Ämne: Dagens Fail!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Hoppsan, gratisgodis hackat.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Citat Ursprungligen postat av the_marksman Visa inlägg
    Hur väl vet du mina kunskaper i historia?

Det var mera som ett skämt, ursäkta..
    Snälla berätta, vad bidrar Skåne med förutom att agera invandrarförläggning?
    Inget alls, men om du inte hade klarat det antar jag att du hade lämnat landet utan protest. Eller?

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Inget alls, men om du inte hade klarat det antar jag att du hade lämnat landet utan protest. Eller?
    nu var det bara invandrare som skulle skriva provet, att svenskar lämnar landet klarar vi oss utan, vi behöver alla svenskar vi kan få

nu var det bara invandrare som skulle skriva provet, att svenskar lämnar landet klarar vi oss utan, vi behöver alla svenskar vi kan få
    De han sa..
    Fyfan vilken ful tröja du har

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Att jag inte fått min cylinder och mitt membran som Lazer94 "skickade" ett par dagar innan jul.

De han sa..
    Jag slipper gärna IQ-befriade svenskfödda i det här landet också isåfall... De förpestar minst lika mycket.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Så sant, men man kan inte skicka ut folk med svenskt medborgarskap från födseln. Tyvärr!
    Tur för dig det.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Rean är ju askass....

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Rean är ju askass....

Antar att du menar klädrean? Eller rean öht? Hur som helst lyckades jag hitta 3 plagg när jag var inne i stan på mellandagsrean, riktigt torrt var det.

Oj, haha. Men det var lyckat innan dess eller?

Jadå.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

felpost

Citat Ursprungligen postat av TrimmarN^ Visa inlägg
    felpost
    posthunt?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jag slipper gärna IQ-befriade svenskfödda i det här landet också isåfall... De förpestar minst lika mycket.
    Jag håller med dig helt och håller där. Precis som det finns skötsamma invandrare finns det även IQ-befriade svenskar. Sen förstår jag inte varför du skriver svenskfödda, menar du svenskar eller svenskfödda med invandrarföräldrar?

Så sant, men man kan inte skicka ut folk med svenskt medborgarskap från födseln. Tyvärr!
    Tyvärr är ordet ja. Men nu borde dessa oskötsamma medborgare straffar, det är därför det finns fängelser för de som begått brott, dessvärre finns det ingenting för dessa parasiter som bara lever på bidrag hela livet. Det är därför bidragsreglerna måste fixas också då antar jag?

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Tur för dig det.
    Komisk kommentar, tackar för ett gott skratt.

Vem är du och vad vill du?
    Den här killen heter "Edde" och han vill skriva sin åsikt på ett mopedforum.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Antar att du menar klädrean? Eller rean öht? Hur som helst lyckades jag hitta 3 plagg när jag var inne i stan på mellandagsrean, riktigt torrt var det.
    Aa, klädrean. Hoppas att NKs rea blir något att ha!

Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Självklart, men ändrar man bidragsreglerna så att folk blir utan pengar så kommer sverige se ut som USA - folk som bor i husvagnar, på gatan o.s.v. Sen tror jag brottsligheten kommer att öka i och med folk tar till vad dom kan för att överleva.

Det är ju självklart problemet. Öka straffen och ordna så att bidragsreglerna blir mindre generösa. Folk ska överleva men kanske inte leva så gott av det?

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Aa, klädrean. Hoppas att NKs rea blir något att ha!

Den börjar den 6e eller 7e va?

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det är ju självklart problemet. Öka straffen och ordna så att bidragsreglerna blir mindre generösa. Folk ska överleva men kanske inte leva så gott av det?
    frågan är om det hjälper, usa är ju ett bra exempel, stenhårda straff och låga bidrag. har de mindre brottslighet än oss? nej...
    håller med om att det är ett problem dock, men frågan är om det är bättre med hårda straff och mycket brott eller låga straff och mindre brott. sen är det ju så att vissa grupper är överrepresenterade inom våldsbrott och liknande, grupper som man med all rätt kan utvisa från landet, hade man gjort detta hade den sortens brottslighet minskat en hel del.

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    frågan är om det hjälper, usa är ju ett bra exempel, stenhårda straff och låga bidrag. har de mindre brottslighet än oss? nej...
    håller med om att det är ett problem dock, men frågan är om det är bättre med hårda straff och mycket brott eller låga straff och mindre brott. sen är det ju så att vissa grupper är överrepresenterade inom våldsbrott och liknande, grupper som man med all rätt kan utvisa från landet, hade man gjort detta hade den sortens brottslighet minskat en hel del.
    det skulle ju nästan vara läskigt lugnt om alla bråkiga blattar kördes ut ur landet, slippa vara orolig när man går igenom mörka delar av städer

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    Även om all din fakta är rätt förstår jag inte hur folk tänker när brottsligheten ökar p.g.a. höjda straff (nästan i alla fall).

Citat Ursprungligen postat av Gissa Visa inlägg
    det skulle ju nästan vara läskigt lugnt om alla bråkiga blattar kördes ut ur landet, slippa vara orolig när man går igenom mörka delar av städer
    Jag skulle varit överlycklig.

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Även om all din fakta är rätt förstår jag inte hur folk tänker när brottsligheten ökar p.g.a. höjda straff (nästan i alla fall).

Jag skulle varit överlycklig.
    du ville ju sänka bidragen samtidigt och det kommer leda till att folk får för lite pengar och börjar stjäla.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Gissa Visa inlägg
    du ville ju sänka bidragen samtidigt och det kommer leda till att folk får för lite pengar och börjar stjäla.
    Inte för lite. Jag sa att de skulle ha tillräckligt mycket pengar för att överleva. Men ja jag har också förstått logiken att ju mindre folk har desto mer måste de sno.

Lilla finnen:
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Lilla finnen:
    mysig

Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    posthunt?
    Nä, jag posta bara i fel tråd

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Då är man tydligen en färgblind rasist..

http://www.psychologytoday.com/blog/...is-form-racism
    (Om det nu stämmer)
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in