Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
Skrev igår om den satans kärringen som satt och glodde på mig hela tiden som hade svårt att gå. Så idag gick jag på bussen som var nästan full, sätter mig längst framme på ensits-sätet eftersom det i övrigt bara fanns en plats på tvåsits-platser kvar och den svenska normen säger att man ska sätta sig på tomma (heltomma) säten. Så på nästa hållplats går den jävla kärringen på, jag tänkte självklart visa att jag inte var någon bortskämt unge så jag reste mig och gick bak någon meter. Då går kärringen förbi mig och bak till en helt vanlig plats där det sitter en ungdom utanför en äldre dam (2-sits), kärringen står och tittar i någon minut tills hon harklar sig. Killen tittar upp och frågar tanten "Vill du ha platsen eller?". Hon svarar "Klart som fan jag vill, ha lite vett och res dig upp..". Jag sätter mig igen på min plats som f.ö. är den platsen där folk med gångsvårigheter så sitta och är lite småsur. Sen blev det självklart ett jävla liv när den trevliga gamla damen som satt innanför skulle ut från sin plats för att hoppa av. Då kläcker kärringen ur sig "Men för helvete, är du dum i huvudet? Ser du inte att jag har problem med att gå eller?".

Fyfan vad sur jag blir!
Kolla vad hon bor . Sen slänger du 123109841 tusen småkulor utanför hennes hus.