Ämne: Dagens Fail!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Drive it like you stole it.

Inga jättefails idag än så länge.
    just det jag gjorde, synd att man inte tänker längre än näsan räcker
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ja, man får väl köpa dom om man vill när man går ut?
    Fast det lär de ju inte vara många som gör eftersom dom brukar väl kosta mer än vad dom presterar..
    Exakt, är ju inte så att dom ger bort en dator för 10papp+ utan lånar ut samt att dom har special avtal med datortillverkaren, iaf min skola
    Jo på 3 år händer det väääldigt mycket, men om dom säljer för typ 200 tar man ju det
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Exakt, är ju inte så att dom ger bort en dator för 10papp+ utan lånar ut samt att dom har special avtal med datortillverkaren, iaf min skola
    Jo på 3 år händer det väääldigt mycket, men om dom säljer för typ 200 tar man ju det
    Våran skola har sammarbeta med Microsoft också, kanske därför vi fick lite bättre datorer också?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    500 får vi köpa ut våra för
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Våran skola har sammarbeta med Microsoft också, kanske därför vi fick lite bättre datorer också?
    trodde ni fick apple macbook?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Rullstolsbarns avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    fattar inte hur "snåla" alla teori linjer e egentligen, vi säger att dom betalar 15 000 för datorerna, (överdrivet jag vet men vi säger 15k)
    sen får man inte väska till, i min skolan får vi alla körkort, B,C,E,CE det e ju värd endel mer än 15k iaf
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Vivacitys förra ägare har tydligen tryckt in ett Italienskt mynt i förgasaren, undra varför?
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    För han visste inte om att moppen var fransk

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    500 får vi köpa ut våra för

trodde ni fick apple macbook?
    Nä, HP Elitebook

Citat Ursprungligen postat av aeroxpojken Visa inlägg
    fattar inte hur "snåla" alla teori linjer e egentligen, vi säger att dom betalar 15 000 för datorerna, (överdrivet jag vet men vi säger 15k)
    sen får man inte väska till, i min skolan får vi alla körkort, B,C,E,CE det e ju värd endel mer än 15k iaf
    Hahah eller hur

alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    börjar bli dags för nya bakdäck på 540in.. Kostnaden blir typ 10000:- för två jävla bakdäck kostar att ligga på topp

Citat Ursprungligen postat av alleexs Visa inlägg
    börjar bli dags för nya bakdäck på 540in.. Kostnaden blir typ 10000:- för två jävla bakdäck kostar att ligga på topp
    Varför ska du investera i däck för 5k/styck? Du kan ju få vettiga baksulor för halva det priset.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

Har en kompis som köpte mitt xbox pluss massa jävla spel och skit till och vi sa 1500:- men så hade han inte tillräckligt med pengar så fick 500:- direkt i handen så skulle jag få 1000 lite senare (han sa en vecka) men nu har det gått upp emot nästan två månader och har fortfarande inte fått mina pengar men ska få dom imorn och nu säger han att båda handkontrollerna och gitarren som han fick med var sönder så jag skulle inte få lika mycket... plus att han säger också att jag har redan fått 800 fast jag bara fått 500 ...

DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    Har en kompis som köpte mitt xbox pluss massa jävla spel och skit till och vi sa 1500:- men så hade han inte tillräckligt med pengar så fick 500:- direkt i handen så skulle jag få 1000 lite senare (han sa en vecka) men nu har det gått upp emot nästan två månader och har fortfarande inte fått mina pengar men ska få dom imorn och nu säger han att båda handkontrollerna och gitarren som han fick med var sönder så jag skulle inte få lika mycket... plus att han säger också att jag har redan fått 800 fast jag bara fått 500 ...
    slå han
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

DerbiFukk0
    Gäst
    Kör upp valfritt objekt på brädden i röven på'n!

Säg att ni hade ett avtal. Avtal i Sverige är formlöst (vilket betyder att de kan ingås muntligen, på telefon, via mail eller på vilket annat sätt som helst) och blir automatiskt bindande så fort säljare och köpare är överens.

Finns ju massor du kan göra. Dock, så tror jag att det bästa du kan göra är att prata med hans föräldrar.
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

Reg.datum
    May 2011

Man lär sig av sina misstag.

Att källaren/förvaringsrummet i huset är rensat på saker som inte hörde hemma där
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Säg att ni hade ett avtal. Avtal i Sverige är formlöst (vilket betyder att de kan ingås muntligen, på telefon, via mail eller på vilket annat sätt som helst) och blir automatiskt bindande så fort säljare och köpare är överens.

Finns ju massor du kan göra. Dock, så tror jag att det bästa du kan göra är att prata med hans föräldrar.
    Citat Ursprungligen postat av DennisL Visa inlägg
    slå han
    äh jag pallar inte hålla på då vi är bra kompisar förövrigt så det skulle bara bli jobbigt
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    där fick du för att du gör idiotiska affärer. alla pengar dirr eller ingen affär.
    mjo har lärt mig det nu, med han iaf, trodde det skulle gå bra då vi är bra kompisar och jag litar på

edit: så sammanfattat får jag bara 1000:- istället för 1500:- för ett helt fungerande xbox med tillbehör...

Inget Spotify Premium nu... Kanske ska testa Grooveshark?
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?

äh jag pallar inte hålla på då vi är bra kompisar förövrigt så det skulle bara bli jobbigt

mjo har lärt mig det nu, med han iaf, trodde det skulle gå bra då vi är bra kompisar och jag litar på

edit: så sammanfattat får jag bara 1000:- istället för 1500:- för ett helt fungerande xbox med tillbehör...
    Man är väll ingen bra polare som gör så? Säg till han och sluta toffla!

alleexss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Varför ska du investera i däck för 5k/styck? Du kan ju få vettiga baksulor för halva det priset.
    Har bridgestone potenza RE 040 RFT just nu, och har ingen vidare lust att byta ned mej. Sen bidrar ju dimensionen på 275/40-18 till att dem är rätt dyra.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Måste palta mig till skolan imorrn, trots min äckligt jobbiga förkylning. Vågar fan inte missa nått i skolan, inte bra!

tråkade ut för samma sak med en kompis, han gav mig 800, sen veckan efter frågade jag när jag skulle få mina 200. då sa han att han redan hade get mig de vilket han inte hade .....

Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    tråkade ut för samma sak med en kompis, han gav mig 800, sen veckan efter frågade jag när jag skulle få mina 200. då sa han att han redan hade get mig de vilket han inte hade .....
    jaha typiskt

Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    rm80?

ska på klassresa imorgon.. jag som ville fuckoköra aerox den här helgen :/

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Fast linjerna "kräver" inte att alla ska få varsin dator. Man hade lika gärna kunnat skippa det och vara på skolans datorer på skoltid. Datorer är mer en muta som sagt, vet att endel som valt en skola bara för att få skoldator.
    Om man väljer skola för att få en dator så kan man ju inte vara speciellt smart imo.
    Självgod?

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Om man väljer skola för att få en dator så kan man ju inte vara speciellt smart imo.
    Vi har skoldator!
    Men visst skönt är de
    Men blir jävligt lätt att man syssla med massa annat en vad man ska göra i nästan en hel lektion och det händer ofta du.

Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Vi har skoldator!
    Men visst skönt är de
    Men blir jävligt lätt att man syssla med massa annat en vad man ska göra i nästan en hel lektion och det händer ofta du.
    Joo, jag har ju också en dator i skolan, vilken dock suger pung, men det är en annan femma. Hade jag valt skola efter vilken dator man fick skulle jag fan inte gått på samma skola som jag gör nu iaf
    Självgod?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in