a 20 minuter. Ungen slutade skrika stationen innan jag skulle gå av. Kunde ungen inte sluta skrika lite innan eller?
    Tåg ftw! dock så skiter dom fullständigt i om man inte kan komma av tåget -.-
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  25. #4525
    Sjukt jäkla trött och jag ska antagligen ut om typ 2 timmar.. Fan så övärt!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  26. #4526
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Jag har sagt det förut och säger det igen. Fuck kollektivtrafik!
    +1! Alla dagar som det inte regnar på ska jag fan ta moppen till skolan!

    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Tåg ftw! dock så skiter dom fullständigt i om man inte kan komma av tåget -.-
    Går inga tåg från mig till skolan
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  27. #4527
    en frisör blev rånad på torget ungefär vid mig nyss och en moppe uppbränd. yes ännu mer poliser nu!

  28. #4528

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Vår lärare i Datorkommunikation, Lokala Nätverk och Linux kan inte heller det han "lär ut", fan ta friskolor
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Vår lärare kan verkligen inte lära ut. Hon läser rakt av ur boken, vet inte hur word fungerar och vi får i princip lära henne. Vi har Information & Layout f.ö. så att ni vet vad jag pratar om. Det är helt sjukt.
    känner igen det där, min cad A lärare va sån med. jag ville lära mig grejer men han bara

    -nej, det ingår inte i kursen, du behöver inte lära dig det.
    - men jag vill, skulle va kul att kunna lixom
    - mja,mjoo, visst. men du behöver ju inte kunna det för den kursen...
    - nej, men jag vILL kunna det!
    - ja, okej.. jag ska gå och se om jag kan hitta den funktionen.. *går och googlar*
    en timme senare är lektionen slut och han har inte gjort ett skit för att lära mig funktionen.. kan väl även tillägga att han undervisat i cad de senaste 10 åren och att han undervisar i cad B. skitskola vare..

    älskar dock min nya skola <3
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  29. #4529
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297


    Så lång tid tar det innan pappa inser att det är dags att tvätta

  30. #4530
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Slog till lillebror, lillebror springer efter mig med sitt nya headset på sig. Headset sitter fast i datorn och på hans huvud, headset trillar inte av/ur så sladden går av på mitten. Webbe är skyldig lillebror 500 kr. Logiskt!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in