Sidan 12 av 434 Första ... 210111213142262112 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #331
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Hehe, nä snarare sjukt långsamt, hoppas du fixar det.
    Ja, går ju inte att åka på iaf. VEt fan inte vad felet är, gjort rent fögge testat olika munstycken osv. Det konstiga är att den funkade med exakt samma saker förut!

    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    bytt cylle än?
    Yes, 70cc nu

  2. #332
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Ja, går ju inte att åka på iaf. VEt fan inte vad felet är, gjort rent fögge testat olika munstycken osv. Det konstiga är att den funkade med exakt samma saker förut!


    Yes, 70cc nu
    Jag kan ta den om du hatar den, betalar 2000
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #333
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jag kan ta den om du hatar den, betalar 2000
    Hah lugnt! SKa köpa ny fögge när jag får cash iaf. Går den inte bra då orkar jag fan inte mer

  4. #334
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Hah lugnt! SKa köpa ny fögge när jag får cash iaf. Går den inte bra då orkar jag fan inte mer
    Dåå tar jag den
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  5. #335
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Dåå tar jag den
    Ja, gör så haha

  6. #336

  7. #337

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  8. #338
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    Känner mig redo för uppkörning och prov nu så igår satte jag mig vid datorn och såg att nästa lediga tillfälle fanns redan nästa vecka. Då blev jag nervös och stängde av datorn och gick o la mig
    Hahahha!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  9. #339

  10. #340
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Hade betygsamtal med geografiläraren och hon kom fram till att jag skulle få VG om jag kompletterade de två sakerna jag hade kvar. Detta är saker sen förra året med en helt annan lärare som var helt störd så jag hade helt glömt dessa. Visst men fan vad nice tänkte jag och började direkt på uppsatsen som jag var tvungen att ha VG på. Lämnade in den samma kväll (var senaste inlämningsdag då) och dagen efter började jag plugga inför G-provet jag failat på. Hela mitt VG/G hänger på det här jävla provet och två dagar tidigare sagt den tiden och sagt att jag skulle få VG om jag klarade provet och fick VG på uppsatsen. Fick reda på att jag fick VG och var heltaggad idag och skulle precis gå till provet och göra det. Möter henne i korridoren och frågan henne:
    - Provet var om 10 minuter väll? Var var det nu igen?
    - Va? Du har missat provet.. *börjar gå*
    - Men VA? Det ska ju vara klockan 1..
    - Nej jag hade det vid 10, synd om dig.. *börjar gå igen*
    - Jaha.. Men vi hade bestämt 1.. Men finns det andra tillfällen eller ska jag komplettera i uppsatsform?
    - Jag vet inte, jag är upptaget alla andra lektioner och du kan inte göra det i uppsatsform..
    - Jahaaaa, men när vet du hur jag ska göra då?
    - Jag säger till dig.
    - Hur, D-post eller? (D-post är Devtalk-meddelande som är vårt "chatsystem" i skolan..)
    - Jag vet inte, jag säger till senare
    - Men jag har inga lektioner med dig mer?
    - Nehe men vi hörs, hejdå!

    Hela mitt VG/G hänger på det här jävla provet och två dagar tidigare sagt den tiden och sagt att jag skulle få VG om jag klarade provet och fick VG på uppsatsen..
    Så nu är det inte ens säkert att man får G p.g.a. att hon glömt bort min tid. Jag har tre kompisar som satt med när vi pratade om det provet innan också. För övrigt har denna läraren glömt flera tiden med andra elever från olika klasser. Finns det någonting jag kan göra för att faktiskt få upp mitt betyg till ett VG? Hon har ju trots allt lovat att jag kan komplettera upp mitt betyg till VG och jag jobbade som ett svin med den jävla uppsatsen dagen innan.

  11. #341

  12. #342
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    *text*
    Jag hade helt ärligt gjort precis som Lennart, hade nog skrikit åt henne så jävla högt jag kunde. Speciellt när hon går där ifrån som om hon inte bryr sig alls.

