Ämne: Dagens Fail!

Reg.datum
    May 2010
    Dagens fail går till farsan att han inte vill åka och kolla på en bil 5mil ifrån och måste sälja moppen innan jag kommer få köpa en bil.
    Han ändra sig hela tiden och flytta fram att jag ska göra de och de. Jobbig jävel

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Sälj allt som har med mopeder att göra och köp dig en fin bil istället! Han måste ju få ställa lite motkrav!
    Jo, planen är ju att sälja den. Men måste besiktiga den för blev tagen i julas och inte orkat fixsa den.
    Men åker upp på blocket nästan vecka troligen och sätter inte för högt pris så jag får sålt den fort

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Klockrent, blir kul att se vad du köper för bil! =)
    Igentligen hade jag velat haft en bmw 330i e46. Men vet inte om man kan hitta en fin sån i 50-60 tusen som max prisklass.
    Annas får det bli någon volvo med t5a

will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Internet ligger nere...

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Hans problem kanske kan vara fjuniga pojkar utan travikvett som åker runt på allmän väg med en cross. Eller vad tror du?

Jag körde ju förfan lugnt! Om jag kör runt på en j*vla cross är väl fan inte de någon annans problem så länge jag kör med vett...

Edit: Vad fan är de för någon skillnad på att jag kör omkring men en 80cc cross och du körde omkring på din 80cc drd?
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    "mitt i vägen å försöker stoppa mig, så jag peta ner till 2:an å drar på som fan"

Låter inte som vett i mina öron.

Tror du jag tänker stanna för nån javla crackpundare som ser helt psyko ut när jag inte gjort nått?? Han kunde dragit fram en j*vla kniv eller nått...
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Tror du jag tänker stanna för nån javla crackpundare som ser helt psyko ut när jag inte gjort nått?? Han kunde dragit fram en j*vla kniv eller nått...
    kör över den fanen ist
    En kille sa att om man dra pluggen på en senda gör den 130
    Kolla in mitt projekt Derbi senda 80 racing
    http://www.moppenet.nu/showthread.php/7168-Edwalds-racing-senda-)-update-14-12-drev

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Tror att du tänker stanna? Du skall inte vara där från första början. Du måste väl inse att den enda personen som har gjort fel är du.
    Så du gjorde inte fel när du körde omkring här i stan på din 80cc drd? J*vla hycklare! Sist jag skulle stanna för nån som gjorde så så blev jag nästan rånad på min moped av några kulturberikare...

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Självfallet! Den stora skillnaden är att jag visste om att jag gjorde fel, samt gnäller inte på de som tillrättavisade mig. Stå för det du har gjort.
    Jag vet att de är fel att köra cross på allmän väg, har inte sagt att de inte är det. Men jag körde lugnt på 6:an i ca 20-30km/t som sagt och han har inte ett piss med vad jag kör att göra, de är polisens jobb! Hade jag kört som en idiot så hade jag inte sagt nått men nu gjorde jag inte de...

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Av vad du skrev låter det inte som att du körde lugnt och sansat, kanske ville han göra en insats innan något händer. Han kanske hade sina barn med sig i närheten, en skogsutflykt kanske. Vad vet jag. Kör du på en unge står du där utan försäkring och hela faderullan.

Jag menar bara att ansvaret ligger på dig, utan dig hade han inte reagerat. Eller hur?

Jag körde ju för fan lugnt, annars hade jag väl inte klagat! Okej nästa gång jag ser dig köra bil så ska jag dra en fet sten genom rutan och ev träffa dig, för jag vill inte att du möjligtvis nån gång ska kör över nån eller liknande. De låter logiskt. Självklart ligger ansvaret på mig men jag körde om sagt lugnt så han har fan inget att klaga på. Utan negrer osv hade de inte funnits rasism heller.

derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Haha, du är nog inte rätt person att prata om logik. Jag får köra bil på vägarna hur mycket jag vill, helt lagligt. Du får inte köra cross på vägarna lagligt. Varför ska du kasta en sten genom min bilruta för? Var kom ens stenen ifrån?

En person som begår brott är väl visst något att klaga över, det är fullt normalt tycker jag.
    Klart du får, de va inte de jag menade, jag menade att du kan ju köra för fort nån gång och köra på nån eller hur? Precis som att jag kan köra på nån med crossen.

De jag menade med stenen va att bara för jag körde cross och inte ville stanna för honom så slog han mig. Så om du kör för fort så är de okej för mig att kasta en sten genom din ruta på dig?

Edit: Visst gjorde jag fel som kör cross på vägarna, men de betyder inte att de är större risk att jag kör på nån med crossen än med en moped om jag kör lugnt, eller hur? Jag körde lugnt, så han har inget att gnälla på. De är upp till polisen inte honom!!

jo, visst kan det hetta till mellan öronen när div folk bestämmer sig för att ta lagen i egna händer.

T.ex som du skriver derbi_crille.

men det är en annan sak om man svinkör på t.ex jogging stigar osv där det är strikt förbjudet att köra moped/motorfordon,

då kan man förstå ilskan bland promenerande äldre och hundfolk

Reg.datum
    Sep 2011
    det står ca 9 polisbussar ,4 civilare och en polis MC ca 50 meter ifrån mitt hus..

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    det står ca 9 polisbussar ,4 civilare och en polis MC ca 50 meter ifrån mitt hus..
    Varför?

Reg.datum
    Sep 2011
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Varför?
    Aina spanar
    Kåtmorfar<3

Varför?
    Dom gillar antagligen inte moppeterroristen mackan. Han kan ju ha trimrör på mopeden!

Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Dom gillar antagligen inte moppeterroristen mackan. Han kan ju ha trimrör på mopeden!
    Mopääden.
    Killar med smak kör Volvo med flak!

Reg.datum
    Sep 2011
    Varför?
    Vet inte,. Gick o frågade. Dom sa att dom bara träffades

Citat Ursprungligen postat av löfarn Visa inlägg
    Aina spanar
    alltid

Kört för mycket. Alla letar efter mig

Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Mopääden.
    ÄÄÄÄ

Reg.datum
    Sep 2011
    Terroristmackan
    Kåtmorfar<3

alla är typ efterblivna....
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in