Ämne: Dagens Fail!

  1. #12541
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    man behöver ju ba dra dem 25nm eller nått, ett snabbt tryck med knacken så sitter dem
    Kommer nog aldrig mer röra knacken haha händer alltid något när den jeaveln är framme

    En sådan enkel sak som att kasta på en ny rem och den Remskivan jag fick utav dig blev ett stort problem, Ibland är det skönt att styvfarsan jobbar som bilmek och kan låna gängsnitt osv
    Braap Braap

  2. #12542
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Jag är.

    Edit: Att gängorna på veven är så in i helvete kassa så jag fått gänga om tändsidan och nu kommer jag få gänga om variatorn oxå, (F*ttmope).
    Ta en titt på min tråd som en polare la upp!
    https://www.flashback.org/p41648156#p41648156
    Skulle vara grymt om någon här vet vad felen kan vara!

  3. #12543

  4. #12544
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Vinter, hoppas den dör.
    Bättre än regn!
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  5. #12545
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Vinter, hoppas den dör.
    +1 att mötas utav dessa siffror är inte kul, nej inte kul alls..
    Namn:  DSC_0144.jpg
Visningar: 639
Storlek:  103,6 KB
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #12546
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  7. #12547
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    +1 att mötas utav dessa siffror är inte kul, nej inte kul alls..
    Namn:  DSC_0144.jpg
Visningar: 639
Storlek:  103,6 KB
    Full tank i alla fall.

  8. #12548
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nej! Kan inte ens göra en omkörning utan att få sladd..

    Nej det är värdelöst!
    Man blir sjukt trööt av kylan. Sen räcker det att man tar ett steg utanför dörren för att bli förkyld.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Full tank i alla fall.
    Hade inte lagt upp bilden annars!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #12549

  10. #12550
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    [QUOTE=siiimooon;404362]Mm, har vart förkyld i nån vecka nu iaf, fast de spelar inte så stor roll eftersom jag inte gör speciellt mycket om dagarna..
    Ångrar mig ändå lite om de jag skrev längre upp nu när jag kört V70in, helvete va kul det är att skicka ut baken med awd!! [/QUOUTE]
    Så du jobbar eller pluggar inte?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #12551
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Mm, har vart förkyld i nån vecka nu iaf, fast de spelar inte så stor roll eftersom jag inte gör speciellt mycket om dagarna..
    Ångrar mig ändå lite om de jag skrev längre upp nu när jag kört V70in, helvete va kul det är att skicka ut baken med awd!!

    Sen kanske ut på isen i veckan! Annars e vintern sämst,kallt å går inte å göra nåt...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  12. #12552
    Nej, är arbetslös för tillfället, eller ja har varit de sen jag gick ut!
    Sen kanske ut på isen i veckan! Annars e vintern sämst,kallt å går inte å göra nåt...
    Ja vi får se om det blir något av det, verkade vara rätt tjock is iaf!
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  13. #12553
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  14. #12554
    spoorkys avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    åkers
    Inlägg
    70
    Torsdagens fail men ändå Hade bygg (går bygg och anläggning) och skulle såga 45x170mm med en kap o gersåg. Sågen hugger i en kvist, jag försöker igen fast lite saktare så den skulle hinna tugga sig igenom kvisten (DUMT) sågen hugger igen och slungas tillbaka, släpper handen från sågen och sågen åker bakåt och snittar mig i handen! Hade jävligt tur ändå för alla nerver och senor var hela. 9 stygn blav det
     

    Namn:  IMG_0021.jpg
Visningar: 344
Storlek:  89,2 KB
    Namn:  IMG_0020.jpg
Visningar: 328
Storlek:  97,5 KB


    Fail nr2 samma dag, syrran ramla på truppgympan och bröt båda benen i armen.
     
    Namn:  IMG_0040.jpg
Visningar: 332
Storlek:  103,2 KB
    Namn:  IMG_0041.jpg
Visningar: 326
Storlek:  100,0 KB
    Namn:  IMG_0042.jpg
Visningar: 329
Storlek:  100,3 KB


    Censurerade ditt inlägg, var lite för brutalt tyvärr. Ligger kvar i spoilern istället!

    //Webbe
    Senast redigerat av webbe den 2013-01-27 klockan 02:17.

  15. #12555
    ååååh fyhelvete
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  16. #12556
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av spoorky Visa inlägg
    Torsdagens fail men ändå Hade bygg (går bygg och anläggning) och skulle såga 45x170mm med en kap o gersåg. Sågen hugger i en kvist, jag försöker igen fast lite saktare så den skulle hinna tugga sig igenom kvisten (DUMT) sågen hugger igen och slungas tillbaka, släpper handen från sågen och sågen åker bakåt och snittar mig i handen! Hade jävligt tur ändå för alla nerver och senor var hela. 9 stygn blav det
     

    Namn:  IMG_0021.jpg
Visningar: 344
Storlek:  89,2 KB
    Namn:  IMG_0020.jpg
Visningar: 328
Storlek:  97,5 KB


    Fail nr2 samma dag, syrran ramla på truppgympan och bröt båda benen i armen.
     