    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    *text*
    Fyfan vad rätt gjort!

  13. #343
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    Igår kväll sa ja till morsan att "Joo ja kommer hem ännu inatt någongång" och sen fan glömde jag bort det och for till en kompis o sova utan att meddela... vaknar upp på morgonen och ser 9 missade samtal + 5 meddelanden, så nu vågar ja int fara hem
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  14. #344
    Citat Ursprungligen postat av Error Visa inlägg
    Igår kväll sa ja till morsan att "Joo ja kommer hem ännu inatt någongång" och sen fan glömde jag bort det och for till en kompis o sova utan att meddela... vaknar upp på morgonen och ser 9 missade samtal + 5 meddelanden, så nu vågar ja int fara hem
    hahaha voii ristus!

  15. #345
    Citat Ursprungligen postat av Error Visa inlägg
    Igår kväll sa ja till morsan att "Joo ja kommer hem ännu inatt någongång" och sen fan glömde jag bort det och for till en kompis o sova utan att meddela... vaknar upp på morgonen och ser 9 missade samtal + 5 meddelanden, så nu vågar ja int fara hem
    Kanske borde skicka ett mess eller nåt så hon vet att du är okej? Kan tänka mig att hon är något orolig

  16. #346
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Kanske borde skicka ett mess eller nåt så hon vet att du är okej? Kan tänka mig att hon är något orolig
    Joo jag skickade men inte vågar ja fa hem för det heller, morsan överreagerar så mycket men förstår att hon är orolig eftersom jag var i en stad (Åbo) där det har hänt ganska mycket mord och misshandel på svenskspråkiga människor eftersom finnar inte verkar tåla oss finlandssvenskar av nån anledning
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  17. #347

  18. #348
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    Vilket stolpskott! Det står ju fan PEUGEOT med stora bokstäver på sidan.

  19. #349
    Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    göteborg
    Inlägg
    259
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    Hur fan kan man lyckas med detta?
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

  20. #350

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    http://existenz.se/out.php?id=35264
    värsta stolpskottet jag sett!

  21. #351
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jag hade helt ärligt gjort precis som Lennart, hade nog skrikit åt henne så jävla högt jag kunde. Speciellt när hon går där ifrån som om hon inte bryr sig alls.



    Fyfan vad rätt gjort!
    Jo jag får nog göra som Lennart säger. Problemet är bara just att hon säger att jag kan få betyget och sen bara skiter hon i det. Jag har lixom kämpat upp mig sista terminen och faktiskt fått VG i mycket så kommer hon och fuckar..

  22. #352

  23. #353

  24. #354
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jo jag får nog göra som Lennart säger. Problemet är bara just att hon säger att jag kan få betyget och sen bara skiter hon i det. Jag har lixom kämpat upp mig sista terminen och faktiskt fått VG i mycket så kommer hon och fuckar..
    Jag hade blivit skit sur i din situation, speciellt när du verkligen kämpat för att få betyget. Det hände för ca en månad sen att jag sa till min bildlärare att jag skulle döda henne.

  25. #355
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jag hade blivit skit sur i din situation, speciellt när du verkligen kämpat för att få betyget. Det hände för ca en månad sen att jag sa till min bildlärare att jag skulle döda henne.
    Det lät tufft.

  26. #356

  27. #357
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Det lät tufft.
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Verkligen.


    Edit: Gårdagens fail blir nog att jag skippade en rätt fet fest igår. Pallade inte gå då jag bra fick en öl av pappa, enda han hade hemma.
    Jag är ganska tuff av mig.






  28. #358
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Det lät tufft.
    Att det gjorde..

  29. #359
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Kommer inte in på meddelanden på min retard mobil aka samsung galaxy spica.. Snart åker skiten in i väggen på riktigt

    edit: råkade buckla till ''metallramen'' nu
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  30. #360
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Kommer inte in på meddelanden på min retard mobil aka samsung galaxy spica.. Snart åker skiten in i väggen på riktigt

    edit: råkade buckla till ''metallramen'' nu
    Skaffa iPhone

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in