Ämne: Dagens Fail!

Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Man måste väl ändå klara vissa saker i simning för G i idrott? Typ 200m bröstsim, livräddning osv. Så har iaf vi det.
    Vi med!
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Vadå då? Poolen är ju iaf uppvärmd Dock har jag aldrig simmat på gympan, höll mig i gymmet, visste att jag aldrig skulle få mer än G så fick vara i gymmet istället
    Simmning på idrotten är nästa lika kul som fotboll! Iaf när man får köra "livräddning med tjejerna i klassen" Sen så är idrott ett lätt ämne å få bra betyg i, iaf om man har rätt lärare, ligger på ett "stabilt" MVG
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Engdaaahl Visa inlägg
    Grabben har sänkt priset på sin Aerox från 6500 till 5000 på en vecka.

http://www.blocket.se/vasterbotten/F...0.htm?ca=9&w=3
    Jag hade iaf velat se ramnr på ramen..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Simmning på idrotten är nästa lika kul som fotboll! Iaf när man får köra "livräddning med tjejerna i klassen" Sen så är idrott ett lätt ämne å få bra betyg i, iaf om man har rätt lärare, ligger på ett "stabilt" MVG
    Vi har livräddning, dock är det bara killar i min klass..

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Ärligt talat, kan ni inte köra livräddning på skolidrotten med en tjej utan att bli kåta?
    Haha Nej men vi har kört det två gånger, sen så är det lättare å "livrädda" en tjej på 50-60 än en kille på 80-90 kg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    korvfest i bastun!!
    Haha exakt! Till och med idrottsläraren hade förslaget att vi kunde basta efter..

fattar inte hur alla kan vara så beroende av tjejerna i skolan? inget speciellt.. dock så har jag en tjej så kanske är därför jag inte är så intresserad men vi har totalt 4 tjejer i 1:an ingen i våran klass!
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    fattar inte hur alla kan vara så beroende av tjejerna i skolan? inget speciellt.. dock så har jag en tjej så kanske är därför jag inte är så intresserad men vi har totalt 4 tjejer i 1:an ingen i våran klass!
    Skönare stämning med några tjejer i klassen, sen ska det helst vara ca 50-50 totalt i skolan imo. Stört att bara ha 4 i hela skolan det är vad jag har i min klass :p hur många totalt är det i din skola?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Skönare stämning med några tjejer i klassen, sen ska det helst vara ca 50-50 totalt i skolan imo. Stört att bara ha 4 i hela skolan det är vad jag har i min klass :p hur många totalt är det i din skola?
    Så har vi det i min klass.

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Inga tjejer i min klass, tror att det bara går en i hela fordonsprogrammet.
    Och jag har inte heller en enda ***** i klassen vilket är väldigt skönt.
    vad har du emot negrar då?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Inga tjejer i min klass, tror att det bara går en i hela fordonsprogrammet.
    Och jag har inte heller en enda ***** i klassen vilket är väldigt skönt.
    Jag har 2st rätt snygga tjejer i min klass(fordon)

Citat Ursprungligen postat av SlickePott Visa inlägg
    vad har du emot negrar då?
    Negrer

nu kommer abk bli glad! men fan, går på MTG och alla söker säkert till bräcke ist.... men kan ju fortfarande komma mer folk eftersom folk fortfarande byter?
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

Riktigt öser ner nu alltså, gjort det de senaste dagarna. Helt random väder med, ena sekunden sol, andra regn. Mysko alltså!
    Sen så hade de även ändrat vårat veckoschema i plugget. Så nu slutar vi tydligen inte 14:20 längre på torsdagar, utan det kom fram en ny, en till engelska lektion då. Så går nu till 15:30 alla dagar i veckan. Chill...
    "Inställningen är halva grejen"

Reg.datum
    May 2010
    Att det ska regna varje jävla dag!
    Så inte i helvetes drygt

Riktigt öser ner nu alltså, gjort det de senaste dagarna. Helt random väder med, ena sekunden sol, andra regn. Mysko alltså!
    Sen så hade de även ändrat vårat veckoschema i plugget. Så nu slutar vi tydligen inte 14:20 längre på torsdagar, utan det kom fram en ny, en till engelska lektion då. Så går nu till 15:30 alla dagar i veckan. Jävla chill...

Hade även sovmorgon imorgon egentligen till 10:00. Men fick ett sms för en stund sen att jag hade tandläkartid vid 8:00 samma dag. YES!
    Vill dock dit lite? Hah...
    "Inställningen är halva grejen"

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Sen så hade de även ändrat vårat veckoschema i plugget. Så nu slutar vi tydligen inte 14:20 längre på torsdagar, utan det kom fram en ny, en till engelska lektion då. Så går nu till 15:30 alla dagar i veckan. Jävla chill...

Hade även sovmorgon imorgon egentligen till 10:00. Men fick ett sms för en stund sen att jag hade tandläkartid vid 8:00 samma dag. YES!
    Vill dock dit lite? Hah...
    Så jävla jobbigt

Dagens fail..

En pundare cyklade runt på backaplan idag och polisen fick syn på honom och började jaga honom. Vid Motocity så finns det en lite bro, Pundaren cykla över bron och polisen hann inte bromsa in så *POOOOFFF* Rak in i en pelare. Snacka om fail.. snuten jagar knarkare på cyklar fyfan hahah amatörer

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Enda tjejen i vår klass bytte till Natur :/
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Enda tjejen i vår klass bytte till Natur :/
    Skönt utan några tjejer i klassen ju, inga moralkärringar! Så länge det finns heta tjejer i skolan är det ju lugnt.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Skönt utan några tjejer i klassen ju, inga moralkärringar! Så länge det finns heta tjejer i skolan är det ju lugnt.
    Hon var ändå ganska skön, men förstår henne! Inte kul o va ända tjejen liksom
    Finns faktiskt gott om heta brudar
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Hon var ändå ganska skön, men förstår henne! Inte kul o va ända tjejen liksom
    Finns faktiskt gott om heta brudar
    Vallentuna friskola har ju flyttat in i nedervåningen i Vallentuna gymnasium nu, och jag hittade faktiskt några heta 9or igår!

Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Vallentuna friskola har ju flyttat in i nedervåningen i Vallentuna gymnasium nu, och jag hittade faktiskt några heta 9or igår!
    Emil goes for lammkött! ihihi
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Emil goes for lammkött! ihihi
    Haha det vet du!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg