Ämne: Dagens Fail!

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Skulle ta en öl efter skolan med några klasskamrater. Och nu sitter man hemma och är packad på en tisdag ...
    haha så vi köööööööööööööööör!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

jävla *****jävel som käftar mot en i min klass, men han slår aldrig tillbaka, riktigt jävla sugen att klappa till den idioten en feting smäll på käften.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Swooss avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    jävla *****jävel som käftar mot en i min klass, men han slår aldrig tillbaka, riktigt jävla sugen att klappa till den idioten en feting smäll på käften.
    Gört !

Swooss avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    MEN JÄVLA JAPANER GÖR INTE SAKER OMM HOLLER FÖR BULT DRAGARE !! BHAAAA kan jag inte äns dra åt koplings bulden med buld dragara så nu e hela bult fanskapet sönder drget

Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    You sir just described my school...
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Swoos Visa inlägg
    MEN JÄVLA JAPANER GÖR INTE SAKER OMM HOLLER FÖR BULT DRAGARE !! BHAAAA kan jag inte äns dra åt koplings bulden med buld dragara så nu e hela bult fanskapet sönder drget
    Är du hög eller stavar du alltid som en kratta ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Är du hög eller stavar du alltid som en kratta ?
    Han härmar asiater shyshhh... låt honom vara
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Skulle ta en öl efter skolan med några klasskamrater. Och nu sitter man hemma och är packad på en tisdag ...
    Hahaha! Din jeevel, krökar mitt i veckan...

Killar med smak kör Volvo med flak!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Swoos Visa inlägg
    Är du full eller?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Fan va drygt Är ett jävla skit med epa traktorer! Men hoppas du får ordning på det Du kan nog få mycket bättre betalt om du gör iordning den sen
    ja den känns så jävla osäker och köra jämfört med polarens 240, den känns mycket stabilare. Fick ett bytesförslag mot en kapad 740 idag, funderar på att göra det då jag får behålla mina R fälgar!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    ja den känns så jävla osäker och köra jämfört med polarens 240, den känns mycket stabilare. Fick ett bytesförslag mot en kapad 740 idag, funderar på att göra det då jag får behålla mina R fälgar!
    Precis som min polares 142 epa då, riktig skrot är det Byt direkt då om den är hyfsat fräsch, hade jag gjort

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Precis som min polares 142 epa då, riktig skrot är det Byt direkt då om den är hyfsat fräsch, hade jag gjort
    det kan ju dock vara för att jag inte har krängningshämmaren på, ska på coilovers fram då jag får av min bror för typ 500 spänn som passar, bärarmar har jag fått sprillans nya av farfar, i bak blir det sänkningsfjädrar och upp med krängningshämmaren så kommer den nog kännas mycket säkrare
    den är inte särskilt fräsch :p

statusupdateringar på fb som "vi har minst 100 vänner, men ah blablabla" fan det kan dra åt helvete, svårt att gilla en statusjävel ?
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

det kan ju dock vara för att jag inte har krängningshämmaren på, ska på coilovers fram då jag får av min bror för typ 500 spänn som passar, bärarmar har jag fått sprillans nya av farfar, i bak blir det sänkningsfjädrar och upp med krängningshämmaren så kommer den nog kännas mycket säkrare
    den är inte särskilt fräsch :p
    Haha okej På polarens äre bara broms på ena framhjulet samt att ena länkarmen e krökt så hjulen svänger olika mycket

Men fixa iordning din istället då Du lär tjäna på det i slutändan För en fräsch okapad 142 kan man lätt få 30k

larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    fick metall flisa under ögonlocket när jag körde rondell och ont som fan gjorde det!

förhoppningsvis har jag svetsblänk imörn, skönt
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Haha okej På polarens äre bara broms på ena framhjulet samt att ena länkarmen e krökt så hjulen svänger olika mycket

Men fixa iordning din istället då Du lär tjäna på det i slutändan För en fräsch okapad 142 kan man lätt få 30k
    haha gött
    mjo funderar på det, men det som är synd är att den är lite dålig (bucklig) i plåten bakom vänstra bakhjulet, alltså plåten som sitter bakom.
    har lite planer på att köpa hem en till 142a och ta framskärmar och dörrar ifrån och lacka i vit som resten av bilen då jag har sådan vit färg kvar.
    låsen på mina dörrar är nämligen dåliga:p

haha gött
    mjo funderar på det, men det som är synd är att den är lite dålig (bucklig) i plåten bakom vänstra bakhjulet, alltså plåten som sitter bakom.
    har lite planer på att köpa hem en till 142a och ta framskärmar och dörrar ifrån och lacka i vit som resten av bilen då jag har sådan vit färg kvar.
    låsen på mina dörrar är nämligen dåliga:p
    Aha okej

Annars har jag förmodligen dörrar o skärmar till 142 som jag ska sälja inom en snar framtid

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Aha okej

Annars har jag förmodligen dörrar o skärmar till 142 som jag ska sälja inom en snar framtid
    fint, bara att höra av dig !

fint, bara att höra av dig !
    Letar ju ny kaross till polarens eftersom jag kvaddat den o jag ska betala lite på den nya så får jag den gamla men vill inte börja sälja delar innan vi fått tag i nåt annat

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Letar ju ny kaross till polarens eftersom jag kvaddat den o jag ska betala lite på den nya så får jag den gamla men vill inte börja sälja delar innan vi fått tag i nåt annat
    okej fint

har dygnat* och ska ha 2 föreläsningar á 3 timmar idag

*varit vaken sedan 18-19 igårkväll

uh?
    Dumt gjort!
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Engelska b-lektion med 9 tjejer samt en kvinnlig lärare, ensam kille! :o
    Och du postar i dagens Fail?

Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Eftersom jag går omvårdad så går jag själv som kille med 29 tjejer..

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Eftersom jag går omvårdad så går jag själv som kille med 29 tjejer..
    Fail?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Feber och huvudvärk..

Engdaaahls avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Feber och huvudvärk..
    Låter som det jag har haft hela veckan, jag har feber, huvudvärk och förkyld så jag knappt kan prata.
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Engdaaahl Visa inlägg
    Låter som det jag har haft hela veckan, jag har feber, huvudvärk och förkyld så jag knappt kan prata.
    Ja det är samma här, fick gå hem från skolan igår för att jag mådde skitkonstigt. Yr, ont i huvudet osv. Inatt kunde jag inte sova pga feber, låg och frös hela natten. Så det fick bli att jag stannade hemma idag igen. Hoppas verkligen det har släppt till nästa vecka då jag åker ut på praktik då.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in