Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
Var ute och cyklade fredags kväll runt 19:00 tiden, drar ner till rampen och skulle göra världens simplaste grejj.... jo vad händer då ? man vurpar och tar i med händerna och får cyklen i kinden sätter mig på en bänk och har ont som satan i tummarna, jag sa till mina kompisar att jag drar hem, drar hem till pappa och sköljer händerna med varmt vatten och det kändes lite bättre, sen tar jag moppen till mamma, när jag nästan är framme så kan jag knappt gasa för handleden är mos..., kommer hem till mamma och säger att jag vurpat och vi måste upp till akuten och röntka, hon blir inte direkt glad då hon har stressat hela dagen för min morbror gifte sig igår, men hon ringde och vi åkte upp, gick ganska fort där, drog in vid 20:30 och var hemma vid 23:10. Men det slutade med att jag har gips på högra armen för dom misstänker att båtbenet är av , ska ha gipset i 10 dagar sen ska jag röntka om och om det är brutet/spricka så blir det gips i 8veckor eller operation , så typsikt...
Ska på klassresa imorgon till danmark vi ska till badhotellet och jag kan inte bada... köpte även en stunt viva i torsdags, har inte åkt ett skit på den
Tycker verkligen synd om dig, speciellt när sommarlovet snart är här!