    Namn:  IMG_0040.jpg
Visningar: 332
Storlek:  103,2 KB
    Namn:  IMG_0041.jpg
Visningar: 326
Storlek:  100,0 KB
    Namn:  IMG_0042.jpg
Visningar: 329
Storlek:  100,3 KB


    Censurerade ditt inlägg, var lite för brutalt tyvärr. Ligger kvar i spoilern istället!

    //Webbe
    Fyfan vad brutalt dock! Trots censureringen. Stackars dig och din syrra!

  17. #12557

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Norrlandshuvudstad
    Inlägg
    66
    Skoldatorn åkte av misstag ner i golvet idag på skolan, blev en redig ''buckla'' på ena sidan...

  18. #12558
    Hela jävla 2012 har varit en fail...
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  19. #12559

  20. #12560
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jag ser hela mänskligheten som en gigantisk FAIL.

    men de är ju min åsikt.
    hela mänskligheten är att ta i, men en stor del av sveriges befolkning är en GIGANTISK fail!

  21. #12561
    Citat Ursprungligen postat av Bengtsson96 Visa inlägg
    hela mänskligheten är att ta i, men en stor del av sveriges befolkning är en GIGANTISK fail!
    Jo det kan nog stämma..
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  22. #12562
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Gjorde hemmagjord öl för några veckorsedan, tror jag fick för mycket kolsyra så flaskan sprängdes och kapsylen åkte upp i taket..
    Detta hände även 03.40 inatt och jag fick en dusch utav ölen medans jag sov..
    Namn:  2013-01-30 23.00.58.jpg
Visningar: 573
Storlek:  94,3 KB
    Senast redigerat av Noex den 2013-01-31 klockan 00:59.
    En SAAB utan turbo är som en Räkmacka utan räkor..

  23. #12563
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Gjorde hemmagjord öl för några veckorsedan, tror jag fick för mycket kolsyra så flaskan sprängdes och kapsylen åkte upp i taket..
    Namn:  2013-01-30 23.00.58.jpg
Visningar: 573
Storlek:  94,3 KB
    hahahahaha
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  24. #12564

  25. #12565
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Hörde alldeles nyss en räv som stod och skrek på/utanför gården, så tänkte kasta ut ett par smällare!
    Tände upp på framsidan, tände största smällaren och öppnade dörren, bara det att jag hade glömt låsa upp så nu stod jag där med en påtänd väldigt kraftig smällare i handen, snacka om panik!
    Lyckades i alla fall låsa upp och kasta ut den, men det var inte långt ifrån att det gick åt helvete..

    Jaja, räven blev nog rädd!
    Haha.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  26. #12566
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    rostiga bromsok.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #12567
    Snöat som fan idag men tog ändå mopeden till praktiken imorse, Började samtala med en tjej rätt mycket under dagen slutade med att vi fortsatte prata även efter jobbet en stund, ska starta mopeden och dra mig hemmåt bruden står fortfarande brevid mig och väntar på att jag ska åka, Eftersom jag inte orkat byta lågfartmunstycke så måste jag stoppa en trasa i luftburken när den är kall och jag vill starta den pinsamt? JAA! inte nog med det så hade "Insuget" till luftburken fyllt sig med snö kul att stå där och pilla, Men hon ville ändå ha mitt nummer efteråt så lite fail/win?
    Braap Braap

  28. #12568
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Snöat som fan idag men tog ändå mopeden till praktiken imorse, Började samtala med en tjej rätt mycket under dagen slutade med att vi fortsatte prata även efter jobbet en stund, ska starta mopeden och dra mig hemmåt bruden står fortfarande brevid mig och väntar på att jag ska åka, Eftersom jag inte orkat byta lågfartmunstycke så måste jag stoppa en trasa i luftburken när den är kall och jag vill starta den pinsamt? JAA! inte nog med det så hade "Insuget" till luftburken fyllt sig med snö kul att stå där och pilla, Men hon ville ändå ha mitt nummer efteråt så lite fail/win?
    Låter som en solklar win!

  29. #12569
    Törnans avatar
    Reg.datum
    Jun 2012
    Ort
    Stockholm/Värmdö
    Inlägg
    484
    Citat Ursprungligen postat av SmexX Visa inlägg
    Snöat som fan idag men tog ändå mopeden till praktiken imorse, Började samtala med en tjej rätt mycket under dagen slutade med att vi fortsatte prata även efter jobbet en stund, ska starta mopeden och dra mig hemmåt bruden står fortfarande brevid mig och väntar på att jag ska åka, Eftersom jag inte orkat byta lågfartmunstycke så måste jag stoppa en trasa i luftburken när den är kall och jag vill starta den pinsamt? JAA! inte nog med det så hade "Insuget" till luftburken fyllt sig med snö kul att stå där och pilla, Men hon ville ändå ha mitt nummer efteråt så lite fail/win?
    Win Win!

  30. #12570

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in